w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם    אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים ...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צביעותו של מאיר פעיל
מאת: גורי גרוסמן  |  29/03/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש אנשים שמגיעיםלגיל שמתחרפנים
  מיכל מירושלים   29/03/07 15:33
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מיכל, זה לא התחרפנות, זה שמאל
  שאול אבידור   29/03/07 16:03
החורבן יבוא בגלל השמאל. גם כשנשב "על נהרות בבל" ו"נבכה, בזוכרנו את ציון", השמאל ימשיך להפנות אצבע מאשימה למי שלא הלך בדרכו.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
מיכל-הסמולציק עמי הציע:אלטלנה
  מתנחלת ברמת אפעל.   29/03/07 17:58
כן, כן אלטלנה 2 -נגד המתנחלים הסרבנים. והמשיך:להרוג אותם בדם קר...
גם וילן, הסמולציק, הציע:נאלץ לפתוח באש.צריך יהיה לסחוט את ההדק לאט באחריות, בקור רוח ובשכל...
וישנן עוד הצעות כאלו מפיהם של סמולציקים..גם ירון לונדון הציע "לפצפץ" את ראשיהם של המתנחלים...
הסמולציקים..אינם..אלימים...לא...
כתוב תגובה ל- מתנחלת ברמת אפעל.
לדאבוני אתה צודק.אבל אנחנו אשמ
  אביעד ש   29/03/07 18:43
אשמים היהודים לדאבוני עם פחדן שלא עומד על שלו.

כל המנהיגים שלנו בוגדים ואין שום תנועת מרד ושום תנועת התנגדות.כל השמאלנים הם ערב רב אבל הם נלחמו על ההשגים שלהם.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
מיכל, זה לא הגיל,
  יובל ברנדשטטר   29/03/07 16:32
לא הגיל כי אם התרגיל. לא הגיל כי אם האידיאולוגיה. האידיאולוגיה הקומוניסטית היא שמותר לשקר, להכפיש, לרמות, ובסופו של דבר גם להרוג את היריב האידיאולוגי. זאת מכיוון שלקומוניזם ואחיו הנאציזם ואחיהם האיסלאם אין אלוהים, אין אתיקה, אין כל ישראל חברים.
בן גוריון לפחות בנה משהו. מאיר פעיל מעדיף רק להרוס. והוא היה שכן שלי, ושכן של פרס, שומו שמיים
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
יובל, דברי אמת !
  שאול אבידור   29/03/07 18:10
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
2
לא להאמין
  53Zeev   29/03/07 15:47
שמאיר פעיל מי שהיה מפקד בית הספר לקצינים, שבתקופתו צוערים "מכרו" שמירות ע"מ להיות נוכחים בהרצאותיו מחזיק בדעות כפי שמתוארות בכתבה.
לך תדע איזה נזק הסברתי הוא גרם לאורך השנים...
כתוב תגובה ל- 53Zeev
3
תיקון קטן
  עמיק   29/03/07 16:46
האצ"ל והלח"י דווקא כן הניחו מטעני תופת במרכזי קניות, בסוף שנות השלושים בעיקר, אם כי בשכונות ערביות ולא בליברפול
כתוב תגובה ל- עמיק
הבלגה מול תגובה
  היסטוריון   29/03/07 18:09
לידיעתך, פעולות האצ"ל נגד הערבים היו בתגובה לרצח מאות יהודים על ידי פורעים ערבים בפרעות 1936-1939.במילים אלה הסביר מפקד האצ"ל דוד רזיאל את ההחלטה להגיב בניגוד למדיניות ההבלגה של ההגנה:
"פעולות הגנה בלבד לא תוכתרנה בנצחון לעולם.אם תכלית המלחמה היא שבירת רצונו של האויב-ואת זאת אין להשיג מבלי לשבור את כוחו-ברור שאי אפשר להסתפק בפעולות הגנה גרידא.טקטיקה הגנתית טהורה לא תשבור את כוחות האויב בשום פנים.שיטת הגנה כזאת, המאפשרת לאויב לתקוף כרצונו, הגנה שכזאת נקראת 'הגנה פסיבית' וסופה מפלה וחורבן...כל החישובים האלה מובילים למסקנה אחת מי שאינו רוצה להיות מנוצח אין לו אלא לתקוף..."

כתוב תגובה ל- היסטוריון
כן רק שכחת לציין שארועים כאלו
  אביעד ש   29/03/07 18:53
הגיעו רק...ואני מוסיף ומציין 'רק' לאחר רציחתם של יהודים בהתפרעויות בהתקפות על נוסעים בדרכים ובמחסומים מאולתרים שבהם הערבים הנאצים ימח שמם שחטו כל יהודי שניזדמן למקום.

אתה צודק לאחר אירוע כזה השליכו לוחמי הא'צל מס פעמים מטעני חבלה על אוכלוסיה אזרחית ערבית ואני בעד ולפי דעתי הם לא קטלו מספיק.

לעומת זאת הערבים היו מנצלים כל רגע על מנת לרצוח יהודים ללא סיבה בכלל.כמו בחברון ביפו בגליל סביבות ירושליים וכהנה וכהנה.מי שלא מוצא הבדל בין המקרים אז אפשר לומר עליו שהוא תמיד יצודד באויב כמו כל השמאלנים הבוגדים.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
4
על צביעות השמאל (העולמי והישרא
  מממממ   29/03/07 17:32
לי) אפשר לכתוב כרכים שלמים. הם ואפסם
כתוב תגובה ל- מממממ
5
פעיל? לא אחד מבית סיפרנו
  א מ רול   29/03/07 18:21
כתוב תגובה ל- א מ רול
6
מס' שאלות לגורי-
  תום לב   29/03/07 18:29
*האם היית רוצה שהמתונים הפלסטינאים,ישלטו ברחוב הפלסטינאי ויטילו את מרותם על כל העם?

*האם היית רוצה שהם ידכאו וימגרו את החמאס,הג'יהאד ודומיהם?

*האם ידוע לך שהרוב המכריע של היהודים,קיבלו את מרות המוסדות של טרום המדינה, ורק בודדים,קשי עורף,סרבנים ומרדנים,התעקשו לפעול בדרכם,בלי להתחשב באחיהם ובערכיהם,תוך כדי הכתמת המאבק והפרעה לו?
*האם ידוע לך -מכוח איזו סמכות "החיילים הבריטים שלטו בארץ לא להם"?
כתוב תגובה ל- תום לב
תשובות:
  אביעד ש   29/03/07 19:11
*א כל אין כזה דבר פסטינאים וב אין ערבים 'מתונים' זוהי שאלה לצורך מניפולציה בלבד.

*כן הייתי רוצה שימגרו את המרצחים ואת תומכיהם וזה אומר שבערך 80 אחוז מהערבים יהיו 'ממוגרים' וכמובן שישראל צריכה לעשות זאת מפני שאם אתם השמאל או הערבים יעשו זאת הם ימגרו את הבילתי לוחמים וישאירו רק את המרצחים.השוואה בין החמאס לאצ'ל, עוד מניפולציה כושלת שנעשית לא בתום לב אלא ברוע לב יש הבדל.

*לא ידוע לי כזה דבר זה המצאה שלך ואין לך שום הוכחה לכך בדיוק כמו הלא היה רוב להיתנתקות שנכשלה בבחירות עם עמרם מצנע ובכל זאת השקורת הבולשויקית בישראל טענה שיש לה רוב.

* הסמכות שמתוכה שלטו ללא מרכאות שלא כמו שכתבת הבריטים היא הסמכות הכוחנית.הם כבשו את הארץ מהטורקים בעזרת צבא וגנרל בשם אלמבי.

שאלות המניפולציות של השמאל נציונלבולשויקי הבאות בבקשה
רק תשאל ואני עונה
כתוב תגובה ל- אביעד ש
תשובותי לשאלותיך
  גורי גרוסמן   29/03/07 19:31
1.למרות שאתה כותב בעילום שם, כנראה שיש לך מה להסתיר, או שאתה בוש בדבריך, החלטתי בכל זאת להשיב לך.
2. אכן הייתי רוצה שהמתונים ישלטו ברחוב הפלשתיני אולם כאשר ניתנה להם ההזדמנות ההסטורית להשתתף בבחירות דמוקרטיות הם בחרו חמאס, שאינו מכיר בקיומנו ודוגל בזכות השיבה לחיפה ,עכו , חיפה ורמת אביב היא שיך מוניס.
3.אכן מיעוט לא קבל את מרות המוסדות הלאומיים כמו המיעוט שהשתתף בקונגרסים הציוניים או שהשכיל לעלות לא"י והציל עצמו מהשואה, ראה קריאתו של חיים וייצמן "עם ישראל אייכה?"
4.המנדט הוא יפוי כח שהוענק לבריטניה על ידי חבר הלאומים ומכוחו הם שלטו בא"י בשנים 1920-1948.אולם הבריטים ניצלו לרעה את המנדט ונהגו איפה ואיפה ברדיפתם והחרמת נשקם של הארגונים שלחמו נגד הרוצחים הערבים כמו בפרעות 1920,1929 ו-1936-1939 כאשר נרצחו יותר מ-1000 יהודים חפים מפשע.הספר הלבן שפורסם ב-17 במאי 1939 היה שיא המאבק של הבריטים ביישוב היהודי כאשר נעלו את שערי הארץ לעלייה וקבעו מכסה של 75 אלף פליטים ב-5 שנים.והתנו את המשך העלייה המזערית הזאת בהסכמתם של הערבים.
כתוב תגובה ל- גורי גרוסמן
עבר הירדן היא היא מדינת פלשטין
  מרדכי מוטי אטיה   29/03/07 20:54
עירק וירדן ניתנו לבית המלוכה ההשמית כפרס עבור עזרתם לברטים לגרש את התורקים בזמן מלחמת העולם הראשונה...הפתרון יבוא כאשר בית המלוכה ההשמי יחזור לשלוט המכה ומדינה...אבל את זה כל יפי הנפש היהודים לא יגידו...
כתוב תגובה ל- מרדכי מוטי אטיה
7
פעיל סנילי היום וכך היה בעבר
  ציק   29/03/07 18:35
זה הגיל, אצל אחדים הוא מנוער שזוכרים ומדקלמים סיסמאות סטליניסטית
כתוב תגובה ל- ציק
ציק יקר-
  אני בטוח   29/03/07 18:52
לחלוטין, שאתה הרבה יותר מ-
אל"מ, ד"ר, ומפקד ביה"ס לקצינים.
כתוב תגובה ל- אני בטוח
תאריו של פעיל מפוקפקים
  ניקולאי   29/03/07 23:55
צריך לבדוק כיצד השיגם ואיזה נזקים הפיל עלינו בעזרתם.


כתוב תגובה ל- ניקולאי
8
ימין צבוע
  ע.ג1   29/03/07 19:26
הימין דורש מהרשות הפלשתינית לעצור את פעילי הג'יהד והחמאס שנלחמים בישראל. זה בדיוק מה שההגנה עשתה - היא הסגירה לידי הבריטים את האצ"ל והלח"י שכמו אירגוני הטרור הערבים ניהלו מלחמה נגד אזרחים. זאת גם היתה הסיבה שבן גוריון הורה לירות על אונית המורדים אלטלנה. אז אם יש לכם טענות למה הסגירו את הטרוריסטים של האצ"ל והלח"י לבריטים אל תדרשו מהרשות לעצור את הטרוריסטים שלהם
כתוב תגובה ל- ע.ג1
ההבדל בין ישראל לרשות יש הסכם
  שמאלני לא חכם   29/03/07 19:53
כתוב תגובה ל- שמאלני לא חכם
תשובה לע"ג (עבדאללה גוואד)
  מב"י   29/03/07 21:54
ברור שאין מה להשוות! במקרה של החמאס והג'יהאד אלה מבצעים טרור ללא הבחנה נ ג ד העם היהודי במדינתו, ובמקרה של המחתרות אצ"ל ולח"י שאלה לחמו ל מ ע ן עמם, העם היהודי, נגד החיילים הבריטים שהיו סמל השלטון הבריטי הזר והעוין, שהוציא את הספר הלבן ומנע מניצולי השואה להגיע לחופי ארץ ישראל ולמצוא בה מקלט מבטחים.
אם כן מר עבדאללה גוואד - הבנת את ההבדל?!
כתוב תגובה ל- מב"י
חוסר איזון של שמאל
  טיטו   2/04/07 11:54
כנראה שלא הפנמתה את הנקודה המובהרת במאמר היטב. הבדל בין מחבלים ערביים ולוחמי אצ"ל ולח"י הוא ברור ביותר. שוב פעם - לוחמי אצ"ל ולח"י נלחמו בכובש זר ובחייליו, כך שהשוואה החולנית שלך איננה במקום. רשות הפסטינאית התחייבה בהסכם בינלאומי להלחם בטרור וגם להסגיר את המחבלים לישראל. אם הם לא חייבים להלחם לפי דעתך באחיהם, אז גם אי אפשר באותה מידה לצפות ממשטרת ישראל ומצה"ל להלחם ביהודים שמבקשים לפגוע בערבים. להגנה אז לא היה שום סמכות להערוך הסכמים בינלאומיים בשם עם ישראל וגם לא חתמו אחד בענין עם הבריטים.
אשר לאנטלנה, טבח באנית אנטלנה אירע אחרי שבריטים עזבו את הארץ כאשר לש"י לא הייתה שום מידע על כוונת צוות האניה להשתמש בנשק נגד צה"ל ורבין גם הפגיז אותם אחרי שהניפו דגל לבן. טבח באנטלנה היה פשע מלחמה והמשך ישיר של מדיניות הלשנה ומסירה של יהודים לידי אויב. להזכירך שוייצמן, גלילי ואלון סירבו לבין גוריון למלא את הפקודה העלובה הזאת.
כתוב תגובה ל- טיטו
9
פעיל היה עסקן במנגנון הסיזון
  ניקולאי   29/03/07 19:46
למרות כל סיפוריו הנהדרים של מ(ינכהאוזן)פעיל - הוא היה בראש ובראשונה עסקן במערכת שביצעה את הסיזון - עד כמעט הקמת המדינה.

לכן, הוא חייב להצדיק את הסיזון.

השאלה שלי - איך טיפוס כל כך חיובי פיקד על בית-הספר לקצינים של צה"ל?

כתוב תגובה ל- ניקולאי
10
השוואה אומללה ונואלת
  עג2   29/03/07 19:56
ההשוואה בין לוחמי המחתרות נגד חיילי האימפריה הבריטית שבירתם לונדון, לבין הטרוריסטים הפלשתינים רוצחי יהודים, ששבו אחרי אלפיים שנות גלות לא"י שבירתה ירושלים, ואין להם ארץ אחרת. הקזת דמם בגלל היותם יהודים, והחלום להשליך אותם מכאןולהחזירם לגלות היא השוואה מגונה ונואלת.
כתוב תגובה ל- עג2
11
ומה לאחר סיום המלחמה?
  אהובה   29/03/07 21:03
טדי קולק המשיך במעשיו גם לאחר ניצחון בנות הברית על הנאצים. היתה שם שנאה עיוורת שנבעה מן המלחמה על ההגמוניה בישוב. וזה הצליח להם.
כתוב תגובה ל- אהובה
12
הוא פעיל מאד בשנאת יהודים
  חץ   29/03/07 21:47
כתוב תגובה ל- חץ
13
אפשר לשלול את פרס ישראל מקולק?
  הניה   29/03/07 22:39
כתוב תגובה ל- הניה
להיפך לתת לו עוד פרס
  ע.ג1   30/03/07 07:42
כתוב תגובה ל- ע.ג1
"פרס-בריטניה", לנתינים משתפי"ם
  הניה   30/03/07 10:48
כתוב תגובה ל- הניה
14
משה מחובר מ'מצפן' ומאיר פעיל
  ציון ששון   30/03/07 02:07
בעת שמאיר פעיל היה קצין בשרות פעיל הופיע בפני קציני העתודה האקדמית לקראת סיום למודיהם והשמיע נאום ציוני על הרצון להלחם 'בעד עמנו ובעד ארצנו' - אם כי רמז רק ארצנו הקטנה- הופתענו לשמע מאחד הנוכחים כי משה מחובר הפעיל בתנועה 'מצפן' האנטי ציונית הוא אחיו של מאיר פעיל. איני יודע אם אמירה זאת נכונה. האיש שהוציא צו מעצר באנגליה נגד האלוף אלמוג היה עורך דין ישראלי ושמו מחובר. מענין.
כתוב תגובה ל- ציון ששון
15
צביעותו של מאיר פעיל
  איתן גרנון   31/03/07 00:37
שמעתי את השיחה של אילנה דיין עם מאיר פעיל . מעניין מדוע הגברת לא מצאה לנכון א.לרעיין אישיות שניפגעה ישירות מהמשת"פ קולק, גאולה כהן. ב. מדוע לא עצרה את להיתותו הרבה של פעיל בהצדקותיו לגבי התאור הדרמתי שרק האנגלים נילחמו בנאצים ואירגני המחתרת חיבלו במאמץ,עד כמה שידוע לי ב-46 זמן פועולו של המשת"פ טדי המילחמה היסתימה, אז לא היה שום צורך לעזור לאנגלים אלה רק לגרשם מארץ לא להם.
כתוב תגובה ל- איתן גרנון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il