w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גרוע מיאיר - אביו    חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
אלי אלון
אלי אלון
בכתב התביעה נאמר כי התובעת תמר ליפשיץ הוצאה יחד עם עוד שישה נערים ונערות מן המוסד "משום שיש להם דעות קומוניסטיות והם קשורים למפלגה הקומוניסטית"
חיים רמון
חיים רמון
במחאה נגד הרפורמה, קמה קבוצה מאורגנת של קצינים מיל' שאמרו "אנחנו משתמשים בכוחנו הצבאי ונסרב לשרת אם לא ייענו לתביעותינו"    דבר כזה לא היה בתולדות מדינת ישראל. וכל ראשי המחאה, בהם ר...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רעיון המדינה הפלשתינית משמעו אחד: הפיכת הגדה המערבית לעזה שנייה, תחת שלטון חמאס, ולניסיונות חוזרים ונשנים לתקוף את ישראל המצומקת, לבתר ולהשמיד אותה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מזילות שופטים קצרה הדרך לאלימות פיזית"
מאת: איתמר לוין  |  12/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איך היא מתחייבת אם היא
  כבר פורשת   13/01/12 00:31
מוזר, לא? כנראה שהאנשים האלה לעולם לא מפסיקים לבחוש בקדרה. לדעתי כמתנת פרישה, צריך לתת לה את הנעל שזרקו עליה.
כתוב תגובה ל- כבר פורשת
2
הזילות !-האשמה בשופטים! מסקנה?
  גימי-יהודי מיהודה   13/01/12 00:39
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
בתיהמ"ש זכו בזילזול בצדק
  הדג מסריח מהראש   13/01/12 07:11
וכי איך אפשר שלא לזלזלת במערכת שמרשיעה באופן אוטומטי 99.9% מהנאשמים ???
וכי אנו לא מזלזלים במערכת המשפט האיראנית ,הסורית,הקאדאפית,???
גם שם יש אפילו פחות אחוזי הרשעה.
כתוב תגובה ל- הדג מסריח מהראש
3
לדעתי השב"כ חיסל את
  השופט עדי אזר   13/01/12 02:38
הטלת אשמת רצח על אדם שיושב בבית הסוהר ולא יכול לצאת אפילו לחופשה (יצחק זוזיאשווילי) היא עלבון לשכל הישר. המשטרה טענה שמצאה במכונית של הנירצח מכתב בו נוטל האסיר זוזיאשווילי אחריות לרצח השופט אדי אזר. אפילו בסיפורי אלף לילה ולילה לא משאיר הרוצח מיכתב הקושר אותו לרצח. את הרוצח של אדי אזר לא ימצאו אף פעם, בדיוק כמו שאת הרוצח של יצחק רבין לא ימצאו לעולם. אלא אם כן יוציאו מקיברו מאבטח שב"כ שקבור בבית העלמין "ירקון".
כתוב תגובה ל- השופט עדי אזר
4
יש לחייב שופטים לעבוד יום שלם
  מתפרת בייניש בע"ם   13/01/12 02:43
דבר ראשון להתקין שעוני נוכחות לשופטים בכל בתי המשפט בארץ, כולל ביהמ"ש העליון ובג"ץ. לדרוש מהשופטים לחתום פעמיים. כשהם באים לעבודה וכשהם עוזבים את הבנין מסיבה כלשהי. זה יאפשר לנו להוריד לדורית בייניש שעות כשהיא הולכת לטייל בזמן שעות העבודה. למשל כשהיא הולכת לשתות כוס קפה עם שגריר ארה"ב בת"א. או כשהיא הולכת להשתשעשע בכנס להשמצת ממשלת ישראל ע"ח שעות העבודה.
כתוב תגובה ל- מתפרת בייניש בע"ם
5
הזילות מקורה בצמרת המשפט,
  לעצם העניין   13/01/12 03:43
וכי מה יאמר אזרח בראותו בתקשורת שמנהל בתי המשפט מסדר ג'וב לשידלובסקי 'שיצאה/הוצאה' סוף סוף לגימלה... לאחר הנזקים האדירים לאומללים שנאלצו לבוא לקרבתה, (כב' השופט כספי על שידלובסקי:"ליבי על המתדיינים שבאו בפניה..." ודוקא הגב' הזו מקבלת ממנהל בתי המשפט "משרת אמון" ללא מכרז להטמעת המיחשוב... המכניסה לה מן הסתם עוד שכר נאה..., והנה נחשף שרק במקרה בעלה הוא תאודור אור שרק במקרה גם עסק במציאת מועמד ליועהמ"ש לממשלה, ורק במקרה גל מנהל ביהמ"ש חשק בתפקיד... וזה רק כרקע לסבל הקשה בעינוי דין בעוות דין לטובת החזק, ומעשי נפסדות שפוטית בכל אשר תפנה. אז על מה ומי מלין הדובר, שאמור היה להגיע לאשם בזילות אילו רק "זכר" שאותו ציבור שפעם האמין לבית המשפט, הוא אותו ציבור ממש שהיום מוזיל ומזלזל בו, ומכאן היה מסיק מי גרם לזילות, נאומי סרק בלא תיקון, לא ישנו דבר ורק יגרמו לזילות גוברת.
כתוב תגובה ל- לעצם העניין
תגובה לעניין - נאומי סרק של גל
  eric   13/01/12 12:19
כתוב תגובה ל- eric
6
תשובה לשופט גל
  גלים גלים   13/01/12 09:41
אם קיים עומס על עבודת שופטים הכיצד הם עובדים בשכר צדדי בהרצאות באוניברסיטאות? במכללות? בכנסי באילת? במקום לכתוב פסקי דין הם עובדים בשכר בעוד מקומות??? על זה תענה לנו
כתוב תגובה ל- גלים גלים
גל:שכחת טיוח נסיון רצח ילדה נכ
  שמעון בלילתי   13/01/12 10:11
שכחת את הטיוח של דורית בייניש אסתר חיות חנן מלצר,שכחת איך חבריך כולל הפרקליטות שניסו לקרקע ילדה מקורקעת,שכחת את המרמה של השופטים,בכדי ללחוץ על הורי הילדה,פשע קיים בזכרון שלך,שכחת את מותו של השופט מוריס בן עטר הי"ד,שניסה להגן על הילדה,שכחת את מותה של השופטת פרושאור איבגי סגל ז'ל שבצעה פעולות אכזריות כנגד ילדה נכה ואתם אילצתם אותה לבצע פעולות אלו?סתם הצבור לא מאמין לכם ואנשים כמוכם?אתם מזמינים את האלימות ואת הבקורות עליכם,זכור גם אתה:"נקמת ילד קטן לא ברא השטן" הילדה אתה יודע מי זאת וכת השטן גם אני יודע והצבור יודע מי הם.
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתי
7
זילות אזרחי המדינה על ידי מער
  ישע   13/01/12 11:46
כת השיפוטית+פרקליטות+יועץ משפטי+מבקר המדינה+משטרה זאת עובדה נבחרתם לשרת את העם והמדינה כשלתם והכשלתם
כתוב תגובה ל- ישע
8
זילות בתי המשפט
  עורך דין ותיק מאד   13/01/12 15:24

לצערי עלי לקבוע חד משמעית כי השופטים " הרויחו את לחמם" ביושר. מי שאינו מכבר את עצמו , אל יצפה שהזולת יכבד אותו. שלא לדבר על נטיות פוליטיות של בית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- עורך דין ותיק מאד
כל זכר=אנס באסכולת בייניש/ארבל
  ע_הראל   13/01/12 16:41

לענ"ד יש ניצול ציני של הסמכות הפורמאלית של הנשיא/ה לקבוע הרכבים לפי ראות עיניו/ה (ולא להזדקק לשום הגרלה - ולו משום חשש למראית עין של חריצת דין מראש)!

ובכן אין לי ספק היום שהרכב של גרוניס ו/או אליקים רובינשטיין ו/או דנציגר ו/או יצחק עמית (ורצוי בלי עדנה ארבל שמרשיעה אוטומטית באונס כל זכר שנופל לידיים שלה בלי להזדקק חלילה לראיות כלשהן) - אזי הרכב כזה היה מזכה קרוב לוודאי את משה קצב מחמת הספק (חוסר ראיות), וזאת לאור התקדימים שהיו לאחרונה:

1) הזיכוי לאחרונה מאונס מחמת הספק ע"י גרוניס, של הבחור האתיופי שנרקב בכלא 4 שנים (לא יודע אם היה חף מפשע - אבל ראיות לאונס לא היו מעבר לכל ספק סביר כנדרש בהרשעה פלילית); ויש מראית עין שמישהו סימן אותו מראש - כי כל זכר אצלו הוא אנס!

2) העימות בין בייניש לדנציגר על רקע אופן השימוש בעדויות - שנמסרו תחת הבטחה שלא ינוצלו נגד העדים; ומתקבל

3) ביטול עוד זיכוי מאונס מחמת הספק מאת גרוניס ודנציגר בדעת הרוב בתחילת השבוע - ע"י הרכב חלופי או מורחב שאירגנה הנשיאה;

4) ביטול לפני כחודשיים של זיכוי נוסף מאונס (פה אחד) מחמת הספק מאת אליקים רובינשטיין ודנציגר ונדמה לי יצחק עמית - שוב ע"י הרכב חלופי או מורחב שאירגנה הנשיאה בייניש.

מכאן ברור שנעשה שימוש ציני ומוגזם בסמכות הפורמלית של הנשיא/ה לקבוע הרכבים לפי ראות עיניו/ה (ולא להזדקק לשום הגרלה - ולו משום חשש למראית עין של חריצת דין מראש)!

 רמיסת טוהר המשפט
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
חדשות משפט ופלילים משה גל לשופ
  מעניין מדוע   13/01/12 18:32
חדשות משפט ופלילים משה גל לשופטים: הפרקליטה התבטאה נגדי
בעקבות פרסום "הארץ" כי מנהל בתי המשפט ביקש להתחשב בעו"ד שקיללה שופט
תומר זרחין 02.03.2010
12:24
3 הוסף תגובה הורד עכשיו ללא תשלום הארץ iPhone
הורד עכשיו ללא תשלום הארץ android
לתגובות (3)
הדפס
הוסף לרשימת קריאה
מנהל מערכת בתי המשפט, משה גל, הוא השופט שעומד במרכז תלונה שהוגשה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, נגד פרקליטה שאמרה ללקוחה: "נפלנו על זבל של שופט. זבל אמיתי... לא סתם פחדן". אתמול פרסם "הארץ" כי גל ביקש מוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין להתחשב בפרקליטה שהתבטאה באופן בוטה נגד שופט. בעקבות הפרסום ביקש גל להבהיר לשופטים שהוא השופט שנגדו התבטאה הפרקליטה.

יצוין כי ההליך המשמעתי נגד העו"ד מתנהל בדלתיים סגורות והוא אסור לפרסום. בעקבות הפרסום אתמול פנה גל באימייל לכל השופטים בישראל, והבהיר להם כי דברי עורכת הדין התייחסו אליו, בזמן שכיהן כשופט בבית המשפט המחוזי בירושלים. גל מחה באוזני השופטים על הטענה כי הוא נוהג איפה ואיפה, בכך שבעוד הוא מגיש תלונה נגד איש הפרקליטות עו"ד אורי קורב על התבטאויותיו החמורות נגד שופטים, הוא מוחל לעורכת דין שהתבטאה בגסות נגד שופט.

"כידוע לכם", כתב גל לשופטים, "זה כשנתיים וחצי אנו פועלים בנחישות כנגד זילות כלפי השופטים ובית המשפט, מתוך ראייה של איזון בין חופש הביטוי והפקרות הביטוי. מדיניות זו אינה פשוטה, ועולה בתלונות אישיות נגדיות כלפיי, המוגשות לגורמים שונים ומגוונים. עם זאת, לא יהא בדבר כדי לרפות את ידינו".

ביחס לפרסום ב"הארץ" כתב גל, כי הכתבה לוקה בפירוט העובדתי שלה, שכן לא הופיע בה כי מדובר בנושא שהגיע לבירור משמעתי, הקשור אליו באופן אישי.

גל מציין גם כי מכתבו לוועדת האתיקה מתייחס לשיקולים לקולא. הוא הוסיף שפנה לוועדה בשל הנסיבות המיוחדות שבהן נאמרו הדברים - במהלך שיחה של עורכת דין עם לקוחה, וכן בשל נסיבות נוספות הידועות לו, כמי שישב בדין. "התרשמתי שעורכת הדין פעלה מתוך מצוקה אישית, ועל כך מחלתי", כתב גל לשופטים. "נסיבות אלו אינן קרובות לנושא הדברים שנאמרו על ידי עו"ד קורב, ברם עמידה על העובדות האמיתיות לא הייתה יוצרת כותרת".

אתמול אמר גל ל"הארץ" כי "אפשר להשוות בין דברים רק אם העובדות מדויקות. ביחס לקורב, מדובר בפרקליט שדיבר פומבית על שופטים, לעומת עו"ד שברגע של מצוקה, בשיחה אישית, ומתוך לחץ שבו היתה נתונה, אמרה מה שאמרה. מדובר בהליכים שונים לגמרי. במקרה של קורב הגשנו תלונה ללשכה, ובמקרה של העו"ד המכתב שלי ללשכת עורכי הדין נועד להוות שיקול להקל בעונשה".
פרסומת: מעסיקים ומנהלים, מחפשים מדענים למשרות מו"פ?
כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך הארץ - חדשות

המחאה החברתית: לא מהפכה, אולי שינוי
הארץ - חדשות

העולם לרגלינו: תחרות תמונות מהחלל
הארץ - חדשות

אודיסיאה בים הארקטי: המסע הארוך של מכלית הנפט הרוסית לעיירה קפואה בארה"ב
מרחבי הרשתHaatid.​co.​il

עיר הרפאים הטכנולוגית
Haatid.​co.​il

עיר הרפאים הטכנולוגית
הארץ - חדשות

אודיסיאה בים הארקטי: המסע הארוך של מכלית הנפט הרוסית לעיירה קפואה בארה"ב
הארץ - חדשות

העולם לרגלינו: תחרות תמונות מהחלל
הארץ - חדשות

המחאה החברתית: לא מהפכה, אולי שינוי
כתוב תגובה ל- מעניין מדוע
10
אני לא חושב כמוך
  סתם אחד   14/01/12 00:01
אז מה, אני אלים? אני לא מרוצה מהחלטות שופטים, וגם לא מרמתם, אזמה , התנהגתי לא כיאות?
שכרון הכוח מדבר מגרונך מר גל, מתי היית בדיון בבית משפט לתעבורה, לתביעות קטנות,או בבית משפט מקומי? האם הצדק נראה שם?
האם סביר שב 99% המדינה צודקת?
זה בכל הרמות, וזה תוצאה של שפה שבה אין ביקורת, ושבה כמעט בכל המקרים ערכאת ערעור - מחזקת את דעת הערכאנ שמתחתיה.
בדק בית אדוני - מתחיל מהיסוד! אל תרדוף כבוד - והוא ירדוף אחריך!
כתוב תגובה ל- סתם אחד
11
בתי המשפט המקום העכור ביותר
  פיקסלה   14/01/12 05:52
במצב העגום/מדאיג אליו הביא בית המשפט את הציבור ואת עצמו
בהתנהלותו הבריונית בפלילים כבאזרחי,
לא חכם ולא נכון היה למנהל הברדק המעיק/מזיק הזה,
לצאת בנאום נגד ציבור הסובלים דווקא,
אם את זה לא הבין גל,
וידוע שגרוניס עוד מבין פחות...
איזה תקווה נשארת לציבור המשלם לכם כסף טוב
כדי לקבל משפט כל כך גרוע ,
וכמו בנהיגה..
אם לא מתקנים, לפחות לא מדברים...

כתוב תגובה ל- פיקסלה
12
גל, בייניש ושות' ממשיכים
  YיורםY   14/01/12 17:46
לעבוד על העם; פס"ד שגויים ביודעין, עיוות דין במכוון, הצגת שקר עובדתי כאמת, במזיד, הרשעות סרק, הביאו לחוסר אמון בוטה במעכרת ובמאיישיה.
 כך צריך למנות שופט !!!
כתוב תגובה ל- YיורםY
13
למה אין יום נאומים לזכרו של...
  ירון זכאי 1   14/01/12 20:22
כידוע בפרשת רצח השופט עדי אדר קראה המשטרה לפרקליט ציבורי וחקרה אותו למוות, הניחה לו להתקשר פעמים ליועץ המשפטי שנטש אותו לאנחות, ואח"כ שחררה אותו, כדי שיתאבד תחת הלחץ. המדינה מפעילה מכבש הרשעות בעזרת מערכת השפיטה שמרשיעה כמעט תמיד ב-99.9% אחוז מהמקרים, לכן מרבית הנאשמים מסכימים להרשעה בעסקת טיעון. אין קשר כלל בין הרשעה לבין ראיות, ודי באמירת השופט, אני מאמין לפלוני, ודוחה גרסתו של אלמוני....כדי להרשיע! בישראל יושבים אלפי אנשים בכלא בלי שהוכחה אשמתם. מתנהלת רדיפה המונית של גברים על ידי נשותיהם/גרושותיהם/מזכירותיהם על בסיס ראיות שקר. אף אחד כבר לא מאמין לשופטים, ואין סיכוי שהציבור ייתן להם תמיכה. יתכבדו וירדו מרצונם מכס השיפוט, בטרם חלילה יסתערו המונים על הבסטיליה ויעשו צדק כמיטב הבנתם. שופטי המנדט הבריטי בארץ נתנו יותר צדק ופחדו לגעת באנשי המחתרות מאשר נותנים השופטים בישראל לעם היהודי. רוממות הצדק בגרונם, מדוע אני לא משתכנע??????????
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il