w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה ששנוא עליך - עשה למתנחלים!
מאת: דודו אלהרר  |  04/09/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דודו עד שלא תבין שיש כאן עם
  נבו   4/09/10 15:55
אחר שלא קשור לעם ישראל נטחן מים עוד שנים .
צריך להתפלל שהעם הזה מזרע יפת שיעזוב את ארץ ישראל .
אין להם נשמה יהודית, 90 אחוז מיהודי אירופה אבות השלהם לא נכחו במעמד הר סיני או בארץ כנען לפני 2000 שנה ולכן אין להם זיקה אמיתית לארץ ישראל ותורת ישראל .
דודו העם האשכנזי זה עם מגובש בעל היסטוריה של 1400 שנה .
דודו בקיבוצים תן להם ספר תורה לפנים ןתראה את המבט שלהם מבט של רשע עוכר ישראל מזרע יפת .
מספיק לקרוא חומר על ראשית הציונות ולראות מהי עשתה לעם ישראל האמיתי ולהבין שהם לא מזרע ישראל .
דודו מיליונים של צאצאי הכוזרים הגרו לאמריקה לא היה להם עניין בארץ ישראל כמו העם היהודי האמיתי שהמתן לעלות לארץ ישראל .

הפלסטינים נותנים כבוד לארץ ישראל יותר מכל האשכנזים ביחד .צריך לשאוף שכמה שיותר אשכנזים יעזבו את ארץ ישראל כי הם מזהמים אותה רוחנית .
עם ישראל האמיתי נמצא תחתח כיבוש כוזרי אשכנזי בולשיבקי אנטישמי אתאיסטי שונא יהודים .נ.ב החרדים הכוזרים כמו החילונים גם להם יש שנאה אדירה לעם ישראל האמיתי .

צריך טרנספר לאשכנזים בארץ ישראל עד האחרון שבניהם .
אולי 10 אחוז מהאשכנזים מזרע ישראל .

הם באו להקים את וינה על הים וקולניות אוכולות חזיר ולשעבד את העם היהודי האמיתי מזרע ישראל .

דודו לא תוכל לברוח מזה זה האמת ולכן האשכנזים שונאים את ארץ ישראל ועם ישראל האמיתי מזרע ישראל .

בחורבן הקיבוצים עם ישראל האמיתי ינוחם אמן .
כתוב תגובה ל- נבו
לנבו עשו טרספר לגרמניה
  ערבי מתחזה   5/09/10 02:09
נבו מזרע הערב רב אותם - מצריים שברחו אם עם ישראל תמשיך לחיות בגרמניה תאכל הרבה נקניקיות חזיר כמו שאתה אוהב ושיסתמו לך העורקים עוכר ישראל
כתוב תגובה ל- ערבי מתחזה
לא גבר ,אני יהודי מזרע ישראל
  נבו   5/09/10 02:56
שרואה איך ארץ ישראל הולכת לאיבוד בזכות הערב רב שבא מאירופה ומוכר אותה .כואב לי לראות יהודים בגוש דן ששכחו את המקומות הקדושים שבזים ליהודים ,כואב לי לראות את הערבים מכבדים את הר בית את מערת המכפלה את קבר יוסף .
ולראות יהודים שרודפים אחר עגל הזהב כוכב נולד ועוד תוכניות שמסממים את העם על ידי תקושרת בולשביקית אשכנזית .

מי שיהודי מזרע ישראל ברוך הבא ,אבל האם כל השמאלנים האשכנזים הם מזרע ישראל או מהערב רב .

כואב לי לראות אשכנזים בערב 9 באב חוגגים בברים בבתי קפה על מה ולמה קמה מדינת ישראל אם לא בזכות הערים ירושלים חברון איפה זה ארץ ישראל בטח זה לא תל אביב .
כתוב תגובה ל- נבו
נבו - מהיכן שמעת שטות שכזו?
  י. בלום הלוי   5/09/10 15:47
פרופסור צורר מאוניברסיטת תל אביב טוען ללא שמץ של הוכחות הסטוריות, אכיאולוגיות או גנטיות "שהאשכנזים באירופה מוצאם מהכוזרים" שהתגיירו בימי הביניים במקוםן מושבם באיזור שבין הקוקז לים החשור ואוקראינה של ימינו. הכוזרים שנכחדו כליל ונטמעו באוכלוסיה הנוצרית פרבו-סלבית של דרום רוסיה הותירו מעט מאוד עקבות הסטוריים בשטח. גם מנהגי הנישואין והקבורה שלהם כפי שנחקרו בשנים האחרונות שונים לגמרי מאלה של היהדות, למשך במות סוחר כוזרי היו חבריו בועלים את רעייתו, הורגים אותה וקוברים אותה הנבהר עם גופת בעלה... הכוזרים כשבט יהודי נכחדו כליל ואין כל קשר בין יהודי אשכנז וגולי ספרד שהגיעו לאירופה לאחר הגירוש ב- 1492 עם השבט הזה. בסוריה לפני כמה עשרות שנים פורסמה ברוח הפרוטוקולים של זקני ציון עלילה אותה אימץ הפרופסור הצורר מאוניברסיטת ת"א "כאמת הסטורית". המימון לספר האידיוטי שפורסם גם בעברית, הוא מגרומים אירופיים אנטישמיפם שונאי ישראל. ואתה מר נבו מחרה מחזיק בשטות הזו??
כתוב תגובה ל- י. בלום הלוי
י.בלום לוי היקר .
  נבו   5/09/10 16:25
אני מכיר את הסטוריה של עם ישראל וידוע לי מה זה אשכנזי ואיך התפתחה הקהילה האשכנזית בצרפת וגרמניה רשי שהיה בחבל אלזאס בצרפת הוא מהקהילה האשכנזית שבאה מארץ ישראל והוא היה שמי במוצאו .הקהילה המזרח האירופאית היא לא בהכרך מהגזע הכוזרי טורקי רבים מהסלאבים במאה 9 וה10 התגיירו אז הם לא כוזרים אבל רובם לא מזרע ישראל ברור שהיו גם יהודים במזרח אירופה לפני המאה 10 אבל הם לא עלו על אלפי בודדים .
המסה הגדולה של היהודים באה מתוך גיור .
רבים מיהודי אירופה הם אינם מזרע ישראל והם אנטישמים וערב רב שהמגיב שכתב מעלי לא טעה הציונות שתפה פעולה עם הנאצים .ומי ששולט היום בארץ ישראל זה ערב רב שמקורו מגזע יפת ולא מגזע שם .כאן הקימו את וינה על הים ולא את שיבה לציון ,והכן בן גוריון ימח שמח שיתף פעולה עם המכונה הנאצית .בקיבוצים היום חיים עמים שלא קשורים לעם ישראל שממנו יצאו גרורות הסרטן של החברה הישראלית ,בתי המשפט תקשורת אנשי צבא וכל החונטה האנטישמית יצא מהקיבוצים .
ושיא האבסורט שהקיבוצים מדברים על שלום שגרשו ערבים שחלקם היו מזרע ישראל והם בעצמם לא קשורים לזרע ישראל .

100000 אלף וקצת שולטים על ארץ ישראל ,כרגע עם ישראל נשלט על ידי ערב רב שלא קשור לעם ישראל .

ואני שוב מדגיש חלק מהאשכנזים הכן יהודים מזרע ישראל מהקהילה העתיקה קרי רשי הצדיק והעיר קלן או קולון בגרמניה
כל השאר צער לי הם אינם מזרע ישראל ,כרגע האיחוד האירופאי ושלטון הערב רב שולטים בארץ ישראל וילדים מזרע ישראל מתים מרעב ,האם בן גוריון מזרע ישראל אדם שחותך פיאות לילדים יהודים מארצות ערב הוא הכן מזרע ישראל ,האם דוקטור שיבא שביצע רצח של עשרות אלפים מילדי הגזזת הוא לא מהגזע הארי הנאצי ,רבותי אנו חיים בבלוף עם ישראל חי בגלות נוראית ואכזרית וזה לא משנה מי בשלטון ביבי בגין או אפילו חיים אורון ממרץ כולם הם ערב רב שנקנה בכספים מגורמים עוכרי ישראל באירופה אבל בעיקר מגרמניה ,כן גרמניה היא אותה גרמניה .

ולהוסיף המשטר הערב רב ממשיך לעשות דברים שמנוגדים לעם היהודי הוא ממשיך לעלות גויים סלאבים מחבר מדינות לשעבר לשבור את רוחו של העם היהודי האמיתי ,שראו הציונים האנטישמים שהם הולכים להיות מיעוט בארץ כנען הם עלו לארץ מאות אלפים של סלאבים אנטישמים לשבור את רוחו של העם היהודי ,לא יעלה על הדעת שאם מזרחים היו בשלטון הם היו מעלים ערבים מוסלמים כדי לשבור את הרוב האשכנזי .
אף אשכנזי לא היו מקבל זאת שמעלים מוסלמים שטוענים שהיו פעם יהודים .
כתוב תגובה ל- נבו
אדוני ניסחפת-אתה טועה ומטעה
  א מ רול   6/09/10 00:12
הבה ונתחיל מימינו. אני בן קיבוץ וחבר שם לשעבר. משפחתי דוברת גרמנית ורוסית ומגיעה מהתרבות הגרמנית. מכאן שלפי התאוריה שפיתחת מחת כנפי "הצורר זנד" הריני כוזרי נכון?

אבל מה לעשות לא כך התנהלו הדברים. משפחות אמי ואבי היגיעו מספרד דרך גלות ספרד. משפחת אבי התישבה ליד לוצרן בשוויץ ובמאה ה16 עברה לחבל הרהיין בגרמניה. במאה ה-19 נענתה המשפחה להצעת הצאר הרוסי לישב את שממת אוקראינה ועברו לדרום מזרח אוקראינה והפכו לבעלי אחוזה חקלאית בת כ- 1000 דונם שזיפים ותפוחים (כן, כן יהודים, שווה בנפשך).

משפחת אמי עברה עם גרוש ספרד להולד ובמאה ה16 עברה לדרום אוקראינה (בסרביה)לעיר קטנה בשם אקקרמן (כ-80 ק"מ מערבית לאודסה).
ככל הידוע לי מהורי הרי את המסלול הזה עשו עם משפחתי עשרות אלפים רבים מיהודי גרוש ספרד (חקרתי את הנתיב הזה משך כארבע שנים).

הלאה...מחקר גנטי שהסתיים אך ב- 2009 ונימשך כשמונה שנים מטעם האוניברסיטה העיברית הוכיח כי הרוב המוחץ של האשכנזים החיים במדינת ישראל חולקים גנים משותפים עם אוכלוסיות הערבים מדרום הר חברון. אותו מחקר הראה כי יהודי המזרח אינם כה קרובים לאשכנזים והערבים מבחינה גנטית. מכל מקום לא אלו ולא אלו חולקים גנים משותפים עם אוכלוסיית דרום קוקז.

הלאה...אני מניח כי צעדך הבא יהיה לדרוש שכל היהודים החיים בישראל יהיו בעלי מאפיינים אריים למשל כגון בלןנדינים עם ענים תכולות (רחמנא ליצלן). מדוע לא? מדוע חייבים היהודים להיות שזופים דווקא?

מדוע לדעתך יהודים פולנים, רוסים הונגרים, צרפתים וגרמנים אינם יהודים ויהודים תימנים, עירקים, סורים ומרוקאים הינם יהודים כשרים? שהרי התימנים אינם ניראים כמרוקאים שאינם ניראים כעיראקים שאינם ניראים כתורכים, ממש כפי שהיהודים הפולנים ניבדלים מהרוסים שניבדלים מהצרפתים שניבדלים מההונגרים וכך הלאה והלאה.


נמשיך? באם ניתעלם מהגישה הגזענית שאתה מבטא הרי העובדות מלמדות אחרת. העם היהודי הגיע לישראל משיבעים וחמש מדינות. כל פזורה ניראית ומתנהגת אחרת מהאחרת. מאידך אומה אינה ניבחנת בטוהר הגזע שלה (רמז לגזענות שלך) אלא בערכים משותפים ובמקרה שלנו בערכי היהדות המשותפים לכולם.
כאמור לעיל, אנו היהודים שונים במראינו ומנהגינו האחד מהשני אך אנו חולקים אמונה משותפת ומוסר יהודי משותף (לפחות להלכה) כך שאמת המדה להיותנו אומה אינה מגיעה מהפן הגעני / גיזעי אלא מהפן התרבותי.

כך נוצרו מירב אומות העולם. הקנדים, האמריקנים, הצרפתים, האנגלים ועוד עשרות אומות רבות בעולם, נוצרו מגזעים שונים אשר התאחדו לערכים ולמטרה משותפת כלשהי והחליטו כי הינם מהווים אומה ועם.
כך שגם ונניח שאתה צודק בעניו הכוזרים (ואתה טועה למהדרין וגישתך פשטנית ומסולפת היסטורי) הרי אין חשיבות מהו מקור אבותינו אלא דבקותם בדת היהודית, בערכי ומוסר היהדות ומוכנותם ונכונותם לדבוק האחד בשני תוך יצירת אומה יהודית וישראלית, כדבק המלכד אומה.
הבה ונשאיר את נושא הגזע והזענות לבורמן ומנגלה. חלקנו בל יהי עמם.
כתוב תגובה ל- א מ רול
א מ רול ,תגובה יפה ומעניינית
  נבו   6/09/10 04:13
אבל אני מדבר על הקהילות של מזרח אירופה ולא על יהודים מספרד שנדדו חלקם למזרח אירופה .הקהילה המזרח האירופאית שפגשו בפעם הראשונה את היהודים ממערב אירופה הם קראו להם פרענקים .אני לא מבין כל העולם יודע שרוב היהודים מאירופה הם אינם מארץ ישראל ורק פה מתעלמים מזה לחלוטין .
ונניח שעושה הבדיקות הגנטיות היו מוצאים שאין קשר שמי ליהודי מזרח אירופה, הציונות היית מוצאה את זה לאור .
הציונות בסיסה שקר אחד גדול .אז לך יש אילן יוחסין יפה ורומנטי ,אבל מה עם השאר האם יהודי הונגריה שכולם יודעים שהם צאצאי הכוזרים ומיקס של עמים אחרים האם גם הם מגירוש ספרד .אני תמיד טוען שעד 15 אחוז מיהדות אירופה הם מזרע ישראל וארץ ישראל .שאלתה מה זה יהודי גזעי על יהדות בבל שמעתה פעם ?.ושוב את הבדיקות עושים אנשים שעובדים עם המשטר הציוני הבולשיבקי וממש לא בעיה לבלף דברים וגם לטעון שהמונגלים הם עשרת השבטים האבודים אם זה אנטריס ציוני באותו רגע .יש הבדל בין עדות אין ספק כל עדה הכניסה לעצמה דם אחר אבל יש הבדל בין עם שלם שהתגייר לבין קבוצות קטנות שנכנסו לעם היהודי .ולא סתם רוב היהודים מאירופה הם אתאיסטים חסרי אמונה או שהם קיצונים בדתם כי הם גרים וגרים חיבים להוכח לכולם שהם חלק מהעם היהודי ,רק האשכנזים החילונים לא איכפת להם מדת .יהודי זה מי שנכח במעמד הר סיני בלבד וגרי צדק בלבד כל השאר הם עושים רק נזק לעם ישראל האמיתי .
כתוב תגובה ל- נבו
אתה וחבריך אינכם מסוגלים לבנות
  נבו,   11/09/10 16:42
אינכם מסוגלים לבנות מדינה כמדינתנו! ה"יהודים האמיתיים",שהם חבריך.. ממלאים את בתי הכלא בישראל..הם המקופחים בעיני עצמם..ה"בעיתיים"בבתי הספר בארץ!
כתוב תגובה ל- נבו,
מה השכלתך???-,יה חוכעם!
  נבו הגנטיקאי חי,ח   11/09/10 16:54
נבו,אתה קשקשן..מלא-שנאה..מבייש את המזרחיים...
איזו בושה !!חנך אותם !חנך אותם !
תמצא אותם ב"חינוך מיוחד".. ובבתי הסוהר !!
כתוב תגובה ל- נבו הגנטיקאי חי,ח
2
אל תנסה להבין אותם
  משה, עורך-דין   4/09/10 17:53
כאשר מציגים לאחד השונאים המקצועיים הללו שאלה הגיונית, כמו "מה ההבדל בין אריאל ובין שיחח מוניס, לוד או רמלה, שגם שם התגוררו ערבים ולכן גם הם "שטחים כבושים", אין בפיו תשובה הגיונית. לכל היותר, הם מסוגלים להנפיק תירוץ אווילי כמו "צריך להתחיל מאיזשהו מקום, ולכן הקו הירוק הוא ההתחלה של הכיבוש". כלומר, גם לגרסתם אין הבדל בין אריאל ה"כבושה" ובין אום אל פחם שתושביה הם אזרחי ישראל.

ואין תירוץ מטומטם מזה. הערבים, בצדק תכסיסי רב מבחינתם, אינם מבחינים בין שטח "ישראלי כשר" כביכול, שהיהודים כבשו וגירשו ממנו את תושביו הערבים, או שנשארו בו ערבים אומללים הנתונים כעת לשלטון הרשע הישראלי, ובין "השטחים הכבושים" שישראל שחררה במלחמת ששת הימים: אלה גם אלה הם אדמה ערבית קדושה, מולדת הפלסטינים מימים ימימה - בעצם, עוד מימי שלמה המלך שכידוע לכל היה מוסלמי - ולכן גם עליו אסור לוותר.

את מטרתם האמיתית של הערבים, לרבות הצדיק הידוע מחמוד עבאס, אנו רואים בסירובם להכיר אף ב"ישראל הקטנה" של גבולות 1967 כבמדינה יהודית. הכרה כזו תשמיט את הבסיס האידיאולוגי מתחת למלחמה העתידית להשמדתה הסופיתצ של ישראל, שהם חוזים שתבוא לאחר שישראל תתפרק מרצונה משטחי ה"כיבוש" שיוסי פולק וחבר מרעיו כה שונאים.

עבאס וחבורת הנוכלים פועלחים בכל פורום בינלאומי אפשרי נגד ישראל, כפי שנוהגים במדינת אויב, ומשמיצים אותה בכל העוצמה. אך רק יעז יהודי כלשהו לומר עליהם דבר-מה, ומיד יקומו כל שדי השאול. הרב עובדיה יוסף העז בחוצפתו הרבה להביע את שאט נפשו מהם, ומיד קמו כל הצדיקים הללו לזעוק: "הסתה נוראה". ואנו, בכסילותנו, לא העלינו בדעתנו להזכיר את ההסתה המתמדת בכל כלי התקשורת שבשליטתם, בבתי הספר שלהם וגם מפי דובריהם. זהו מימוש הביטוי "הקוזאקים הנגזלים".
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
למשה.
  מורה נבוכים   4/09/10 21:01


הנה לך ציטוט "טרי" מלפני כשבועיים של אימאם סעודי העונה

לשם מחמד אל-שריפי (משמעות שם משפחתו - "האציל", כלומר,

הם מתייחסים ל"נביא" בכבודו ובעצמו): 19.07.10

"הצורך לשפוך דם, לרסק גולגולות ולשבור צלעות למען אללה,

מביא כבוד למאמין".

ואלה הפרטנרים של ביילין ושות'.

שתהיה לך שנה טובה.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
רגע רגע דוד המלך היה מוסלמי?
  זקן   5/09/10 14:27
מתי האיסלם מופיע בקדור בארץ? 1400 שנות אחורה. מתחילה לנו כבר סופיסטיקה איסלמית בנוסף לסופיסטיקה שמואלנית
כתוב תגובה ל- זקן
3
הבעיה היא שלסמול אין ערכים
  דן ה   4/09/10 21:53
ללא ערכים אין תקווה אין אלוהים אלה הם הסמולנים רק עגל הזהב מעניין אותם תפגע להם בכיס ותראה איך יישרו קו אם כל אג'נדה
כתוב תגובה ל- דן ה
4
הופעותיהם איגן חסרות לאיש,טוב
  פלא יועץ   4/09/10 23:49
יעשה משרד החינוך באם יעביר את הכספים המיועדים לאותם מעכירי רוח,לחוגים במתנסים.או לקידום ילדים מחוננים בעלי כשרונות,גוף תיאטרלי הפועל לביזוי המדינה ואזרחיה,אינו ראוי לקבל מכספי הציבור לצורך קיומו.טולם האשליה שהם חיים בו,גורם להם לאבד פרופורציות במציאות. הערב רב צף ועולה ומבדל את עצמו מכלל ישראל.וסופו להעלם ולהימוג למרות שיעשה ככל שלאל ידו להזיקנו מבפנים. אך מזימתו הזדונית לא תצלח בידו. והקב"ה יצילנו מידם
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
מדובר באנשים רפי נפש
  יונתן מרקז   5/09/10 11:23
אין דרך אחרת להסביר את השנאה לכל אדם בעמם אשר אינו מסכים לדעותיהם, או חי בשכנות קרובה להם, והאהבה הבלתי נגמרת לשונאי עמם והטובחים בו.

מדובר באנשים שנפשם חלשה - רפי נפש, שמבכרים את ידו המושטת למלחמה של האויב, בשל פחדם ממנו, מאשר את ידינו המחבקות אותם כאחים.

רפי הנפש משכנעים עצמם כי הם פועלים מתוך נפש יפה, עקרונות נעלים, כאשר בפועל הם מונעים מתוך פחד, ואינם נאמנים לעקרונותיהם, כאשר אלו מפריעים לרווחתם.
כתוב תגובה ל- יונתן מרקז
6
יהדות
  משה חיפה   5/09/10 11:24
the only way to stop the illegitimate of Israel is to clarify it clear crystal ."WE WERE WRONG BRINGING ARAFAT DIVIDING OUR HOMELAND . A MOTHER YOU DON'T NEGOTIATE" youtube.com
כתוב תגובה ל- משה חיפה
7
השם יקום שנאתם!!!
  קורןנאוה טבריה   6/09/10 05:19
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
נגד השנאה צריך להשיב באהבה!
  נירררררררררר   6/09/10 12:18
הסמולנים הם אחינו, הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, גם אם נשתבשה עליהם דעתם, והם לקחו קשה מידי את התעמולה של אויבינו. צריך להמשיך ולנסות לשכנע, להסתייג בתוקף מדעותיהם, אבל להמשיך לאהוב אותם! שתהיה שנה טובה לכל עם ישראל
כתוב תגובה ל- נירררררררררר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il