w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדוע צה"ל אינו מספק את הסחורה
מאת: מחלקה ראשונה  |  24/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ברברת במקום מעשים
  יוד אלף   24/08/14 16:10
לדעתי אנחנו אוכלים תבן יום יום. ברור שמישהו בצמרת הצבאית ואולי כל הצמרת הצבאית צריכה ללכת הביתה.אלא אם לפי הערכתי הצבא מכין פלישה לתוך עזה בגדול כבר באמצע השבוע. אם לא תהיה פלישה כזאת ברור שהצמרת הצבאית צריכה ללכת הביתה.ושוב אני חוזר אם הצבא כעת מתאמן,וזה לא מאוחר מדי, לכמה ימים ואז כניסה טוטאלית לעזה..לא לפני שכותשים אותה מהאויר
כתוב תגובה ל- יוד אלף
פגז-נפל של לבנון2 וצוק-רברג אי
  ראיס-פוטין-טיל400   27/08/14 10:49
סוכן מס' 2804 של CFR –קראו ב-GOOGLE BARACK HU-S~S-EIN O `BAMA ANTI CHRIST מולכו התרעם על מה שנראה בעיניו כ"זגזוג" מצד נתניהו, והסכמה מצידו לויתורים מרחיקי לכת לטובת הרשות הפלשתינית בכלל והחמאס בפרט. הביע מר גנץ מושחת, ומושחת מי שמינה אותו, הכל היה ידוע, איש חיוור שכשל שוב זה האיש שניסה להוציא מצה"ל שכר דירה לא לו, שבלי הפסק מתעסק עם נשים נשואות, שאשת
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
2
מילשטיין מתייחס רק לצד הצבאי ו
  י. אביטל   24/08/14 17:45
ומתעלם מהצד המדיני, לישראל יש יכולת צבאית לשטח את עזה כמו שעשו בנות הברית לערי גרמניה ויפן, אלא שהיום זה לק קביל, לא בעולם ולא בישראל, בנוסף לזה יש התחשבות רבה מבעבר במספר הנפגעים , חיילים אצלנו, ובלתי מעורבים בצד הפלשתיני, ובנוסף לכך אסור לשכוח שמה שמעצמה כמו ארה״ב יכולה להרשות לעצמה, עם כל הכבוד ישראל עדיין אינה מעצמה והיא תלויה בעולם מבחינה כלכלית ומבחינת אספקת נשק
כתוב תגובה ל- י. אביטל
תגובה לאביטל
  פטריוט ישראלי   24/08/14 20:48
אביטל את בכלל לא מבין את הערותיו של מילשטין לגבי הכישלון הצבאי, ידידי אביטל הרי זה שהעולם לא מאפשר להכות זה נתון ידוע אז מה פתאום זה צץ עכשיו.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
מכיוון שיש אילוצים מדיניים יש
  אורי מילשטיין   24/08/14 23:02
להתאים את המערכת ואת צורת הפעולה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
גנרל אדם-איפה אתה חי?פלזמה...
  ראיס-פוטין-טיל400   27/08/14 10:54
מה שמאפיין מלבנון-2 את דה-גנרלים של סילבי קשת זה- תחת גדול,ארגנטיות של גיורא איילנד ורצון עז לדפוק כמו איציק-גנץ ואבי השיטה-זיין משה.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
3
תרגול במצבי לחץ
  באום   24/08/14 18:36
כל העיניין הוא,מאיזה זווית מסתכלים על המציאות.לכל אחד יש את הזווית שלו וברור שמאותה זווית,הצדק איתו.רק הזמן יוצר מבט על שמאחד בין כל הזוויות ונותן לנו תמונה ברורה של מה שקרה."זה עדיין מוקדם מדי להסיק מסקנות" אמר צ'ו אן לאיי(אז ראש ממשלת סין)כששאלו אותו מה דעתו על המהפכה הצרפתית."לבנון 2 היא כשלון",זעקו הכותרות,והיא נתנה לנו בינתים 8 שנים של שקט."במו ידינו יצרנו את החיזבאללה" אמרו הפרשנים,והיום החיזבאללה מהווה חיץ בינינו לבין דאעש.להיסטוריה,כמו לכדורגל,חוקים משלה ואף פעם אתה לא יודע מה באמת נכון ומה לא נכון בזמן אמת.לדעתי,עם ישראל,שהולך כבר דרך ארוכה של אלפי שנים,לא יכול להיגרר לקומפלקסים והפרעות נפשיות של אירגוני טרור שבאים והולכים ולפעול על פי הריקודים וחלוקת הסוכריות של הפלסטינים ברחובות.אם נוח להם,שיגידו שהם ניצחו.והצבא? עוד לא נתנו לו את הפקודה המפורשת,אז מה רוצים ממנו?כשנתניהו יגיד לגנץ "סע בן צור,סע",נוכל לפרשן יותר טוב את כוחו של צה"ל.ואולי על גבול הציניות,לא נורא אם עם ישראל יתרגל קצת עמידה במצבי לחץ,כי יבואו ימים יותר קשים.לא נורא גם אם חלקים בעם ישראל יפנימו ,שמה לעשות,אנחנו במזרח התיכון ולא בסקנדינביה.טילים על ת"א מצד הפלסטינים יכולים לטווח הארוך רק להועיל.
כתוב תגובה ל- באום
2 הערות לגבי לבנון לאחרונה
  נצר יואב   24/08/14 20:05
1. זה חיזבאללה שהרויח 8 שנות שקט כדי לחפור את הגליל העליון מתחת לקרקע ולמלא אותה במוקשים גרעיניים. 2. אם צהל היה משמיד את חיזבאללה ב-2006, אז ישראל יכלה היום לתמוך בצבא דרום לבנון נגד דאעש. לגבי פראנס: היא כבר מזמן אלגי'ראנס, הסיני החכם צדק.
כתוב תגובה ל- נצר יואב
דברים יפים, באום. עומק,
  ש.י   25/08/14 00:01
פרספקטיבה רחבה. עין שלווה ועמוקה המבינה משמעותו של ז-מ-ן..
כתוב תגובה ל- ש.י
צריך להשוות
  איל   27/08/14 07:45
צריך להשוות את תגובה הארוכה והמפוטלת של באום לזו הקצרה והקולעת של נצר על מנת להבין מי צודק. בלבנון 2 הפסדנו וכנראה שגם בצוק איתן. על מנת להבין את שורש הבעיה, צריך להכיר בעובדה שעם ישראל לא מעוניין להלחם למען המדינה. הסיבה הנראית לעין היא קודם כל ההרגשה של חוסר צדק במדינה. חוסר הצדק נראה בצורה הבולטת ביותר ברמת השחיתות של הפוליטיקאים והסמל הראשי שלהם הוא מי שעמד בראש מערכת שלהם בלבנון 2. אולם ההרגשה של האזרחים בעניין השחיתות היא עמוקה הרבה יותר. בכל צעד ושעל גונבים ושודדים אותנו. זה מתחיל במערכות מס מעוותת, ממשיך בקרטלים ומונופולים, ממשיך בשירותי רווחה מנופחים שמשרתים כמויות אינסופיות של פרזיטים, ממשיך בתיאומי מחירים על כל צעד ושעל ונגמר בקשיים בלתי מוצדקים לקדם עסקים כאן. אז אם רוצים לשרוד כאן, צריך להתחיל בטיפול מסיבי בשחיטות.
כתוב תגובה ל- איל
4
בהחלט לאחר כחודש וחצי
  אור אור   24/08/14 20:16
של לחימה, עם חוסר מיקוד במטרה, ההתברברות חוגגת ותושבי הדרום נסים על נפשם מחוסר אמון ועמימות מערכתית.
כתוב תגובה ל- אור אור
תשע שנים לאחר שפליטי גוש קטיף
  איריס כהן   24/08/14 23:02
נאלצו לגלות מביתם -זה קורה למתיישבי העוטף -שלפי השמועות היו בעד אותו גרוש והרס !! והצבא שנאלץ להילחם בבני עמו צריך עכשיו להילחם באוייב שהתבצר במחילות מתחת לפני הקרקע -אוייב שכבר קיבל רוח גבית מאותו הטרוף של קיץ 2005 - ואולי כל אזלת היד בגלל אי הליכה בדרך ה' שהיא הנותנת כח לעשות חיל !!! ולא -"ושברתי את גאון עוזכם " !! ה' ירחם על עמו ישראל!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
חשבי על מלחמתו של ביבי למען
  ראיס-פוטין-טיל400   27/08/14 11:00
הניה ומשעל האהובים אליו.תגידי-דמגוגיה-נכון.והפסקות הומו-מניאקיות? רוצה עוד? בבקשה. 1) ה-BO-SS של-ANTI CHRIST BARACK HU-SS-EIN O`BAMA הוא איימן א-זוואהיר- ובקרוב גם אל-בגדדי-מדאע"ש. 2) BARACK HU-SS-EIN O`BAMA יו"ר CFR... 3) ה-BO-SS של-" סוכן מס' 2804 של CFR –קראו ב-GOOGLE-ביבי רוצה עוד? מולכו התרעם על מה שנראה בעיניו כ"זגזוג" מצד נתניהו, והסכמה מצידו לויתורים מרחיקי לכת לטובת הרשות הפלשתינית בכלל והחמאס בפרט. הביע רוצה עוד או התבהר לך המצב:חמאס ה"בייבי"של ביבי
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
5
דוגמא לפספוס...
  נו מיילא   24/08/14 20:36
0404.co.il אלוף פיקוד הדרום לפני כחודש: "חמאס לא יכול לבצע רצף ירי". בשטח: אחד הימים עם הירי המאסיבי
כתוב תגובה ל- נו מיילא
6
הקצינים הבכירים כפרשנים
  אבשין   24/08/14 21:22
צודק ד"ר מילשטיין.

חוששני כי היותו קצין בכיר ואפילו בכיר מאד אינה מהווה ערובה לתבונה, ליכולת ניתוח אנליטית ולהבנת המצב הגיאופוליטי באזורנו ההפכפך.

עד לא מזמן הסתובב כאן אחד בשם אורי שגיא אלוף בצה"ל ראש אמ"ן לשעבר שניסה למסור את רמת הגולן לידי הסורים תמורת הסכם שלום מפוקפק עם מפחת אסד. למזלנו אסד האב עמד על כך לקבל חלק מהכנרת כדי לשכשך רגליו במים.
אותו אלוף (במיל) ניסה למכור את מרכולתו תחת כל עץ רענן, וטען שזה אינטרס של ישראל ולטובת ביטחונה להחזיר לסוריה את הגולן בנימוק שבעידן הטילים אין חשיבות לשטחים...

שערו בנפשכם מה היה קורה לו אכן התפתו קברניטי המדינה לעצותיו של אותו אלוף כאשר דאע"ש בשערי סוריה?
אגב, היכן נלם אותו אלוף? מדוע אינו מפרשן ? כנראה אינו מופיע מבושה על הגיגיו ההזויים.

מנגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, במקום להתמקד בהכנת צה"ל למלחמה אחרי "עופרת יצוקה" התמקד בסיכול ממוקד באוייו גלנט ובחתרנות נגד הדרג המדיני הממונה עליו בסיועו הפעיל של נשיאנו שימון פרס המכונה"הפשפש שעלה למעלה".

אין פלא, איפוא, שכך הקצינים מפרשנים ומדבררים את עצמם לדעת.
כתוב תגובה ל- אבשין
זהו פילפול חילוני, בבית מדרשה
  אור אור   24/08/14 21:41
של הטלוויזיה.
כתוב תגובה ל- אור אור
7
ידי צה"ל כבולות ע"י צבועי עולם
  אייל, תל אביב-יפו   24/08/14 22:03
צה"ל נאלץ להילחם על פי כללי המשחק שקבע חמאס, שלמד והתכונן היטב לשימוש מקסימלי במגינים אנושיים ובביצוע פשעי מלחמה שלנו אסור לבצע אותם. במגבלות הקיימות דווקא הצליח צה"ל יפה מאוד.
כתוב תגובה ל- אייל, תל אביב-יפו
מסכים אתך ואוסיף
  שמעון בלילתי   24/08/14 23:13
צה"ל מבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר,פשוט הצבועים והזיקיות והעכברים הממשלה כגון:ציפי ליבני יעקב פרי השמאלנים שמינו את גנץ השמאלני משבשים ועוצרים את פעילות הצבא.
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתי
8
אני תמה כיצד ד״ר אורי מ. לא
  שיבלי   24/08/14 23:00
מכיר בעימות הזה כתהליך ואינו מנתח אותו בפרספקטיבה יותר רחבה. חבל שהוא שאינו מתעלה על העיתונאי המצוי - והלא הוא אחד ההיסטוריונים המקוריים ביותר בקירבנו
כתוב תגובה ל- שיבלי
לא ניתן בשלוש דקת לנתח תהליך
  אורי מילשטיין   25/08/14 06:52
אלא היבט אחד ממנו. את התהליך כולו אני מנתח בספרי ובמאמרי כבר זמן רב.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
9
אידיוט! צה"ל נוהג כצבא מקצועי
  פועה   24/08/14 23:22
אתה תוקע ונופח מזה שנים מתחת כל עץ רענן על כך שצה"ל סובל "ממורשת הפלמ"ח" ולא יודע להפיק לקחים ואינו צבא מקצועי. והנה דווקא הפעם, כשצה"ל נוהג באופן מקצועי לחלוטין מקפיד להמתין להנחיות ברורות מהדרג המדיני, מפעיל במקצועיות אגרסיבית בולטת את האמצעים בהם יש לו יתרון יחסי ברור על האויב, ומקפיד לשמור על חיי לוחמיו ולא לבצע פעולות פזיזות בעצם מקיים בדקדקנות את כל מה שאתה מטיף לו לאורך שנים, והנה באופן מוזר "הוא לא מספק לך את הסחורה"! עכשיו אתה מגיח ממאורתך ומוצא לכך סיבה "צבאית מקצועית" לעילא: "הפרשנים שצה"ל שולח לתקשורת" כדי לטמטם את מוחנו כולם הרי בוגרי צה"ל!... רק אתה חסר לנו בקקפונייה התקשורתית, אילו היו מאפשרים גם לך לברבר את עצמך לדעת בתקשורת היה קורה הנס המקצועי וצה"ל היה מספק לנו את הסחורה ובגדול! הרי ההיסטוריה הצבאית מלמדת אותנו שהצבא האמריקאי המקצועי, סיפק את הסחורה בקוראה ואחר כך בויטנאם, ואחר כך באפגניסטן, ואחר כך בעיראק, והוא אינו חדל לספק סחורות!... הרי גם הצבא הרוסי המקצועי סיפק את הסחורה באפגניסטן... כמה אווילות יכולה להצטבר במוחו המתרוקן של "פילוסוף" אחד???
כתוב תגובה ל- פועה
מקצועיות צבאית
  אורי מילשטיין   25/08/14 09:27
פועה,

מקצועיות צבאית אינה אופן ההתקשרות לאנשי צבא וצורת התשלום להם, אלא שליטתם של אנשי הצבא לכל אורך שרשרת הפיקוד בנושאים שבו הם פועלים. כיוון שהנושאים משתנים ונעשים מורכבים ביותר בקצב גובר והולך הרי רוב הצבאיות בהיסטוריה לא היו צבאות מקצועיים ושום צבא היום אינו מקצועי.

ואגב, כניסה לנושאים אישיים בדיון אינה התנהגות מקצועית.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
עוד אמירות נטולות כל משמעות
  פועה   25/08/14 21:24
שספק אם אתה עצמך מבין למה התכוונת בתגובתך זאת. בעברית מדוברת (עתיקה) לדברת ריקה כזאת קוראים "קקפוניה". צבא באשר הוא, אינו יודע "לספק סחורה" מדומה בלתי מוגדרת. את "הסחורה" חייבים להגדיר המדינאים לצבא! "שקט לאורך זמן" זאת "סחורה ערטילאית" צבא מקצועי אינו יודע איך לספק "סחורה" כזאת. כשהמדינאים פוחדים להסתבך ואין להם אסטרטגיות קונקרטיות הם אינם מסוגלים להסכים על יעדים והם ממלכדים את עצמם. הצבא המקצועי אינו אמור להוציא עבורם את "הערמונים מן האש". הרבה לפני הרדמותו של שרון הסתיימו להן "חגיגות החובבנות" הצבאית בהם הגנרלים הלוחמים היו יוזמים קובעים את העובדות בשטח, והמדינאים היו מאמצים בדיעבד את "המוצר המוגמר" ומנכסים אותו לעצמם כאלו הם אלה שיזמו אותו. האחרון שחגג את החגיגה הזאת היה שרון כשר הביטחון של בגין, במלחמת לבנון. במלחמה הזאת נשאבה ונגמרה יתרת "רוח הפלמ"ח" מתוך צה"ל! מילשטיין אתה צריך להיות מרוצה, הרי ניצחת! קבלו את התפישה שלך במלואה סילקו מתוך הצבא את יתרת "השאריות הרקובות" של הפלמ"ח. אתה הרי צריך להיות מרוצה דוקטור אז למה במקום זה אתה מיילל???...
כתוב תגובה ל- פועה
10
אני לא מסכים ! צה"ל ניצח
  החמאס נכשל בהכל   24/08/14 23:39
כתוב תגובה ל- החמאס נכשל בהכל
ניצחון נמדד בהשגת יעדים ולא
  בהרס בתים   25/08/14 07:06
ובהריגת האנשים.
כתוב תגובה ל- בהרס בתים
11
נדמה לי שמר מילשטיין צודק
  ישראלי זועם   25/08/14 00:01
זה לא נעים לשמוע אבל העובדות בשטח כרגע מדברות בעד עצמן. לא הכרענו אותם וכל שונאינו מסתכלים ,מסיקים מסקנות, שעלולות לקום נגדנו בעתיד הלא רחוק.
אם אכן יש לצהל יכולת להכריע את החמאס שיורו לו לעשות כך, שאם לא כן המצב המעורפל הזה לא פועל לטובתנו.
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
מסכים במאה
  אחוז   25/08/14 09:36
כתוב תגובה ל- אחוז
12
צה"ל מפחד להשתמש בעוצמתו
  אלון פלג   25/08/14 09:28
בניגוד לצה"ל של מלחמת ההתשה שמחק את הישובים המצרים לאורך חעלת סואץ, צה"ל של 2014 אינו משתמש במלוא עוצמת הארטילריה שלו כדי למחוק את עזה. המנהיגים בישראל מוכנים לספוג קורבנות אזרחים ישראלים, בלבד שלא ישתמשו במלוא העוצמה הצבאית ע"מ לגבות מחיר מהערבים על כול ירי מעזה.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
מהי עוצמה צבאית?!
  אור אור   25/08/14 11:22
עוצמה צבאית אמיתית, כפי שהוכח הביסטוריה, היא האסטרטגיה וכושר התחבולה והפיקוד של המנהיגים הצבאיים ולא אמצעי הלחימה של הלומים. לעניין זה ראה את מלחמתו של אברהם אבינו בארבעת המלכים, מלחמתו של משה רבינו בצבא האימפריה המצרית, ומלחמתם של האתונאים באימפריה הפרסית בקרב מרתון.
כתוב תגובה ל- אור אור
13
צה"ל קצת מתממה בתגובתו
  המשתומם   25/08/14 16:58
אין ספק שצה"ל הוא הצבא החזק ביותר במזרח התיכון.
בצוק איתן- לא הפעיל את מלוא עוצמתו, בטענה שלא לפגוע באוכלוסיה אזרחית.
לא בטוח שתפיסה זו נכונה ומצדיקה את עצמה.
אנחנו המדינה היחידה בעולם שמספקת מזון ואמעי מחייה לאויב שיורה טילים עלינו באותו הזמן.
אם מופיע בטלויזיה איזה אדם מחופש בכפייה ומודיע שמחר בבוקר הם יורים טילים על שדה התעופה- ובמקום להגיב בהפצצה מיידית אנחנו משביתינם טיסות, כנראה שכוח ההרתעה שלנו כשל מזמן
כתוב תגובה ל- המשתומם
14
בית הדין בהאג חשוב מהתושבים
  מוטי מ.   25/08/14 20:50
אמנם במלחמה כזו אין מנצחים .
ראה אפגנסיטאן - ארה"ב ורוסיה
צ'צ'ניה - סוריה - עיראק

אבל בישראל יש תמיד הרגשה שצה"ל חכם יותר מהאוייב
מצפים למהלך צבאי ישראלי שיפסיק את ירי הטילים מבלי ש"בעל הבית" האמיתי החמאס - יחליט לנו....

סליחה טעינו....צה"ל נגרר לא יוזם שבלוני אפור והכי חשוב
לא נותן הגנה ובטחון - צבא ההגנה עם שר ושמרד הבטחון

ראה הברחת התושבים (בצדק) מיישובי עוטף עזה...

כתוב תגובה ל- מוטי מ.
רואים שאתה לא אורי מילשטיין
  ראיס-פוטין-טיל400   27/08/14 11:07
פוטין: ב3 חודשים "ניקה"צ'צ'ניה ממוסלמים קיצונים(300000)... גנרל סי-סי: בשבוע הציב מנהרות של רפיח וסביבה בביוב משפדן... ביבי: ב50 יום הרס את תדמית לאומית והפך אותנו לסמרטוט מול אירן של חמנאי ורוחאני,מול אל-בגדדי מ-מדינת איסלם(דעא"ש). השווי את ביבי לבר-קוסיבה:בר-קוסיבה135 גרם לרצח עם 150000 מטובי יהודים נשחתו בגללו.וביבי ב50 יום הלך האימג' של צבא,הלך ילד בן 4, ו: " ביבי גדול על המדינה ה " ז א ת "...שרה שרה נתניהו(בן ארצי) : ל מ ה ל ה ת א מ ץ ??!! נרד מהארץ ה "ז א ת"... ושהמדינה ת י ש ר ף... כוונה ל(כרמל?)-2002 או "צוק אייתן"??...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il