|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
שלומי 11 |
|
28/11/11 15:54
|
|
|
|
|
|
|
|
נהיר פלוצובסקי |
|
29/11/11 15:29
|
|
|
|
הוא שונא ערבים , כי הוא ערבי...!
הביטו בו...........!
אותו פרצוף , אותו מבט , אותו ניחוח ואותה זרות מנוכרת...
הפוסל , במומו פוסל..., גם ההוא מגרמניה שנא יהודים ,
היה חצי יהודי...!
נהיר פלוצובסקי-הרצליה הנעימה
ללא פרצופים
איראנים\אפגאנים
|
|
כתוב תגובה ל-
נהיר פלוצובסקי
|
|
|
|
2 |
|
|
יהודי ואדם נורמלי |
|
28/11/11 16:06
|
|
|
|
|
3 |
|
|
פוגל |
|
28/11/11 16:12
|
|
|
|
ובן גביר צריכים תמיד לבדם להילחם את מלחמת הימניים?? אלפי מתיישבים היו צריכים להגיע לבית המשפט עם נרות זיכרון בידם ולהפגין נוכחות.
|
|
כתוב תגובה ל-
פוגל
|
|
|
|
4 |
|
|
עו"ד נבון קצב |
|
28/11/11 16:12
|
|
|
|
במדינה בה מחבלים טרוריסטים רוצחים תינוקות יהודים במיטתם ואח"כ נכנסים לכלא הישראלי שהוא עבורם בית הבראה עם לימודים אקדמאיים על חשבון המדינה ומשלמי המיסים ,ואחר כך הם משתחררים בעסקאות שחרור מחבלים באמצעות חנינה מנשיא המדינה כאשר אינם מביעים אפילו חרטה על הרצח אלא להיפך , הרי שכל עונש של מאסר הוא בבחינת פרס לטרור ! דין צדק עבור רוצחי תינוקות שפלים אלה הוא אחד - גזר דין מוות !
|
|
כתוב תגובה ל-
עו"ד נבון קצב
|
|
|
|
5 |
|
|
פימון שרץ |
|
28/11/11 16:21
|
|
|
|
|
6 |
|
|
קא |
|
28/11/11 16:26
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
קא
|
|
|
|
7 |
|
|
ממני |
|
28/11/11 16:35
|
|
|
|
לרוצח, לחלאת האדם הזה מגיע עונש מוות.
מקווה שיתבצע בכלא. כך גם לשותפו הנתעב.
אנו רואים את מהות האסלם. חייבר, חייבר יא יהוד. זה מה שהם יודעים זה מה שהם זוכרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ממני
|
|
|
|
8 |
|
|
פישלזון |
|
28/11/11 17:00
|
|
|
|
אבל את רוצח המשפחה יש להרוג !
אחרת מנהיגינו לא יעמדו בפיתוי ויש סיכוי שרוצח זה, אם ישארר בחיים, ישוחרר בעסקה עלומה.
|
|
כתוב תגובה ל-
פישלזון
|
|
|
|
9 |
|
|
ליכודניקים כנסו |
|
28/11/11 18:02
|
|
|
|
נתניהו מתנגד להצעה של השר כץ לגבי עונש מןןת למחבלים
שר התחבורה ישראל כץ הציע שהתביעה תבקש עונש מןןת על הרוצחים מאיתמר ,לא צריך לשנות את החוק ולא צריך לעשות שום דבר רק להורות לתובע לבקש עונש מןןת ,אבל נתניהו מתנגד,לכן בבחירות הבאות רק ליברמן
|
|
כתוב תגובה ל-
ליכודניקים כנסו
|
|
|
|
10 |
|
|
CID |
|
28/11/11 19:17
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
CID
|
|
|
|
11 |
|
|
יניב מויאל, עו"ד |
|
28/11/11 20:41
|
|
|
|
גילוי נאות ואומר בתחילת הביקורת כי אין לי כל התנגדות לעונש מוות למחבלים ולרוצחים אבל בכל זאת הרשו לי להצביע על צביעות שאין לה בעני כל הגיון.
משחר ילדותנו מלמדים אותנו על עקדת יצחק ... ההוא מהתנ"ך זוכרים? איזה הקרבה אברהם היה מוכן להקריב בתמורה לאמונה בבקשתו של אלוהים "קח את בינך יחידך אשר אהבת" ותשחט אותו בשבילי סתם כי בא לי.... אני אישית לא מחזיק מהסיפור הזה יותר מסתם ארוע מקובל באותה תקופה מכל מיני סיבות עד אשר החליט מי שהחליט לא לעשות זאת יותר - כי אולי הוא קיבל שכל... אבל סטיתי מהנקודה. למה בכל זאת צביעות... כי אם אנחנו נותנים ערך לסיפור העקדה מדוע אנחנו מתפלאים שישנם אנשים שמוכנים לרצוח ילדים בעבור אמונה באלוהים (על רקע לאומני דתי)... זו האמונה שלהם -הם מרגישים שליחות לביצוע רצונו של אלוהים....
מדוע לא באו אותם חובשי כיפה פרובוקטיבים למשפטו של דמיאן קרליק שרצח 3 דורות של בני משפחת אושרנקו שביניהם תינוקות ממש כמו הפוגלים? מדוע לא באו כל הצבועים וצעקו עונש מוות לרוצחי תינוקות....
נחזור רגע לסיפור העקדה כי זה באמת מעניין אותי להבין את המאמינים הגדולים בסיפורי "תורתנו הקדושה" - אלו שיודעים לתת תשובה לכל דבר... מה נחשב ברמת מוסריות גבוהה או נמוכה יותר מניע אמונה דתית או המניע של בצע כסף ונקמנות?..
אם תשאלו אותי - לא מעניין אותי מה המניע (שניהם אותו זבל) אבל לאור הפרשנות של חובשי הכיפה את סיפור העקדה הייתי שם ברמת העוולה הגדולה יותר את הרצח של בני משפחת אושרנקו ורק אח"כ את אלו של הפוגלים... למרות שזה נשמע רע אני מכיר בחולשת האדם לאמונה דתית (אני רואה מה הדפוקים האלה עושים בעבור שמיעת קול אישה)... ראו איך אנחנו מצדיקים שחיטה של בן (יצחק) בעבור אמונה (של אברהם) שכך רוצה אלוהים- אז שחיטה של מישהו זר על אחת כמה וכמה.... אבל בשחיטה של ילדים כמניע פלילי של בצע כסף זה כבר משהו שהוא בתחתית של התחתית כי לנו היהודים אין כל הצדקה כזו.... אז אל תהיו צבועים רק בגלל שמדובר בערבים פתאום כולכם יוצאים בזעקה... לדעתי לכולם מגיע גזר דין מוות - אבל לא החלטנו כחברה שכך אנחנו רוצים לנהוג במשפטנו אז אם באמת רוצים לעשות זאת בארץ... תתחילו עם אלו שרוצחים כי סתם בא להם לחיות על חשבון אחרים מבצע כסף או שתתחילו לפרשן את סיפור העקדה מחדש ואל תתנו לו משקל של מוסריות- כי ממש אין בו.
|
|
כתוב תגובה ל-
יניב מויאל, עו"ד
|
|
|
|
|
|
|
ישראל1020 |
|
28/11/11 21:40
|
|
|
|
האם אתה מוכן לעקוד את בנך על מזבח הציונות? או על מזבח החילוניות? או על מזבח מה שאתה מאמין בו? האם אתה מאמין שיש דבר שהיית מוכן להקריב את חייך בעדו? או שאתה מוכן שרק אחרים יקריבו את חייהם עבורך... השנאה מעבירה אותך על דעתך ומעכירה את כושר שיפוטך. לא תוכל להבין דבר לפני שתסיר מלבך את "שנאת החנם" שבוערת בלבך ומעוורת את עיני שכלך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראל1020
|
|
|
|
|
|
|
יניב מויאל, עו"ד |
|
29/11/11 11:24
|
|
|
|
אין דבר שבעולם שאני מוכן להקריב למענו חיים של הבן שלי ... בנוגע לחיים שלי אולי אבל גם מעטים הדברים שהייתי מוכן למות למענם בוודאי שלא בעבור אמונה עיוורת שמישהו אחר פמפם למוחי משחר ילדותי.
אתה רואה לנגד עניך את התוצאות הרות אסון שמביאה איתה אמונה עיוורת... אני לא מקריב חיים שלי בעבור אחרים מסיבה מאוד פשוטה אף אחד שיגיע תורו לא יקריב את חייו למעני ואני לא חושב שיש לי זכות לדרוש מאיש למות למען אמונותיי.
(למען הסר ספק שירתתי בצה"ל (קצין) 10 שנים גם בשטחים וגם בעזה אז לא להקרבה כזו אני מדבר את חובותי לחברה אני משלם ומעל לכל אזרח ממוצע)
לא ברור לי מאיין אתה מסיק מדברי שנאה ... כדי שתקרא טוב יש לך בעיה בהבנת הנקרא או בכלל בעיה נפשית של נרדף.. לא כל מי שאומר דברים המנוגדים לעמדתך בהכרח שונא אותך... יש הרבה מאהובי וחבריי הקרובים ביותר שאני לא מסכים עם דעותיהם הם לא פחות חבריי ואוהביי...
ניתוח כזה מעיד עליך יותר מאשר עלי.. זה שאתה שונא את כל מי שאתה לא מסכים איתו זה לא אומר שכולנו חושבים או מרגישים כך. "הפוסל במומו פוסל" מכיר?!
|
|
כתוב תגובה ל-
יניב מויאל, עו"ד
|
|
|
|
|
|
|
צנחן |
|
28/11/11 21:54
|
|
|
|
וואוו.....זה כל מה שהאקדמיה יכולה להפיק????
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
|
|
|
ישראל1020 |
|
28/11/11 22:38
|
|
|
|
זה שרצח משפחה בעבור בצע כסף הוא נבל שפל שדינו מות. אבל אף אחד לא דואג שאם הוא ישב בכלא למאסר עולם שמישהו יחטוף אזרח כדי לשחרר אותו מהכלא. זה שאתה לא מבין דבר כזה פשוט מעורר תהיה איך אתה בכלל עו"ד?
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראל1020
|
|
|
|
|
|
|
יניב מויאל |
|
29/11/11 09:05
|
|
|
|
תירוץ עלוב. אז אל תשחרר מהכלא -זה בידנו - ... זה לא סיבה להבדיל בין רוצח כזה לרוצח אחר.
נטילת חיים ולא משנה מהו המניע שלה - שווה בערכה המוסרי ואין לי כל בעיה עם עונש מוות - גם כך אין תועלת לאנשים הללו מאוחי סורג ובריח.... אבל התחמקת מהנקודה שאותה אני מעלה... מנקודת מבטו של הרוצח הדתי (יגאל עמיר/ או הערבים האלה) הם עושים את רצון האלוהים... מבחינתם זה הזכות לקיום.... אז למה אנחנו נלחמים לעונש מוות למחבלים ואדישים שמדובר ברוצחים מבית (יהודים שרוצחים יהודים/ערבים)... לזה אני קורא צביעות כי מי שדוגל בעקרון צריך ללכת איתו עד הסוף (אם עונש מוות למחבלים אז גם לרוצחים רגילים וגם למחבלים יהודיים)
|
|
כתוב תגובה ל-
יניב מויאל
|
|
|
|
|
|
|
קוקוריקו |
|
28/11/11 22:55
|
|
|
|
|
|
|
|
יניב מויאל, עו"ד |
|
29/11/11 11:30
|
|
|
|
חוץ מזה? יש לך טיעון ענייני או שזה מה שיש למוח שלך להציע?
אני לא סתם כותב... המטרה שלי היא לגרום לאנשים כמוך לחשוב במשה שאלוהים נתן להם (שכל) אבל אם אתה כבר מגיב תן לי להינות ממה שה"שכל" שלך מסוגל לעשות עם אינפורמציה או טיעון.
איכזבת אותי עם התגובה... שיהיה לך משהו ענייני להגיד אשמח לשמוע....
|
|
כתוב תגובה ל-
יניב מויאל, עו"ד
|
|
|
|
|
|
|
חגולי |
|
29/11/11 08:11
|
|
|
|
למר מויאל
מסכים עם כל מילה שכתבת בתגובתך ושזה בא ממחשבה תחילה ולא תגובה מהבטן כמו שרוב המגיבים עושים
|
|
כתוב תגובה ל-
חגולי
|
|
|
|
|
|
|
יניב מויאל, עו"ד |
|
29/11/11 16:20
|
|
|
|
סוף סוף מישהו עם טיפה שכל שיכול לעשות צעד חשיבתי טיפה יותר עמוק .... חשבתי שאני לבד עם תאים אפורים שעובדים :-)
תודה תודה נתת לי תקווה :-)
|
|
כתוב תגובה ל-
יניב מויאל, עו"ד
|
|
|
|
|
|
|
אליק א. |
|
29/11/11 17:14
|
|
|
|
למחסל המשפחה היתה כוונה כספית שהצטמצמה למשפחה אחת ויחידה. לרוצחי משפחת פוגל היתה כוונה להשמדת עם והם עשו 5 צעדים במסע ארוך.
גם לרוצח המשפחה מגיע עונש מוות אבל למי שמזכירים את הנאצים לא רק במעשיהם אלא גם בכוונתם, יש עדיפות.
אל תשכח לרשום באיזה משרד אתה עובד שנדע לאן לא לפנות בעת צורך.
|
|
כתוב תגובה ל-
אליק א.
|
|
|
|
12 |
|
|
מוטי1 |
|
28/11/11 22:47
|
|
|
|
|
13 |
|
|
bob |
|
29/11/11 04:30
|
|
|
|
They kill because they hate. God did not tell them to kill us. I hopeI will never need to use an attorney like u
|
|
כתוב תגובה ל-
bob
|
|
|
|
14 |
|
|
נתין מדמנת ישראל |
|
29/11/11 17:56
|
|
|
|
|