|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יופיטר |
|
6/04/07 13:37
|
|
|
|
רמון, הקרדיט של הפרקליטות הציבורית דווקא גדל!
|
|
כתוב תגובה ל-
יופיטר
|
|
|
|
|
|
|
בורית דיניש |
|
6/04/07 17:00
|
|
|
|
במשפט רמון הפרקליטות הפסידה. כי הציבור הבין שגם הפרקליטות וגם בית המשפט עבדו עליו בעיניים.
ההרשעות המפוברקות כמו בפרשת ברנס, חנית קיקוס, מע"צ, נאפסו, ורבים אחרים - לא מוסיפים לפרקליטות שום כבוד אלא המון בושה ובוז.
כי זה ששקרנים מצליחים להוציא דבר במרמה לא הופך את הגזלה לכשרה או את הרמאים לצדיקים.
|
|
כתוב תגובה ל-
בורית דיניש
|
|
|
|
|
|
|
כנופיית החוק |
|
7/04/07 02:14
|
|
|
|
|
2 |
|
|
גימלאית |
|
6/04/07 13:48
|
|
|
|
ליחימוביץ שלום.
מפלגתך הציגה את עצמה כדואגת לקשישים ולחלשים.
לצערי שנה חלפה והקיצבה עדיין לא הועלתה. עם 1500 שקל
אי אפשר לחיות . מאחר ואת חברת כנסת מצטיינת ,העושה את
מלאכתך נאמנה, אשמח שתפעלי למען הקשישים.החלשים, והנכים.
בתודה , חג שמח
|
|
כתוב תגובה ל-
גימלאית
|
|
|
|
3 |
|
|
הניה |
|
6/04/07 14:55
|
|
|
|
|
4 |
|
|
ציקו |
|
6/04/07 15:50
|
|
|
|
כח"כ פעילה ורצינית אבקשך לעצור את חגיגת השכר של הבכירים בשירות הציבורי.כמו כן יש מקום לחקיקה להגבלה גם על השכר במגזר הפרטי כאשר בכירים תאבי בצע קובעים לעצמם שכר מופקע ומוגזם ביותר ע"י חקיקה של תקרת שכר וכל סכום נוסף לא יוכר כהוצאה לחברה.השכר המופקע במגזר הפרטי מהווה תמריץ לעליית השכר מופקע במגזר הציבורי.בכירים במגזר הציבורי מאיימים לעבור למגזר הפרטי(למרות שלכל אחד מהם יש מחליף אפילו טוב יותר) וכך משפרים את שכרם ללא הצדקה. הקיטוב הזה בין שכר הבכירים המופקע (העשירון העליון)לבן שאר העובדים במדינה כאשר בעיקר בשלוש העשירונים התחתונים של העובדים אשר הגיעו למצב של כמעט עבדות מסכן בצורה חמורה ומשמעותית אף יותר מהפן הבטחוני את המשך קיום המדינה.
חייבים לעצור את החגיגה המטורפת של שכר הבכירים במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי ומאידך תנאי עבדות לעובדים בדרג הנמוך.יש לפתוח במסע ציבורי שיוקיע את הבכירים החמדנים תאבי הבצע האלה לעודד את הצניעות ולא לעורר בפרסומים את התחרותית המחליאה של שיאני השכר.
שלי יחימוביץ את המתאימה ביותר להוביל מהלך זה ואפשר לחולל שינוי נחוץ באוירה הציבורית ובכללים של שכר הבכירים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציקו
|
|
|
|
5 |
|
|
פרי |
|
6/04/07 16:29
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
פרי
|
|
|
|
6 |
|
|
elijah |
|
6/04/07 16:33
|
|
|
|
and very interesting information
i really enjoy reading your weekly column
the ironic of the jerusalem festivity is so newly disturbing
|
|
כתוב תגובה ל-
elijah
|
|
|
|
7 |
|
|
הפרקליטים |
|
6/04/07 18:10
|
|
|
|
כנראה שלא למדת מספיק. יש בחישובי מלאי שיטת LIFO
או בעברית נאי"ר. נכנס אחרון יוצא ראשון. אז אל תבלבל את הקוראים עם מידע מטעה בעניין ליברמן. תלוי באיזו שיטת חישוב בוחר החשבונאי.... .
|
|
כתוב תגובה ל-
הפרקליטים
|
|
|
|
|
|
|
יש גם TTMS |
|
6/04/07 20:17
|
|
|
|
אז אל תקשקש במח. פרס קיבל 420000$ כמתנה מהמיליונר סבן ומזוז שלח אותו לוועדת האתיקה של הכנסת לקבל נזיפונת
|
|
כתוב תגובה ל-
יש גם TTMS
|
|
|
|
8 |
|
|
מזקני צפת |
|
6/04/07 19:46
|
|
|
|
היכן נעלמת אדון פריצי,האם אתה עדיין נוסע במכונית פתוחה ברחובות ירושלים,או שמא עזבת את העיר.
לגבי לאה רבין,אתה טועה כי נגד לאה רבין הוגש כתב אישום והיה משפט.
תבדוק שוב ותחזור עם תוצאות הבדיקה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מזקני צפת
|
|
|
|
|
|
|
צעירי הפלמ"ח |
|
7/04/07 08:42
|
|
|
|
זו עוד אחת מאגדות צפת שלאה רבין הועמדה לדין?
אולי יש לכם ביד דין של מקובלים בצפת שבפניו היא נדונה, כי לבית משפט ישראלי לא הוגש כל כתב אישום, לא רבין ולא אישתו לא הועמדו לדין (כולל לא בשאלה למקור הכסף, לתשלום מס עליו וכד') . הזוג העביר את הכסף לבנק, שילם כופר וזהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
צעירי הפלמ"ח
|
|
|
|
9 |
|
|
קורא מזדמן |
|
6/04/07 21:49
|
|
|
|
אם כבר מדברים על הסירחונות הגדולים שמפיצה המערכת המשפטית, שלשכת עורכי הדין היא בשר מבשרה, איבר מאבריה, זרע מזרעה - כדאי לקרוא לא רק כיצד מתמנים שופטים ודיינים אלא גם כיצד מתמנים שופטים ותיקים לשבת בדין; כיצד מייצרים הרכבים שבהם המשפט מכור מראש;
כיצד שופט עליון מנסה להשפיע על(קרי: להדיח) שופטים;
ואחרון אחרון מסריח: כיצד מסרבים שופטים לפסול את עצמם גם כשהם נמצאים בניגוד עניינים שצחנתו ממלאת אולם ומלואו וגולשת למסדרונות בית המשפט ומשם לפרהסיה כללית.
global-report.co.il=
|
|
כתוב תגובה ל-
קורא מזדמן
|
|
|
|
|
|
|
אריק |
|
6/04/07 23:10
|
|
|
|
כבר שכחתי את המאמר הזה, תודה על התזכורת (אבל פריצי כותב יותר טוב, חייבים להודות).
|
|
כתוב תגובה ל-
אריק
|
|
|
|
10 |
|
|
אפעל |
|
6/04/07 23:23
|
|
|
|
רבין -קבל כסף עבור הרצאות שנתן.אסור היה לו לקבל כסף עבורן.לכן שם הכסף בחשבונה של לאה.
320 אלף דולר-לקח הפרס מן הקפיטאליסט החזירי..היכן הכסף?!! ואילו נעמי בלומנטל הוציאה מכיסה 12 אלף שקל והיא הוכנסה לכלא!!! והיכן הכסף שלקח ברק והרצוג???!!
אין צדק במדינה! וכולם שותקים:ברק,הרצוג,פרס, נעמי...
נראה מה יעשו להירשזון,לאולמרט..
מה עשו לשבס,לגלעד,לאחיו,לשרון,לגנוסר.....
נורא כדאי לגנוב....
|
|
כתוב תגובה ל-
אפעל
|
|
|
|
11 |
|
|
קלמן |
|
7/04/07 11:26
|
|
|
|
מעטים מאד חדורי שליחות חברתית אמיתית וכנה כמו גב' יחימוביץ.כמובן כללי המשחק הפוליטיים אינם מאפשרים לה לפעול בשדה ניטרלי בו היא תהיה טהורה וצודקת כל הזמן.הכותב בודאי יודע זאת,אולם נוח לו-מסיבות השמורות עמו-לתקוף מכל חברי הכנסת דוקא אותה.
|
|
כתוב תגובה ל-
קלמן
|
|
|
|
12 |
|
|
פריצי דמגוג בזוי |
|
7/04/07 12:54
|
|
|
|
אודה שזו הפעם הראשונה שאני נתקל ב"עיתונאי" פריצי. ההיגד שלו :"גיבוב המילים הריקני הזה" הוא סתם הפלצה. אין ספק שהקמת גרעין סוציאל דמוקרטי אמיתי במפלגת העבודה במידה ויצלח הוא מהלך חיובי ומאוד משמעותי בפוליטיקה הישראלית.
מבחינתי - פריצי מחוק כעיתונאי. ואני חושב שכל ישראלי שרמת העיתונאות בארץ חשובה לו חייב להתייחס אליו ככזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
פריצי דמגוג בזוי
|
|
|
|
|
|
|
זו שרוממה אותו? |
|
7/04/07 14:01
|
|
|
|
שלי יחימוביץ? - זו לא זו שהלכה עם עמיר פרץ לקואליציה עם אהוד אולמרט ונשארת בקואליציה גם אחרי שאיבט ליברמן הצטרף ? אולי איבט ואולמרט הם החברים הסוציאליסטים שלה עכשו ?
|
|
כתוב תגובה ל-
זו שרוממה אותו?
|
|
|
|
13 |
|
|
איתמר כהן |
|
7/04/07 14:57
|
|
|
|
תמיכתה התמוהה בפרץ.
יחימוביץ' היא ח"כית מצטיינת, חרוצה ומסורה. אני לא מסכים עם כל דעותיה, ולא מבין למה היא לא מתנערת מפרץ, אך אני מעריץ את יושרה ואת הגינותה.
אין לה "כסא" בממשלה, ולכן זה סתם טפשי להשוות אותה לאופורטוניסט כמו פרס, שמתעקש להיות תמיד בממשלה, כל ממשלה, גם אם זה בתפקיד אדיוטי כמו "השר לפיתוח אזורי".
פריצי - חפש לך ח"כים אחרים להשתלח בהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
איתמר כהן
|
|
|
|
14 |
|
|
המאבחן |
|
7/04/07 15:38
|
|
|
|
איני מבין מה רוצה פריצי להביע במאמרו לגבי שלי יחימוביץ. דווקא שלי יחימוביץ התגלתה כח"כ מעולה אמינה הפועלת ע"פ מצפונה דבר שאף מסב לה נזק פוליטי לקידומה האישי עם אידואלגיה ברורה לעזרת החלשים. שלי יחימוביץ מפגינה עצמאות ומתמרנת ככל שניתן להגן על דעותיה.אכן הצבועתיה מראות על קו אחיד ולא זיזגי המאפיין פולטקאים רבים. כח"כ בודד בעבודה מידת השפעתה על התהליכים מוגבלת ופריצי מבין זאת כך שאיני מבין על מה הביקורת ודווקא כלפי שלי יחימוביץ ??
|
|
כתוב תגובה ל-
המאבחן
|
|
|
|