w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
לוד הייתה הצומת החשוב ביותר בארץ ישראל בתקופת המנדט בו נפגשו קווי הרכבת - יפו ירושלים שחצו את הארץ לרוחב וקווי הרכבת חיפה - קנטרה שחצו את הארץ לאורך וקישרו אותה למצרים
דן מרגלית
דן מרגלית
מי לא בא לרקוד עם הניצולים בשדה התעופה ולא עשה מן המבצע הון פוליטי? מי שהחליט עליו - יצחק רבין
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
תגובה לכותרת הראשית בידיעות אחרונות לפיה מערכת הביטחון ממליצה לדרג המדיני לעצור את המלחמה בעזה בהסכם עם חמאס
דרור אידר
דרור אידר
חג הקציר ומועד הבאת הביכורים במקרא הוא גם חג מתן התורה, הבשורה המוסרית ששינתה את העולם    כיצד תיארו חכמינו את הבאת הביכורים בזמנם, ושלוש הערות אקטואליות לעשרת הדיברות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט, בא לי להקיא
מאת: אריה אבנרי  |  06/11/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מילה בסלע ישר כוח
  מאיר   7/11/06 07:58
כתוב תגובה ל- מאיר
2
עצוב מאד מה שנהיה מיאיר לפיד
  דוידי   7/11/06 08:21
כתוב תגובה ל- דוידי
מה עצוב? היה ונשאר מגעיל
  חמור   7/11/06 14:43
כתוב תגובה ל- חמור
3
איזה נזק האולמרט הזה עושה לנו!
  רמי שגיב   7/11/06 08:23
כל העולם לא מבין למה אתה (בנתיים) ראש הממשלה של ישראל בתקופה רגישה כזאת, כל כך מושחת וחסר אחריות שבא להקיר ממך
כתוב תגובה ל- רמי שגיב
4
אריה צודק והשיירה עוברת
  איציק בן   7/11/06 08:29
לפיד הבגן ולפיד האב הם נוכלים מסוג הטייחים.
אולמרט מקושט בבר זוהר זו המריחה בקצפת
מדוע וברור למה לא יתראיין ראש ממשלה שהוא ראש המושחתים לפי הסקרים אצל רביב דרוקר ולא אצל מלחכי פינכה?
כתוב תגובה ל- איציק בן
5
אריה שאגתך פולחת את הלב יישר כח
  ירמיהו   7/11/06 08:41
כתוב תגובה ל- ירמיהו
6
גיוס בצו 8
  משה-ירושלים   7/11/06 08:47
אריה, שכחת לכתוב שכל העיסוק הבטחוני של אולמרט עד כה מסתכם במשלוח צווי 8 של הממונה העליון על הצבא, למלקקי הפינכה שלו זה עשרות שנים, לפגוע ולבצע סיכול ממוקד של כל מי שיכול לסלק אותו ממשרתו הרמה בה זכה ברמייה על הצהרות נבובות להתכנסות אותן נטש מייד.
מהראיון עם לפיד ג'וניור לימד אותנו אותו האיש כי הוא בלחץ גדול וזו נחמה גדולה למי שמצפה בחודש הקרוב לחשיפת כל קלונו בציבור ולסילוקו מעינינו.
כתוב תגובה ל- משה-ירושלים
7
נכון שפשע משתלם?
  מריאן קפלון   7/11/06 08:56
נכון שפשע משתלם?
ראו שלטון החוק...
הכול בשוחד רק קיים,
אם ממשיכים לשתוק...

שרים, מנכלים ממרכז,
וקבלני מישנה.
כאן מקבלי הם כל מכרז,
בשוחד המותנה.

עתה כש"העסקה כשרה"
תגיע אל הפועל,
צריכים למצוא איזו "תגרה",
לגרום להמון לשכוח.

כן, זאת סיבה למלחמות,
שחיתות בהסוואה...
שילחו הביתה את כל ה"בהמות",
למזבלה הקרובה.

רק כך תפסקנה מריבות,
יגיע השלום...
ולכולם יהיה מקום,
בהסכמה לבנות חלום.
כתוב תגובה ל- מריאן קפלון
8
כשאני רואת את מוג לב כמו דון אולמרט באה לי להקיא
  פיוטר הגדול   7/11/06 08:57
כתוב תגובה ל- פיוטר הגדול
9
מילים כדורבנות,
  טוהרת המידות   7/11/06 09:01
מילים כדורבנות אריה אבנרי, ראיתי את הפרצוף המבחיל הזה
של המושחת הזה ביחד עם הלפיד האידיוט, מיד עברתי למקום
אחר למה לקבל בחילה בשל החלאות האלה, כלא מעשיהו הוא קיטנה בשביל כל המופרעים השקרנים הבנדיטים הללו, אולמרט
המושחת חושב שהוא יכול להלך אימים על מישהו, או לעבוד על
אזרחי מדינת ישראל, רק ליראות את עיני הנחש המצועפות שלו
כבר אומר הכל על האיש המושחת הזה, לא פלא שבסקרים הוא
שואף לאפס, עם העיתונאים בכל הערוציפ היו אחראים כמוך וכמו יואב יצחק האיש המושחת והמחליא הזה כלל לא היה
נבחר לראש ממשלה זה בטוח באלף אחוז, ורואים את התוצאות
בסקרים שמחמיאים למבקר המדינה, חבל מאד שהוא לא היה נחרץ
לגבי שמעון פרס, עצם העובדה שהתרומות שלו לא תקינות כבר
פוסל אותו מלהיות נשיא המדינה.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
10
אריה אתה גבר גבר. תנקנק את אולמרט !!!
  רון ירון   7/11/06 09:03
כתוב תגובה ל- רון ירון
11
איזה ביטוי נמוך,תירגע!
  איתמר,מקסיקו   7/11/06 09:11
גם אם חטא אולמרט בקישקושים אלו,ייתן את הדין,מה שייחסך ממך במידה ולא חטא,יש תחושה של מרירות ושנאה מסויימת בדברייך,להקיא? אנא ממך,השתדל להיות ענייני וחסוך מאיתנו את המרירות הזו,לי נראה שזה מה שגורם לך להקיא,
בכל אופן מקיאים בשירותים בצנעה,לא מעל דפי עיתון ובוודאי לא ככותרת...
כתוב תגובה ל- איתמר,מקסיקו
12
אבנרי ישר כח. אל תפחד מהמושחתים.
  בניומין   7/11/06 09:13
כתוב תגובה ל- בניומין
13
קח מספר ותעמוד אחרינו.
  zolen   7/11/06 09:40
כתוב תגובה ל- zolen
14
השיטה של אולמרט-הכפשת העומד בדרכו
  ק.ר.   7/11/06 09:42
זוהי שיטה אצל אולמרט- בעל תפקיד שמביע דיעה מקצועית בתחום עיסוקו וסמכותושדעתומפריעה לאולמרט הוא זוכה לקיתונות של בוז. אני רוצה להזכיר לכותב המאמר כי כאשר אולמרט כשר התמ"ת רצה לתמוך במתן סיוע נכבד לחברת קוקה קולה ולסייע לה לעבור מבני ברק לאשקלון משיקולי תעסוקה עמד אז בדרכו היועץ המשפטי לממשלה , מר אליקים רובינשטיין ,ודרש כי אישור המענק יעבור את ההליכים הנדרשים בחוק/תקנות ובין השאר- בדיקת התכנות ע"י הגוף שהוסמך לכך ע"י הממשלה- בנק לפיתוח התעשייה. אלא שאולמרט התנגד וחשב שהיועץ רוצה לטרפד לו את ההחלטה ולכן ללא בושה אמר עליו שהוא לא מבין בכלכלה אפילו לא ברמת כתב כלכלי(או שכתב כלכלי מבין יותר טוב מהיועץ). זוהי דרכו של מר אולמרט-הכפשת מי שלא חושב כדעתו.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
15
הכל שקר וזיוף
  zolen   7/11/06 09:49
ועכשיו ברצינות, אין בכלל ספק שההופעה של אולמרט אצל לפיד היא פארסה. לפיד ככל הנראה גם חש בחילה, הוא היה די מאופק והשאלות ואפילו הסיומת ש/ל הראיון הוכנו מראש והיו בתיאום עם יועציו של ראש הממשלה. אולמרט בתפקיד הקורבן ממש מעורר בחילה, אפילו לא אמפטיה. האיש כונה בעבר טפלון, אבל נראה לי שזה קטן עליו, זה סוג של מוטציה שלא מוכתמת בכלום ושאין לה שום זיכה לאמת או לענווה וצניעות. האיש פשוט נודף זיוף ושקר, לא הייתי משאיר אצלו נחש צפע למשמרת, רחמים על הנחש!
כתוב תגובה ל- zolen
16
אריה שאגתך פולחת את הלב יישר כח
  ירמיהו   7/11/06 09:49
כתוב תגובה ל- ירמיהו
17
הכל שקר וזיוף
  zolen   7/11/06 09:55
ועכשיו ברצינות, אין בכלל ספק שההופעה של אולמרט אצל לפיד היא פארסה. לפיד ככל הנראה גם חש בחילה, הוא היה די מאופק והשאלות ואפילו הסיומת ש/ל הראיון הוכנו מראש והיו בתיאום עם יועציו של ראש הממשלה. אולמרט בתפקיד הקורבן ממש מעורר בחילה, אפילו לא אמפטיה. האיש כונה בעבר טפלון, אבל נראה לי שזה קטן עליו, זה סוג של מוטציה שלא מוכתמת בכלום ושאין לה שום זיכה לאמת או לענווה וצניעות. האיש פשוט נודף זיוף ושקר, לא הייתי משאיר אצלו נחש צפע למשמרת, רחמים על הנחש!
כתוב תגובה ל- zolen
18
עיתונאים מבחילים
  אייל.ב   7/11/06 10:02
אתם מבחילים בהתנהגות שלכם. לכן רוב הציבור בישראל סולד ממכם.

כתוב תגובה ל- אייל.ב
ואתה בטח מתגעגע לימי גולדה מאיר
  zolen   7/11/06 10:49
כתוב תגובה ל- zolen
19
ענק! משקף גם את הבעייתיות
  יו פיטר   7/11/06 10:12
של קיום ערוץ ממשלתי - ערוץ 1 במדינה האמורה להיות חופשית!
כתוב תגובה ל- יו פיטר
20
עליו להכריז על נבצרות להמשיך בתפקידו
  גדעון13   7/11/06 10:14
אין ספק שכראש ממשלה עסוק אולמרט בקבלת החלטות מהותיות שמטבען אמורות להקרין ולהשפיע על חייהם ורווחתם של כל אזרחי המדינה, בכל תחום מחיינו .
ניסיונו לקטוף לעצמו אמפטיה ציבורית, בראיון דביק עם יאיר לפיד, כשחשף בפניו את המצוקה בה הועמד בעת שנתבקש להגיב על שאלה לגיטימית שעוסקת בניקיון כפיו, בעת שדן בנושא בטחוני. חשף למעשה אולמרט את הסכנה האמיתי שגלומה בהמשך הפקדת האחריות לנעשה במדינה, בידי מי שעברו המושחת לכאורה, רודף אותו 24 שעות ביממה, מכל פינה ועבר. לרבות משרד מבקר המדינה. בנסיבות אלה היה עליו כנבחר ציבור, להכריז על נבצרות בהמשך מילוי תפקידו, עד לטיהור שמו מעבר לכל ספק.
ברור שאולמרט שציפה לצבור לעצמו נקודות זכות באותו ראיון הזוי. לא רק שלא השיג את מטרתו, אלא הצליח לבסס ביתר שאת את ההצדקה בהמשך הפללתו מצד הביקורת הציבורית .


כתוב תגובה ל- גדעון13
21
מילים כדורבנות
  ערן ר   7/11/06 10:19
לאולמרט כנראה אין כל עכבות מוסריות, ונדרשים אנשים אמיצים כמו אריה אבנרי שלא ירתעו להגיד את האמת.
כתוב תגובה ל- ערן ר
22
אני גאה להיות חברה ב"אומץ"
  שושפרידמן   7/11/06 10:24
אני אישית כשרואה את אולמרט בתקשורת, עוברת לתחנה אחרת. לא יכולה לראות את גדול המושחתים בכנסת

לעולם לא אשכח שקוראת מעריב כתבה במ"כתבים למערכת "
שבאם אולמרט ינהל את המדינה כפי שניהל את ירושלים אנו בצרות.
הגברת צדקה. אנו בצרות.תוך חצי שנה עברנו מלחמה,
ראש ממשלה ראש הגנבים ,שבקושי מתפקד. .
הצבור חסר האונים , יש לכם כתובת תצטרפו וחזקו את "אומץ"
ותשתתפו במיגור השחיתות.
כתוב תגובה ל- שושפרידמן
23
חזק ואמץ לאריה אבנרי
  אבא   7/11/06 10:32
לצערי בארצנו הקטנטונת נחוץ אומץ רב וחוזק בכדי להעיז ולומר את מה שאתה אומר. אני מאד מקווה שתחזיתך אכן תתממש ושהעבריין הסדרתי אכן יענש
כתוב תגובה ל- אבא
24
לא לשלם דמי אגרה לערוץ 1
  אזרחית אכפתית   7/11/06 10:58
אילה חסון ובן כספית , עתונאיי חצר של אולמרט.

לא אשלם דמי אגרה . תפסיקו גם אתם . הם לא ראויים.
כתוב תגובה ל- אזרחית אכפתית
25
אולמרט
  המגירה   7/11/06 11:08
רק מי שמכיר את ראש ממשלתנו יודע כמה אריה אבנרי צודק.
כתוב תגובה ל- המגירה
26
אריה אתה צודק
  קוראת קבועה באתר   7/11/06 11:08
אולמרט נוכל ומנוול ערמומי. הוא בחר את העיתוי, התיזמון והמראיין. אינו מתמודד בפני עיתונאים איכותיים ומבקר המדינה, אלא בוחר לעצמו בצורה ערמומית כיצד ומתי להתראיין. הוא החליק הכל ממנו.הראיון היה דוחה ומגעיל לחדי עין. הצבור הנבון יודע לראות את האמת כפי שאתה אבנרי ציינת ואני מאמינה שבא לך להקיא גם אני מרגישה כך.
מר אולמרט - אתה מחוסל!!
כתוב תגובה ל- קוראת קבועה באתר
27
כדור נגד הקאות...
  נוח   7/11/06 11:19
בא לי להקיא מרהמ
בא לי להקיא מלפיד
בא לי להקיא מהמשטרה
בא לי להקיא מהצבא
בא לי להקיא ממע המשפט

אבנרי, אתה הכדור נגד כולם


כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- נוח
28
CorruptMert the disguising creature
  A M Roll   7/11/06 11:23
כתוב תגובה ל- A M Roll
29
אריה צודק מאוד
  קוראת קבועה באתר   7/11/06 11:29
אולמרט נוכל ומנוול ערמומי. הוא בחר את העיתוי, התיזמון והמראיין. אינו מתמודד בפני עיתונאים איכותיים ומבקר המדינה, אלא בוחר לעצמו בצורה ערמומית כיצד ומתי להתראיין. הוא החליק הכל ממנו.הראיון היה דוחה ומגעיל לחדי עין. הצבור הנבון יודע לראות את האמת כפי שאתה אבנרי ציינת ואני מאמינה שבא לך להקיא גם אני מרגישה כך.
מר אולמרט - אתה מחוסל!!
כתוב תגובה ל- קוראת קבועה באתר
30
אבנרי אתה כל כך צודק אכן אולמרט מושחת
  נמאס מהשחיתות   7/11/06 11:41
כתוב תגובה ל- נמאס מהשחיתות
31
כל מילה בסלע יישר כוחך
  אולמרט הביתה   7/11/06 11:43
כתוב תגובה ל- אולמרט הביתה
32
נכון מאוד מר אבנרי
  אביהו רון   7/11/06 12:03
אולמרט מושחת, נוכל עד כדי בחילה
כתוב תגובה ל- אביהו רון
33
יאיר חבל!!
  דורון שהם   7/11/06 12:07
שאתה הולך בעקבות אביך. מגבה את אולמרט המושחת בתכנית חוורת וחסרת עמוד שדרה.
כתוב תגובה ל- דורון שהם
34
סגנונו של אבנרי ראוי לגינוי
  משה, עורך-דין   7/11/06 12:17
אריה אבנרי יכול לכתוב את דבריו נגד אולמרט, ונגד כל אדם אחר - יהיו דבריו חמורים ככל שיהיו - בסגנון תרבותי ונאה, ללא שפת-רחוב ירודה ("בא לי להקיא") וללא ביטויים אחרים המעידים לא על אולמרט, אלא על שנאתו הפתולוגית, אם לא הפיסיולוגית, של הכותב.

לפני טיהור השירות הציבורי והפוליטיקה, אריה אבנרי, יש לטהר את הפה ואת המקלדת.

ובכך אינני מפחית מאומה מיחסי השלילי אל אהוד אולמרט, על שלל מעלליו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אנחנו מעדיפים את אבנרי עם השפה שלו
  לא מאמין לאולמרט   7/11/06 13:40
ולא את אולמרט עם השפה של אולמרט,הבנת משה?
כתוב תגובה ל- לא מאמין לאולמרט
גם אני מעדיפה 10000 מונים את אריה אבנרי
  המשל לטפל בשחיתות.   7/11/06 15:40
כתוב תגובה ל- המשל לטפל בשחיתות.
35
ישר כוח, אבנרי המשך בדרכך לנקות את האורוות
  נועם צ.   7/11/06 12:25
ובעיקר לההרחיק מאיתנו את האיש המגעיל אולמרט.
אתה צודק, גם אם לא ראיתי את התוכנית עם לפיד (כי יש לי דיעה לא טובה על הסיגנון המתקתק שלו, עם הרגשה שכל ראיון מתוכנן מראש)אין ספק שהעובדה שאולמרט הלך אליו, מעידה שהוא מנסה בכל כוחו לחפש דרך לטשטש את המציאות בה הוא נימצא.
כל הכבוד אבנרי.
כתוב תגובה ל- נועם צ.
36
כל הכבוד, כנסו
  אזרחית   7/11/06 12:40
אריה אני לא יודעת מי אתה אבל כל הכבוד על האומץ, הלואי שיהיו עוד אלפים כמוך.
במקום שרשא הממשלה יזום פגישה עם נשיא סוריה שמעונין, מבקש ומתחנן ראש הממשלה לפגוש את ראש ממשלת לבנון שמסנן אותו פעם בשבוע, ממש שפל.
כתוב תגובה ל- אזרחית
37
טוב, זה היה חזק
  אלון ה   7/11/06 12:54
כתוב תגובה ל- אלון ה
38
אריה אבנרי מילים כדורבנות . יישר כח.
  רפאל ב.   7/11/06 12:55
זה נותן תקווה וכח לדעת שיש במדינה עוד עיתונאים אמיצים וחפים מכל פנייה שאומרים את האמת ללא חשש ללא מורא וללא משוא פנים. פשוט כל הכבוד לאריה אבנרי ליואב יצחק ולאתר המדהים שלו
כתוב תגובה ל- רפאל ב.
39
אבנרי, אבנרי, תרגיע בבקשה.
  ט.ג.מ.   7/11/06 13:03
לפני שאתה מקיא, מוטב שתשקול שנית את יעילות הטקטיקה, שאתה נוקט במאבק מול אולמרט.

אולמרט הוא אכן פוליטיקאי מושחת, תככן, שקרן, מרושע, רודף בצע ומה לא.

אבל, דווקא משום כך, שניצב מולך אוייב מסוכן וערמומי כזה, צריך לנהל את המאבק מולו בתבונה ולא בהיסטריה ובצעקות.

ולכן, במקום לנבוח ואגב כך, לחשוף את כל הראיות שיש לך ולשותפך המבקר טהור המידות לינדי נגד אולמרט, הייתם מיטיבים לעשות אם הייתם אוספים נגדו ראיות בשקט, תוך ניצול העובדה שהוא עסוק בענייניו. ורק אחרי שהיה לכם תיק מבוסס, עם ראיות משמעותיות, שקשה להתווכח איתן, הייתם צריכים לצאת לתקשורת ולהנחית עליו מהלומת מוות.

נכון לעכשיו, אתה משחק לידיו. אל תשכח, שמי שיכריע את גורל הפרשה הוא היועץ מזוז, שחושש מאד מאולמרט ובצדק. ובינתיים, מי שהצליח להמאיס את עצמו עליו הוא לא אולמרט אלא לינדי, בהתנהלותו חסרת האחריות ורודפת הפירסום. ולכן, השורה התחתונה עוד עשויה להיות, שמזוז יכריע לטובת אולמרט ולא יגיש נגדו כתב אישום.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
יש הרבה צדק בדבריך
  פרקליט בשירות המדינה   7/11/06 14:26
אני אמנם פרקליט באחד המחוזות אבל יש לי מן הסתם קשר הדוק עם פרקליטות המדינה ומשרד היועמ"ש. הצפי הוא שבפעם הבאה שלינדנשטראוס יניח בלון על שולחנו של היועמ"ש מתכוון מזוז לקטול אותו בצורה כזו שלינדנשטראוס יאלץ ללכת הביתה. מזוז מתעב את העליהום שנעשה על אולמרט כיוון שהוא נדרש לסגור תיקים נגדו (ובצדק) כבר כמה פעמים. מזוז רואה בצרורות התיקים האלו הפרעה לעבודת הפרקליטות ולא מוכן להיות המוציא לפועל של עיתונאים או אירגונים קיקיוניים או מבקר מדינה רודף פרסומת. בל נשכח שהערכה ללינדנשטראוס בעקבות תקופת היותו שופט היא נמוכה ביותר בקרב מערכת המשפט והוא נחשב מאז ומעולם איש מוזר ולא בר סמכא בעינייני משפט וחוק.
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
שמחה שקלעתי לדעתך...אבל...
  ט.ג.מ.   7/11/06 15:08
מזוז צריך לבוא בטענות גם לעצמו: הוא זה שהטיל על לינדי את מלאכת "הבדיקה" נגד אולמרט, במטרה להסיר אותה מעל עצמו. וכפי שכבר כתבתי בעבר, מי שמנסה לנער את הפירורים בחצר של השכנים- בל יתפלא להווכח, שהם חוזרים אליו כעוגות בוץ.

דומני, שמזוז עדיין לא עמד על טיבו האמיתי של לינדי. לינדי דואג רק לעצמו. ואת זה אני אומרת בביטחון, ע"ס ניסיוני בהופעות בפניו בבית המשפט בחיפה. אני מאד מסכימה לטענותיך, שלינדי אינו בר-סמכא במשפט הפלילי. אבל, הוא מצטיין ותמיד הצטיין בצביעות, אגואיזם, תככנות והתרפסות בפני חזקים (שעשויים לסייע בקידומו). תרים טלפון לאחד הפרקליטים הותיקים בפמ"ח ותשמע במו אזניך.

שמחתי ל"הידבר" איתך.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
"פרשות לינדנשטראוס"
  פרקליט בשירות המדינה   7/11/06 16:46
..... וטעמי עימי. כב' הנשיא לשעבר (איך אפשר לצרף את התואר כבוד ליד שמו ? נתפס כאישיות משפטית מעוררת גיחוך. המערכת המשפטית נשמה לרווחה כשהוא פינה את מקומו. חשוב חשבנו שהוא יתרכז בתפקידו ולא יאלץ את פרקליטות המדינה לעסוק בו חדשות לבקרים. טעות, טעינו. הוא מציף את היועץ המשפטי לממשלה בפניות סרק ומחבל בעבודת מערכת אכיפת החוק. הוא מנסה להידחק לנעליים גדולות הימנו בכוח ובברוטאליות. היועץ המשפטי העביר את הסוגיה למבקר כיוון שעל פניה לא מצא בה עניין פלילי. לינדנשטראוס לא רוצה להיראות כפח האשפה של מזוז אז הוא מנסה לגרור אותו בעורמה לתוך הסוגיות הבלתי חשובות האלו. ממידע אמין שבידי למזוז יש כוונה נחושה לשים סוף להתנהגותו של לינדנשטראוס ורק יוקרת המוסד מונעת ממנו לעשות מעשים קיצוניים כלפי המבקר. בחוות הדעת הבאה של היועמ"ש בקשר לאחת מפרשיות "לינדנשטראוס" יבוא מזוז חשבון נוקב עימו. אם שמת לב אמרתי "פרשיות לינדנשטראוס" כי כך מכונות הפרשות הנ"ל ולא אחרת בקרב הגורמים המיקצועיים. גם עוזרו הנאמן בורובסקי נתפס כבלתי אמין לחלוטין ומהירות פתיחת התיק נגדו נובעת מהצטברות חומרים רבה אצל היועץ המשפטי המטילים צל כבד על ניקיון כפיו של בורובסקי.

הטענה שהשמיע ראש הממשלה לגבי קמפיין מאורגן נגדו גם היא לא זרה לפרקליטות המדינה אצלה יש אינדיקציות ברורות לקיומו של הקמפיין הנטען. ישנן אפילו חשדות לגבי יוזמי הקמפיין ודרכי מימונו (הבלתי חוקיים לכאורה) ונערכות, בקשר לכך, בדיקות וחקירות סמויות.

אני צופה ש"פרשיות לינדנשטראוס" עוד יככבו במדורי הפלילים ולא הייתי מכין תא במעשיהו דווקא לראש הממשלה.

גם לי נעים לשוחח איתך.

יום טוב עמיתתי החביבה.
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
אני דווקא מאמינה שהטענות נגד
  ט.ג.מ.   7/11/06 19:25
אולמרט נכונות. אולמרט הוא פוליטיקאי מושחת וזה לא חדש.

הבעיה היא, שההתנהלות של לינדי ושל אבנרי היא צווחנית והיסטרית ומזיקה מאד לחקירות ולסיכוי להעמיד את אולמרט אי פעם לדין. חבל שהם לא מבינים איזה נזק הם גורמים.

אני די מסופקת לגבי האפשרות של מזוז לטלטל את לינדי. יש לו לא מעט אוהדים בציבור, בייחוד אזרחים תמימים, שאינם מכירים אותו ולא יודעים במי מדובר באמת.

עד כה, מזוז לא הזיז אף גורם לא רצוי במערכת ממקומו. נדמה לי, שהוא מעדיף להתעלם מלא מעט התנהלויות לא תקינות במשרד המשפטים. ולכן קשה לי להאמין, שהוא יפעל באופן חזיתי ונחרץ דווקא נגד לינדי.

מלינדי אין לי ציפיות. הוא כנראה חושב, שהוא עדיין השריף של המחוזי בחיפה. שם הוא באמת סובב את העניינים כפי שרצה. אבל, אני מאד מתפלאת על בורובסקי. הוא אדם רציני מאד ואני לא מבינה איך הוא נסחף אחרי לינדי.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
תגובה נוספת לעמיתתי ט.ג.מ
  פרקליט בשירות המדינה   7/11/06 21:56
מכל "הפרשות" המסתובבות במסדרונות הפרקליטות מסמנים את פרשת בורובסקי כקשה ורצינית מכולם. יש חשדות נוספים שנבדקים גם ברמה סמויה. ההימור האישי שלי (מבוסס על אינפורמציה מעוסקים בנושא) היא שפרשת בורובסקי תתנפח למימדי ענק ותכלול עוד אישים אטרקטיביים.

יש קבוצת פרקליטים בכירים שמכינים למזוז את האופציות העומדות לפניו בקשר עם פעילותו של לינדנשטראוס.

בקרב הפרקליטים קיימת תחושה חזקה שלינדנשטראוס מאיים על תקינות ההליך הפלילי. זכויות נחקרים מופרות בריש גלי, מושכלות יסוד של הדין הפלילי מושמות למרמס. יש אצלנו גם כמה החרדים לזכויות הפרט והאזרח אותן לינדנשטראוס רומס.

לגבי אולמרט, הוא מתוחכם בצורה יוצאת דופן. יש ריחות לא נעימים אבל הכל נמצא על גבול החוק והדין. עד עכשיו לא נמצא בשר בשום פרשה ותחושתי האישית היא שלא יהיה כתב אישום נגד אולמרט. פה ושם הוא יקבל הערה קלה וזהו.

הפרשה היחידה בה יש מעט יותר היא פרשת המינויים אבל יש שם אלמנטים רבים העושים את הטיפול הפלילי למרוחק וקלוש.

פרקליט המדינה, שנדר, כבר סתם את הגולל על פרשה זו בראיון ובשיחות בע"פ.

קחי בחשבון גם את העובדה שאין עניין ציבורי בהעמדת ראש מדינה לדין על עבירות קלות שנעברו קודם לכהונתו כראש המדינה. הפרמטרים לגבי עניין ציבורי לגבי ראש מדינה שונים מכל נבחר ציבור או אדם אחר בשל הסכנה של פגיעה במרקם הדמוקרטי וביצוע "הפיכה משפטית".

מערכת המשפט לא תעז להחליף שלטון אלא במקרה יוצא דופן של עבירות מרמה, שוחד, פגיעה בבטחון המדינה, או עבירות אלימות קשות שנעברו תוך כדי הכהונה או מכוחו של התפקיד.

הסיכוי שאולמרט יועמד לדין שואף לאפס המוחלט !

אני בטוח בכך.

(כשאת מגיעה לאולמרט את מפעילה כלים אמוציונאלים ולא משפטיים - מדוע ?)
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
אינני בקיאה בחומר הראיות בתיקים של
  ט.ג.מ.   8/11/06 07:27
אולמרט. אני ניזונה, כמו כולם, ממה שנכתב בתקשורת. וזה כמובן, לא מהווה תחליף להיכרות יסודית עם הראיות.

אבל- חוש הריח המפותח שלי אומר לי, שלא מדובר בחשדות בעלמא. אולמרט הוא עבריין מתוחכם ביותר וקשה מאד ל"עלות" עליו. אני מסכימה איתך. קשה להאמין, עד כמה האיש הזה מסוכן. אבל, אני כן חושבת, שהוא מעורב במעשים פליליים.

אמת, היועמ"ש אינו צריך לבצע הפיכות שלטוניות. אבל, במידה שקיימות ברשותו ראיות איכותיות נגד ראש ממשלה מכהן, הוא חייב לנהוג ביושר ולהגיש נגדו כתב-אישום. אם אין ראיות כאלו, או שהתיק בעייתי- אסור להגיש כתב אישום, לעניות דעתי. (ואגב: כיצד דבריך מתיישבים עם פרשת רמון המבישה? רמון עומד לעשות הון פוליטי אדיר מהפאלטה הזאת).

לגבי ערן שנדר- לא הייתי מצטטת אותו, במקומך.

כל מה שכתבת על לינדי לא מפתיע אותי. אני נזכרת שוב ושוב באירועים שונים ש"חוויתי" באולם שלו. ואינני היחידה. עם זאת- אין לזלזל בכוחו. הוא צבר אהדה בקרב הציבור ופגיעה חזיתית בו מצד מזוז, תפעל לרעת מזוז. ואני כן מעריכה את תבונתו ופיקחותו של מזוז. וזאת למרות, שהוא לא העריך נכונה את תמונת המצב במספר מקרים.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
תחושות בטן מול ראיות
  פרקליט בשירות המדינה   8/11/06 13:57
קיימת אפשרות שהיית מתנגדת לאולמרט כראש ממשלה גם "סתם" מסיבות פוליטיות ?

לי אין מעורבות פוליטית ריגשית לגבי כהונתו של אולמרט (בעיקרון אני מצביע כבר כמה שנים למפלגה שלא חצתה את המחסום) ולכן אני משתדל להסתכל על הדברים בצורה אובייקטיבית.

עד כה לא הונחו בפני הפרקליטות שום ממצאים בעלי משקל גבוה ממשקל נוצה. ואני דווקא שואל את עצמי אם עושים מאמץ כל כך גדול "להפליל" את אולמרט וזה כל מה שיכולים לספק אז אולי.....?

ההרגשה האישית שלי היא שהוא הצליח להרגיז הרבה אנשים בשל אופיו המתנשא ובשל מוחצנותו הנוצצת אומרים "לא יכול להיות שהכל הושג באופן נקי". מידי פעם בפעם אני גם קורא טענה שאין לה רגליים: אומרים שלא יתכן שהוא צבר הון בהיותו איש ציבור כל חייו. זו טענה לא נכונה בעליל כיוון שהוא החזיק במשרד עורכי דין במשך קרוב ל 20 שנים (משרד שעשה בעבר עיסקאות ענק כמו עיסקת הכשרת הישוב).

אני מכיר באופן אישי את עו"ד ברוך אדלר שהיה שותף של ראש הממשלה במשרד והוא נישבע שלא יכול להיות שאולמרט כשל. לטענתו, אולמרט "נירדף" ע"י אריה אבנרי ומוטי גילת כבר הרבה שנים והוא ניזהר משנה זהירות לא להתחלק.

לי אין היכרות אישית עם אולמרט ומה שאני רואה לגביו זה מה שהתקשורת מספקת ואני יודע להיזהר מסתיגמות ששמים על אנשים. תאור התקשורת הוא בדרך כלל "שטוח". שמים על בן אדם תווית ומצדיקים אותה בכל תיאור שלו שלפעמים הוא חלקיקי דקת שידור בטלויזיה.


אני חושב שאת צריכה להזהיר את עצמך מפני "דעה קדומה" אם את שופטת את אולמרט משפט ציבורי.

שאלה שונה היא תפקודו כראש ממשלה וכאן אני נוטה להסכים שהוא טרם גילה ניצוצות מנהיגות ולי באופן אישי צר על צירופו של ליברמן לממשלה.

אם להיות אובייקטיבי אני לא רואה כיצד ניתן להפיל את אולמרט בכנסת (הרוב שלו יציב) ואם מתנגדיו סומכים על מטחנות הצדק הפלילי - הדרך ארוכה, ארוכה, ארוכה.

אפילו לא נפתחה חקירה פלילית רשמית אחת וספק אם תיפתח. אבל, אפילו תיפתח הרי שנינו מבינים שמדובר בחקירות של שנים. נושא בנק לאומי, למשל, מצריך חיקורי דין בחו"ל מעורבים שם פרקליטי צמרת ממולחים. לא זו תהיה הדרך להוריד את אולמרט מהשלטון.

יש נקודה נוספת, ריבוי הפירסומים יוצר אדישות ויכול ברגע מסוים לפעול כבומרנג. אני לא מוציא מכלל אפשרות שברגע מסוים אולמרט יחשב "קדוש מעונה ונירדף" ובעיני הציבור יחול מהפך בתדמיתו. הציבור מזדהה עם החלש והמוכה והנירדף. הכתבות המסוימות האלה עושות, לדעתי, שירות לאולמרט בטווח הארוך.
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
יש למי להידמות
  סטודנט למשפטים   8/11/06 17:10
אני גאה בדיון המכובד בין שני עורכי דין

שלא כמו האספסוף המתלהם אתם ניראים מכובד ומכבדים את המקצוע

דרך הדיון שלכם מכובדת ומשכנעת פי אלף מדרכו הבלתי ראויה של כותב המאמר עצמו

לי אין דעה לגבי אולמרט ואני רוצה שהדברים יבדקו ויחקרו ואז נדע מה מסתתר אחרי ההאשמות. מה שאני מסכים עם שניכם זו הטענה הנוקבת נגד סגנונו הלא ראוי של אריה אבנרי.

אני מציע לאריה אבנרי להתחיל להיות יותר רציני ומנומק ופחות ריגשי ומגדף

לא יכולה להיות שום הערכה לסגנונו של אבנרי
כתוב תגובה ל- סטודנט למשפטים
חן חן.
  ט.ג.מ.   8/11/06 20:11
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
חנחונים
  צדקיהו הצדיק   9/11/06 02:43
יופי יופי. מה נשאר אחרי החנחונים ההדדיים?
האם עניין הסיגנון הוא העיקר? המהות חשובה הרבה יותר.
התחושה הכללית היא של מיאוס.
כאשר כל צד מצויד במושחתיו - המדינה הזאת בדרך למטה.
כתוב תגובה ל- צדקיהו הצדיק
אכן
  פרקליט בשירות המדינה   8/11/06 20:18
לגבי סגנונן המאמר אין מחלוקת בין בני תרבות שהוא נמוך ואפילו הדף מסמיק בגללו

מאחר שאני משפטן ולא פסיכולוג אמנע מלהביע דעה על הסיבות ללשונו המגלגלת בחופשיות של אריה אבנרי

אם הוא חושב שזו דרך ראויה לשכנע אנשים שיבושם לו.

ולך בהצלחה בלימודים ובהתמחות בבוא המועד.
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
תחושות בטן מול ראיות
  פרקליט בשירות המדינה   8/11/06 15:16
קיימת אפשרות שהיית מתנגדת לאולמרט כראש ממשלה גם "סתם" מסיבות פוליטיות ?

לי אין מעורבות פוליטית רגשית לגבי כהונתו של אולמרט (בעיקרון אני מצביע כבר כמה שנים למפלגה שלא חצתה את המחסום) ולכן אני משתדל להסתכל על הדברים בצורה אובייקטיבית.

עד כה לא הונחו בפני הפרקליטות שום ממצאים בעלי משקל גבוה ממשקל נוצה. ואני דווקא שואל את עצמי אם עושים מאמץ כל כך גדול "להפליל" את אולמרט וזה כל מה שיכולים לספק אז אולי.....?

ההרגשה האישית שלי היא שהוא הצליח להרגיז הרבה אנשים בשל אופיו המתנשא ובשל מוחצנותו הנוצצת אומרים "לא יכול להיות שהכל הושג באופן נקי". מידי פעם בפעם אני גם קורא טענה שאין לה רגליים: אומרים שלא יתכן שהוא צבר הון בהיותו איש ציבור כל חייו. זו טענה לא נכונה בעליל כיוון שהוא החזיק במשרד עורכי דין במשך קרוב ל 20 שנים (משרד שעשה בעבר עיסקאות ענק כמו עיסקת הכשרת הישוב).

אני מכיר באופן אישי את עו"ד ברוך אדלר שהיה שותף של ראש הממשלה במשרד והוא נישבע שלא יכול להיות שאולמרט כשל. לטענתו, אולמרט "נירדף" ע"י אריה אבנרי ומוטי גילת כבר הרבה שנים והוא ניזהר משנה זהירות לא להתחלק.

לי אין היכרות אישית עם אולמרט ומה שאני רואה לגביו זה מה שהתקשורת מספקת ואני יודע להיזהר מסטיגמות ששמים על אנשים. תיאור התקשורת הוא בדרך כלל "שטוח". שמים על בן אדם תווית ומצדיקים אותה בכל תיאור שלו שלפעמים הוא חלקיקי דקת שידור בטלוויזיה.


אני חושב שאת צריכה להזהיר את עצמך מפני "דעה קדומה" אם את שופטת את אולמרט משפט ציבורי.

שאלה שונה היא תפקודו כראש ממשלה וכאן אני נוטה להסכים שהוא טרם גילה ניצוצות מנהיגות ולי באופן אישי צר על צירופו של ליברמן לממשלה.

אם להיות אובייקטיבי אני לא רואה כיצד ניתן להפיל את אולמרט בכנסת (הרוב שלו יציב) ואם מתנגדיו סומכים על מטחנות הצדק הפלילי - הדרך ארוכה, ארוכה, ארוכה.

אפילו לא נפתחה חקירה פלילית רשמית אחת וספק אם תיפתח. אבל, אפילו תיפתח הרי שנינו מבינים שמדובר בחקירות של שנים. נושא בנק לאומי, למשל, מצריך חיקורי דין בחו"ל מעורבים שם פרקליטי צמרת ממולחים. לא זו תהיה הדרך להוריד את אולמרט מהשלטון.

יש נקודה נוספת, ריבוי הפרסומים יוצר אדישות ויכול ברגע מסוים לפעול כבומרנג. אני לא מוציא מכלל אפשרות שברגע מסוים אולמרט יחשב "קדוש מעונה ונירדף" ובעיני הציבור יחול מהפך בתדמיתו. הציבור מזדהה עם החלש והמוכה והנרדף. הכתבות המסוימות האלה עושות, לדעתי, שירות לאולמרט בטווח הארוך.
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
שאלה לפרקליט מטעם
  עודד ב   8/11/06 16:05
אני לא פרקליט ולא עו"ד לכן יש לי שאלה קטנה.
אם כל מה שכותבים אריה אבנרי ויואב יצחק על ראש הממשלה , ולא ברמזים אלא בצורה בוטה ופוגעת אלו הם שקרים והשמצות. אז למה לכל הרוחות הם לא נתבעים לפי חוק לשון הרע.
הרי אם הם יתבעו וימצאו אשמים, אז אין לי שום שמץ של ספק, שהם יחוייבו בסכומים כאלה , שלא הם ולא עוד כמה דורות אחריהם יצליחו לשלם. ובנוסף, אין לי שום ספק ,שבית המשפט יאסור עליהם פרסומים בסגנון כזה בעתיד .
אבל ,איך אומר הפתגם העממי,"על ראש הגנב בוער הכובע" ואולמרט, שהדבר האחרון להגיד עליו הוא, שהוא טיפש, יודע, שבאם הוא ינסה הליך כזה, הרי שהוא עומד לפתוח תיבת פנדורה, שאת קצה קצה אנחנו רואים כיום.
ואם אני טועה, אנא תקן אותי
כתוב תגובה ל- עודד ב
נתחיל בזה שאני לא מטעם
  פרקליט בשירות המדינה   8/11/06 17:01
אולמרט נתן הסבר מניח את הדעת

הוא ראש ממשלה והליכי לשון הרע אינם מקובלים בקרב ראשי ממשלות.

הטיעון שאם אולמרט לא תובע משמע הוא אשם הוא טיעון דמגוגי שהצליחו להאביס בראשך.

אני מקבל את הטיעון של אולמרט שהיה שגור גם בפי ראשי ממשלה אחרים (כשהיו ראשי ממשלה).

בעוד אתה מאשים אותי בהיותי "מטעם" אתה נשמע הרבה יותר בלי טעם אבל בא מכוחו של איש.

אין להוציא מכלל אפשרות שבעתיד אולמרט יבוא חשבון עם משמיציו כאורי אבנרי. מה הוא צריך למהר ? יש עדיין "פרשיות מתגלגלות". אילו אני פרקליטו הייתי מציע לו להמתין עד לרגע בו המסה תהיה קריטית ולא לרוץ לבימ"ש על כל מאמר והשמצה.

לעומת זאת הביקורת הציבורית על תיפקודו כראש ממשלה מקובלת גם עלי ואמרתי זאת ולכן אני מתקשה להבין למה אתה מנכס אותי לאנשי אולמרט.

אני מביע דעה מקצועית כמיטב שיפוטי האישי.

לא ראיתי קצה של אובייקטיביות במאמרים של אריה אבנרי המשייך את אולמרט לכת שטן שהשתלטה על כל חלקה במדינה.

יותר מידי אמוציות ופחות מידי שכל מופעלים ברדיפה אחרי אולמרט בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת".
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
בוא ותהיה רציני
  עודד ב   8/11/06 18:32
יתכן וראשי ממשלה לא באים חשבון עם משמיציהם מתוקף מעמדם ,ואכן זה לא כל כך ראוי ,אבל, את מה שנאמר על אולמרט זה נמשך כבר מימים ימימה ואף פעם הוא לא העז לתבוע את "משמיציו"
באשר לכך שאתה מעריך מושחת כאולמרט כראש ממשלה ובכן, גם לצ'אוצסקו ולפינושה היו מעריצים
כתוב תגובה ל- עודד ב
אתה מכניס מילים לפי
  פרקליט בשירות המדינה   8/11/06 20:14
אני ממליץ שתקרא את כל (אבל כל !!!) מה שכתבתי ותמצא שם הרבה ביקורת על אולמרט. אפילו כשמישהו מנסה להיות אוביקטיבי זה מוציא אותך מדעתך וזה מלמד מאיזו עמדה אתה בא לקרוא ולשפוט את דברי. אם זו דרך היסק המסקנות שלכם נגד אולמרט אז הדבר מדבר בעדו = אתם רואים הכל באופן חד צדדי.

אל תשתמשו במשפט ככלי במלחמתכם כיוון שמשפטנים (ראויים ורציניים) רק הולכים ומזלזלים בשיטותיכם.

למען האמת כלל לא התכוונתי להחליף איתך דברים והדיון גולש לפסים שאיני מעוניין ליטול בהם חלק. אני מדבר עובדות ומשפט ואתה מדבר אידיאולוגיה ופוליטיקה - שני הקווים האלו אינם מצטלבים.

הביקורת שיש לי על סגנונו של אריה אבנרי בעיינה עומדת. חוסר ההערכה שיש לי כלפי לינדנשטראוס בעודו שריר, הסברה שלי שאריה אבנרי ויואב יצחק מערבבים עובדות עם מאוויים ומשאלות לב עודה קיימת.בכל הכבוד לך עודד לי ולט.ג.מ יש ניסיון "מעשי" מול המבקר והיכרות אישית (לי עצמי של עשרות שעות) עם דרכי התנהגותו.

למה אתה אינך בא בטרוניה לט.ג.מ שאינה חשודה כמי שבאה "מטעם" אולמרט ? ראה, גם היא נותנת ללינדי ציון ניכשל !

היה לי בטוב
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
לפרקליט:
  ט.ג.מ.   8/11/06 20:09
צריך לאבחן בין מספר עניינים:

ק"כ- בין רדיפה אישית / פוליטית לבין קיום ראיות משפטיות. אין לי שום דבר אישי או פוליטי נגד אולמרט. אני לא ימנית ולא שמאלנית. וגם לא הצבעתי בבחירות האחרונות, כמחאה נגד השחיתות. אני מודאגת מהשחיתות הרבה יותר מאשר מהאיום האיראני וטילי החיזבאללה.

ובכל מקרה, כתבתי בתגובה קודמת, שלא משנה עד כמה אולמרט (או פרס, או רמון או קצב וכו...) נבל. אם אין ראיות טובות מספיק נגדו- לא צריך להגיש כתב אישום. נקודה.

אינני טוענת, שאינטואיציה היא חזות הכל. אין תחליף להכרת הראיות לעומקן. אבל, אותה אינטואיציה, שמבוססת על ניסיון מקצועי- ומנחה מן הסתם, מדי פעם, גם את מזוז בהחלטותיו- זועקת באוזניי, שמשהו מאד לא כשר אצל אולמרט וצריך לבדוק במה מדובר.

שנית- לגבי עמדתך על העיתונאים: בוא נזכור, שעיתונאי איננו פרקליט ותפקידו אינו לבחון ראיות במשקפיים משפטיות. לגיטימי בהחלט, שעיתונאי יצביע גם על חשדות, ובלבד שלא משדובר בהסתמכות על נתונים שקריים ביודעין. זה לגיטימי לחלוטין, שאבנרי- למשל- יכתוב שאולמרט חשוד בדברים מסויימים, כל עוד הוא לא מחבל בחקירות ולא פוגע בזדון בזכויות מובהקות של חשודים (ולו גם חשודים בפוטנציה).
אינני מאמינה בעיתונאים "אובייקטיביים". ואוי לנו, אם העיתונות היתה נכתבת ע"י רובוטריקים תקשורתיים כאלה.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
פרקליטה חביבה:
  פרקליט בשירות המדינה   8/11/06 22:57
אקצר הפעם:

קשה לי לראות בקמפיין של אבנרי ויצחק משום אסמכתא לשחיתות של מאן דהוא. אני לא מצפה לאובייקטיביות מוחלטת אבל לכל הפחות לתמונה פחות חד צדדית.

לי נראה הדבר יותר כמו יריית החץ וסימון המטרה בהתאם לנוחות העיתונאים הללו.

גם אני לא קובע מסמרות לגבי אולנמרט וכתבתי על כך בתגובותי הקודמות רק שהאובססיביות בה נוהגים העיתונאים המדוברים משכנעת אותי שהם "במצוקה" עם עמדתם ומנסים לבצע "שטיפת מוח"

מי שיש בידו די ראיות "עיתונאיות" ומשוכנע כל כך בעתיד החקירות הרישמיות לא צריך לצאת מגדרו בהכפשות יומיומיות ובעינוי סיני לקורא עד כדי הבאתו למצב פבלובי בו הוא מקשר את אולמרט עם שחיתות באופן אוטומטי מבלי לדעת בדיוק למה ומדוע.

אני מתקשה להשתחרר מהרושם שחולשת עמדתם של העיתונאים היא המביאה אותם לדפוק לנו עם פטיש בראש.

ניסיון החיים לימד אותי שכשמרגישים "על הגובה" נוהגים בצורה שונה. לא מקצינים ביטויים ולא נטפלים לכל עניין איזוטרי.

ואולי בכלל הם מקיימים שליחותם של צדדים מעוניינים אחרים ? מי לידי כף יתקע שלא ?
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
לפרקליט ולעודד ב':
  ט.ג.מ.   9/11/06 08:05
הגישה שלי, מכילה בעצם את הגישות של שניכם. לדעתי, יש צדק בטענות של שניכם ויותר מזה: אין סתירה ביניהן.

אני מסכימה לחלוטין, שאיש ציבור- כמו כל אזרח- צריך לעמוד לדין פלילי, רק אם יש ראיות טובות ומשכנעות נגדו. ויש הרבה צדק במה שאתה הפרקליט טוען, שהמאבק התקשורתי באולמרט הפך לקיצוני ומוגזם וההיסטריה סביבו רק מחבלת במאמצים להביאו לדין.

מאידך, אי אפשר לזלזל בזעם הציבורי, שעודד מייצג. הזעם הזה מוצדק לחלוטין. הציבור מאס בכל מאודו במושחתים שבצמרת והוא מביע את עצמו בקול רם, שלדעתי עוד יגבר. ומכיוון שנקודת המוצא היא, שהציבור מורכב ברובו מאזרחים ישרים ואכפתיים, וכך זה באמת הצב לדעתי, צריך להתייחס אליו ברצינות.

ובוא נזכור עוד עניין: גם כשמחליטים בפרקליטות על גורלו של תיק, יש לגורם האנושי והאמוציונלי משקל. היו מקרים רבים, שבהם היו ראיות טובות, אבל נסיבות העניין ומצוקתו של העבריין הצדיקו את סגירת התיק. גם לשיקולים אנושיים כמו רחמים, יש משקל בהחלטות האלו. ומאידך- כבר נתקלתי בתיקים שהראיות בהם היו חלשות, אבל המקרה היה כה חמור, שהוחלט כן להעמיד אותו למבחן שיפוטי. כך שהגבולות לא תמיד כל כך חדים וברורים.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
שימי לב למשל מהן תחושותיו של "שי"
  פרקליט בשירות המדינה   8/11/06 23:04
תגובה שמופיעה כאן ומשקפת את התחושות הרווחות (לדעתי) אצל רוב הציבור ומחבלות במלחמה בשחיתות הקשה ובעבריינות המסוכנת (גם הכלכלית):

אולמרט, בא לי להקיא

נושא התגובה איזה אומץ צריך כדי ללכלך

שם הכותב: שי-אזרח פרטי

זמן: 21:21 08/11/2006


נחקר סדרתי לא אומר כלום על הנחקר.כיש משמיץ סדרתי וחוקרים עצלנים וכיש עתונאים ואנשי משטרה רודפי פרסום וכשיש אנשים שנבנים מכך שהם משמיצים אחרים אז יש חקירות סדרתיות. זו לא מלחמה בשחיתות. זו השחיתות בעצמה ודיקטטורה של עתונאים שרלטנים


כך כתב "שי" במקור

אשמח לקבל התייחסות יותר מפורטת ממך מה בדיוק מעלה אצלך את החשד שאולמרט הוא מושחת ? אני מתקשה לראות הבדל בינו ובין פוליטיקאים ממעמד סותיואקונומי מקביל אליו כמו נתניהו או ברק או מרידור (שנחשב נקי והוא בעל הון גדול יותר מאולמרט באופן ניכר מאוד)

ככל שאני נסחף להתדיין איתך על הנושא ומדסקס אותו עם עמיתי אני משתכנע יותר ויותר שיש כאן ניפוח תדמית שלילית ולא בהכרח מציאות !!

תשכלי אותי - מה בדיוק מפריע לך ?
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
ביבון תרגע
  יגגאל, כהן   8/11/06 17:14


שפתי כהן: המבקר יעוף אולמרט ישאר
תתכוננו ביבונים,
לינדנשטראוס המקבר עומד לעוף
אולמרט ישאר איתנו לכל הקדנציה
אין לכם סיכוי
החוק עומד לצידנו ולא לצידם של הישיעי"ם
כאן זו מדינת חוק
דמוקרטיה
לא מדינת מקבר המדינה
ולא מדינת התימני מ NFC
אין יותר "היידה שרה"
הלך החלום ישיעי"ם, ביבונים ועוזריהם

כתוב תגובה ל- יגגאל, כהן
לפרקליט מטעם ,יעני בשרות המדינה
  עודד ב   8/11/06 15:45
מה אומר ומה אדבר, ממש עבודה בעיניים , אבל בצורה מחוכמת מאוד.מנסים להראות שהילד "לינדי" הצועק שהמלך הוא ערום, הוא ילד מופרע, מפגר, שקופה של שרצים תלויה מאחריו ,כך שלא צריך לקחת את דבריו ברצינות.
ונראה לי שזה/ו המכונה ט.ג.ם עשתה לך בעקיפין את העבודה קלה יותר.
" לגבי אולמרט, הוא מתוחכם בצורה יוצאת דופן. יש ריחות לא נעימים אבל הכל נמצא על גבול החוק והדין. עד עכשיו לא נמצא בשר בשום פרשה ותחושתי האישית היא שלא יהיה כתב אישום נגד אולמרט. פה ושם הוא יקבל הערה קלה"
מה אומר, ממש מלאכת מחשבת.תשמעו רבותי נכון שהוא לא כל כך ישר אבל, לא נורא.
בקצרה חביבי, אם ניסית לשכנע את "הציבור החושב" שמה שעושים לאולמרט זה ציד מכשפות והוא לא כל כך כזה , אז אני מציע לך, שתחפש משהוא יותר משכנע , עלי לפחות, זה לא עובד
כתוב תגובה ל- עודד ב
אריה אבנרי הרף
  אלדד ג.   8/11/06 17:04
תפסיק להגיב באיצטלא של שמות בדויים

זה מאוס

בא לי להקיא עליך

אתה אשמאי זקן, כלומניק, רודף פירסומת, אובססיבי, זקוק לטיפול גמילה מאולמרט בדחיפות.

שק של חרא מהלך !
כתוב תגובה ל- אלדד ג.
עודד אתה טיפש שאוכל ספינים מטיפשים
  יגגאל,כהן   8/11/06 17:16

טו כט ד'ה לונג סטורי שורט,אתה רוצה את ראשו של אולמרט.
המסקנות שלך קבועות.
הנימוקים משתנים לפי מה שיש אותו יום בשוק.
הטיעונים שלך חבוטים וילדותיים ומככבים בכל אתר ואתר.
ספרו מה שהוא שלא חשבנו עליו.
אל תדחפו לנו צינור לגרון כמו שעושים לאווזים ותדחסו לנו את האוכל העלוב שלכם.
אתה רוצה להפיל את אולמרט,נכון?
עם היד על הלב.
אם לא היתה פורצת המלחמה הזו.
לא היית רוצה להיפטר מאולמרט?
מה קדם למה אצלך?
התבוסה והקינה לפסילה של אולמרט.
או שמה אולמרט היה הוה ויהיה פסול אצלך,
ורק הנימוקים לפי שמה שתמצא באותו יום בשוק?

והאמת,שאתה אחד מהשוטים שאכל ספין עלוב מביבי.
כתוב תגובה ל- יגגאל,כהן
to make short story much shorter
  עודד ב   8/11/06 18:36
חזל"נו שיהיו בריאים אמרו"במושב ליצים אל תשב"
כתוב תגובה ל- עודד ב
"פרשות לינדנשטראוס"
  פרקליט בשירות המדינה   7/11/06 16:58
..... וטעמי עימי. כב' הנשיא לשעבר (איך אפשר לצרף את התואר כבוד ליד שמו ? נתפס כאישיות משפטית מעוררת גיחוך. המערכת המשפטית נשמה לרווחה כשהוא פינה את מקומו. חשוב חשבנו שהוא יתרכז בתפקידו ולא יאלץ את פרקליטות המדינה לעסוק בו חדשות לבקרים. טעות, טעינו. הוא מציף את היועץ המשפטי לממשלה בפניות סרק ומחבל בעבודת מערכת אכיפת החוק. הוא מנסה להידחק לנעליים גדולות הימנו בכוח ובברוטאליות. היועץ המשפטי העביר את הסוגיה למבקר כיוון שעל פניה לא מצא בה עניין פלילי. לינדנשטראוס לא רוצה להיראות כפח האשפה של מזוז אז הוא מנסה לגרור אותו בעורמה לתוך הסוגיות הבלתי חשובות האלו. ממידע אמין שבידי למזוז יש כוונה נחושה לשים סוף להתנהגותו של לינדנשטראוס ורק יוקרת המוסד מונעת ממנו לעשות מעשים קיצוניים כלפי המבקר. בחוות הדעת הבאה של היועמ"ש בקשר לאחת מפרשיות "לינדנשטראוס" יבוא מזוז חשבון נוקב עימו. אם שמת לב אמרתי "פרשיות לינדנשטראוס" כי כך מכונות הפרשות הנ"ל ולא אחרת בקרב הגורמים המיקצועיים. גם עוזרו הנאמן בורובסקי נתפס כבלתי אמין לחלוטין ומהירות פתיחת התיק נגדו נובעת מהצטברות חומרים רבה אצל היועץ המשפטי המטילים צל כבד על ניקיון כפיו של בורובסקי.

הטענה שהשמיע ראש הממשלה לגבי קמפיין מאורגן נגדו גם היא לא זרה לפרקליטות המדינה אצלה יש אינדיקציות ברורות לקיומו של הקמפיין הנטען. ישנן אפילו חשדות לגבי יוזמי הקמפיין ודרכי מימונו (הבלתי חוקיים לכאורה) ונערכות, בקשר לכך, בדיקות וחקירות סמויות.

אני צופה ש"פרשיות לינדנשטראוס" עוד יככבו במדורי הפלילים ולא הייתי מכין תא במעשיהו דווקא לראש הממשלה.

גם לי נעים לשוחח איתך.

יום טוב עמיתתי החביבה.
כתוב תגובה ל- פרקליט בשירות המדינה
זה היה שיח תלמידי חכמים,פשוט תענוג.
  יגאל#כהן   9/11/06 13:19
פשוט תענוג היה לקרוא את הויכוח ב19. התשקורת יכולה רק לקנא ברמה של הטוקבקים, עם טוקבקיסטים כמוכם. אתם ממש,מקדשים שם שמיים ברבים. ועוזרים לאספסוף,לבור את התבן מן הבר. תודה.
כתוב תגובה ל- יגאל#כהן
40
אריה אבנרי - אתה תותח -כל הכבוד!!!!
  לא מאמין לאולמרט   7/11/06 13:04
כתוב תגובה ל- לא מאמין לאולמרט
41
ואלה תולדות אולמרט
  bogefran   7/11/06 13:16
בימים ההם אין מלך בישראל, ואיש הישר בעיניו יעשה.
ויקום אולמרט, הוא האיש מבנימינה, ויקח הלוואה מבנק
צפון אמריקה. והשנה היא שנת תרפפו, היא שנת 1982 לספירת
הכופרים. וירא אהוד כי אין דין, ויחמוד ההלוואה ולא ישיבנה. ומאז רבו מאוד תעלוליו ואין מושיע. ועל כן כה אמר ה' אלוהי צבאות: אני ה' אחד ואין שני, ולכן פול יופל
הנוכל ולא יסף.
כתוב תגובה ל- bogefran
42
אריה - אפילו אתה צודק תברור מילים
  קורא nfc   7/11/06 13:43
כלל איני בטוח שאתה צודק. אבל אפילו אם אתה צודק (בעיני עצמך) תברור מילים. מי שמגעיל בסגנונו זה דווקא אתה.
כתוב תגובה ל- קורא nfc
43
לאולמרט - הלך עליך!!!!
  אולמרט הביתה   7/11/06 13:44
מכיר את השפה הזאת? אם לא,אפרש לך: עתידך לוט בערפל.
כתוב תגובה ל- אולמרט הביתה
44
אריה, אשרי המאמין
  אבוטבול   7/11/06 13:45
אשרי המאמין שסוף גנב לתליה.
חוששני שלא תראה את מושא הכתבה בבית האסורים.
שם משפחתו לו עובר את הסף - דרעי כן, אבוחצירא כן, לוי כן.
החונטה הלבנה הכלכלית והמושחתת מלוכדת מדי. הם תלויים זה בזה בעבותות של סודות אפלים, איש אודות רעהו. לא במהרה ינתק קשר שכזה.
ואולמרט, כידוע, מומחה ובכיר ומנוסה בכגון אלה.
כתוב תגובה ל- אבוטבול
45
איך קלעתי לדעת גדולים..
  מזדהה עם כל מילה   7/11/06 13:49
כשצפיתי בריאיון עלו בי אותן מחשבות. תמיד בא לי להקיא מאולמרט. פניו ושפת הגוף שלו אומרות - ש ח י ת ו ת.

אהבתי את מה שכתבת. הכל נכון והכל אמת. לו היה לי כישרון כתיבה כשלך. הייתי כותבת אחד על אחד את מה שכתבת

יישר כוח ותמשיך כך. תכניס לו באבי אביו.

אציין כי איני נמנית עם שום מחנה אבל המלחמה בשחיתות היא בראש סדר העניין הלאומי
כתוב תגובה ל- מזדהה עם כל מילה
46
מעכרת המשפח חוגגת בגלל אריה ויואב
  צנזור תרגע   7/11/06 13:53
שפתי כהן:והיכן היו כלבי השמירה של נסראללה וביבי?

סליחה.
התכונתי לכלבי השמירה של הדמוח`רטיה שלנו?
שימו לב שהעיתונאים מפגרים אחרי,בשלש שנים.
לפני שלוש שנים,סיפרתי לגוגל מיודענו,את כל מה השעיתונאים המוזנים,עכשיו,מספרים לכם בפליאה.
לכו וקיראו את השפתי כהן בשלש השנים האחרונות,
וקיראו את הסמרטוטונים,רק בשלושת,השבועות האחרונים.
ותיראו,איך היתה לזונה,קריה נאמנה.
תשקורת שגבלס ידע לעשות בה שימוש קצת יותר טוב מפינקלשטיין וביבי נתניהו.
איפה היו כלבי השמירה שלכם,כשסרחה מעכרת המשפח וריחה המבאיש נישא מדן ועד אילת?
איפה היו,כלבי השמירה,של נסראללה וביבי?
צנזור,אמר מי שאמר:
"אין בה בדמוקרטיה,אלא מערכת כללי משחק".
הא לך משחק.
לא והבא לנו,מי אמר זאת?
איפוק זה כח.
ב100 הפעמים הראשונות שאמרתי,כי מקבר המדינה סנילי,צונזרתי כמובן.
וב100 התגובות הראשונות בהן אמרתי,שיש להעביר את מבקר המדינה מתפקידו,צונזרתי כמובן.
וב100 התגובות הראשונות בהן אמרתי:"מקבר המדינה".
צונזרתי.
לאט לך,צנזור.
אל באפך פן תשמידני.
אין לי כח,לכל כך הרבה 100 "פעמימים".
ירושלים בוערת.
חמולת מזוז וכנופיית החוק הכוללת (פתאום) גם את יואב יצחק ואריה אבנרי,מבעירה מלחמת אחים כדי להסיח את הדעת של כלבי השמירה של נסראללה וביבי.
ועדת חקירה,מיד

כתוב תגובה ל- צנזור תרגע
בוא אלינו הכהן הגדול
  נפוליאון   8/11/06 18:43
יש לך מקום של כבוד בין אלה שחושבים שהם משה רבנו,ארכימדס ודוד המלך
כתוב תגובה ל- נפוליאון
47
יאיר יעוף בקרוב כמו שילון
  ליהיא לפיד   7/11/06 14:07
נמאס כבר מהתוכנית שלו. היא כבר אינה מעניינית. אותו פורמט, אותם ליקוקים, אותה נחמדות.

הגיע הזמן לסגור את הבאסטה. אתם שם בקשת רשת או מה שזה לא יהיה.

ביבי, אתה צדיק. יש מי שעושה עבורך את העבודה.
ואתה, אהוד, מלך השחיתות, צוחק מי שצוחק אחרון!!!

כתוב תגובה ל- ליהיא לפיד
48
שליחותכם קדושה ומטהרת
  יחודי   7/11/06 14:17
כל הלוחמים בשחיתות ובמושחתים - המשיכו ואל תעצרו .
ספרו בריש גלי כל דבר אפשרי וגם כיצד ניתן לחבור אליכם ולעזור למגר את השחיתות והמושחתים .
מלחמה זו חשובה וקשה מכל מלחמות ישראל שחוינו עד כה .
כתוב תגובה ל- יחודי
49
אולמרט פחדן
  עוז   7/11/06 14:19
על מידת שחיתותו של אהוד אולמרט אפשר להתווכח. על דבר אחד אי אפשר: אולמרט פחדן. יש לנו ראש ממשלה דיפלומט שמנסה "לעשות הכל בסדר" אבל הוא לא יצירתי, פחדן, חלש ומנותק. דוגמאות: נגרר למלחמות מילים עלובות עם אחמדינז'אד, ניהל בשלומיאליות את מלחמת לבנון ואת הפסקת האש הפתאטית, הפקיר את השבויים בלבנון, ועוד ועוד. בעצם הוא ראש ממשלה מיותר כי הוא כל כך צפוי- הוא יעשה ויפעל ויעבוד, עד שהדברים יהיו קשים מדי. אח"כ, כשהעניינים מסתבכים, הוא משקיף מהצד, מעיר במקומות הנכונים ומסדר את העניבה. כלומניק, כבר אמרתי?
כתוב תגובה ל- עוז
50
איזה אפס האבנרי הזה
  אבנרי האשמאי   7/11/06 14:20
הוא מתנהג כמו ילד קטן שאולמרט גנב לו את הצעצוע מהיד. קשה לאריה אבנרי להבין שאולמרט הוא ראש ממשלת ישראל ל 4 השנים הבאות (לכל הפחות). עד תום 4 השנים האלו אולמרט יבצע מהלכים שישנו לחלוטין את פני המדינה והמזה"ת ואבנרי ישאר האשמאי הזקן והנשכח
כתוב תגובה ל- אבנרי האשמאי
51
טוב מאוד שאולמרט ערמומי
  תומך בתותח אולמרט   7/11/06 14:33
רוב הציבור רוצה מנהיג תותח וערמומי ולא חתלתול שעובד אצל אריה אבנרי. עד כה הוכיח אולמרט יכולת שרידות יוצאת דופן, כישורים פוליטיים מצוינים, הוא מכין לאבנרי ודומיו סל הפתעות אישיות ולאומיות. אולמרט יחתום הסכם שלום עם לבנון, יכופף את החמאס, ינתק את סוריה מציר הרשע ויטפל בגרעין האירני. תוך שנתיים כל הציבור יריע ברחובות "אולמרט מלך ישראל" וההמון ידרוס באהדתו את מבקשי נפשו של אולמרט כדוגמת יואב יצחק ואריה אבנרי. לינדנשאפס יניח את מפתחותיו כבר בשנה הבאה בוש וניכלם.
כתוב תגובה ל- תומך בתותח אולמרט
52
חבל שאולמרט מתעלם מאריה אבנרי
  אולמרטוזיס   7/11/06 14:36
אם אולמרט לא היה עסוק באמת בעיניינים חשובים ובנושאי ביטחון רגישים והיה לו קצת פנאי לאריה אבנרי היינו מקבלים את ההצגה הכי טובה בחינם

אולמרט היה רומס את אריה אבנרי ואוכל אותו לארוחת בוקר בלי מלח

רק כמה גילויים על דברים הקשורים באריה אבנרי היו גורמים לאבנרי לברוח לחו"ל לצמיתות מבושה

במחשבה שניה, זה כייף לראות את אבנרי מטיח ראשו בקיר ומשתגע מרגע לרגע. הוא ממש מזיל ריר ורוק ובסוף יאופשפז כשהאבחנה תהיה "שגעון אולמרטוזיס"
כתוב תגובה ל- אולמרטוזיס
למה אולמרט לא תובע את אבנרי?...
  איילה ב.   8/11/06 22:26
כי ברור לו מה תהיה התוצאה.
אבנרי לא משתגע, בנתיים מספרים שמי שדופק את ראשו בקיר זה דווקא האיש שלך, אולמרט...מגייס אנשים כדי שיעזרו לו, מרמה אנשים כמוך, וצוחק על שכמותך צאחורי הגב.
אבנרי עשוי מחומרים שאינך מכיר. ואולמרט יודע שכך, לכן הוא לא מעיז לתבוע את אבנרי.
כתוב תגובה ל- איילה ב.
53
אבנרי יישר כוח!
  ע   7/11/06 14:39
כתוב תגובה ל- ע
54
אבנרי אל תתלהב
  דמבו הפיל והאוזן   7/11/06 14:40
כשאולמרט דיבר על קמפיין מאורגן הוא לא התכוון אליך

אתה לא ניספר

אותך לא רואים ממטר

מי אתה בכלל קשיש צעקן ?
כתוב תגובה ל- דמבו הפיל והאוזן
55
איך ניפטר מהאולמרט המאוס הזה???
  חמור   7/11/06 14:42
כתוב תגובה ל- חמור
לא תצליח להיפטר
  דמוקרטיה היא דמוקרטיה   7/11/06 15:07
יש קלפי ובעוד 4 שנים תצביע למי שמתחשק לך. מאחר שמימלא לא הצבעת לאולמרט ספק אם זה יעלה או יוריד. ההערכה האישית שלי אולמרט יבחר לקדנציה נוספת אחרי שישלים קדנציה מלאה.
כתוב תגובה ל- דמוקרטיה היא דמוקרטיה
56
מבטו של אולמרט וחיוכו המנוול-מסגירים
  קוראת מימיקה.   7/11/06 14:52
את אופיו. לא הייתי עושה עסקים עם האיש הזה.למה שרון העניש אותנו בכזה "עונש"? מה עשיתי לו-רע?
כתוב תגובה ל- קוראת מימיקה.
57
אבנרי מגיב לעצמו
  אתר הסתירה   7/11/06 15:08
איזה צחוק האיש הזה עושה מעצמו ? יושב ומעודד את עצמו בשמות בדויים.
כתוב תגובה ל- אתר הסתירה
58
אריה יש לי שאלה אמיתית אליך
  סתם שאלה   7/11/06 15:11
איך זה לדעת שראש הממשלה שם עליך זין והמקסימום שאתה יכול לעשות זה לקבל בחילה ולהקיא ?
מה גורם לך לעשות מעצמך שוטה הכפר?
כתוב תגובה ל- סתם שאלה
כמה שאתה טועה. הריצה של אולמרט לתיקשורת חשפה את האמת
  נועם צ.   7/11/06 16:59
שאולמרט מתחיל להפנים את מצבו, ומחפש לעצמו יחסי ציבור. הבעיה שזה לא עושה רושם על איש. את פרצופו מכירים רבים, עוד בטרם היה ראש ממשלה. יש הרבה אנשים שהוא מתחמק מהם, כי הם יודעים מיהו באמת וכל ההתחסדות שלו מצחיקה.
צודק אבנרי שמביע את דעתו, הוא מכיר את מעלליו.
כתוב תגובה ל- נועם צ.
כמה שאתה טועה. הריצה של אולמרט לתיקשורת חשפה את האמת
  נועם צ.   7/11/06 16:59
שאולמרט מתחיל להפנים את מצבו, ומחפש לעצמו יחסי ציבור. הבעיה שזה לא עושה רושם על איש. את פרצופו מכירים רבים, עוד בטרם היה ראש ממשלה. יש הרבה אנשים שהוא מתחמק מהם, כי הם יודעים מיהו באמת וכל ההתחסדות שלו מצחיקה.
צודק אבנרי שמביע את דעתו, הוא מכיר את מעלליו.
כתוב תגובה ל- נועם צ.
59
בטחון ישראל לפני אריה אבנרי
  ביטחוניסט מובהק   7/11/06 15:18
קידמה אותי הכתבה הבאה:

בשנה הבאה שוב מלחמה
זו נקודת המוצא של צה"ל בכל הנוגע לאימונים והצטיידות

צה"ל נערך למלחמה הבאה כאילו היא עתידה להתחולל כבר בשנת 2007. אחד מלקחי המלחמה הקודמת הוא הצורך באימו... להמשך הכתבה


____

ואני שואל את עצמי באיזה זכות מזלזל אריה אבנרי בנושאים הביטחוניים המוטלים על הכף ?
מתי פעם אחת בחייו נידרש אריה אבנרי לקבל החלטה הנוגעת לחיי אדם?
מתי הוא היה שותף אי פעם לדיון ביטחוני רגיש?

מה הוא יודע על האיומים המונחים על שולחן ראש ממשלה?

איזה מודיעין יש לאריה אבנרי על החמאס, החיזבאללה, אל קעידה, סוריה, לבנון, אירן ?

הזלזול של אריה אבנרי בביטחון המדינה הוא מטומטם ומלמד שהאיש מוכן לשפוך את התינוק עם המים. הוא מוכן למכור את ביטחון המדינה למען מלחמתו המוטרפת וההזויה בראש הממשלה. הוא בפירוש גורם המפריע לראש המדינה לעסוק בשאלות של חיים ומוות. הוא בפירוש הופך לסכנה על חיי ילדי ומשפחתי. האיש הזה חוצפן !
כתוב תגובה ל- ביטחוניסט מובהק
60
אבל באמת יש מלחמה יומיומית אריה !
  המלחמה נמשכת   7/11/06 15:23

מהבוקר: 9 פלסטינים נהרגו בעזה
גם לאחר יציאת כוחות צה"ל מבית חנון, נמשכות תקריות הירי ברצועה. אחר-הצהריים דיווחו הפלסטינים על שלושה הרוגים מאש צה"ל בבית להיא. לפחות שבעה נפצעו בתקרית. לדבריהם, בכך עלה לתשעה מניין ההרוגים בתקריות השונות מאז הבוקר (חדשות)
לסיפור המלא. . .
כתוב תגובה ל- המלחמה נמשכת
61
יש באמת מצב נפיץ אריה !
  המלחמה בפתח   7/11/06 15:24
שר החוץ הסורי ואליד מועלם במסיבת עיתונאים ביום ב` 6.11, עם שר החוץ הנורווגי יוהנס גארJohans Gahr : `אני מעריך את הקולות הישראליים הקוראים לחידוש שיחות השלום עם סוריה`. `יש עכשיו חלון הזדמנויות של כמה חודשים`. `אם לא תהייה התקדמות, תתחיל הספירה לאחור לקראת מלחמה חדשה בין סוריה לישראל`. זה הוא האיום המפורש ביותר שנשמע עד עתה מפי אישיות בכירה סורית על כוונתה של סוריה לפתוח במלחמה במועד הנוח לה. המקורות המזרח תיכוניים של תיקדבקה מדווחים בלעדית, כי ביום ב` 30.10, נפגש פעמיים בדמשק יועצו המדיני הבכיר של ראש ממשלת בריטניה נייג`ל שיינווד Nigel Sheinwald, עם נשיא סוריה בשאר אסד, ובין שאר הנושאים שהשניים דנו, היה שדר סודי שראש הממשלה אהוד אולמרט העביר באמצעותו של בלייר אל נשיא סוריה ואשר הציע חידוש שיחות השלום בין סוריה וישראל. המקורות שלנו מדווחים כי אסד אמר לנייג`ל שיינווד,(בתמונה), כי הוא מעוניין בהצעה הישראלית, וכי בלייר יכול למסור לאולמרט כי `יש על מה לדבר`. אולם מיד לאחר צאתו של נייג`ל שיינווד את דמשק חזרה ללונדון, הדליפו הסורים את עצם קיומו של הביקור, שהוסכם עליו מראש כי יהיה סודי. בכך פוצצו הסורים את כל המהלך המדיני הבריטי, שעיקרו היה שדמשק תנטוש את הברית שלה עם טהרן תמורת נורמליזציה של יחסיה עם המערב. הביטוי הראשון לתהליך הנורמליזציה היה צריך להיות התחלת המשא ומתן בין סוריה לישראל. ההדלפה הסורית, שאיש בישראל לא שם אליה, הייתה כי אסד דחה כל מו``מ עם ישראל, אלא אם יקבל התחייבות ישראלית מראש לוותר על רמת הגולן.


כתוב תגובה ל- המלחמה בפתח
62
אריה, יש סכנות גדולות על אמת !
  מלחמה בצפון   7/11/06 15:26
איראן הציעה לספק ללבנון מערכות טילי קרקע-אוויר מדגם סעייד-Sayyad-1.

יום ראשון, יד חשוון , 18:23, 5 בנובמבר 2006

כתוב תגובה ל- מלחמה בצפון
63
אתה מזלזל בחיי הבן שלי אריה אבנרי ?!
  דוד בן עמרם   7/11/06 15:28
הבן שלי נמצא במקומות מסוכנים בימים האחרונים כאלו שאתה אפילו לא מעלה על דעתך ואני בעד שראש הממשלה ישמור עליו ויהיה דרוך למה שהוא וחבריו עושים ולא לשטויות שאתה שטופך עלינו ללא הרף אריה
כתוב תגובה ל- דוד בן עמרם
64
סוריה מזרימה כוחות לגבול עם ישראל
  לידיעת אריה   7/11/06 15:35
סוריה מזרימה כוחות לגבול עם ישראל

כוחות צה"ל ברמת כוננות גבוהה מאוד לאחר שנצפו כוחות סורים רבים מתחילים לנוע לכיוון הגבול עם ישראל.



כתוב תגובה ל- לידיעת אריה
65
המניפולציות של אולמרט כ"כ פרימיטיביות
  מדכא.   7/11/06 15:35
שקר על צבור נבער כמו שלנו הוא יכול להפעיל אותם בהצלחה כזו.
כתוב תגובה ל- מדכא.
66
אל תקיא לי לגרון אריה - זה מגעיל !
  דן בן יוסף   7/11/06 17:07
יתריסו לעומתי שאני יחצ"ן של אולמרט, אני בטוח בכך. מיכל - מירושלים למשל. היא הרי אובייקטיבית מאוד ומאות הודעותיה משקפות הגינות, ראש פתוח, פלורליזים ויכולות ניתוח מרשימות. "אולמרט נוכל", "אולמרט מגעיל", "בא לי להקיא" - זה בערך הלקסיקון החוזר על עצמו גם בכתבות וגם בתגובות.

אני ישראלי שירד מהארץ וחזר אליה לפני שלוש שנים. חזרתי לסערת ההתנתקות ותמכתי בה (בלב כבד) כי בעבר גרתי עם משפחתי בגוש קטיף. אחד הדברים שבלט לי (אני דתי שחזר בשאלה אך נשארתי קרוב למסורת ועדיין שומר שבת) זו המשיחיות הדתית שעיוורה את עיני הרבנים ואת עיני המבקרים את ראש הממשלה דאז, אריאל שרון. ניגעלתי, בא לי להקיא. לא יכולתי לסבול את הדרך בה הביעו מתנגדי ההתנתקות את זעמם - לא המילים ולא המעשים.

כיום יש בישראל ראש ממשלה חדש (בשל הנסיבות המצערות) והוא אפילו לא השלים שנה בתפקידו. מראש לא נתנו לו אנשים מחברי קרדיט. הם מדברים בחדרי חדרים על כך שהם עצמם לא מאמינים לקמפיין ההכפשה נגדו אבל "המטרה מקדשת את האמצעים". קראתי הרבה על אולמרט, מכאן ומכאן. אני לא יכול לחתום שהוא יישר דרך ונקי כפיים. אני גם לא יכול להצטרף למקהלה המשסה בו את החוקרים בוקר וערב.

חוויות שעברתי אני בחיים לימדו אותי שכאשר כולם אומרים כך וכך מדובר בדרך כלל בתופעת עדר. הביקורת כלפי אולמרט מזמן אינה ביקורת איכותית. זה קמפיין תדמיתי שלילי אותו מובילים העיתונאים ארי שביט, יואב יצחק ואריה אבנרי. מעים שטיפת מוח לעניים ולניבערים ממחשבה עצמית ויכולת הגעה למסקנות אוביקטיביות.

אריה אבנרי מפמפם לי כל יום סיפור חדש, אין כבר יכולת לעקוב, לעבד ולהגיע למסקנות. הוא מביא לי את המסקנות לעוסות ועם מיצי הקיבה שלו.

הוא מביא לי אותן בצורת קיא.

למה חושב מר אבנרי שאני האסלה אליה הוא יקיא ?

מדוע רוצה מר אבנרי להסריח אותי בצואתו ?

מהיכן חוסר הכבוד של אבנרי אלי שמשקיע זמן ומנסה לקרוא את כתבותיו אבל מקבל בחילה וגועל משפתו ודימויו ?

ולמה רוצה מר אבנרי שאני אשנא את אולמרט ?

אותי חינכו לאהוב, לתמוך בחלש, להיות ערב לבני עמי, ליישב את הארץ (ואני מתכוון לגור החל נהחודש הבא במעלה אדומים), לעשות מעשי צדקה בסתר, לייחל למפלת שונאינו ולהתגאות במנהיגנו וצבאנו (חיילנו הקדושים).

אני מאחל לראש הממשלה שיצא נקי ומחוזק מהפרשות שמדביקים לו. אני אהיה מאושר שראש הממשלה שלי הוא נקי וישר. אני לא אשמח להיות בצד השמח לאיד, בצד מכוער הנפש ואחוז השנאה של אריה אבנרי.

אני רוצה להיות תמים ולזכור שהורי חינכו אותי לאהבה ולא לשנאה.

אריה אבנרי מתבקש לא לדחוף לי את הקיא שלו לגרון ולהוציא מאיתנו את השטן שאחז בו.

אני לא אווז שאריה יפטם אותו במיצים ירוקים, עמוסי ליחה, מצחינים.

אני לא איש רע כמותו ולא אהיה. לעולם לא אייחל למפלת יהודי, אח, חבר, מנהיג.

לעולם לא.





כתוב תגובה ל- דן בן יוסף
תרשה לי להזיל דמעה.......
  הניה   7/11/06 20:25
כתוב תגובה ל- הניה
דן,שפתיים תישק,החייתני.
  יגאל#כהן   9/11/06 12:48
או באידית:אמחייה. הם בתוך הסיר כל הזמן. אם הם היו יוצאים החוצה ומביטים על עצמם מבחוץ, הם גם היו רואים את מה שאתה ואני רואים. דכתיב:"ותמלא הארץ,פינקלשטיין". וגיזענות. ושנאת האחר. שנאת הערבי. שנאת החרדי, שנאת הסמולני, שנאת הישיעי ושנאת הביבונים. רק שנאה. ואת אלה שמבעירים את אש השנאה בעם,רק אותם אני שונא. רק אותם. אפילו את דודו כהן,שרוגם אותי,בגלולות של הפסיכיאטר שלו, אני מאוד מחבב. רק נהנה לקנטר אותו. כדי שישליך בי את הגלולות שלו,ואז אדע שתנסתתמו טענותיו.
כתוב תגובה ל- יגאל#כהן
67
הבחילה היא סימפטום בריא ועדיפה על כדורי שינה
  ד"ר אתי"לא   7/11/06 17:36
הבחילה היא סימפטום בריא ועדיפה על כדורי שינה - אבנרי תמשיך להקיא וצלוף
כתוב תגובה ל- ד"ר אתי"לא
68
הבן של טומיסלב למפל
  קרטופל   7/11/06 17:43
מדוע שאולמרט לא יתראיין אצל בנו של חברו הטוב טומיסלב למפל? סך הכל האם אולמרט לא מצא זמן יומיים אחרי פרוץ המלחמה-ב14,7 מועד מתאים למנות את טומיסלב ליו'ר יד ושם?עוד בהחלטת ממשלה מיוחדת..הכל בסדר גמור-נמנה את הגזען האנטישמי זולל החרדים להנציח את זכרם ונרוץ להתראיין אצל בנו מתיז הברילנטין ןבא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- קרטופל
69
אריה תוציא לי את הקיא מהגרון
  דן בן יוסף   7/11/06 17:46
יתריסו לעומתי שאני יחצ"ן של אולמרט, אני בטוח בכך. מיכל - מירושלים למשל. היא הרי אובייקטיבית מאוד ומאות הודעותיה משקפות הגינות, ראש פתוח, פלורליזים ויכולות ניתוח מרשימות. "אולמרט נוכל", "אולמרט מגעיל", "בא לי להקיא" - זה בערך הלקסיקון החוזר על עצמו גם בכתבות וגם בתגובות.

אני ישראלי שירד מהארץ וחזר אליה לפני שלוש שנים. חזרתי לסערת ההתנתקות ותמכתי בה (בלב כבד) כי בעבר גרתי עם משפחתי בגוש קטיף. אחד הדברים שבלט לי (אני דתי שחזר בשאלה אך נשארתי קרוב למסורת ועדיין שומר שבת) זו המשיחיות הדתית שעיוורה את עיני הרבנים ואת עיני המבקרים את ראש הממשלה דאז, אריאל שרון. ניגעלתי, בא לי להקיא. לא יכולתי לסבול את הדרך בה הביעו מתנגדי ההתנתקות את זעמם - לא המילים ולא המעשים.

כיום יש בישראל ראש ממשלה חדש (בשל הנסיבות המצערות) והוא אפילו לא השלים שנה בתפקידו. מראש לא נתנו לו אנשים מחברי קרדיט. הם מדברים בחדרי חדרים על כך שהם עצמם לא מאמינים לקמפיין ההכפשה נגדו אבל "המטרה מקדשת את האמצעים". קראתי הרבה על אולמרט, מכאן ומכאן. אני לא יכול לחתום שהוא יישר דרך ונקי כפיים. אני גם לא יכול להצטרף למקהלה המשסה בו את החוקרים בוקר וערב.

חוויות שעברתי אני בחיים לימדו אותי שכאשר כולם אומרים כך וכך מדובר בדרך כלל בתופעת עדר. הביקורת כלפי אולמרט מזמן אינה ביקורת איכותית. זה קמפיין תדמיתי שלילי אותו מובילים העיתונאים ארי שביט, יואב יצחק ואריה אבנרי. מעים שטיפת מוח לעניים ולניבערים ממחשבה עצמית ויכולת הגעה למסקנות אוביקטיביות.

אריה אבנרי מפמפם לי כל יום סיפור חדש, אין כבר יכולת לעקוב, לעבד ולהגיע למסקנות. הוא מביא לי את המסקנות לעוסות ועם מיצי הקיבה שלו.

הוא מביא לי אותן בצורת קיא.

למה חושב מר אבנרי שאני האסלה אליה הוא יקיא ?

מדוע רוצה מר אבנרי להסריח אותי בצואתו ?

מהיכן חוסר הכבוד של אבנרי אלי שמשקיע זמן ומנסה לקרוא את כתבותיו אבל מקבל בחילה וגועל משפתו ודימויו ?

ולמה רוצה מר אבנרי שאני אשנא את אולמרט ?

אותי חינכו לאהוב, לתמוך בחלש, להיות ערב לבני עמי, ליישב את הארץ (ואני מתכוון לגור החל נהחודש הבא במעלה אדומים), לעשות מעשי צדקה בסתר, לייחל למפלת שונאינו ולהתגאות במנהיגנו וצבאנו (חיילנו הקדושים).

אני מאחל לראש הממשלה שיצא נקי ומחוזק מהפרשות שמדביקים לו. אני אהיה מאושר שראש הממשלה שלי הוא נקי וישר. אני לא אשמח להיות בצד השמח לאיד, בצד מכוער הנפש ואחוז השנאה של אריה אבנרי.

אני רוצה להיות תמים ולזכור שהורי חינכו אותי לאהבה ולא לשנאה.

אריה אבנרי מתבקש לא לדחוף לי את הקיא שלו לגרון ולהוציא מאיתנו את השטן שאחז בו.

אני לא אווז שאריה יפטם אותו במיצים ירוקים, עמוסי ליחה, מצחינים.

אני לא איש רע כמותו ולא אהיה. לעולם לא אייחל למפלת יהודי, אח, חבר, מנהיג.

לעולם לא.





כתוב תגובה ל- דן בן יוסף
70
כל הכבוד לכותב, יישר כוח.
  ZU   7/11/06 18:05
כתוב תגובה ל- ZU
71
אריה אבנרי...אתה ענק..ענק..
  אמנון לוי   7/11/06 18:08
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
72
אריה תוציא לי את הקיא מהגרון
  דן בן יוסף   7/11/06 18:18
יתריסו לעומתי שאני יחצ"ן של אולמרט, אני בטוח בכך. מיכל - מירושלים למשל. היא הרי אובייקטיבית מאוד ומאות הודעותיה משקפות הגינות, ראש פתוח, פלורליזים ויכולות ניתוח מרשימות. "אולמרט נוכל", "אולמרט מגעיל", "בא לי להקיא" - זה בערך הלקסיקון החוזר על עצמו גם בכתבות וגם בתגובות.

אני ישראלי שירד מהארץ וחזר אליה לפני שלוש שנים. חזרתי לסערת ההתנתקות ותמכתי בה (בלב כבד) כי בעבר גרתי עם משפחתי בגוש קטיף. אחד הדברים שבלט לי (אני דתי שחזר בשאלה אך נשארתי קרוב למסורת ועדיין שומר שבת) זו המשיחיות הדתית שעיוורה את עיני הרבנים ואת עיני המבקרים את ראש הממשלה דאז, אריאל שרון. ניגעלתי, בא לי להקיא. לא יכולתי לסבול את הדרך בה הביעו מתנגדי ההתנתקות את זעמם - לא המילים ולא המעשים.

כיום יש בישראל ראש ממשלה חדש (בשל הנסיבות המצערות) והוא אפילו לא השלים שנה בתפקידו. מראש לא נתנו לו אנשים מחברי קרדיט. הם מדברים בחדרי חדרים על כך שהם עצמם לא מאמינים לקמפיין ההכפשה נגדו אבל "המטרה מקדשת את האמצעים". קראתי הרבה על אולמרט, מכאן ומכאן. אני לא יכול לחתום שהוא יישר דרך ונקי כפיים. אני גם לא יכול להצטרף למקהלה המשסה בו את החוקרים בוקר וערב.

חוויות שעברתי אני בחיים לימדו אותי שכאשר כולם אומרים כך וכך מדובר בדרך כלל בתופעת עדר. הביקורת כלפי אולמרט מזמן אינה ביקורת איכותית. זה קמפיין תדמיתי שלילי אותו מובילים העיתונאים ארי שביט, יואב יצחק ואריה אבנרי. מעים שטיפת מוח לעניים ולניבערים ממחשבה עצמית ויכולת הגעה למסקנות אוביקטיביות.

אריה אבנרי מפמפם לי כל יום סיפור חדש, אין כבר יכולת לעקוב, לעבד ולהגיע למסקנות. הוא מביא לי את המסקנות לעוסות ועם מיצי הקיבה שלו.

הוא מביא לי אותן בצורת קיא.

למה חושב מר אבנרי שאני האסלה אליה הוא יקיא ?

מדוע רוצה מר אבנרי להסריח אותי בצואתו ?

מהיכן חוסר הכבוד של אבנרי אלי שמשקיע זמן ומנסה לקרוא את כתבותיו אבל מקבל בחילה וגועל משפתו ודימויו ?

ולמה רוצה מר אבנרי שאני אשנא את אולמרט ?

אותי חינכו לאהוב, לתמוך בחלש, להיות ערב לבני עמי, ליישב את הארץ (ואני מתכוון לגור החל נהחודש הבא במעלה אדומים), לעשות מעשי צדקה בסתר, לייחל למפלת שונאינו ולהתגאות במנהיגנו וצבאנו (חיילנו הקדושים).

אני מאחל לראש הממשלה שיצא נקי ומחוזק מהפרשות שמדביקים לו. אני אהיה מאושר שראש הממשלה שלי הוא נקי וישר. אני לא אשמח להיות בצד השמח לאיד, בצד מכוער הנפש ואחוז השנאה של אריה אבנרי.

אני רוצה להיות תמים ולזכור שהורי חינכו אותי לאהבה ולא לשנאה.

אריה אבנרי מתבקש לא לדחוף לי את הקיא שלו לגרון ולהוציא מאיתנו את השטן שאחז בו.

אני לא אווז שאריה יפטם אותו במיצים ירוקים, עמוסי ליחה, מצחינים.

אני לא איש רע כמותו ולא אהיה. לעולם לא אייחל למפלת יהודי, אח, חבר, מנהיג.

לעולם לא.





כתוב תגובה ל- דן בן יוסף
תיזהר אריה אשמאי זקן וילכלך עליך
  אנהונימימימימ   7/11/06 19:17
תיזהר מזיהוי פרטיך אריה אבנרי הוא איש מריר, אשמאי זקן ונירגן אין לו מה לעשות בחיים חוץ מלרדוף את אוןלמרט

חבל שהשקעת בו כל כך הרבה מילים

אולמרט אמר - להתעלם מהשרץ
כתוב תגובה ל- אנהונימימימימ
אינך חייב לקרוא!! אמץ את "וואלה"!!
  הניה   7/11/06 20:23
כתוב תגובה ל- הניה
במושב ליצים אל תשב
  הכהן הגדול   7/11/06 22:15
דן בן יוסף:כמוני,כמוך,חזרתי לפני 3 שנים מחו"ל ונבהלתי.

ראיתי איך ביבי וליברמן,היזנו את העם לגיזענות ולפשיזם.
וגם בעניין יואב יצחק,כמוני כמוך.
אותי,יואב מצנזר באופן קבוע.
הוא לא מרשה לי להגן על אולמרט.
אסור להגן על אולמרט בNFC.
זו עבירה שאין עליה מחילה.
יואב,היה נושא הדגל של המלחמה בכנופיית החוק.
הוא החליף דגלים מאז שביבי קנה לו סנדלים חדשים.
מאז,זה אתר נאצה נגד אולמרט והיידה שרה,זה המוטו שלהם.
אבל אני מגלה בימים האחרונים,סימנים של חזרה בתשובה אצל יואב יצחק.
הוא כבר לא מצנזר אותי ב100% ,רק ב90%.וגם זה מה שהוא.
באשר לבובליל וכסיף ושאר הליצנים.
אומר רק:"אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים ובדרך חטאים לא עמד ובמושב ליצים לא ישב כי אם בתורת יהוה חפצו ובתורתו וגו`"
ובסילוק הקרוק תנוחמו.

כתוב תגובה ל- הכהן הגדול
הביביופוב חזר מטיפול גמילה
  ד"ר ז'יוגו   8/11/06 18:39
כתוב תגובה ל- ד"ר ז'יוגו
73
How can we get rid of him??????????????????
  oy lanu   7/11/06 18:18
כתוב תגובה ל- oy lanu
74
תקראו את השיחה בתגובה 39 - ענק
  עוקב אחרי תגובות   7/11/06 19:18
אני מחפש בתגובות דברים פיקנטים ומצאתי הרבה פיקנטריה ב 39 והתגובות שרשרת שם
כתוב תגובה ל- עוקב אחרי תגובות
75
תמונה של מגלומן
  אבנרי איש עלוב   7/11/06 19:20
התמונה של אריה אבנרי היא תמונה של מגלומן. עיתונאי זניח שמצטלם כמו מצביא אמריקה העומד לכבוש את יופיטר. איזה איש עלוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אבנרי איש עלוב
76
עיצות לאריה מהפסיכולוג האישי
  מחר טיפול   7/11/06 19:40
"בינה מלאכותית עדיפה על טמטום טבעי"

"ככל שאני מכיר יותר אנשים כך אני אוהב יותר את הכלב שלי"

"אם זה קולני מידי - אתה זקן מידי"

"אתה לא סובל מאי שפיות - אתה נהנה ממנה"

"פסיכיאטר ופסיכולוג הם אנשים שאין להם בעיות כל זמן שלאחרים כמוך יש"

"אם היית מקשיב לעצמך יותר - היית מדבר פחות"

"אם הגעת למסקנה כל כך מהר סימן שהתעייפת מלחשוב"

אריה אומר לאבנרי: "פעם סבלתי מפיצול אישיות, היום אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב"

"מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים ניראים חכמים עד שהם פותחים את הפה"

"כשאנשים קטנים מטילים צל גדול, סימן שהשמש שוקעת"

"לפני שאתה פותח את הפה תוודא שמה שאתה הולך להגיד שווה יותר משתיקתך"

"אם דרושות לך הרבה מילים כדי להסביר את הרעיון שלך, כדאי שתחשוב עוד קצת"



"אני לא כבד שמיעה - אני מתעלם ממך"

"אם אתה לא יודע לעשות קשר אחד טוב תעשה כמה קשרים"

"כבר ראיתי יצורים כמוך, אבל אז הייתי צריך לשלם בכניסה"

"שלט בכניסה לפסיכיאטר: טירוף עולה ביוקר ! - מקבל כרטיסי אשראי"

טיפול נעים ואל תשכח לקחת את הכדורים שלוש פעמים ביום ולקרוא את ההנחיות שנתתי לך כאן. זה יכול להועיל לך קצת, רק קצת כי אתה מקרה קליני די אבוד.
כתוב תגובה ל- מחר טיפול
77
מענין כיצד "נולדו" לאחרונה, כ"כ הרבה תומכים לאולמרט.....
  הניה   7/11/06 20:30
כתוב תגובה ל- הניה
78
למה יש לי הרגשה לגבי המגיבים
  לא סובל משמיצים   7/11/06 20:32
למה יש לי הרגשה שהמגיבים המשמיצים את אריה אבנרי הם "מגיבים מיקצועיים" שנשלחו ע"י אנשים מטעמו של אולמרט? ואולי זה בכלל מגיב אחד שכותב במיליון זהויות שונות רק במטרה לנסות להכפיש את אריה אבנרי?
כתוב תגובה ל- לא סובל משמיצים
אתה צודק. אולמרט הושיב כמה אנשים להגיב ולהכפיש את אבנרי, וזה שקוף
  אורי ב.   8/11/06 22:34
כתוב תגובה ל- אורי ב.
79
מדוע אני משוכנע שאריה אבנרי מגיב בעד עצמו
  המתבונן המבין   7/11/06 21:30
הוא ועוד שניים או שלושה חברים מפציצים בתגובות ברמה נמוכה ביותר
כתוב תגובה ל- המתבונן המבין
למתבונן המבין
  מודאגת   8/11/06 00:53
יכול להיות שאתה מתבונן, אבל בטוח שאתה לא מבין. אם צצה אצלך מחשבה כזו מגוחכת, יכול להיות שעוד הרבה דברים פשוטים אתה לא מבין. ידיו של אריה אבנרי עמוסות, לצערנו, בעבודה שחורה, עושה ימים כלילות למען הציבור, ואתה מחליט שיש לו גם זמן ועניין להגיב לדברים של עצמו. באמת ציניות ללא גבולות
כתוב תגובה ל- מודאגת
כי אתה יודע מי מגיב עבור אולמרט - ואתה חושב שזה כמו אצלכם
  קידי   8/11/06 01:32
כתוב תגובה ל- קידי
קידי טיזי מבלבל את המוח בזמן שאולמרט מוכר את המדינה
  אובייקטיבי לחלוטין   8/11/06 14:57
קידי טיזי מבלבל את המוח בזמן שאולמרט מוכר את המדינה, מה אתה מתחיל בפילוסופיה של "...ככה זה אצלנו ככה זה אצלכם..."? ראש הממשלה שלך ושלי מוכר את המדינה ואתה מתעסק לי במי מגיב מה ומטעם מי? אולמרט שלך חיי ושיכור מדושן עונג ממחיאות הכפיים שקיבל בעת הנאום שלו בבית הנבחרים האמריקאי, כאילו שהיה מועמד להיברח באמריקה, סופו של אולמרט צריך היה להיות כמו כל ראשי העיר שניסו לכבוש את ראשות הממשלה רק שכאן חלה טעות והוא בכל זאת נבחר וצריך לתקן מידית את הטעות הזו הוא צריך ללכת לירוחם כמו מצנע או לעבור לעסקים כמו מילוא. מסתבר שכדי להנהיג מדינה צריך שר אוצר טוב כמו ביבי שעכשיו כבר מתחילים לראות פירות מהצעדים שלו ולא ראש ממשלה שמונהג ע"י איליי הון שמשמנים את כיסיו והוא עוד מספר לנו שהיה בדיון ביטחוני חשוב אז אם זה היה חשוב כל כך למה הירשה לעוזרו להיכנס באמצע הדיון החשוב? מה ? תגובה לעיתונאי חשובה יותר מהדיון החשוב בביטחון המדינה?
כתוב תגובה ל- אובייקטיבי לחלוטין
למתבונן מהצד נכון שאתה מטעם אולמרט?
  אובייקטיבי לחלוטין   8/11/06 11:34
למתבונן מהצד
כשאני קורא את מה שכתבת אז מתעוררת בי תחושה שדווקא אתה בא מטעם אולמרט ואנשיו
אתה משליף רפש על אריה אבנרי במטרה להסיח את הדעת מהנושא העיקרי.
אותי לא מעניין אריה אבנרי, מה שמעניין אותי זה אולמרט שנבחר לא כמנהיג ומוביל עם אלא בגלל פופוליזים זמני שכוחו מוגבל,
כבר בתחילת דרכו כראש ממשלה הוא יצא בהצהרות והבטחות להחזרת חיילנו השבויים וכן יצא למלחמה מיותרת לחלוטין ושטבעה קורבנות מיותרים,
צא וחשוב נניח שלא היה יוצא למלחמה אלא במקום מלחמה היה מנהל משא ומתן עם נסראללה בדיוק כמו שהוא עושה היום, ובנתיים נהרסו הרבה משפחות ונוספו לנו משפחות שכול שאותו מלחמה זו ייחרטו בזכרונם כל ימי חייהם.
אותי מעניין יותר דרך התנהגותו של ראש הממשלה שמשתמש בצה"ל כצעצוע אישי.
חשוב על מה שעשה אולמרט עד היום בתום חצי שנת שרות כראש ממשלה,
1. יצא למלחמה מיותרת
2. הבטיח החזרת השבויים
3. מנהל משא ומתן עם נסראללה
בכל מקרה היה מגיע לשלב מספר 3. ושני השלבים הקודמים היו מיותרים לחלוטין
אנחנו לא זקוקים לראש ממשלה כזה המוביל אותנו לאבדון ואם יש דברים שחורים ופליליים בעברו אז יש לחשוף אותם כדי שהעם וציבור הבוחרים יבין למען מי הוא בחר וילמד לשנות את בחירותו בין אם בבחירות הקרובות ובין אם בבחירות המתקרבות.
באופן אובקייטיבי לחלוטין בודק מבקר המדינה את החשדות נגד ראש הממשלה ואתה כמו אדיוט מנסה להרוג את השליח.
אתה אדיוט מושלם שיתבן מאוד ואתה משתייך לקבוצה ששנשכרה ע"י היועצים של אולמרט כדי להציף את האינטרנט בדברי חנופה לאולמרט כדי להסיח את דעת הציבור מהעיקר
כתוב תגובה ל- אובייקטיבי לחלוטין
80
אולמרט, בא לי לשלשל....
  שלשל   7/11/06 21:32
כתוב תגובה ל- שלשל
81
המבקר משחיר
  לילי מהמרכז   7/11/06 22:06
העובדות הן:
1. קבוצת עיתונאים שנמצאת בקשר הדוק עם המבקר שמצידו מזין אותה בהדלפות מצליחה להשחיר את ראש הממשלה.
2. באף אחת מהפרשיות שאותם עיתונאים ''חשפו'' לעיני הציבור לא נמצאו ראיות של ממש. אולם, המבקר, שלא בוחל בשום חשיפה עט על כל תחקיר עיתונאי נטול בסיס ומפרסם בהתלהבות ש''המבקר חוקר''.
3. התוצאה: אין ראיות, אין בסיס משפטי או אחר לחשד אבל המטרה הושגה: אולמרט נתפס כמושחת, ישראל זוכה לדירוג נמוך במיוחד במדד השחיתות העולמי והצדקנים מצקצקים.
כתוב תגובה ל- לילי מהמרכז
תגובה ללילי מהמרכז
  יוצמח   8/11/06 15:43
תשובה ללילי מהמרכז

מתאים שתוכן דבריך יופנה כלפיך .
כתוב תגובה ל- יוצמח
82
כדור נגד בחילה ?
  רוקחת   7/11/06 22:06
נתת לי רעיון טוב מה לקחת לפני שאני קוראת את כתבותיך הניבזיות
כתוב תגובה ל- רוקחת
83
מב קרה לנו ???
  מזדה   7/11/06 22:13
אין ספק שכראש ממשלה עסוק אולמרט בקבלת החלטות מהותיות שמטבען אמורות להקרין ולהשפיע על חייהם ורווחתם של כל אזרחי המדינה, בכל תחום מחיינו .
ניסיונו לקטוף לעצמו אמפטיה ציבורית, בראיון דביק עם יאיר לפיד, כשחשף בפניו את המצוקה בה הועמד בעת שנתבקש להגיב על שאלה לגיטימית שעוסקת בניקיון כפיו, בעת שדן בנושא בטחוני. חשף למעשה אולמרט את הסכנה האמיתי שגלומה בהמשך הפקדת האחריות לנעשה במדינה, בידי מי שעברו המושחת לכאורה, רודף אותו 24 שעות ביממה, מכל פינה ועבר. לרבות משרד מבקר המדינה. בנסיבות אלה היה עליו כנבחר ציבור, להכריז על נבצרות בהמשך מילוי תפקידו, עד לטיהור שמו מעבר לכל ספק.
ברור שאולמרט שציפה לצבור לעצמו נקודות זכות באותו ראיון הזוי. לא רק שלא השיג את מטרתו, אלא הצליח לבסס ביתר שאת את ההצדקה בהמשך הפללתו מצד הביקורת הציבורית .


כתוב תגובה ל- מזדה
84
יאיר לפיד דומה יותר ויותר לאבא הלפיד שכבה ורפס! נגמרו לי הכדורים נגד בחילה....
  עידן ועידנים   7/11/06 22:37
כתוב תגובה ל- עידן ועידנים
85
מה????????
  טל"ש   7/11/06 23:35
רק עכשיו בא לך להקיא?......
ואללה, יש לך קיבה מברזל.
אצלי הוא יצא מזמן מכל החורים.
כתוב תגובה ל- טל"ש
86
כדאי לקרוא על אבינרי
  בנצי ג   8/11/06 08:22
אני אספר ברשותכם סיפור מלפני כ- 15 שנים בהם למדתי באוניברסיטה.
אז הגיע אלינו אריה אבינרי להרצאת אורח.
הנושא היה קשור לדעתי למדיניות ציבורית או משהו כזה.
במשך כל ההרצאה אז היה לדעתי אולמרט שר הבריאות, אריה אבינרי השמיץ בלי הפסקה בצורה בוטה ביותר את אולמרט והוסיף ואמר אני אכתוב עליו ספר ואני אראה לכולם כמה האיש מושחת ועוד ועוד.
ואני רוצה לשאול אותך מר אבינרי האם כבר 15 שנים אתה מנסה להוכיח לנו שאולמרט מושחת?
עיסוק מעניין יש לך מר אבינרי הגובל כנראה באובססיה שצריכה להיבדק על ידי מיטב הפסיכולוגיים.
אין תרופה למחלה הזאת ,ואני מתחיל לרחם עליך.
כתוב תגובה ל- בנצי ג
אתה בעצם מאשר שאבנרי כבר לפני 15 שנה התריע בשער
  ציקלופ   8/11/06 10:18
וגילה לאוזניך במידת השחיתות של האולמרט.
אטמת אוזניים ובטח צחקת.
היום כולנו בוכים, ויבוא יום ותבכה על היותך שייך לעם שמתדרדר מוסרית ומדביק את משפחתך בגועל בצורה כל שהיא.
כתוב תגובה ל- ציקלופ
87
אריה כתיבתך מגעילה אותי!!!1
  רוחלה   8/11/06 08:24
כתוב תגובה ל- רוחלה
כמה אולמרט שילם
  לך ????????   9/11/06 20:13
כתוב תגובה ל- לך ????????
88
אריה, אתה ועמיתיך באתר התקווה לצדק במדינה המתפוררת.
  חזק ואמץ   8/11/06 10:20
כתוב תגובה ל- חזק ואמץ
89
אריק,אל תכעס עלי.
  יגאל~כהן   8/11/06 11:02
אני הקאתי כבר במשפט השני ודפדפתי. חסכתי לעמי,"מאמר אובייקטיבי"? לא,זה חשוב,כי אם טעיתי כשחשבתי שזה פשקוויל,רק תגידו לי אחי ואני אחזור לקרוא את הפשקוויל הארור הזה.
כתוב תגובה ל- יגאל~כהן
על שוטים לא כועסים,רק מרחמים
  ד"ר ז'יוגו   8/11/06 15:17
כתוב תגובה ל- ד"ר ז'יוגו
יגעל, מה עם הכדורים?
  למה שוב יצאת מהמחלקה?   8/11/06 20:25
כתוב תגובה ל- למה שוב יצאת מהמחלקה?
אם אני אענה לך כגמולך.
  יגאל@כהן   9/11/06 12:26
יואב יצחק יצנזר אותי. לכן אני נאלץ לשתוק. אגב. שמך תלחס ממשפחת טיזי? או שמך טיזי,ואתה ממשפחת תילחס?
כתוב תגובה ל- יגאל@כהן
90
אריק,אל תכעס עלי.
  יגאל~כהן   8/11/06 11:04
אני הקאתי כבר במשפט השני ודפדפתי. חסכתי לעמי,"מאמר אובייקטיבי"? לא,זה חשוב,כי אם טעיתי כשחשבתי שזה פשקוויל,רק תגידו לי אחי ואני אחזור לקרוא את הפשקוויל הארור הזה עד הסוף המר.
כתוב תגובה ל- יגאל~כהן
תלחסטיזי יגאל
  תלחסטיזי יגאל   8/11/06 19:17
תלחסטיזי, יגאל.
כתוב תגובה ל- תלחסטיזי יגאל
91
שחיתות במשרד התמ"ת
  שפיפון   8/11/06 12:04
מה עם ציפי שינקמן ממשרד התמ"ת שותפתו של בניזרי בפרשת השוחד. למה אף אחד לא דואג להשעייתה, היא ממשיכה לעבוד כרגיל למרות שהמשטרה המליצה על הגשת כתב אישום.
כתוב תגובה ל- שפיפון
מה הפלא ???
  בוצ'ר   8/11/06 15:40
בתגובה לשפיפון
מדובר בדפוס התנהגות של אצולת השחיתות .
ראש עיר שנחקר והוחשד במשטרה בהטרדה מינית של עובדת שלו, לא רק שלא הושעה מתפקידו אלא נבחר ע"י מפלגת העבודה לעמוד בראש קק"ל.



כתוב תגובה ל- בוצ'ר
מה הפלא ???
  בוצ'ר   8/11/06 15:44
בתגובה לשפיפון
מדובר בדפוס התנהגות של אצולת השחיתות .
ראש עיר שנחקר והוחשד במשטרה בהטרדה מינית של עובדת שלו, לא רק שלא הושעה מתפקידו אלא נבחר ע"י מפלגת העבודה לעמוד בראש קק"ל.



כתוב תגובה ל- בוצ'ר
92
אריה אבנרי לא יכול להמשיך כך
  פנינה ז.   8/11/06 17:18
גם לכתוב שטויות וגם למלא את הטוקבקים בקריאות "היידה אריה"

יש גבול לזלזול בקוראים
כתוב תגובה ל- פנינה ז.
אבנרי חייב להמשיך למרות מה שאת חושבת
  אורי ב.   8/11/06 22:20
בזכות אבנרי הציבור הכיר את אולמרט. ואת אולי מאנשיו, אבל אנחנו מאמינים שאנשים מסוגו של אבנרי יביאו אותנו למקום טוב יותר. במדד השחיתות אולמרט קיבל 80%, את מעכלת? זה מה שחושבים עליו. אולמרט רע למדינה, ואת מאלה שהוא מצליח להוליך שולל.


כתוב תגובה ל- אורי ב.
אהבתי את שם משפחתך
  לפנינה   9/11/06 14:52
זאת את!!!
כתוב תגובה ל- לפנינה
93
אין למי להדמות
  צדקיהו הצדיק   8/11/06 19:43
התחושה שלי - שוב בלי לראות את הראיות - היא כי המושחתים מצד א' נלחמים במושחתים מצד ב'. צדק לא ייצא מזה.
הוי תמימות קדושה..
ינוקא צעיר, אין צדק בבית משפט בודאי שלא בישראל.
גם אני צופה קרב ארוך ומתיש: ילחמו מושחת במושחת כשאנו כולנו נשלם את המחיר.

וזה עלול להיות מאד מאד כואב...
כתוב תגובה ל- צדקיהו הצדיק
94
איזה אומץ צריך כדי ללכלך
  שי-אזרח פרטי   8/11/06 21:21
נחקר סדרתי לא אומר כלום על הנחקר.כיש משמיץ סדרתי וחוקרים עצלנים וכיש עתונאים ואנשי משטרה רודפי פרסום וכשיש אנשים שנבנים מכך שהם משמיצים אחרים אז יש חקירות סדרתיות. זו לא מלחמה בשחיתות. זו השחיתות בעצמה ודיקטטורה של עתונאים שרלטנים
כתוב תגובה ל- שי-אזרח פרטי
95
controled by a JUDICIAL CLIQUE+the P.M...!l
  The MAIN Israeli media is   8/11/06 21:43
כתוב תגובה ל- The MAIN Israeli media is
96
אבנרי כמו דון קישוט הנלחם בטחנות רוח
  אחד בפרקליטות   8/11/06 22:44
כתוב תגובה ל- אחד בפרקליטות
97
אריה עברת כל גבול תתבייש לך
  שימי   8/11/06 22:44
כתוב תגובה ל- שימי
98
אבנרי צדיק בסדום
  ארקאדי   8/11/06 23:03
אבנרי ממש צדיק בסדום . טוב שנישאר צדיק אחד .אני מצדיע לך אבנרי.
כתוב תגובה ל- ארקאדי
99
מוטי גילת עיתונאי, אריה אבנרי שרלטן
  מוטי לגובה   8/11/06 23:16
לזכות מוטי גילת חשיפות רבות שעשו רעידות אדמה (למשל השחיתות בבנק ישראל). גם מוטי גילת סולד מאולמרט ומנסה להשיג עליו חומר והיה זה שפירסם את ההטבות שקיבלו לקוחות עו"ד מסר אצל אולמרט, לכאורה. מוטי גילת נוקט בשפה שונה לחלוטין וכותב בקצרה וברצינות. מוטי גילת בעצמו כינה את יואב יצחק ואריה אבנרי כאובססיבים שגרונם הניחר מחבל במלחמה בשחיתות. מי אני הקטן שלא אקבל את דעתו של עיתונאי ענק כמוטי גילת ?

אריה את יואב, תקשיבו למוטי גילת כי הוא מה זה מעוצבן עליכם.
כתוב תגובה ל- מוטי לגובה
אתה טועה בגדול
  עוזי גלר   9/11/06 07:58
חביבי אתה טועה בגדול.מוטי גילת מעסיק צוות של תחקירנים ומסתייע בעבודתו בחוקרים פרטיים על חשבון ידיעות . יואב צחק ואריה אבנריהם סולנים. מעולם הם לא העסיקו תחקירנים כ" פועלים שחורים" שעושים את עבודת השטח ולא מתקריבם לחוקרים פרטיים. גילת מסתתת מאחרי לפונים חסויים אינו מתראיין בכלי התקשורת האלקטרוניים כדי שדמותו לא תיחשף ולמעשה הוא מסתתר בבונקר של ידיעות.
יואב ואבנרי חשופים בכלג הצריחלים התקשורתיים ויש אליהם נגישות רבה.
להגיד עליהם שהןם אובססיביים זו קנאה מקצועית. העובדה שהוןא מתרגז רק מוכיח שהוא לא יכול להיות בליגה שלהם ב במאבק נגד האולמרטים
כתוב תגובה ל- עוזי גלר
100
קראתי את כל התגובות והרי מסקנותי
  סטטיסטיקאי   8/11/06 23:22
רוב התגובות משמיצות את אולמרט
מיעוטן תומך בו
חלקן נשאר נייטראלי

מבחינה איכותית הטוענים לזכות אולמרט מנומקים יותר ומשכנעים יותר

אבנרי דופק כמו שפן: הרבה מהר ושטוח.

אנשיו של אולמרט (תומכיו) עושים עבודה רצינית, יעילה ומשכנעת.

אני בוחר להיות בצד האינטליגנטי ולא בצד של אנשים שמקיעים לי לתוך המוח.

על אריה אבנרי (וחבר מעודדיו) לעשות עבודה קשה כדי להרשים אנשים חושבים. לעת עתה הם ניכשלים במלאכת השכנוע.
כתוב תגובה ל- סטטיסטיקאי
כתיבת ביקורת
  מורה ללשון   9/11/06 14:30
כשאתה רוצה לכתוב ביקורת תכתוב אבל בלי שגיאות כתיב.
כתוב תגובה ל- מורה ללשון
אתה אשכרה מקבל כסף מאולמרט בשביל התגובה שכתבת
  אשכרה   11/11/06 14:16
אשכרה
כתוב תגובה ל- אשכרה
101
מה עם יגעל? אסור להשאיר אותו לבד...
  בואו ניסע אליו למחלקה...   8/11/06 23:41
כתוב תגובה ל- בואו ניסע אליו למחלקה...
102
עלובי החיים
  משקיף בלתי תלוי   8/11/06 23:57
קראתי את מקבץ התגובות המתהלמות ושלוחות הרסן והגעתי למסקנה שמדובר באנשים חסרי חוט שידרה, רפי שכל ומתוסכלים שאינם יכולים להתמודד עם המציאות העגומה שבה אני שקועים בגלל מנהיגינו המושחתים. אני בז לכל אחד מהם
כתוב תגובה ל- משקיף בלתי תלוי
אריה כבר מאוחר. פיפי ולישון
  עת לישון   9/11/06 01:17
אל תשכח לשים את השיניים התותבות בכוס

אשמאי זקן

אנחנו מכירים את סגנונך

"בלתי תלוי".... רמאי !
כתוב תגובה ל- עת לישון
כסיל
  חלימה   9/11/06 07:00
לא ידעתי לאיזו נמיכות יכול להגיע כסיל.עכשיו אני יודע. אתה גם פחדן
כתוב תגובה ל- חלימה
103
הפרעה בישיבה
  אדוארד   9/11/06 12:31
מעניין מאד הסיפור על ההפרעה בישיבה לעומת הסיפור שפורסם על ישיבה אחרת שהיתה למר אומרט בתור ראש העיר ירושלים כשישב עם אחד ה"ידידים בעלי הממון" וכשנכנס עוזרו להודיע שהיה פיגוע בעיר היתה תגובתו האם בשל כך אתה צריך להפריע לי בישיבה חשובה !! זאת תגובה של מי שאמור לנהל את ענייני המדינה ומגלגל עיניים כאילו שזה עומד בראש מעייניו עצוב לראות מה שקרה לעם הזה
כתוב תגובה ל- אדוארד
104
אם זה לא היה עצוב היינו נקרעים מצחוק
  אהרון שמעון   9/11/06 20:15
אם זה לא היה עצוב היינו נקרעים מצחוק...
בית החולים תל השומר, ערב גשום. רק סניטר אחד, שמיל, נדפק ברשימת התורנויות
ונשאר להעביר את הלילה בחדרו של ראש הממשלה הישן אריאל שרון. כולם יודעים שהוא
כבר לא ראש ממשלה, רק הוא עוד לא יודע. שמיל יושב ומקלף תפוח, ג', מאבטח
השב"כ, ישן. שלפתע מכשירים בחדר מתחילים לצפצף, נורות מתחילות להבהב, קווים
ישרים מתחילים להתעקל: ראש הממשלה מתעורר.
"מזמן לא ישנתי ככה", הוא אומר. "בחור, תשיג לי את אדלר, יש לי רעיון לכיוון
חדש".
"בוקר טוב אדוני" אומר לו שמיל. "איך אתה מרגיש?"
ראש הממשלה בדיעבד עונה "מת מרעב. איפה אני?"
מאבטח השב"כ ממשיך לנמנם בעוד שמיל מספר לראש הממשלה את שארע לו.
"אז נדפקת עם ראש הממשלה הערב, מה?"
"אני מצטער אדוני, אבל אתה כבר לא ראש הממשלה".
לאחר מספר רגעי מבוכה שואל אריק: "אז מי החליף אותי?" ונענה "אהוד אולמרט"
"אולמרט? הפוץ הירושלמי הזה? מה הוא יודע? מה יקרה אם תפרוץ מלחמה, הוא ידע איך להנהיג את הצבא? מזל ששאול עוד שם".
"שאול מופז שר התחבורה" מעדכן שמיל.
"אז מי בביטחון?"
"פרץ" אומר שמיל.
"הזקן הזה עוד חי?!", שואל ראש הממשלה המתעורר.
"לא פרס, פרץ, עמיר פרץ", לוחש שמיל ברעד.
"מה?! השתגעתם? עצמתי עין לרגע ונתתם למנהיג פועלים להשתלט על ביטחון המדינה?
לא כל המפעלים בדימונה זה אותו דבר, הוא יודע את זה?... תשמע בחור, אתה תזעיק
לי פה מיד את עמרי, הוא יסדר לי את זה".
"מצטער אדוני, עמרי בדרך לכלא".
"לכלא???", שואג ראש הממשלה במפתיע "על השטות ההיא? אני לא מאמין. אני חייב
עורך-דין ומהר. תעיר את קלגסבלד"
שמיל נבוך, "דורי קלגסבלד כבר באזור של עמרי".
אריק נרגע, "ידעתי שאפשר לסמוך על קלגסבלד"
אך שמיל מתקן "גם קלגסבלד בדרך לכלא, הוא עשה תאונה, לא שם לב והרג, לא בזדון,
בחורה צעירה ואת בנה הקטן"
"אז תביא את יצחקי. אביגדור תמיד יודע איך לקמבן אותנו במצבים כאלה".
"אדוני, נגד יצחקי יש חשדות על ייעוץ מס לא חוקי. הוא קימבן קצת יותר מדי".
"לא יכול להיות, אני מכיר את אביגדור, תפרו לו תיק. תשיג לי את מפכ"ל המשטרה".
"מצטער אדוני, קראדי עסוק בחקירה".
"הוא שוטר, בטח שהוא עסוק בחקירה".
"לא אדוני, הפעם זו חקירה נגדו".
שרון לוקח נשימה עמוקה. "לא ייתכן, מערכת המשפט שלנו התקלקלה. חייבים להוציא
את שניהם מהסבך הזה. קרא לשר ביטחון פנים. צחי, כן?". "אדוני, נגד צחי הנגבי
הוגש כתב אישום במספר סעיפים של שוחד ומרמה. הוא לא השר לביטחון פנים".
"אז מה עם שר המשפטים? את מי אולמרט מינה?"
"הוא מינה את חיים רמון"
"אז תביא אותו!"
"מצטער אדוני, נגד רמון הוגש כתב אישום על מעשה מגונה".
"מה?! עזוב, בוא נעבור שלב, קרא ישר לקצב. קצב עדיין הנשיא, כן?"
"מצטער, אדוני, קצב בנבצרות כרגע"
"איפה?"
"בנבצרות. הוא בחקירה על אונס של חמש בחורות והאזנות סתר".
"אח, קצב הזה, תמיד ידעתי שהוא עומד קרוב מדי כשהוא מדבר. שמע, המצב ממש על
הפנים. אני צריך את הרמטכ"ל, בוגי. אה סליחה... חלוץ. הוא בסדר, כן?"
"יש איזה עניין עם מניות, אבל לא פלילי. הבעיה העיקרית איתו זה שהוא יוזמן
בקרוב לועדת חקירה ברשות שופט על כישלון המלחמה בלבנון". "אבל בזמן המלחמה הוא
היה רק ילד, טייס פייפר בקושי".
"מלחמת לבנון השניה, אדוני. ישנת, זוכר? היתה מלחמה... אנחנו די, איך לומר את
זה בעדינות... הפסדנו. אבל ראש הממשלה ביקש שנתאזר בסבלנות, אולי הניצחון עוד
יגיע".
אריק הסתכל סביב, הביט באור הפלורוצנט ובחדר הירוק בתוכ
כתוב תגובה ל- אהרון שמעון
105
היכן הרשות השניה?
  גילה דור   9/11/06 21:21
קראתי באתר " חדשות מחלקה ראשונה" שתנועת אומ"ץ הגישה תלונה נגד יאיר לפיד על עריכת ראיון מבויים ותלונתה נדתחתה.
אולי מבקשים אילי ההון ששולטים בערוץ השנילשמר את אולמרט בשלטון מסביות שלא קשה לנחשן
כתוב תגובה ל- גילה דור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il