w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אומץ ליבה, דבקותה באדמתה, גאוותה הלאומית, אפילו שלוותה של אורה חתן, אכן מעוררים השתאות, קרן אור בצפון המופגז    "מרוב שאני עסוקה בעניינים שלי, לא תמיד אני שומעת את הבומים. אין לי זמ...
עידן יוסף
עידן יוסף
יש כל מיני כללים וכלים לפרשנות חוזים, והם משתנים ממדינה למדינה. גם אם החוזה כתוב בשפה ברורה, צריך להבין את ההקשר, הנסיבות והמטרה העסקית שלו. במקרה של ספק, השופט הוא הפרשן, והוא יכו...
אלי אלון
אלי אלון
לוד הייתה הצומת החשוב ביותר בארץ ישראל בתקופת המנדט בו נפגשו קווי הרכבת - יפו ירושלים שחצו את הארץ לרוחב וקווי הרכבת חיפה - קנטרה שחצו את הארץ לאורך וקישרו אותה למצרים
רון בריימן
רון בריימן
חטא אי-השוויון בנטל השירות הסדיר ושירות המילואים הוא צורם ומקומם גם בימים רגילים, קל וחומר בימי מלחמה, והנה, כמו במשל מלפני שלושת אלפי שנים "האיש העשיר" חמל לגייס את "צאנו ובקרו", ...
גם אם הבוחרים הישראלים יחליטו לשנות כיוון מדובר עדיין באותה חברה ישראלית [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
שמואל רוזנר
סקרים מראים שאף גוש לא יגיע ל-60 מנדטים. יהיה צורך בשיתוף פעולה עם מפלגות ערביות, חרדיות או הליכוד כדי להקים ממשלה. רבים מהישראלים מאוכזבים מהאפשרויות הפוליטיות, וחלקם שוקלים הגירה...
עמיחי שיקלי
עמיחי שיקלי
אחרי שני כטב"מים שירה חיזבאללה חתמת איתו על הסכם כניעה מביש    נכנעת ללחצי הממשל האמריקני    הכנסתם עשרות אלפי פועלים עזתים ללא שום בקרה ופיקוח
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עג'מי, בן-דרור ימיני - ושארל דה-גול
מאת: יגאל לביב  |  08/03/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פליסטנאים
  ג.ר.   8/03/10 12:02
עשרים אחוז הערבים הגרים בישראל הם ערבים תושבי ישראל ולא פלסטינאים. אני נולדתי בפלסטינה-א"י ויש לי תעודת לידה מנדטורית כך שאני פלסטינאי והם לא פלסטינאים.
כתוב תגובה ל- ג.ר.
2
האיסלם הנאצי לא יחוס על הסמול
  חץ   8/03/10 12:07
כתוב תגובה ל- חץ
3
הערבים רוצחים אונסים בלי קשר ל
  ישע   8/03/10 12:17
פוליטיקה שטחים הם פשוט נענים השתיקה של השלטון מגבירה את תאבון
כתוב תגובה ל- ישע
4
ברוך שובך יגאל לביב המתועב!
  dodel   8/03/10 12:28
כתוב תגובה ל- dodel
5
הם לא סתם "מופלים"
  אסף בן דור   8/03/10 12:34
הם מהווים מקור לא אכזב של טרור, פשע ואלימות. את הסיבה לכך אפשר לראות בסרט עג'מי בעצמו. זאת חברה אלימה ופטרנליסטית, מלחמות חמולות כוללות רציחות ותשלומי כופר על כך שהשאירו אותך בחיים. זאת המציאות שגם הסרט עז'מי לא מתכחש אליה. נמאס לי שמאשימים אותנו כל הזמן באכזריות ובטמטום של הערבים.

הסרט עג'מי מומלץ מאד לכל מי שרוצה להבין עם איזה חלאות יש לנו עסק. אכן סרט דוקומנטארי חסר כל ערך אומנותי. בימוי גרוע שחקנים לא משהו, צילום באיכות על הפנים. תסריט לא רע אבל גם לא להיט.
כתוב תגובה ל- אסף בן דור
6
גיזענות לשמה
  מד' ליונה עיוורת   8/03/10 12:58
על שנאת יהדות והציונות של הסמול אין מה להכביר מילים. יחד עם זאת יש לתת את הדעת לכך שהיהודים מואשמים בכל הרעות החולות המצויות בשפע בחברה הערבית על ידי הסמול. משמעות הדבר מעניינת: הסמול תולה את כל בעיותיו של הערבי ביהודי משום שהוא רואה את הערבי כייצור נחות, שלא מסוגל להיות אחראי למעשיו וכל חייו על כל היבטיהם - הטרור, הרצחנות, הערצת היטלר והנאציזם, דיכוי הנשים, דיכוי ההומואים והלסביות, הדרישה למרחב מחייה מטוהר מיהודים ה - כ - ל זה תוצאה של היהודים. הערבים בעיני הסמול הם ייצורים נחותים שאינם אחראים למעשיהם, שלא ניתן לדרוש מהם דרישות מוסריות כלשהן ואשר יש להצדיק את נטיות הרצח המוטבעות בהם תמיד. הערבי בעיני הסמול הוא ייצור רפלקטיבי אשר כל קיומו נובע ממה שעשו או יעשו היהודים. כך הסמולני המצוי הפטרנליסט המתנשא הוא בעצם גיזען.
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
7
ליואב יצחק
  כל הכבוד   8/03/10 13:07
הלוואי וכל אמצעי התקשורת בישראל, שרובם חוסמים את שעריהם בפני כותבי מאמרים מן הימין, ילמדו ממך יואב יצחק, הפותח את שערי האתר שלו לכל הפובלציסטים כולל יגאל לביב ועמיתיו לדעה.
יישר כוח
כתוב תגובה ל- כל הכבוד
8
ומה עם 80 האחוז האחרים ?
  חיים כהן   8/03/10 13:24
מר לביב הבלתי מכובד.
ומה עם שמונים האחוזים האחרים עליהם גם אני נמנה ?
האם לא מגיע שלפחות כמה מהסרטים הממומנים מכספי ייצגן גם את עמדתי ?
כיום 100% מהסרטים שמקבלים מימון הם אנטי ישראלים בעליל.
אז אל תדבר איתנו על קיפוח.
כרגע הרב הדומם במדינה מקופח מבחינת ייצוגו במוסדות ציבוריים, אמצעי המדיה וכמובן בתקציבים של קרנות ציבוריות.
אז טול קורה מבין עיניך ותפסיק ליילל.
כתוב תגובה ל- חיים כהן
9
לביב מלבב לביבות
  ספינר   8/03/10 13:26
הבמאי הזה משתין עלינו בקשת
אז מדוע המדינה צריכה לממן את המשקאות שלו
שיוצרות את השתן?
כתוב תגובה ל- ספינר
10
שיטת וויכוח
  אורי פ   8/03/10 13:51
השיטה המקובלת של השמאול היא לומר שהמתנגד אידיוט (ימני במילים אחרות) לכן הווכוח מיותר. זה מה שעושה מר לביב. אף אחד לא ביקש מהבמאי לתמוך במדיניות ממשלתית כי אם לייצג את ישראל (ולא את הממשלה). מראש הבמאי יכל לוותר על מימון ממשלתי (אין מספיק מימון אחר?) ואז יכול היה לייצג את הסרט כפלסטינאי, בא לציון גואל (גועל?).
כתוב תגובה ל- אורי פ
11
הגזען המעופש
  קרטופל   8/03/10 13:51
"הדעות של בן-דרור ימיני אינן רחוקות מאילו של פייגלין" עד כמה נמוך אפשר לרדת..יואב מה הבאת לנו את הגזען המעופש מיוצאי העולם הזה?
כתוב תגובה ל- קרטופל
פייגלין זה קללה אצלך?
  אסף בן דור   8/03/10 14:33
בסה"כ בעל דיעות ליבראליות ימניות שבאמתלא רחוקות מבן דרור ימיני. בא לקלל ונמצא מברך.
כתוב תגובה ל- אסף בן דור
כן, קללה
  יוסף הצדיק   13/03/10 23:16
פייגלין, ימיני ושאר המנבחים מסיטרא דימין - כולם יהודו-פשיסטים, המזהמים את החברה הישראלית. זה איננו 'ימין ליברלי' - ימין ליברלי נוהג כפי שנהג דה-גול בסארטר. בדמוקרטיה אמיתית התמיכה באמנות אינה מותנית בעמדה הפוליטית של האמן ויש למנוע אותה רק במקרה קיצוני של הסתה מפורשת.
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק
12
לביב טוען שהממשלה לא מיצגת ..
  שם   8/03/10 14:05
את כל האוכלוסיה בישראל ולכן אין לה זכות לדרוש ממקבל מימון כלשהו שיעמוד בסטנדרטים שבשמם היא נבחרה?? דהינו לממשלה אין זכות לעשות דבר אם אינה מיצגת את כולם עד אחרון האנטי ציונים כמו לביב... הממשלה נבחרה ע"יי הרוב, ככזאת יש לה זכות מלאה לחלק את תקציבי המדינה בהתאם לאג'נדה שהציעה במהלך הבחירות. לביב לא רק אנטי ציוני אלה אנרכיסט פרוע.
כתוב תגובה ל- שם
13
המקופחים האמיתיים
  ג'וחא   8/03/10 14:41
מר לביב היקר!נקעה נפשנו מליקוק עכוזם של אלו שכל רצונם הוא למחות את זכרנו מעל פני האדמה.הערבים במדינת ישראל אינם מקופחים.מי שמקופח הם בנינו ובנותינו שמקדישים שנים רבות מחייהם כדי להגן עלינו מהתגשמות חלומם הרטוב של הערבים בכלל וערביי ישראל בפרט.כדאי שתבדוק גם את נושא גביית המיסים במיגזר הערבי .צפויות לך הפתעות מענינות.כמי שמכיר היטב נושא זה ,אני יכול להראות לך מאות משפחות ערביות שמקבלות השלמת הכנסה וגרות בוילות פאר עם מכוניות יוקרתיות בחניה.אם כל-כך רע להם מדוע כיוון "איחוד המשפחות"[עוד אחד מהכלים שלהם לחיסול מדינת ישראל],הוא רק לכיוון מדינת ישראל?אם כל-כך רע להם אני בטוח שיימצאו מממנים שיעזרו להם לעשות איחוד משפחות לכיוון השני[אשמח אישית לתרום לאירגון כזה].אז תפסיקו לבלבל את המוח ותתחילו להבין כמה טוב להם פה ומי הוא המקופח האמיתי.
כתוב תגובה ל- ג'וחא
14
זה אני או אתם??
  כתומה עצבנית   8/03/10 14:44
תגידו, רק לי נדמה שהטיעונים של אנשי השמאל עלובים שזה מעורר רחמים. מופלים???? לך תראה מה קורה לאחיהם ה"משוחררים" בירדן, בלבנון ואפילו בשטחי הרשות עצמה (מישהו אמר עזה?) ותגיד איך אפשר להתייחס ברצינות לדברים שלך.
כתוב תגובה ל- כתומה עצבנית
15
לביב המבולבל .
  ישמעאל   8/03/10 15:21
עזוב את השטויות וזיבולי השכל שלך ! מדינה לא צריכה לממן את מלעיזיה . זה סרט דוקומנטרי ? מה הדוקומנט בדיוק ? זה מה שיש ביפו ? 80% מתוך ה- 20% שלך הם עויינים את מדינת ישראל . מי בגלוי ומי כמאוויי לב . מי כאן המקופחים בדיוק ? יהודי יכול לבנות בנייה בלתי חוקית בלי שמייד נפתח נגדו תיק פלילי וצווי הריסה ? עבריין יהודי "מסכן" יכול למצוא חסות באיזה יישוב יהודי כמו שקורה במיעוט הערבי ? אכיפת גביית מיסים אפשרית בכלל במיגזר הערבי ? על הערבים מוטל חוק שרות צבאי או שרות לאומי ? מפלגה ערבית , הוצאה מחוץ לחוק כמו מפלגות יהודיות שהשיח הציבורי שלהן זהה לזה הערבי וכן הוצאה מחוץ לחוק ? אז בבקשה , אל תקשקש לנו במוח עם הפלייה . מי כאן המופלה לרעה ? יהודי או ערבי ? אם תשאל את בגץ הוא יתן לך תשובה שמתאימה לתפישת עולמך . אם תשאל את האזרח הפשוט , שהוא רוב הציבור בארץ [זאת רואים כל פעם בתוצאות הבחירות] , הוא ישיב לך כמוני .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
16
אם הם כה מקופחים למה כול הסרטי
  ש. עליון   8/03/10 15:30
אם הם כול כך מקופחים כפי שאתה טוען, איך זה קורה שכול הסרטים הממומנים על-ידי "ממשלת הכיבוש" עוסקים רק בהם, ועל-פי עמדותיהם באופן חד-צדדי? אם המשטר הוא כה מדכא, איך זה שעדיין לא הוגש כתב אישום נגד אף אחד, כפי שתיארת לגבי צרפת? יכול להיות שבעצם אנו חיים במדינה שהיא באמת דמוקרטית ליברלית, וכול הקיטורים שלך זה חרטא, שמיועדת לפגוע בלגיטימיות של המדינה, מטעמים של אוטו-אנטישמיות?
כתוב תגובה ל- ש. עליון
17
נמאס מהשמאל הפשיסטי , הדמגוגי
  ציונית גאה   8/03/10 15:57
המתרפס, ומלחך הפינכה. הגיע הזמן להפסיק להציג את הערבים כמסכנים, כי הם לא. תתביישו לכם שמאלנים עלובים, בהפגנה בשיח-ג'ראח הנפתם דגלים של פלסטין, אבל לא של ישראל.צעקתם פלסטין מהים עד הנהר, ויפו גם כבושה. לא ניסלח ולא נימחל. בוגדים, בוגדים, בוגדים..........
כתוב תגובה ל- ציונית גאה
18
הפחד הוא מאנשים כמוך יותר
  מהפלסטיני "המסכן"   8/03/10 16:24
כתוב תגובה ל- מהפלסטיני "המסכן"
19
יפי הבלורית
  בלונדה   8/03/10 16:46
הנוהג להשתמש בביטויים של הערבים לאירועים שנויים במחלוקת מאמץ את תפיסת עולמם: נאכבה, הודנה, פלשתינאים. אנחנו מדברים עברית. ערבי ישראלי כשהוא קורא לעצמו פלשתינאי מוציא את עצמו מכלל הגדרת מדינת ישראל. סעיד קשוע, למשל, שאת כתיבתו אני מאד אוהבת, הגדיר את עצמו בהרצאה כסופר פלשתינאי. שאלתי אותו למה? התשובה הייתה: "זה נמכר יותר טוב בחו"ל". מסכימה איתו. השמאל הנאור האירופאי מה זה אוהב לשנוא אותנו.

הבעיה היא שההגדרה מתחילה להמכר גם כאן בארץ בידי "יפי הבלורית" (גם אם הם קרחים) ששוכחים שאין שום דמיון בין צרפת-אלג'יר לישראל-מדינות ערב.
כתוב תגובה ל- בלונדה
20
שמאלן קטן וניבזי הוציא נפיחה
  שמוק   8/03/10 16:48
הכותב אומר כדרישדת ימין(איך המצחיק יודע שרק ימין נגד בימאי עגימי?!) והם לא מיצצגים את כל אוכלוסיה! ו20 % כן?
מתי ראיתה סרט שמייצג יתרת 80%? ומלחמת אלגיר וצרפת(מדינה מעבר לים!) אותו דבר כמו מלחמתינו על מקומות של 10 דקות מביתינו? ומי דחה את החלוקה? הימין? או חבריך הרצחניים -פליסטינאים? אתם מיעוט! מסוכן כמו הנאצים ובולשביקים! היו מיעוט ושלטו על רוב-לא ניתן לכם!!
כתוב תגובה ל- שמוק
21
לביב
  יוא"ב   8/03/10 18:37
ואני חשבתי לתומי שהקשקשן הזה נמצא במחלקה סגורה.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
22
מדיניות ההפליה והכיבוש ביפו
  גדעון אמיר   8/03/10 21:16
צריך לחסל את הכיבוש ולהחזיר את כל השטחים, כולל יפו אום חלד, מלבס אום רשרש ורמת אביב.
להבהרה: אום חלד נמצאת עשרה ק"מ מערבית לטול כרם, ומלבס נמצאת קילומטרים ספורים מזרחית לר"ג, אום רשרש מערבית לעקבה. ורמת אביב, נו מעוז השמאל האנטי ישראלי.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
23
לביב אינו חי במציאות
  משה, עורך-דין   8/03/10 23:22
טענתו של לביב, כי לבן דרור ימיני דיעות קרובות לאלו של פייגלין, מעידה שלביב חי כנראה על הירח, או שהוא חסר הבנת הנקרא במידה החמורה ביותר.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
24
לביב מטעה בעובדות היסטוריות
  בן צבי   14/03/10 14:22
בצרפת, התנועות נגד השלטון באלגיר, מעולם לא דיברו ואו לא כתבו כנגד עצם קיומה של צרפת. זה כולל גם את סארטר. והאם אתה משווה מישהו כאן לסארטר? נו, באמת, תהייה רציני.

תבדוק נא מר לביב מה מדברים ומה כותבים בשמאל ההזוי על עצם קיומה ועל הלגיטימיות של מדינת ישראל ועל הלגיטימיות של התנועה לשחרור לאומי של העם היהודי, הציונות.

השמאל לא הצליח באמצעים דמוקרטיים לשכנע את הציבור בדעותיו. נהפוך הוא. השמאל בישראל התפורר והתרסק. ראה את תוצאות הבחירות לכנסת לפני שנה. אז עכשיו מצפה מקווה השמאל כי ארה"ב תכפה עמדה כל שהיא על ישראל. וכי זה דרכו של השמאל הסוציאל דמוקרטיה מאז ומתמיד. השמאל "הצליח" רק בדיקטטורות. כולן נעלמו. שום משטר שמאל, סוציאל דמוקרט לא שרד את המאה העשרים, כולל הקיבוץ וההסתדרות.

גם את השלום עם מצרים הציע אנואר סעדאת לראש הממשלה גולדה והיא כידוע סרבה. רק הימין מסוגל להביא שלום, בצורה דמוקרטית. יגאל, ראוי שתפנים זאת. אלא לך כמו ליתר השמאל ההזוי ישנה בעיה באנטלגנציה הרגשית הקוגנטיבית. לא יודעים לקרוא את תמונת המציאות. כמו כאן, ונכשל.
כתוב תגובה ל- בן צבי
25
למרות שהנך ממש לא חכם,
  אלט נוי לנד   28/04/10 11:40
עדין מאפשרים לך להעלות על הכתב אמרי כסילות והבל.כי הנייר סופג הכל(הוא ליברלי).אך הנבל היפואי מכנופיות הפשע אשר הכריז כי אינו מייצג את מדינת ישראל,לא רק שאינו ראוי למימון מכיסנו,אלא יש לתבוע ממנו להשיב את הכסף ומיד. טול קורה מבין עיניך ותתעשת.דברי ההבל שלך ושל חבריך לכת החתרנית,פג תוקפם,תחליפו כבר את הדיסקט השחוק משימוש,די לאימוטנציה הנפשית,רוחנית,מוסרית ,וכפי הנראה גם הפיזית. די לתרבות הדיכדוך והפיכפוך הנפולה,שהנכם מפזרים לכל עבר די לעליבות היאוש המתרפסת. מ-ס-פ-י-ק.
כתוב תגובה ל- אלט נוי לנד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il