|
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
|
|
|
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס מטרתם זהה.
|
|
|
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
|
|
|
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
כנניהו המיסר |
|
29/03/09 00:50
|
|
|
|
|
2 |
|
|
לאהוב או לחשוש? |
|
29/03/09 05:30
|
|
|
|
מצד אחד אהרון ברק ראוי לכל הערצה וההערכה האפשרית (ואפילו לאהבה), בוודאי שצודק ברק שכל מערכת וביחוד שיפוטית כפופה לביהמ"ש העליון, בין אים אוהבים זאת הדתיים או לא. והנה מצד שני דאגתו של ברק לצדק אולטימטיבי מביאה אותו לפשרה גדולה מידי על חשבון ביטחון המדינה, הנצחתה כמדינה יהודית וכו' (אף שאני מבין את הדילמות הקשות של העליון בנושא כאוב זה).
ואז שואל אני את עצמי, האים נוכל לסכן את ההגמוניה היהודית במדינה? האים נוכל לתת לכל בן זוג ערבי מחוץ לישראל להיתווסף לגייס החמישי כאן, בכדי לכבד איחוד מישפחות? הרי הערבים ינצלו זאת בהמונייהם, ויהפכו לרוב ללא בעיה. האים נוכל להיתמודד עים ערבים שיצאו מכפריהם ויתחילו לגור בישובים קהילתיים איתנו, במושבים, בקיבוצים, עד כדיי כך שבמיקרה של הסלמה אי אפשר יהיה יותר להפריד בין התאים הסרטניים לרקמות שרוצים להציל, האים נוכל להרשות לזאת ליקרות בשם השוויון???
ותשובתי היא כמובן שלא, זה הריי יהיה סופינו!!
ומאידך אני שואל את עצמי, האים נוכל ליחיות ללא הצדק הנחוץ והמוערץ שהביא עימו אהרון ברק? ותשובתי היא: אף שיהיה מצער מאוד מאוד, עדיין נוכל להיתקיים גם בלי זה.
במילים אחרות, אים טוען אהרון ברק שכל החיוב שהביא לאזרח הקטן, (כולל הלצדק הניפלא, הושעתיינו מגופים אינטרסנטיים וחשוכים, מגופים עושקים וכו') כרוכה יחד עים ליברליות כלפי מי שמהווה איום, עלינו היהודים, (כמו החזרת מגורשי החמס (גורשו ע"י רבין), מניעת הריסת בתים בעזה, איחוד מישפחות ערביות /זכות שיבה לערבים, הייתר חופשי לערבים להיצטרף לכל גוף וקהילה ולגור היכן שירצו וכו,
אז אין לי ברירה אלא לוותר על הטוב של ברק למען לא ניפגע מהרע!!!!
לי אישית לא ברור מדוע לא יכול האדון ברק ליתרום את כל הניפלא לעמו (היהודי) בלי שהדבר יחייב רפורמות ברמה דומה לאותו מיעוט (שהוא בעצם עומד להפך לרוב) המסכן את ביטחון המדינה היהודית, או שעלול לסכן בעתיד.
מדוע לא יכול אהרון ברק להיות ליברל גדול מצד אחד, וקנאי לביטחון המדינה היהודית מצד שני?????
|
|
כתוב תגובה ל-
לאהוב או לחשוש?
|
|
|
|
|
|
|
ללאהוב או לחשוש |
|
29/03/09 18:51
|
|
|
|
הצדק ההומני של ברק בשם מה שנראה לך כבטחון מדינת ישראל- הוא בעצם הרעל המפעפע והורס את החברה הישראלית מבפנים. מחברה אידאליסטית ושואפת לתיקון עולם, נהפכנו לקבוצה אכזרית שהולכת בכוון של אבדן מוסרי.
לא - איננו יכולים להמשיך ולהתקיים פה תוך ויתור על דמותנו המוסרית; הגוף אולי יחיה [ואולי לא- אפשר וצריך לשקול גם את גודל השנאה והעוינות שאנחנו מגדלים נגדנו]- אבל הרוח היהודית לא תהיה חלק ממנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ללאהוב או לחשוש
|
|
|
|
3 |
|
|
אביבו |
|
29/03/09 20:49
|
|
|
|
|
|