|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
סתם |
|
26/01/07 13:33
|
|
|
|
מר פסטינגר אתה צודק מאוד בטענות שלך יש להוסיף ולשאול מדוע היה מותר לבגץ לחוקק חקיקה שיפוטית (שאני מבין שאתה מתנגד לזה נחרצות) שעל דרעי להתפטר עקב הגשת כתב אישום נגדו דבר שלא הופיע בשום חוק במדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם
|
|
|
|
2 |
|
|
מאיר אברהם(זיכרו את השם) |
|
26/01/07 16:31
|
|
|
|
הוא גם אמר,שזו רק מלחמת כנופיות.
וגילדה בטיז גילדה,בטיז גילדה,בטיז גילדה.
וגילדת רחביה מנצחת על כולם.
וחמולת מזוז,בראשות הרועץ,הם הזרוע הצבאית של האלה שקשרו קשר נגד החוק והדמוקרטיה.
הם חותרים תחת הכנסת הריבון.
הלואי שהבעיה היתה מזוז הרועץ.
הבעיה היא חמולת מזוז.
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר אברהם(זיכרו את השם)
|
|
|
|
|
|
|
משה ישראל |
|
27/01/07 09:21
|
|
|
|
ואיך בדרך כלל מתמנים ומטפסים בפרקליטויות ובבתי המשפט - מתחשק לקחת את הפקלאות, לצאת לדרך, לחצות את הסמבטיון ולהשתקע אי-שם באספמיה או באוסטרליה.
אבל איך נעזוב מאחורי גבנו את מתינו שבאו לכאן בעקבות חלומם, שנים רבות לפני היות מדינת ישראל, להקים כאן ארץ אוהבת יושביה.
אז מה, שוב נצטרך לסמוך על הזמן שיעשה את שלו ויכלה את דור ההון והשילטון והפריוריטי של הסניוריטי, כשם שכלה כבר פעם, אי שם בעבר ההזוי, דור המדבר?
|
|
כתוב תגובה ל-
משה ישראל
|
|
|
|
|
|
|
להשבית את העליון,להכריח לשינויים,וכל האמצעים כשרים |
|
28/02/07 23:28
|
|
|
|
|
3 |
|
|
אברום |
|
26/01/07 19:22
|
|
|
|
צודק ב100% - אבל נגד מהפכה שיפוטית שבוצעה בישראל ...!!!ובסיוע יפי נפש כביכול שהם מייצגים את הציבור...כמו עמותת איכות השלטון..."אומץ"....סתמו את בג"צ בעתירות לא לו...רובם בפעילויות שבאחריות הרשות המבצעת....היועץ תפקידו להגיד...חוקי או לא חוקי....אין לו שום סמכות חוקית להגביל את הרשות המבצעת - הממשלה - שהיא מנתה אותו כיועצה....זה טרוף מערכות "הגולם קם על יוצרו" - רק כאשר הפצצה תיפול על ראשנו....ויהיה אסון נוסף אז אולי העם הזה יחזור לשפיות....היום אין שלטון בישראל...יש תקשורת-רייטינג-אגומאניק-יועצים-פרסומים-אנשי ויחסי ציבור- משפטות אצולה-משפחות הון-מושחתים וגנבים- משפחות פשע אלה הגורמים ששולטים במדינה. "פוטש שלטוני" !!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אברום
|
|
|
|
4 |
|
|
ע. סובול |
|
27/01/07 00:18
|
|
|
|
זו אינה הפעם הראשונה שלבכירים מסוימים במערכת המשפט
ולזוטרים מסוימים המתאווים להיות בכירים כאלה - עולה השתן לראש וגורם להם לדמות שהם נועדו לעמוד מעל החוק ולהטיל לתוכו את עודפי מימיהם כשמשהו בו אינו משרת את מטרותיהם הפרטיות.
על-כן לא ייפלא שהללו אינם רואים כל אבסורד בעובדה שהם יושבים לשפוט בענייני נפוטיזם ומינויים וקידומים שריח רע של אינטרסים פרטיים נודף מהם למרחוק, בשעה שהמערכת שאליה הם עצמם משתייכים היא אחת מהנגועות ביותר ברעוֹת חולות כאלה.
מאחר שזה מכבר הפכו המחלות הללו לכרוניות, אל ייפלא גם אם היועץ המשפטי לממשלה יחליט שהוא מוסמך למנות ראשי ממשלה ואין עוד צורך בבחירות; שפרקליט המדינה ידיח את הרמטכ"ל ויעמיד את עצמו בראש הצבא או לפחות בראש אחד הפיקודים; ושנשיאת בית המשפט העליון תחליט על הפיכת המשטר למשטר נשיאותי ותמנה את עצמה לנשיאת המדינה.
לאחר מהפך מעין זה, יהיה טעם רב בביטול שיטת ועדות החקירה הממלכתיות והפסאודו-ממלכתיות, שממילא מנפיקות מסקנות אשר נקבעו מראש על-ידי אלוהי האינטרסים (כמו שהיו מסקנותיה של ועדת אגרנט ודומותיה ואלה הממשיכות עתה אחת לאחת את עקבותיהן).
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. סובול
|
|
|
|
|
|
|
ע. לציון |
|
27/01/07 16:28
|
|
|
|
אם לא רוצים לקבל בחילה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. לציון
|
|
|
|
|
|
|
יודעת דבר מבפנים |
|
28/01/07 09:27
|
|
|
|
של הריקבון והכיעור שהמערכת עושה כמיטב יכולתה לבל ייחשף ברבים.
והיה אם ייחשפו אי-פעם במלואם הריקבונות וייפלטו בבת אחת כל הצחנות שהצטברו שם, תכסה עננה רעילה את שמי המדינה.
וכפי שאפשר לעת עתה רק להתחיל לראותז, זה הולך לקראת זה ועומד לקרות.
|
|
כתוב תגובה ל-
יודעת דבר מבפנים
|
|
|
|
5 |
|
|
שלטון פחד וטירור ! |
|
27/01/07 10:36
|
|
|
|
סוף סוף עוד גורמים מתחילים להבין שמזה שנים שמתנהל בארץ מסע מתכונן של פרקליטים (שחיים מהמשכורת הציבורית) לתפוש את השלטון. הםן מחליטים מה נכון ומה לא, הם מנהלים את העניינים - אבל לא נושאים באחריות לכלום.
הגיע הזמן להגביל את כוחם - פשוט באמצעות חקיקה נכונה. למשל: פרקליט בשירות הציבורי לא יקבל שום מישרה או מינוי בחברה ממשלתית ובגופים שקשורים למדינה (משל - ימימה מזוז אחותו של מני לא תתמנה ליו"ר הרכבת מב יש ? יש לה פתאום כישורי ניהול ?)
כנ"ל - הועדה למינוי שופטים תקבל מועמדים שעברו מבחני אישיות, ואם המועמד הוא פרקליט בשירות המדינה - יצגו בציבור כל חוות הדעת שכתב בעניינים ציבורים.....
|
|
כתוב תגובה ל-
שלטון פחד וטירור !
|
|
|
|
6 |
|
|
הקריטוקרטיה: אות קין על מצח המדינה |
|
27/01/07 11:39
|
|
|
|
רוזה לוכסמבורג האגדית, הזהירה מפני ההבדל המסוכן שבין דמוקרטיה לבירוקרטיה.
מדינת ישראל היא מדינה שאזרחיה הם צאצאים של עבדים. עבדים בני עבדים.
הוציאנו מצרים, מעבדות לעבדות.
אזרחיה המטומטמים של מדינת ישראל נכנעים אוטומטית לכל הנחיה סתמית של פקיד, רועדים כעלה נידף לקבלת מעטפות ירוקות או חומות, ומשעבדים את חירותם ואת מוסריותם ואת חובת הנאמנות שלהם לכבודם וחירותם - למוסר המזוייף ולשלטונם המושחת של פקידים בנוסח ביניש, מזוז, וכל יתר האנשים הקטנים שהציבור מעולם לא בחר, ולא בחן, ולא מדד ולא כלום.
כנראה שאנחנו חייבים לעבור מה שארצות הברית עברה: מלחמת אזרחים, שתסתיים ביום שבו גם אצלנו -כמו אצלהם- יקרע הנשיא את החלטת הבג"ץ ויזרוק אותה לפח הזבל תוך שהוא מפטיר כי העם ולא הפקידונים האלה יגידו לו מה לעשות.
עד שראש הממשלה האמיץ הזה לא יקום וסמרטוטים ימשיכו להיות ראשי ממשלה, לא נהיה לא עם, לא חופשי, וזו לא תהיה ארצנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
הקריטוקרטיה: אות קין על מצח המדינה
|
|
|
|
7 |
|
|
ליאם |
|
27/01/07 12:28
|
|
|
|
מר מזוז כמי שלמד בחדר בבית הכנסת הגדול בטוניס אולי לא כמוך(אתה בטח מאיזה חור ) לך ובדוק את משמעות המשפט שאמרו חז"ל "עבד כי ימלוך" מה קרה אתה משרתם של אדונים?? אין לםך עמוד שדרה?? זכור את היסוד של הדמוקרטיה גם אם הוא צורם - העם הוא הריבון היחיד ואין אף אחר בלעדיו. גם לא האליטה האכנזית המחורבנת שרוצה להפוך כל אחד מאתנו מבוזגלו לבוזגלוביץ.תתעשת עדיין לא מאוחר.
שבת שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאם
|
|
|
|
|
|
|
זה יגעל המגעיל |
|
27/01/07 20:43
|
|
|
|
|
8 |
|
|
בריל -כמו תמיד דברי טעם |
|
27/01/07 13:03
|
|
|
|
|
9 |
|
|
מיכל מירושלים |
|
27/01/07 14:12
|
|
|
|
הוא אינו ראוי למלא תפקיד בחיינו. אדם חסר שיקול-דעת שערב מלחמה משלשל לשונו למי שכמעט אינו מכיר.
צדקה מירי גולן כשאמרה שא"א להסתמך על שיקול דעתו בכלל ובפרט בעניין כה חשוב כמו מינוי שופטים - וזה ללא כל קשר לדעתו אם יש לבחור במאן דהיא לשופטת אם לאו.
אביגדור ליברמן עשה שימוש בלתי ראוי (אולי הוא סתם לא מבין) בדבריה של מירי גולן כשגזר מדבריה שעשו לרמון סיכול ממוקד. אם לא היה רמון עושה את מעשהו איש לא היה יכול לגעת בו.
בכלל - למשקיף מרחוק לנעשה בארץ נראה שהפכנו ל"בית גועל נפש" שלא להשתמש במלה אחרת. וברגע האחרון לפני שנתרסק מוסרית ופוליטית גורמי אכיפת החוק נזכרו להזיז את מה שלא הזיזו במשך שנים רבות.
ידעו שאנשים "נטחנים" ע"י הרשויות המקומיות ע"י שאר משרדי הממשלה - ולא באו לעזרתם, ואפילו לא דאגו שמערכת המשפט שלנו תהיה "נורמאלית".
עורכי-דין המייצגים אנשים עשירים וחזקים הופכים לעוכרי הדין של אלה ש"נטחנים" על-ידם בבית המשפט - ואין מכלים.
בכל זאת אני מחזקת את ידם של העושים במלאכת האכיפה על אף הביקורת שיש לי כלפיהם.
זה לא הזמן לפרט את ביקורתי ולעשות להם עכשיו "פוטש" איזה שהוא.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים
|
|
|
|
|
|
|
החבר של מאיר אברהם |
|
27/01/07 18:22
|
|
|
|
בינתיים,השאירי את הצדקנות והטהרנות שלך למי שהוא אחר.
שהרי.
הוא מעולם לא שאל אותך על הזיונים והנישוקים שלך.
למה את שואלת אותו ועוד בגסות רוח?
למה?
נכון הזיונים שלך,הם אך ורק עניינך הפרטי?
אני מסכים איתך.
למה הזיונים שלו,לא יוצאים לך מהפה?
איזה זיונים.
כולה נשיקה של 2 שניות.
אין לך סיפורי זימה יותר עיסיים מהסיפור המעפן הזה?
מה את רוצה ללמוד מהנשיקה הזו?
שהוא מסוכן לציבור ויש לאשפזו בכפיה?
די,רדי מזה.
כולנו מזיינים ומזדיינים.
ומי שלא,שיידה אבן ראשון.
תפדלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
החבר של מאיר אברהם
|
|
|
|
|
|
|
ליואב יצחק |
|
27/01/07 20:28
|
|
|
|
|
|
|
|
חבר של אבי |
|
28/01/07 07:20
|
|
|
|
את מתפרצת לדלת פתוחה.
והאמיני לי אחותי(מרשה?,אנסה איתך פעם בטוב),
האמיני לי.
כשאני רואה את הדם השפוך של רמון,קשה לי להשאר מנומס עם
אלה שרוקדים על הדם השפוך.
קשה לי.
זה מוציא ממני,את אוהד בית"ר ירושלים שבי ואת האיבן לאדן והיגאל עמיר שבי.
את יוכלה להבין?
לא אמרתי לסלוח.
רק להבין.
וחוץ מזה.
ריקוד הדמדם,מגעיל.
אל תכעסי,אבל אני מתעב את ריקוד הדמדם.
אפילו כשהביבונים רוקדים על הדם של הפלשתינאים,
אני מקיא מגועל.
לא רק כשהם רוקדים על הדם שלנו.
וכשאני רואה אותם,רוקדים על הדם של כבוד הנשיא.
יוצא ממני,היואב יצחק שבי.
|
|
כתוב תגובה ל-
חבר של אבי
|
|
|
|
|
|
|
ליואב יצחק |
|
28/01/07 11:10
|
|
|
|
איך אמרה לאה רבין - הם איימו ואיש לא שם לב וזה התממש ע"י משוגע אחד בלבד, וכולנו אוכלים לנו את הלב לנצח נצחים.
אסור לתת לאיומים להתפתח. זו לא תרבות. זה עולם אפל.
|
|
כתוב תגובה ל-
ליואב יצחק
|
|
|
|
10 |
|
|
מודאגת |
|
27/01/07 23:18
|
|
|
|
עם כל הכבוד לדעתך המלומדת, בתור אזרחית מן השורה אני שואלת אותך: עם ולמרות הבעיות הקיומיות שלנו, איך מוצאים הניבחרים שלנו זמן לכל-כך הרבה שחיתויות ולעיסוקים בעצמם. אינך רואה ומרגיש איך ניראית המדינה כאשר האחריות מוטלת על הניבחרים עליהם אתה כל-כך חס? מדבריך מיתקבל רושם כאילו אתה חי במדינה אחרת. האמן לי שאם כוונתם הייתה טובת המדינה, הם היו עוסקים בעינייני המדינה, ואז ממילא הכל היה ניראה אחרת
|
|
כתוב תגובה ל-
מודאגת
|
|
|
|
11 |
|
|
You're right |
|
28/01/07 06:45
|
|
|
|
|
12 |
|
|
מיכל מירושלים |
|
28/01/07 10:39
|
|
|
|
אילו היתה לנו תרבות פוליטית ראויה, לא היינו נזקקים ללכת לפן הפלילי. כיוון שאין לנו תרבות כזו - אזי זו התוצאה. ולבי לבי על רמון ועל חוסר ההבנה שלו ושל רבים מכם.
לבי לבי גם על גורמי אכיפת החוק שתוקפים אותם ללא רחם וללא צדק בגסות בלתי נסבלת.
יש לי "המון" מה לומר על המערכת המשפטית ש"טוחנת" את אלה שנזקקים לה כנגד "הבריונות הלבנה" שחוברים (הבריונים) לרשויות השלטון והם "בעלי המאה" עד כדי עושק האיש הקטן וזה מתבטא בפגיעה ברכושו שזה כבר פגיעה בחוק יסוד כבוד האדם וחרותו - ואין מכלים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים
|
|
|
|