|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יורם וינר |
|
13/03/08 12:46
|
|
|
|
שוב מאמר מצוין של כותבת מוכשרת זו.הוא מזעזע כמו המאמרים הקודמים בדיוק העובדתי שלהם.מיסטר זלמן אייכה.מקווה שתשבע נחת מקריאת המאמר של דר אסתר שניאורסון גרי.
|
|
כתוב תגובה ל-
יורם וינר
|
|
|
|
2 |
|
|
זלמן שניאור |
|
13/03/08 12:48
|
|
|
|
הרעיון המרכזי היה שהסכם אוסלו הוא הפיך ותמיד אפשר יהיה להחזיר את המצב לקדמותו, עדיין אנחנו בדרך להצלחה, אולי לא מושלמת אבל אי אפשר להתעלם ממספר רב של הצלחות בעניין השלום, אומנם האסמכתאות מהמאמר נכונות אולם אנחנו עדיין באמצע התהליך, ולכן אסתר את חייבת לתת הזדמנות לכל המעשים וההתנהלות של האנשים הטובים שבדרך. כבר כתבתי לך זאת לא פעם.
|
|
כתוב תגובה ל-
זלמן שניאור
|
|
|
|
|
|
|
טהורת המידות |
|
13/03/08 16:08
|
|
|
|
כי זלמן חושב שהוא הצודק ביותר. כל פעם שצץ מאמר מפרי
עיטה של ד"ר אסתר שנאורסון גרי אתה לפתע צץ לך, מרהיב
עוז לחשוב שכל חוכמת האדם מצויה אצלך ולא כך הוא.
אדון זלמן הגיע הזמן שתדע! השלום הוא כישלון שלא היה כדוגמתו, הוא פשע חמור נגד העם היהודי היושב בציון ולבעולם כולו. מה זה המושג הזה קורבנות השלום? רק אדם
מטורף כפרס וכל הנוהים אחר טירופו מסוגלים להמציא מושגים אויליים שכאלה.
הגיע הזמן שיהודים ידעו לזהות את רוחשי רעתם, כך היה
כאשר עלה היטלר לשלטון, לא כל כך לקחו אותו ברצינות, ואלה שהבינו מה הולך ליקרות ניצלו, אלה שלא סופם היה רע
ומר, אם נמשיך כך חלילה וחס סופנו יהיה רע ומר.
רק השבוע שמענו את מוברק אומר שגם אם יצאנו מרצועת עזה
וביצענו את ההנתקות ישראל אחראית לגורל הפלשתינאים, אז
יש לי חדשות בשבילך אדון זלמן, ישראל לא אחראית לגורל
תושבי עזה, אחראים להם כל מדינות ערב כולל מצרים.
מצרים מעולם לא קימה את התחיבויותיה להסכמי השלום, מה
שקורה בציר פלדלפי הוא מחדל גדול של שרון וכל ממשלתו,
הגיע הזמן זלמן שתפנים את כסילותך כי רבה היא, מאמרה
של ד"ר אסתר שנאורסון גרי הוא מאמר מבריק ומדויק ביותר
של ניתוח המצב. אילו אזרחי ישראל היו מבינים היו תובעים
במפגיע ועדת חקירה ממלכתית להסכמי אוסלו וכישלון השלום
המזויף וההנתקות, שמעון פרס היה מוצא את עצמו מול ועדת
חקירה ולא בביקור בארמון האליזה בפריס עם דוגמניות, זאת
אישיות הנשיא שלנו, שהביא עלינו את כל הצרות האלו, האיש
הוא חרפה לעם ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
טהורת המידות
|
|
|
|
3 |
|
|
יורם וינר |
|
13/03/08 14:06
|
|
|
|
תגובתך הצפויה מצביעה על שני דברים.הראשון שיש לך בעיה עם הבנת הניקרא. השני שאתה מנותק לחלוטין מהמציאות.
|
|
כתוב תגובה ל-
יורם וינר
|
|
|
|
4 |
|
|
שמעון מרעננה |
|
13/03/08 14:28
|
|
|
|
|
5 |
|
|
משה גבעוני |
|
13/03/08 15:26
|
|
|
|
צריך לתת את הדין על כך.
יישר כוח לכותבת!!
|
|
כתוב תגובה ל-
משה גבעוני
|
|
|
|
6 |
|
|
להעמיד את פושעי |
|
13/03/08 15:32
|
|
|
|
|
7 |
|
|
מיואש אופטימי |
|
13/03/08 15:36
|
|
|
|
|
8 |
|
|
חייל גולני |
|
13/03/08 15:39
|
|
|
|
צריך להוריד את כל המחבלים אחד אחד.
|
|
כתוב תגובה ל-
חייל גולני
|
|
|
|
9 |
|
|
רון מטבריה |
|
13/03/08 15:43
|
|
|
|
יטבחו בנו ויתפוצצו, רק עם נשיב את כוח ההרתעה, יהיה שקט ככה זה עובד וזה מה שהערבים מבינים. יש לנו את הכוח אם על כל קאסם נגיב ב10 ארטילריות למקום השיגור כבר לא ירו יותר לכיווננו המחבלים.
|
|
כתוב תגובה ל-
רון מטבריה
|
|
|
|
10 |
|
|
אבי בוזגלו |
|
13/03/08 15:47
|
|
|
|
על פי האמירות שלהם אפשר לראות שהם לא ידעו לקרוא את המציאות והיו עיוורים לחלוטין.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי בוזגלו
|
|
|
|
11 |
|
|
שאול אבידור |
|
13/03/08 15:47
|
|
|
|
נכונים. אנו רוצים להבין מהו המקור למחלת ההרס העצמי והשינאה העצמית, והאם ניתן לעצור אותה או למגר מחלה זו ? הדיאגנוזה ברורה אבל לאף אחד אין פתרון.
אולי אנו לא ראויים להקים ישות יהודית ריבונית ומאוחדת. אולי זה משהו אחר הנשגב מבינתנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול אבידור
|
|
|
|
12 |
|
|
זלמן שניאור |
|
13/03/08 15:51
|
|
|
|
הבנתי בהחלט את המאמר אלא שטענתי היא שעדיין מוקדם לקבוע אם כל מה שנעשה עד היום הוא המוצלח ביותר או שאפשר לשפר. אבל ראה מה שאומר היום פרופסור אומן שישראל על סף השמדה אם יהיו עוד ויתורים. הקיצוניות הזאת מקוממת.
|
|
כתוב תגובה ל-
זלמן שניאור
|
|
|
|
13 |
|
|
ירדנה |
|
13/03/08 16:50
|
|
|
|
מאמר המשקף את המציאות העגומה באופן מדויק
|
|
כתוב תגובה ל-
ירדנה
|
|
|
|
14 |
|
|
יורם שמעון |
|
13/03/08 17:05
|
|
|
|
אין ספק שהכותבת - אסתר שניארסון גרי מוכשרת בצורה בלתי רגילה ורואה את המתרחש בעזה באופן ריאלי ולא פסימי. העתיד לצערנו הוא בכיוון של הדרדרות ולא לכיוון של פיוס ושלום. מדובר בפאנטים צמאי דם שאינם מעוניינים לדבר על שקט ושלום ומבחינתם שולחן הדיונים זה שדה הקרב והעט שאיתה אנו אמורים לחתום על הסכם רגיעה אם לא שלום זה רובה הקלצ'ניקוב. האזור בו אנו חיים לדאבוני בחיים לא יהיה מזרח תיכון חדש, ומי שמדבר על כך טועה ומטעה.
|
|
כתוב תגובה ל-
יורם שמעון
|
|
|
|
|
|
|
תושב |
|
13/03/08 18:42
|
|
|
|
האם אתה הפטיש של מבשרת. תבורך. עושה עבודה יפה. חזק ואמץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
תושב
|
|
|
|
15 |
|
|
שניאור זלמן |
|
13/03/08 17:20
|
|
|
|
נזכרתי כי היה לנו כבר ויכוח בנושא ההתנחלויות. האם אתה חושב עדיין שלא הגיעה השעה לחזור ל-67 , ובכלל מה אתה מציע חוץ מלהתנגד לכל.
|
|
כתוב תגובה ל-
שניאור זלמן
|
|
|
|
16 |
|
|
אפרת מרום |
|
13/03/08 17:41
|
|
|
|
מאוד נהנתי מקריאת המאמר, המשיכי לכתוב בעוד מקומות ואולי כך תוכלי להשפיע על יותר אנשים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אפרת מרום
|
|
|
|
17 |
|
|
יורם וינר |
|
13/03/08 18:16
|
|
|
|
של נעליך כשאתה מדבר על פרופסור אומן.מה שקיצוני ומקומם הוא האטימות שלך ושכמותך.בקווי 67 הרי כבר היינו ואז לא היו התנחלויות נו ואז כן היה שלום לא רצחו יהודים? תכניס לך בראש שני דברים 1 ארץ ישראל היא שלנו ורק שלנו.2 הערבים לא רצו אותנו פה לפני קום המדינה ולא אחרי קום המדינה לא לפני 67 ולא אחרי ולא שינו את דעתם ולא ישנו אותה בעתיד. פשוט תקשיב ותקרא מה שהם אומרים לא מה שאני אומר.אבל לצערי אני יודע ששום דבר לא יעזור לאנשים מסוגך.
|
|
כתוב תגובה ל-
יורם וינר
|
|
|
|
18 |
|
|
עטרה |
|
13/03/08 19:07
|
|
|
|
"תבורך מנשים אסתר, אסתר מנשים תבורך"
|
|
כתוב תגובה ל-
עטרה
|
|
|
|
19 |
|
|
אמנון כ. |
|
13/03/08 20:42
|
|
|
|
יישר כוח.
בעיקרי התחיה - כותב אברהם שטרן (יאיר} את הדברים הבאים:"את ארץישראל כבש ישראל בחרב,בה היה לעם ובה בלבד ישוב לתחיה. לפיכך יש לישראל ורק לו זכות הבעלות על ארץ ישראל. זכות זו היא מוחלטת, היא לא פקעה ולא תוכל לפקוע לעולם."
|
|
כתוב תגובה ל-
אמנון כ.
|
|
|
|
20 |
|
|
אורית המויאל |
|
13/03/08 23:48
|
|
|
|
מכל הנאמר במאמר הנהדר הזה המסקנה היא ברורה - לנסות להביא להתפקחות ציבורית, להתעורר מהשאננות לפני שיהיה מאוחר.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורית המויאל
|
|
|
|
21 |
|
|
מרים פרידלר |
|
14/03/08 16:10
|
|
|
|
לאסתר:
בעקבות מאמרך המבריק.מתבקש לעשות מעשה!
-תנועה אזרחית שתסחוף את המוני בית ישראל,שתחזיר לעם את האמון בזכותו על הארץ וביכולתו למגר את אויביו אם יהיה לו החוסן הפנימי שעיקרו ערבות הדדית ואהבת חינם.
אני מוכנה להצטרף אליך ולשאת את דגל ציון -דגל אהבת החינם ולהוביל ביחד איתך תנועה חברתית א-פוליטית.
בברכת העם והארץ,
מרים פרידלר.
|
|
כתוב תגובה ל-
מרים פרידלר
|
|
|
|
|
|
|
אסתר |
|
15/03/08 16:54
|
|
|
|
תודה על התגובה המחזקת,אני חושבת שאנו נמצאים במדרון שסופו אבדון,אבל לצערי הציבור אינו מנסה לשנות את פני הדברים. לא אתפלא אם בבחירות הבאות יזכו שוב אותם האנשים. התקשורת איננה עויינת היא ממש אוייבת,ואם אין תקשורת הוגנת ואוביקטיבית הרי שאי אפשר להזיז דברים.בכלל הבג"ץ, בית המשפט, הפרקליטות, המשטרה, כולם באותה דעה, באותו קול ובאותו צבע, לכן שום דבר לא צלח עד היום וגם אם הוחלפה מפלגת השלטון הרי שבפועל המשיכו לשלוט אותם אנשים. יש לי באתר זה מאמר בשם "להציל אותנו מהחונטה" בו אני כותבת על כך.
נסיתי בעבר לפני חורבן גוש קטיף להקים עם נשים נוספות גוף א-פוליטי שנקרא "קולה של אמא" שקרא לכוחות הביטחון שלא לעשות את פעולת הגירוש,אבל כמובן שהתקשורת לא הזדהתה איתנו כמו שעשתה עם הארבע אמהות (שזה בעצם ארבע השדרניות) שהוציאו אותנו מלבנון ואנו לא הצלחנו לקבל דקת שידור.
כעת צריכה להיות תנועת המונים שתזרום מכל הארץ כי יבינו שהגיעו מים עד נפש,כמו למשל עם מוטי אשכנזי אחרי יום כיפור.
עם יעורו כאן אני מבטיחה לך שנלך ביחד וניפעל למען המדינה היהודית שלנו.
שמחתי מתגובתך ונשמור על קשר
כל טוב
אסתר
|
|
כתוב תגובה ל-
אסתר
|
|
|
|
22 |
|
|
לימור. א |
|
15/03/08 11:05
|
|
|
|
לעניות דעתי, עם הכתבה הנפלאה הזו, המזכירה לנו לא מעט נשכחות, מזדהים מרבית האזרחים, וביניהם גם אנשי מחנה השלום, שיודעים שמבחינת המדינה נעשה כבר הכל, הקשבנו, ויתרנו, מחלנו, הבלגנו, החזרנו שטחים, ולצערנו, המציאות טפחה על פנינו פעם אחר פעם. כיום אנו נמצאים במצב של מינימום ביטחון, מקסימום הוצאות על פיצויים על מיגונים, ולצערנו גם נפגעים.
אין ספק, התרופה היחידה היא להתעורר מהשאננות והתפכחות מצד הציבור.
|
|
כתוב תגובה ל-
לימור. א
|
|
|
|
23 |
|
|
ציפי ברק |
|
15/03/08 18:22
|
|
|
|
לדעתי מאמר כזה צריך וחייב להיות מפורסם בכל ערוצי התקשורת. לקרוא, להפנים ולעשות מעשה! ישר כוחך!
|
|
כתוב תגובה ל-
ציפי ברק
|
|
|
|
24 |
|
|
אלעד א. |
|
15/03/08 18:32
|
|
|
|
לאסתר,
יישר כח על הכתבה. היה לך האומץ לומר את אשר חושבים מרבית התושבים במדינה, אך לצערנו אנו לא עושים דבר.
את צודקת, הגיע הזמן להתפכח, ויפה שעה אחת קודם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלעד א.
|
|
|
|
25 |
|
|
אלעד - א. |
|
15/03/08 18:46
|
|
|
|
לאסתר
יישר כח על הכתבה. היה לך האומץ לומר את אשר חושבים מרבית התושבים במדינה, אך לצערנו אנו לא עושים דבר.
את צודקת, הגיע הזמן להתפכח, ויפה שעה אחת קודם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלעד - א.
|
|
|
|
26 |
|
|
סיגלית_ק |
|
15/03/08 19:49
|
|
|
|
מדינה שמנהיגיה מרשים ל"נערים"ליידות אבנים במכוניות של יהודים וחושב שאין צורך להילחם בזה בכל הכח-מזמין אינתיפאדה נוספת שהרי כך התחילה האינתיפאדה הקודמת.
מנהיגים שמרשים שיירו טילים לאדמת ארצם ולא הופכים את אדמת האויב לחרבה-שלא ייתפלאו כשהטילים מגיעים לאשקלון ועוד מאיימים עלינו שזו רק ההתחלה.
מי שחושב שצריך לדבר עם החמאס-גורם להרג של חפים מפשע.
מנהיגינו היקרים-מי שחושב שהגיע זמן "מזרח תיכון חדש"כדאי שיתפכח מיד.
"מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים".
אסתר,אני מודה לך על דברייך והלוואי והכתבות שלך יעירו כמה שיותר אנשים ובעיקר את העומדים בראש המחנה.
תודה
סיגל
|
|
כתוב תגובה ל-
סיגלית_ק
|
|
|
|
27 |
|
|
ישראל נתניה |
|
16/03/08 00:11
|
|
|
|
הכתבה נכונה וצודקת. יש לנו עם שצריך להעיר אותו הוא מרחף במזרח תיכון חדש. אני תקוה שאסתר תצליח להעיר אותו בכתבה הנהדרת שלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראל נתניה
|
|
|
|
28 |
|
|
דרור ממרכז הארץ |
|
19/03/08 18:26
|
|
|
|
יופי של מאמר, אני נהנה לקרוא את המאמרים פרי יצירתך המשיכי כך, מקווה שעוד רבים יקראו ויהנו
|
|
כתוב תגובה ל-
דרור ממרכז הארץ
|
|
|
|