w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מודעת ענק של תנועה מיסיונרית בכלכליסט
מאת: איתמר לוין  |  25/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכסף מעוור
  בן צרויה   25/04/12 09:31
יגידו שזה עניין כלכלי ותו לא.
אבל זה בדיוק כמו שתקבל כסף בכדי לקלל ולנאץ את כל מה שיקר לעם בישראל.
ןלא משנה אם קבלת וכמה קבלת או מה קבלת- יש דברים שלא עושים.
העיתוי , יום הזכרון , מחריף את זה.
אבא שלך לא היה עושה את זה וזה ההבדל בין ענקים לגמדים.
כתוב תגובה ל- בן צרויה
2
מוזס מזמן איבד צלם יהודי וצלם
  בוז למוזס....   25/04/12 09:47
אנוש, בושה גדולה לפולה לאביו למשפחתו וגם לנו הקוראים ממשיך בדרכם של גדולי שונאנו ומעוניין להובילנו לשמד בושה בושה בוז....
כתוב תגובה ל- בוז למוזס....
3
איזה משרד פרסום אחראי לתועבה
  בני7   25/04/12 09:51
הזו?
כתוב תגובה ל- בני7
4
לא יאמן. זה חוקי?
  הניה   25/04/12 09:53
מלחמת הדתות טרם פסקה.לא יאמן.
כתוב תגובה ל- הניה
5
זה לא המקרה הראשון בתקשורת
  י. רצינגר   25/04/12 10:11
גם במעריב של השבת האחרונה המסיונרים פרסמו.
בעבר היו גם כן הרבה מאד פרסומים מסיונריים בעיתונות הכתובה.
כתוב תגובה ל- י. רצינגר
6
כתבה זדונית ומטופשת
  shapoosh   25/04/12 10:43
האין זו זכותם של היהודים המשיחיים לפרסם את אמונתם? לפי תפיסתם, ישוע היה יהודי שפעל למען ערכים נעלים.לפי תפיסתם, ישוע עצמו היה מזדעזע עד עמקי נשמתו, ומוקיע בכל דרך, את הנצרות האנטישמית שהתפתחה לאחר מותו. במקום לחבר ולגשר, ואולי גם ללמוד גם מאותן דעות וקהילות, כותב המאמר מציג גישה מסתגרת ופחדנית הדורשת חרם על קבוצה בעם היהודי.
כתוב תגובה ל- shapoosh
הם נוצרים. לא יהודים. ואתה....
  אספרסו   25/04/12 12:01
אתה מסיונר. והדעות שאתה מביע פה, השקרים שאתה כותב פה, "קבוצה בעם ישראל וכו" הם בדיוק בדיוק השקרים שהמסיון מנסה למכור ליהודים. זה בדיוק בדיוק זה. ואתם מסיתים ומדיחים להעביר את היהודים על דתם. להאמין במישהו שיש לו אמא ואבא שלו זה ? אלוהים ? הצחקת אותי. זה המרת דת, ולא שום דבר אחר. אז אל תשקר, ותנסה לספר שהנוצרים האלו הם חלק מעם ישראל. הם נוצרים. אנחנו יהודים. יש 2 מילארד סינים, ומעל מליארד הודים. לכו לעבוד שם, מסיונרים, יש שם מלא לקוחות עבורכם. עזבו את היהודים בשקט. תודה. שלום. ולא להתראות.
כתוב תגובה ל- אספרסו
לא נכון, מדובר בקהילה
  מורה נבוכים   25/04/12 13:13
יהודית ישראלית על טהרת הדת והלאום. מדובר בקבוצה של ישראלים יהודיים המאמינים שישוע מנצרת היה המשיח. זו אמונתם, זו פרשנותם ואף שיש לי השגות קשות על הפרשנות התאולוגית שלהם, זו זכותם המלאה להביעה ולהפיצה, בדיוק כמו זכותם של חב"ד וכל גוף יהודי אחר.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
ברבורי סרק.....
  שיוש   25/04/12 13:54
היהודים המשיחיים הם נוצרים לכל דבר ועניין, וזה גם נקבע בתקדים משפטי לפני מספר שנים. הם לא קבוצה מתוך עם ישראל. אלא אם כן אתה בעצמך יהודי משיחי המפיץ את תעמולת הכזבים הזאת.
כתוב תגובה ל- שיוש
התחרות נמשכת ?
  הקונדוקטור   25/04/12 12:37
מר SHAPOOSH נידמה לי שבתחרות בין שני המשיחים שיצילו את עם ישראל ישו הנוצרי,או משיח בן דוד , אתם מפסידים מראש מפני שמשיח בן דוד צריך להגיע על חמור לבן שכידוע מסוגל להאיץ מ 0-100 קמ"ש בשלוש שניות ועוד להשאיר מאחוריו "חבילה" שמי שינסה להשיגו, יחליק בתוכה ויאבד את הכיוון.אז למה לכם לזרוק כסף אצל מוזס עם השותף הגרמני שלו ? באמת למה ????
כתוב תגובה ל- הקונדוקטור
7
לא . זה לא חוקי.
  אספרסו   25/04/12 10:48
יש חוק נגד מסיון בארץ. וזה במפורש ובריש גלי עובר על החוק.
כתוב תגובה ל- אספרסו
הישראלים מקשקשים בלי לבדוק
  עם מאד שטחי   25/04/12 13:13
בשנת תשל"ח נוספו לחוק העונשין במדינת ישראל שני סעיפים (174א ו-174ב) שבאו למנוע המרת דת עקב פיתוי חומרי, אך אין איסור לשדל להמרת דת ללא פיתוי חומרי. מאחר שבמודעה בידיעות אחרונות לא הוצע פיתוי חומרי לממירים את דתם, המודעה חוקית וכשרה למהדרין.
כתוב תגובה ל- עם מאד שטחי
8
מקוה שתפרסמו את תגובתי
  נוות בית   25/04/12 11:18
בס"ד
כנראה ימיך ספורים לכן אתה כל כך רוצה לפרסם את הנושא של הטינופת שרצחו בעם ישראל, באינקיויזיציה, בפרוגרומים, רצחו את העם היהודי, בעלילות הדם, ועדין ממשיכים לרצוח בעם ישראל,ומה אתה נוכל טינופת שהכסף מעוור את עיניך, אוי לך ולחיים שאתה חי בהם, אחד כמוך צריך ללכת לגור בעזה זה המקום המתאים ביותר לך, ולמפחתך, ולכל אלה שדוגלים בישו ימח שמו ושמכם ושם זיכרכם.
כן אני מזה שנים שלא קללתי, אבל אחד כמוך זו מצוה גדולה לקלל, כי אתה סתם טינופת של אדם שיש לו את האמצעים כדי לפרסם את אלה שרוצים להשמיד והשמידו את עם ישראל, בכל דור ודור אבל הקב"ה מציל אותנו מידם ומידי טינוטפת שכמותך
כתוב תגובה ל- נוות בית
אם כך כותב וחושב יהודי טיפוסי
  המיסיונרים צודקים   25/04/12 13:16
אם כך כותב וחושב יהודי טיפוסי, אז המיסיונרים צודקים במאת האחוזים. היהודים זקוקים כנראה ללב חדש ולדת חדשה, כדי לנקות את נפשם מקללות ומחשבות לא טובות על הזולת.
כתוב תגובה ל- המיסיונרים צודקים
את זה הנוצרים צריכים
  סימי   29/04/12 08:51
הרי מה היהודים אומרים? הם מזכירים לנוצרים שהם הנוצרים כל הזמן שונאים את היהודים ומבצעים פשעים נוראיים. אמת לאמיתה!
כתוב תגובה ל- סימי
טמבל קנאי
  רחמים לכל   25/04/12 18:15
כתוב תגובה ל- רחמים לכל
9
כל כך מתאים לכלכליסט
  סימי   25/04/12 11:20
העתון שמצנזר כל תגובה אמיתית מפרסם את הנצרות עם אשמת היהודים! כל כך מתאים לו!!
כתוב תגובה ל- סימי
10
זה לא חדש שמוזס מתנכר למדינה
  ולערכי קיומה   25/04/12 11:58
כתוב תגובה ל- ולערכי קיומה
11
בואו נסתום לכולם את הפה
  עופר המקשיב   25/04/12 12:01
ונחיה בבועה בלי לדעת על אף אחד אחר
כתוב תגובה ל- עופר המקשיב
וואלה עופר? נולדת אתמול ?
  אספרסו כפול   25/04/12 13:11
כי אני לא נולדתי אתמול, אני ( עם ישראל ) בן מעל חמשת אלפים שנה, מתוכם אלפיים שנה אנחנו סובלים את הרדיפות הפרעות הפורענויות והרציחות של הנוצרים. כן כן , הנוצרים, אלו שבאים עכשיו במתק שפתיים להמיר את דתנו. אז עופר, יקירי, אנחנו מכירים אותם, נפלא מכירים. יודעים עליהם הכל, הכל כולל הכל. מי שחי בבועה ומתכחש למה שהמסיון והנצרות עשו ליהודים אלפי שנים זה אתה. אנחנו סבלנו מהם מספיק. לא עוד. שילכו להמיר את הדת של אלו שעוד לא סבלו מהם.
כתוב תגובה ל- אספרסו כפול
12
השקר הנוצרי בא לעולם דווקא כדי
  מקסימיליאנו בינקי   25/04/12 12:42
להבליט את עוצמתו ואיכותו של העם היהודי. העובדה שכותב בשורה כלשהו בעבר שקיים ספק גדול מאוד באשר לשפיותו החליט שהעם היהודי נכשל ואינו רלוונטי עוד ועל כן נשלח אל העולם השקר ששמו ישו, רק מוכיחה עד כמה הזויה הדת הנוצרית. עובדה שבמשך כ-2,000 שנה עם כל השנאה וכול המשאבים אין כוח היכול להכחיד את העם היהודי ולא חשוב מה אנחנו חושבים עליו. כל העולם במה והנצרות היא רק התפאורה בהצגתה המדהימה והנצחית של אחותה הבכירה והמובחרת- היהדות. זה עונשה של דת השקר המתקיימת רק כדי להתפוצץ מקנאה ביהדות.
כתוב תגובה ל- מקסימיליאנו בינקי
יהודי טיפוסי: מנותק מהמציאות
  '/קק   25/04/12 13:29
על איזו יהדות אתה מדבר בכלל? איפה יש עוד יהודים? מרבית יהודי ארה"ב נישאים נישואי תערובת. יהודי ארה"ב מתבוללים וכבר לא תומכים בישראל. במקום זה הם תומכים באובאמה, שונא ישראל. בפועל בוטל חוק החזיר בישראל. אפשר לקנות כאן בשר טרף מתי שרוצים ואיפה שרוצים. שמירת שבת שבקה חיים לכל חי. המוני בית ישראל נוסעים בשבתות להתרחץ בים או לעשות קניות בחנויות של הקיבוצים לאורך כביש החוף. בתי החרושת עובדים במלוא הקיטור בשבתות. אהוד ברק העביר את הטורבינה בשבת. יצחק רבין קיבל את המטוסים מארה"ב לאחר כניסת השבת. ברית מילה כבר עושים בבית חולים עם הרדמה, לא ע"י מוהל. הנוער הישראלי נוהר בהמוניו לחו"ל ומתחתן עם נוכריות. בחיפה נוסעים אוטובוסים בשבת. אוכלוסיית ת"א לוחצת כל הזמן להפעיל קוי אוטובוס בעיר גם בשבתות. מערכת המשפט בארץ שמש רגלים ליהודים ורודפת אותם כמה שרק יכולה. ערוץ 7 ניסגר פעמים אין ספור ונירדף. מי שרוצה להתפלל על הר הבית הקדוש ליהודים נעצר ע"י המשטרה. דורית בייניש החילונית מתערבת בחוקי הכשרות ופסקה שביסקויטים לא כשרים הם כשרים. ועוד ועוד ועוד. הישראלים אינם יהודים. הם חילונים רודפי תענוגות. שיפסיקו ליילל כשמישהו מנסה לשכנע לדת אחרת במסגרת חופש הדיבור.
כתוב תגובה ל- '/קק
לתגובה על 12 י/קק.אני נוצרי..
  מקסימיליאנו בינקי   25/04/12 13:50
קתולי לשעבר מאיטליה ואני מדבר על היהדות שלך, שאני מעריך מאוד.אני מדבר על היהודים שלך שמחזיקים ב-22 אחוזים של פרסי נובל. בזכות היהדות שלך אני עזבתי את הכנסייה וכך עשו גם חברי,הבישוף הידוע חוסה פונטנה מארגנטינה, הכומר הבכיר אובלה ברונל מפינלנד. קק יש לך את דת האמת אל תנטוש אותה.
כתוב תגובה ל- מקסימיליאנו בינקי
כמה קטעים
  סימי   29/04/12 20:27
"ברית מילה מבצעים בבית חולים" אז מבצעים או לא? באים בבריתו של אברהם אבינו! בימיו לא היו בתי חולים! ומה עוד שגם מבצעים ברית מילה גם על ידי מוהל!
מערכת המשפט? כישלונה בכך שהתנערה לחלוטין מהיהדות ומהמשפט העברי, אך רבים בה מבקשים עצת מהמשפט העברי כי רואים בגדולתו. כל מה שפגום בבית המשפט הוא תוצאת זריקת המשפט העברי ולכן הוא מזכיר את המשפט הנוצרי מימים מוקדמים יותר ימי הביניים גם ברנסס לא היה רנסס של המשפט הנוצרי. בעולם כל מה שמוצלח במשפט הוא תוצאה שהוא מסתמך על המוסר היהודי! חזקת חפות למשל חומרת דרישות הוכחה להרשעה.
גם מפעלים העובדים בשבת הם מיעוט.
אבל על מה הויכוח הרי העולם הינו ברובו חילוני ולא נוצרי אדוק. ויהודים הם יהודים עם התרבות היהודית גם מבלי להיות דתיים.
כתוב תגובה ל- סימי
13
מה אתם מתפלאים?זהו נוני מוזס .
  מ.משה   25/04/12 13:42
כתוב תגובה ל- מ.משה
14
פעילות מיסיונרית בלתי חוקית:
  צבי גלברד   25/04/12 14:46
למיטב ידיעתי יש פסיקת בג"ץ של אהרן ברק שבה הוא קבע כי מנקודת מבט חילונית לגמרי: מי שמאמין בישו הוא נוצרי ולא יהודי. לפיכך אין להשתמש במונח "יהודים למען ישו".
האם ניתן לתבוע אותם ואת נוני מוזס ?
אשמח אם מישהו ירים את הכפפה.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
15
זהו אני מתנצר וזה סופי
  עזרא מועלם   25/04/12 16:22
הבוקר ראיתי את המודעה והאמת היכתה בי כמו מכת ברק. הבנתי שישוע הוא המשיח ומחר על הבוקר אי רץ לאיזו כנסיה קרירה ונחמדה בעיר העתיקה להתנצר.

וברצינות - מה המאמר המטופש הזה? הגוף המפרסם פועל כחוק? יש לנוני סמכות לא לאפשר פרסום של גוף חוקי? מישהו בר דעת מתרשם מפרסום נלעג שכזה? ואם כן אז ביג דיל שיתנצר ושהיה לו לבריאות. כן עסקני הדת דוחים באותה מידה
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
למועלם: המודעה לא חוקית:
  צבי גלברד   25/04/12 19:03
קרא את תגובתי הקודמת.
למיטב ידיעתי: "יהודים למען ישו" הוא שם לא חוקי.
בכל מקרה כל עיתון יכול לצנזר כל ידיעה או כל פרסומת.
האם מודעה כזו הייתה מתפרסמת במקור ראשון ?
הבעיה היא לא בהתנצרות המונית אלא בדמורליזציה.
מחר יהיו מודעות שיקראו להתאסלם ולתמוך בחמאס.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
לדעתי צבי גלברד לא אומר אמת
  אברהם זלדעס   26/04/12 08:22
בשנת תשל"ח נוספו לחוק העונשין במדינת ישראל שני סעיפים (174א ו-174ב) שבאו למנוע המרת דת עקב פיתוי חומרי, אך אין איסור לשדל להמרת דת ללא פיתוי חומרי. מאחר שבמודעה בידיעות אחרונות לא הוצע פיתוי חומרי לממירים את דתם, המודעה חוקית וכשרה למהדרין. טענתך שהמודעה אינה חוקית לא עולה בקנה אחד עם האמת. עוד סיבה טובה להתנצר. יש יותר מדי יהודים שאינם מקפידים על אמירת אמת.
כתוב תגובה ל- אברהם זלדעס
16
מוזס מזמן מכר נשמתו.הסוף קרוב.
  שרון.   25/04/12 18:10
כתוב תגובה ל- שרון.
17
האם ניתן לדמיין כי
  קצת אהדה   25/04/12 18:18
קבוצת מיעוט כמו היהודים במדינה אחרת, תפרסם מודעות בכדי להעביר את הנוצרים על דתם ? ותהיה המדינה דמוקרטית ותרבותית ככל שתהיה. רוב התגובות מביעות בורות וחוסר ידע מינימלי בהיסטוריה. כל הנוצרים ולא רק הכת הזו,מימי פאולוס ואילך, מאמינים כי הם ישראל האמיתי, ישראל שברוח ואילו אנו רק ישראל שבבשר. אנחנו חטאנו בכך שלא האמנו במשיחם ועל כן גלינו מארצנו, אנחנו היהודים הם ההוכחה לכך שאמונתם שלהם נכונה אנחנו מוכיחים זאת יום יום ושעה שעה, בעצם קיומנו כעם מוכה אסון. אלא מה, מדינת ישראל קילקלה להם קצת את התיאוריה מימי אוגוסטינוס מלפני כ - 1700 שנה. בבקשה נא לא לבלבל את המוח הכת הזו הינה כת של נוצרים ואם גם אין לי כל התנגדות לנוצרים ואיש יחיה לפי אמונתו, יש לי התנגדות גדולה לנצרות ולמיסיונריות וראה בענין זה דעתו של פרופ' ישעיה ליבוביץ שכל הממיר דתו נחשב בעיניו כתחתית פח האשפה (ממש במילים האלה) וכמשומד שאין להתחשב בו עד כי בזמנו התנגד מאוד לקריאת רחוב ע"ש של המשומד היינה, דעות אלה ליוו אותו עד יום מותו. כל זאת בקצרה, והרוצה להחכים מספיק לו להתגלגל מעט באינטרנט ולראות את כל העוולות של הנצרות כלפי העם היהודי, לכן אנו לא זקוקים לשום כת תמהונית שתעביר אנשים על דתם ויש לא מעט אנשים שיושפעו מכך על אף שלכותב מסויים הדבר לא נראה הגיוני.
כתוב תגובה ל- קצת אהדה
18
בג"ץ 265/87 - אהרן ברק:
  צבי גלברד   25/04/12 19:17
מתוך האתר של "יד לאחים"
אהרן ברק נשיא בית המשפט העליון לשעבר
על יהודים משיחיים ודומיהם:
... גורמים אלה (לאומיים, דתיים, לשוניים, היסטוריים...) מובילים היום כולם למסקנה, כי מי שמאמין במשיחיותו של ישו ורואה באמונתו זו את האפקטיבית שבאמונותיו ועושה לה נפשות ומתרכז לשם כך בקהילות הרי הוא אדם המאמין בדת אחרת...
המבחן הראוי הוא המבחן החילוני-לאומי, המשקף את התודעה הלאומית שלנו כיום. נראה לי כי לענין תודעה לאומית זו קיים קונסנסוס רחב בעם היהודי, וקיימת בו הסכמה לאומית, כי אמונה בישוע כמשיח, מלך היהודים ובן האלוהים והטפה אקטיבית להגשמת אמונה זו בין היהודים, תוך יצירת קהילה מיוחדת לשם כך, כי כל אלה עושים את האדם לבן דת אחרת, באופן שנשללת יהדותו. על פי תודעה זו אנו רואים בעותרים בני דת אחרת. בנתני ביטוי לתודעה לאומית זו, ולהסכמה לאומית זו, איני מטיל על החברה הישראלית השקפת עולם פרטית. איני מכריע גם בשאלה עליה קיימים חילוקי דעות עמוקים ואין בה קונסנסוס חברתי. נראה לי כי הדת האחרת, אליה משתייכים העותרים, הינה - לפי המבחן החילוני - הדת הנוצרית...
בג"ץ 265/87

כתוב תגובה ל- צבי גלברד
19
השרלטן הזה ימכור את אמא שלו
  nleon   26/04/12 11:28
בשביל בצע כסף
כתוב תגובה ל- nleon
20
מוזס ימכור את המדינה בשביל עוד
  רון1   27/04/12 09:13
ליטרת בשר.האיש מניאק של כח ושל כסף.לכן בעיתון שלו גנב (אומרט)הוא ישר.מורשע מינית (רמון)הוא צדיק.אנטיפטית עם כריזמה של עובש היא הראויה לשלוט וכל זה רק משום שהם משרתים את הדיקטטור הגדול מוזס.אז מה זה בשבילו יהדות
כתוב תגובה ל- רון1
21
Read No. 6 ( Shapoosh )
  javan   28/04/12 19:40
He is almost the only normal person here. Those who oppose him are primitive baboons...
כתוב תגובה ל- javan
ומי אתה?
  סימי   29/04/12 08:41
כתוב תגובה ל- סימי
I am just...
  javan   29/04/12 18:41
an israeli, a hebrew man from Jerusalem who lives for the moment in Europe and writes in english for technical keyboard reasons. Javan is a name I adopted in the last years. Thank you for your interest...
כתוב תגובה ל- javan
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il