w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
שיר טורם-הספרי
שיר טורם-הספרי
המצרף של המלחמה עם האירועים האנטישמים, שחרגו מעל ומעבר לכל מה שידענו, כולל במדינות שבהן לא ניכרו בעבר סממנים שכאלה באופן אינטנסיבי, דוגמת ארה"ב, בריטניה וצרפת, הינה לדידי קריאת השכ...
עדו נתניהו
עדו נתניהו
השינוי אינו מסתכם רק ביחס לישראל ובהכרה שחדרה אליהם עם מי בעצם יש לנו, הישראלים, עסק כל השנים, אלא הוא מתבטא גם בהבנה שאמריקה עצמה צריכה להשתנות, ובעיקר להתנער מן ה"פרוגרס" ההרסני ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזוז, לא היה רק מיזמוז
מאת: עו"ד נורית אמיתי  |  29/06/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אין דבר כזה עונש מינימום
  אביחי   29/06/07 11:22
ברגע שכתבת כזאת שטות הפסקתי לקרוא את השאר.

לכי תעבדי על מישהו אחר...
כתוב תגובה ל- אביחי
2
חזק המזמוז הזה.
  מאמר טוב קצת חוור   29/06/07 11:22
כתוב תגובה ל- מאמר טוב קצת חוור
3
עו"ד נורית אמיתי ונשות ישראל.
  אמנון לוי   29/06/07 11:50
אינני יודע מדוע מזוז החליט מה שהחליט,,אבל,,אני מאד מאמין לצד הנשי בעניין זה וכל כך הרבה נשים מצטרפות כנראה שיש משהו בלתי סביל באיש הזה , כנראה שהוא עבריין מועד,לא יודע אך ליבי נוטה להאמין לנשים.
לכן,ולטעמי,אני חושב שגם כותבת הכתבה הזאת עו"ד נורית אמיתיועוד שאר נשות א"י ולכל הנשים המיליונריות והמולטי מיליונריות בארץ שאיכפת להם ממשפט צדק וצודק.
אספו את הנשים הנפגעות ממנו להן עו"ד יוקרתיים אשר עו"הד של קצב יחווירו לעומתם וצאו לגלגל את הצדק שגם יראה וגם ייעשה, אחרת אנו מתדרדרים לתהום שאין חזרה ממנה,,הכל מושחת כאן,הכל מסריח כאן,לפחות הצילו את כבוד האדם זה מה שנותר לנו מהשלטון המכוער הזה.
ולך מני מזוז,אם אתה לא מסוגל כפרקליט המדינה להבחין מהו כתב אישום ומהן האשמות חותכות,לך הבייתה ממש לך,גרמת לעוול הן מהצד הנאשם והן מהצד המאשים,האמן לי שאני כאדם שלא למד משפטים הייתי מאבחן זאת טוב ויעיל יותר ממך.
אל תוותרו נשות ישראל,,אל תוותרו...!!!
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
צודק בכל מילה שכתבת
  יוסי ק   29/06/07 15:27
עו"ד נורית אמיתי קל מאוד להציע הצעות לכאלה שאולי אינן יכולות לממן עו"ד מהשורה האחרונה ובוודאי לא מהשורה הראשונה לכן אתן עורכות הדין הרתמו לעזור להן ובחינם אם זה כל כך נוגע לליבכן הרבה מעשים ופחות קשקושים
כתוב תגובה ל- יוסי ק
4
מה חידשת בדבריך? ככה סתם?
  הניה   29/06/07 11:53
ישנה אמירה האומרת, כי על סוס חולה, נעמדים כל הזבובים.
כתוב תגובה ל- הניה
5
קשקוש
  ע.ג1   29/06/07 14:04
מה תעשו אם בית המשפט שאינו קשור לעיסקת הטעון יזכה אותו? בכלל, העתונאים "חיממו" אחד את השני ואת הקוראים בענין ועכשיו יש להם טענות שמזוז מסרב לנהוג עפ"י השמועות שהם מפיצים. מזל שיש אנשים הגונים כמו מזוז ששוקלים את העובדות ולא את דברי ההבל של מלכלכי ניר ומזהמי אויר. אני אומר את זה לא כי אני חושב שקצב לא אנס אלא משום שאני יודע בענין בדיוק מה שהעיתונאים יודעים - כלום. לכן אני סומך על שקול דעתו של אדם מיקצועי והגון - מני מזוז.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
6
כמו כולם אני יודע מה האמת
  מיכאל ב   29/06/07 15:06
אבל התשבחות לתקשורת מעידות כאלף עדים על תמיכתך בשיטת הלינץ'. שהרי למה לי בית משפט ולמה חקירות?
וכמו שאמר בזמנו עיתונאי אמיתי שלום רוזנפלד: אנו חיים בלינצ'וקרטיה.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
7
ק מיזמוז
  elvis   29/06/07 15:29
זה לא מזוז אלה עורכי הדין מן השורה הראשונה שעמדו מול מזוז ויצא רק מיזמוז --- לדוגמא חייב בכינוס נכסים לא יכול לצאת את הארץ לבקר נכדים גם לאחר 16 שנה בהליכים --- וכמובן כל רכושו הוחרם ניפדה אפילו הפנסיה ---- לזאת קוראים זיון
כתוב תגובה ל- elvis
8
גב' נורית! המתלוננות מעדיפות
  יהונתן ראון   29/06/07 15:58
להחקר שבוע ימים רצוף יום ולילה מאשר לעבור את ההשפלה של הסדר הטיעון המצחין הזה. ההסדר הזה מבחינתם הוא כמו הכחשת השואה, לא רק שעברו מה שעברו עוד בכלל מכחישים שזה מה שאירע. הם הרי הצהירו במפורש שהם מתנגדים להסדר הטיעון המבחיל הזה! תחשבי על זה נורית!
כתוב תגובה ל- יהונתן ראון
9
וגם זו עורכת-דין
  משה, עורך-דין   30/06/07 07:27
"כל הכבוד לכם, התקשורת, שכתבתם והאמנתם".

ולמתלוננות: "אולי עשיתן טעויות אך אמרתן - ככל הנראה - אמת".

במסר הזה מתמצית עמדתם של הכותבת ושל ארגוני נשים למיניהם. אווילות, אווירת לינץ' ואי-צדק שכאלה לא ראינו באסופה אחת זה זמן רב.

המסר הוא כי העובדה שפלונית התלוננה על עבירת מין שבוצעה בה, מהווה ראיה ניצחת לכך שהיא דוברת אמת. כמו שאוהבים לומר במקומותינו: "לא יעלה על הדעת" שאישה תשקר בטענתה כי משה קצב, הנס בוזגלו או סעדיה רוזנברג אנס אותה או עשה בה מעשה מגונה.

אני ממתין ומצפה לראות, האם אותה א' מלשכת הנשיא - זו שלדבריה נאנסה במשך 10 חודשים, אך היא הוסיפה לבוא לעבודה ולהתקדם בתפקידיה בלשכת הנשיא - תגיש תביעת דיבה נגד אביגדור פלדמן, שטען כי סיפוריה הפומביים על האיבר הנשיאותי המתנפנף ועל דברים נוספים לא הוזכרו כלל בעדויותיה במשטרה. ככלות הכל, אם פלדמן אמר אמת - וחומר החקירה כולו נמצא ברשותו - ברור כי הבחורה משקרת לפחות במקצת, וככל הנראה גם לחלוטין, ודבריו אלה מציגים אותה כשקרנית בפני הציבור כולו.

הייתי מצפה לכל הפחות מעורכת-דין שלא תחזור על האיוולת הזו בדבר האמת של המתלוננות, אך כפי שחלה נפילה לתהום במעמד הנשיאות, כך אירע גם במעמדם של עורכי הדין. הכל אפשרי.

אני הקטן אינני משוכנע באמיתות דבריו של פלוני, גבר או אישה - פושט נבלות בשוק, שוכן מחילות, מדען טילים, הרב הראשי או ראש הממשלה - גם לאחר שבית המשפט כרע ברך לפניו ואימץ בחום את דבריו.

דברים אלה אינם מפחיתים מאומה מחומרת מכל הדברים השליליים והחמורים שעשו ואמרו כל המעורבים בפרשה, כולם עד אחד: קצב, מזוז, שנדר, אנשים אחרים בפרקליטות, המשטרה, התקשורת, חברי הכנסת - מקום של קלון שמור בפרשה זו לשלי יחימוביץ ולזהבה גלאון - וארגוני הנשים. גם המתלוננות, במיוחד אותה א' מבית הנשיא, לא הוסיפו כבוד לעצמן, ואין לי אלא לחזור על דברי במקום אחר, כי בחורה שמעסיקה נטפל טאליה מינית, ללא איום בנשק או במשהו חמור-מאוד אחר, והיא מוסיפה לקבל את התנהגותו ואינה מוחה או עושה מעשה אחר - שלא לדבר על פניה אליו לאחר פרישתה, בדברי חיבה והערצה - אינה ראויה לאמון ומבחינה מסוימת מעשיה הם מעשי זנות.

במחשבה נוספת נראה כי דווקא פרקליטי הנשיא, שאין לי כל קשר אל מי מהם, נהגו בתבונה רבה מבחינת שירותם ללקוחם ואפילו לציבור. הופעותיהם הפומביות היו בלשון מנומסת, בהיעדר התלהמות ובאיפוק, ומיותר לתאר את ההישג שהשיגו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
10
נקמת הווגיינה
  סוחר וסוחרת   30/06/07 10:55
הכותבת הנכבדה יודעת היטב , ואני מרשה לעצמי לשער שגם מידיעתה האישית, שבעולמנו התעסוקתי מתקיים מזה שנים רבות סחר אינטנסיבי וחשאי בו נסחרים קידומים בעבודה , סלילת קריירה , תוספות ותנאי שכר תמורת גישה חופשית אל וגיינתה של המקודמת.

זהו מסחר פשוט בתכלית ומתקיים בדך כלל בין סוחר לסוחרת. אמנם לצורך עיסוק בסחר זה אין צורך לפתוח תיק ברשויות המס אבל אין זה אומר שלא מדובר בסחר של ממש בו מועברים משאבים, אמצעים טובות הנאה ושווי כסף מצד לצד..

מסחר זה בין סוחר לסוחרת הוא מסחר העתיק וידוע מקדמת דנא (אפילו עוד קודם לימי אחשוורוש ואסתר המלכה ) בין סקס וכוח - האלמנטים שמניעים את העולם.
עוד ברור כי במסחר זה הוא וולונטרי ולא ייתכן מצב בו ייכפה על סוחר /או סוחרת העיסוק בו...לפחות לא לאורך זמן

כלליו של מסחר מכוער זה מופרים , כליו נשברים והוא מתפוצץ בקול גדול כאשר לסוחרת נדמה שהסחורה המובטחת לא סופקה לה , בכל אופן לא בכמות ובאיכות שהיא חשבה ורצתה.

אז, ובדרך כלל לאחר שנים , אצה רצה הסוחרת אל המשטרה ומתלוננת על אונס ,והמשטרה - מה לעשות- חייבת לחקור.

ובעולמנו הנוכחי לא ייתכן מצב שבו פרטי החקירה העסיסיים ביותר מטעב הדברים , לא יודלפו לתקשורת וזאת במסגרת הקשר הגורדי הקיים בין המשטרה לתקשורת ( נושא חשוב, שעליו יש להרחיב את הדיבור ולקיים בו דיון ציבורי ,משפטי וחקיקתי) בכל מקרה ברור לחלוטין כי לאו מלאכים יושבים בשצתי הקצוות : במשטרה ובתקשורת...

ככל שהדמות הסוחרת בעלת מעמד גבוה יותר - כך עניינו של סכסוך קידום/ וגיינה או סוחר/ סוחרת מקבל יותר כותרות ונפילתו של הסוחר קשה יותר.
אז בבקשה גבירותי הנשים הזועקות חמס והקוזקיות הנגזלות - טלו קורה מבין עיניכן וקראו לתופעה בשמה...

כתוב תגובה ל- סוחר וסוחרת
אכן - נאה דרשת.
  רחב מוכרת המזון   30/06/07 12:26
כתוב תגובה ל- רחב מוכרת המזון
11
נאמר בתגובות שהיא-א. כתבה לו:
  רמת אפעל.   30/06/07 14:16
"טפשון שלי, אוהבת אותך כמו שאתה.."נו,אז מה אתם רוצים?
איך א. נשארה לעבוד במשכן הנשיא -ש נ ת י ם ???????
אם היא כזו מוכשרת,יכלה להשיג עבודה אחרת בארגון של נשים,למשל....ולפעול. מדוע נשארה שם??-עובדה זו חושפת את ערוותה..את נבלותה...ומי שמגן עליה..טיפש!!
כתוב תגובה ל- רמת אפעל.
12
מזוז מיזמוז והפה מפיק מרגליות
  ציונה לעו"ד אמיתי   18/06/08 23:23
מדהים כיצד עו"ד גם אם היא אשה נוהגת כאחרונת התגרנים בשוק או כאחרון העיתונאי הצהוב.לא רק התוכן אלא גם הסגנון.חבל לי ששופטי ישראל הנלוזים (חלקם) נמנים מתוך הקהילה עליה את נמנית כנראה סיבה טובה לירידה הדרסטית באמון הציבור במערכת.
לא אתנצח איתך כי לי אין את הפרטים כפי שיש לך רק אומר לך כי את בושה וחרפה למקצוע.
כתוב תגובה ל- ציונה לעו"ד אמיתי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il