w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
קיים חשש כבד שנתניהו ייבהל כדרכו ולא יעמוד מאחורי ההצעה שהגיש לאמריקנים, ויוסיף נטל על היחסים שהוא ממילא חורך עם ארצות הברית
רון בריימן
רון בריימן
המשוחררים בשלב הראשון (כמה חיים וכמה מתים?) הם כסות להקרבת החיילים לשבי אינסופי (גורל רון ארד?) בידי החמאס    חובה קדושה היא לדרוש את כל החטופים והשבויים בו-זמנית ולא בשלבים, שלבים ...
חיים רמון
חיים רמון
האם הצבא הפסיק לגייס חיילים עם פרופיל נמוך ליחידות תומכות לחימה, למודיעין, להדרכה, למחשבים ולפיקוד העורף?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
באהבת האדם שלה גילמה את הכורח לשמור על ידידות המגשרת על חילוקי דעות עם אנשים מ"המחנה האחר"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: התפטר מנהל פרויקט הרכבת לירושלים
מאת: עידן יוסף  |  11/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניהול חלמאי זו מילת כבוד
  ראש מנהלת חלם   11/08/11 15:50
מר דן ארי לא פצה פה כשהנהלת "הנפל" של הרכבת וועד העובדים גרמו להחלפת כל הסגל ההנדסי (המיומן) לטובת הכנסת מקורבים הן פוליטיים והן חברים ומקורבים שאיזה שהם יכולות ו- או ידע מקצועי מהם והלאה, עכשיו פתאום גילה מנהל הפרוייקט האדיוט שאין לו עם מי לעבוד והוא עצמו התפטר או התפוטר לך תדע.
כתוב תגובה ל- ראש מנהלת חלם
2
תביאו את הסינים ותוך שנה תהיה
  רשומון   11/08/11 16:06
כאן רכבת- לא יודעים לעבוד כאן!
כתוב תגובה ל- רשומון
3
דן שומרון צדק
  זאב 12345   11/08/11 16:14

כרגיל הפאדיחה ממשיכה. בזמנו הציעו לכם לבנות קו בשיטת ה"מגלב " כמו הרכבת משדה התעופה בשנחאי לעיר. מה היתרוון אין מנהרות לא צריך תחנה בעומק 80 מטר. הנסיעה קצרה יותר חלקה יותר. היום כבר היו נוסעים על הקו שאפשר היה לבנותו לאורך כביש 1.
אבל במשרד התחבורה יושבים גאונים שקודם השקיעו 800 מיליון ש"ח בשדרוג הקו הקיים = קטסטרופה. אח"כ סדרו עבודה לחברות עפר וכך זה נראה . מדינה שהיא ביזיון רצוף שחייה בעבר ומתכננת את הפרה היסוטריה עם פקידי אוצר שאין להם מושג מינימלי לא בהנדסה וכנראה גם לא בכלכלה לפי התוצאות של פרוייקטי התשתיות.
כתוב תגובה ל- זאב 12345
4
מחפיר שמנהל זהניהל פרויקט כושל
  דונדי   11/08/11 16:18
בושה וחרפה שפרויקט לאומי וכלכלי בסדר גודל כזה מנוהל בחוסר חזון וחוסר אחריות כאלה !
הון תועפות יורד לטמיון והנייר סובל הכול. למה 2017 למה לא 2013 !!! זו לא בירת ישראל ?
הסלילה והגשרים שנבנו נרקבים עם כספי המיסים שלנו, עם שעות הפקקים בכבישים ועם ההרוגים בתאונות.
הממשלה שותקת. איפה הכנסת ??
כתוב תגובה ל- דונדי
5
אחרי שהשר לספיני תחבורה התקפל
  פועה   11/08/11 16:27
שר תחבורה "מנצח" שתוקע בחצוצרה גדולה ומזייף בתחילת הקונצרט ומסיים בפיקולו את הקונצרט, שלא יתפלא שכלים אחרים "בתזמורת הבצורת" שהוא מנהל, נוטשים את התזמורת.
הרכבת כמוה כרשות הנמלים, רשות שדות התעופה, חב' החשמל, מקורות, או רשות השידור, נשלטות בידי ועדי העובדים שלהם שרואים ברשויות האלה אחוזות שמטרתן אחזקת ועדי העובדים המקורבים להם והעובדים. הממשלה מצניחה לרשויות מנהלים "מקצועיים" חיצוניים ואלה נתפסים עוינים ויתנגשו תמיד עם הועדים!
ואז הפוליטיקאים רצים לאיים בהפרטות כמענה של מאבק כוחני.
האמת הפשוטה היא שנדרש פרוק של רשות כזאת וארגונה מחדש החלפת תפקידים וניוד עובדים מבלי לפטר עובדים סתם!
אבל "מניתוח" כזה הפוליטיקאים פוחדים. כי זה מחייב אותם ללקיחת אחריות ומעקב צמוד.
מה שניתן לעשות זה למנות לניהול אנשים מתאימים מקרב העובדים, ולהטיל עליהם את משימות הניהול ולתבוע מהם תוצאות
כך ניתן לשלוט באמצעות "הפרד ומשול" אבל הפוליטיקאים באים עם תפיסה כוחנית עליהם להוכיח שהם השולטים, לשים "אנשים שלהם"! מה עוד שיש להם מחויבויות לג'ובים למקורבים שממתינים בחוסר סבלנות לתורם.
זה המצב אצלנו! הניהול הפך לפוליטיקה והתוצאות בהתאם!
כתוב תגובה ל- פועה
6
ניהול גרוע של חסרי יכולות
  מנהל בגימ'   11/08/11 16:35
החלק ההנדסי ברכבת קרס כבר לפני כשנתיים וזאת עם עם סילוקם של מרבית המהנדסים והמומחים הבכירים בתשתית ובהנדסה כוולל בפרוייקט הנדון, הביאו ראש אגף תשתיות מעירית תל אביב (כנראה פרוטקציונר של הוועד)שהתאים לתפקיד כנזם זהב לאף חזיר שבינתיים "חופף" גם הוא וערימה של פרוטקציונרים "שנבך" לא היו מקצועיים וזו התוצאה
כתוב תגובה ל- מנהל בגימ'
7
מי מנהל את הרכבת ??????
  דר' ממוסד אקדמי   11/08/11 17:02
לא להתפלא על עזיבתו הכוכב (הכבוי) דן ארי, ההתפלאות צריכה להיות איך בכלל קיבלו (חסר יכולות) כזה לתפקיד, אבל התפלאות לחוד ומעשים לחוד, בהנהלת הרכבת של חקי ובלווי וועד העובדים המיליטנטי והאלים היו קריטריונים "מיוחדים" לקבלת עובדים כשבקריטריונים האלה לא נכללו הכשרה מתאימה ויכולות מוכחות,מה שכן נכלל זה "מקורב" של מי אתה וזה כנראה לא מספיק לנהול פרוייקטים, וגם היום מי נתמנה לנהל את הרכבת ומי המועמד ליו"ר ובאיזה צבעים הם נצבעו, כך הסיפור לא יגמר או יגמר רע מאד.
כתוב תגובה ל- דר' ממוסד אקדמי
8
הוא אכל את מה שהוא בשל
  מבקר מטבחים   11/08/11 20:44
האיש התפטר או סולק בעיקר עקב מחדליו שלו הן בבחירת האנשים הלא נכונים לתפקידי מפתח (בעיקר אנשי שלומנו ופרוטקציונרים,) כי את המומחים והמהנדסים המנוסים שעבדו שם הוא "ומרעיו" מההנהלה פיטרו וכאמור הביאו במקומם פדלאות, לכן אל ירחוץ בנקיון כפיו, הוא לא התפטר הוא בעצם נמלט והשאיר את הנזקים.
כתוב תגובה ל- מבקר מטבחים
9
ISO WHO
  ISO 007   12/08/11 00:26
עם ISO מנהלים בטיחות רכבת כמו שעם ת"י מנהלים תדלוק מטוסים !
כתוב תגובה ל- ISO 007
מסכים אתך על התגובה
  פיליפ פרבו   12/08/11 12:13
ותגובתך טובה גם להתנהלותה של החברה הלאומית לדרכים.
שכחו את ההנדסה = מהנדסי התכנון בבית.
כמה פקידים מנהלים פריקטי תשתיות במדינה לפי ספר הנחיות וחושבים שכך לא יהרגו אנשים.
כתוב תגובה ל- פיליפ פרבו
10
כבוד לטורקים של המאה ה 19
  בן הארץ   12/08/11 09:55
לא יאמן, פשוט לא יאמן.
חברה ברמה ערבית.
חשבתי לכתוב שריד לתקופה העותומנית אבל זה לא נכון.
יחסית, הם היו טובים יותר.
כתוב תגובה ל- בן הארץ
11
אכבת ארץ ישראל לפני מאה שנה...
  כרמיאלי   12/08/11 18:12
לפני מאה שנה + שלטו כאן התורכים הנו תוך 3 שנים .קו רכבת
שניקרא מחיפה לחיזג בסוריה .עם ציוד טכנולוגי של אז ..אבל
בנו הרכבת פעלה עד 1948 ..רו רכבת ללבנון ...ומה היום 2011
עם טכנולוגיה אחרת .אבל עם ביוקרטיה יחודית לישראל ..ורכבת
לירושלים נמשכות העבודה עשר שנים +..זו עיר בירה של 700.000 איש מסביב זה בושה ובזיון של המדינה ..ושל שר התחבורה ...בנו קו רכבת לרשל"ץ 13 קמ במשך ....9 שנים בושה וחרפה ..לתפערת השר כ"ץ
כתוב תגובה ל- כרמיאלי
12
מי המתפטר?
  simoni   12/08/11 23:22
חדל אישים שמזה כשנתים מחפשים לו מחליף.חקי-המנכל היוצא הבטיח לפני כשנה שיחליפו עם כל צוות הניהול הבעיתי-וכמובן אפילו זאת לא השכיל לעשות.
כיום-ברכבת אנרכיה מוחלטת ואף אחד לא מוכן לקבל החלטות אמיצות ובזמן ורק נלחמים על כיסוי התחת שלהם מפני תביעות קבלן ומפני ועדות חקירה עתידיות.
המרקוביצים הם השולטים בכיפה והם לא מתענינים בפרויקט וקידומו אלא בתהליכים שיעבירו האחריות לאחרים.
עד כה נגרמו הוצאות עודפות בלמעלה מ-5 מיליארדי שקלים ובחמש שנות פיגור-ועוד העיקר לפנינו.
כתוב תגובה ל- simoni
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il