|
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
|
|
|
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
|
|
|
רפאל בוכניק
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
|
|
|
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מורה נבוכים |
|
26/12/10 12:04
|
|
|
|
נו, שויין.
גם אתה מתגעגע לימי מפא"י העליזים.
גם אתה מתגעגע ל"חברת העבדים" של ההסתדרות.
אין בהרצל דבר הראוי לציטוט. לולא משפט דרייפוס הוא היה
נעלם בפח האשפה של ההיסטוריה ביחד עם כל המתבוללים.
המוסלמונאצים ניכסו לעצמם את אברהם אבינו והסטאלינאצים
כבר מצטטים את הרצל. מה רע בלצטט את סטאלין ?
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים
|
|
|
|
|
|
|
איש אמת |
|
26/12/10 15:25
|
|
|
|
1.
אין מתאם הכרחי בין סוציאל-דמוקראטיה, ואף סוציאליזם אנושי, לבין מפא"י וכיו"ב תופעות נקודתיות.
2.
המתבוללים היו תמיד האריסטוקראטיה והאיכות הגבוהה ביותר מבין היהודים ( באירופה, לפחות ), והם תמיד דאגו לגורל יקיריהם ההזויים והשבויים בדתם. הדתיים והמסורתיים היו בד"כ המעצור של הנפש הישראלית. לולא המתבוללים כהרצל, גורל היהודים היה אולי גרוע משל הצוענים באירופה.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש אמת
|
|
|
|
2 |
|
|
אלישמע |
|
26/12/10 13:18
|
|
|
|
ית.
מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי והוקמה בזכות ועל ידי הציונים.דעתך לא רלוונטית בדיוק כמו שדעתו של אחמדינג'אד לא רלוונטית.אנחנו לא מצויים באותו הצד של המתרס.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלישמע
|
|
|
|
|
|
|
ע.ג4 |
|
26/12/10 14:40
|
|
|
|
אתה צודק. בינך לבין קלינסקי אין שום דבר משותף. אתה יהודו נאצי והוא ציוני הגון. מה משותף לשנים כאלה?
|
|
כתוב תגובה ל-
ע.ג4
|
|
|
|
|
|
|
אלישמע |
|
26/12/10 17:56
|
|
|
|
אתה אומר שקלינסקי ציוני כשבפועל הוא מצהיר שאינו כזה. אתה אומר שאני נאצי וזה מראה עד כמה אתם הסמולנים חדלי אישים.
חידשתי משהו?
|
|
כתוב תגובה ל-
אלישמע
|
|
|
|
|
|
|
איתן קלינסקי |
|
26/12/10 19:17
|
|
|
|
אני מצר על כך שאתה משתשמש בצירוףיהודי ונאצי. זו מידה מגונה ובלתי נסלחת . אתה יכול לא לקבל את דעותיו של אלישמע ואף לשלול את דעותיו . אבל צר לי שאתה מצרף את הביטוי נאצי.
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי
|
|
|
|
3 |
|
|
סופר סתם |
|
26/12/10 13:42
|
|
|
|
מר איתן קלינסקי..לו היה הרצל מסובב אותנו במדבר 40 שנה
ורק לאחר מכן כובש שוב את הארץ הזו .בין יתר הצרות/טעויות שהיינו נפטרים מהם ..זה האוויל כמוך
|
|
כתוב תגובה ל-
סופר סתם
|
|
|
|
4 |
|
|
מלאך המוות |
|
26/12/10 15:36
|
|
|
|
והיה טוב אם היה אומר
"היה לי כרגע איזה רעיון" אה לא חשוב.
אבל במקום היצור המבחיל הזה חולה מין עם זקן של מקובל הסית את הגויים בגרמניה לחסל את היהודים או לפחות לעשות בהם פרעות כדי שיתנצרו . לבנו היינץ הוא אפילו לא עשה ברית מילה .
זה הגיבור של היהודים ? תפו עליכם עוד מעט נשלם את מחיר הבגידה בקב'ה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מלאך המוות
|
|
|
|
|
|
|
איש אמת |
|
26/12/10 17:54
|
|
|
|
ואיזה דבר טוב הביאה ברית-המילה, אותו מנהג אכזרי ומשפיל ?
אפשר לעבוד את האל בלי החיתוך הנבזי הזה. אפילו המוסלמים מבינים שזו לא מצווה מהאל, אלא מנהג בלבד.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש אמת
|
|
|
|
|
|
|
פלא יועץ |
|
27/12/10 10:14
|
|
|
|
מהי בכלל ברית ומהי מילה,כי זה מנהג אכזרי ומיותר,ישנן שתי אפשרויות :או שהינך אחד מהערב רב המסתובבים בתוכנו,או שהינך גוי נוצרי,בכל מקרה ,חכם-הינך לא.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
5 |
|
|
איש עצוב |
|
26/12/10 17:53
|
|
|
|
ניקיון יש רק על הידיים של חולה OCD. מי שבימין מדבר על מדינה נקיה מערבים או מי שבשמאל מדבר על מדינה נקיה מיהודים הם גם סהרוריים חסרי בינה. כפי שקלינסקי כותב, הרצל לא ניבא את תהליך הקמתה של מדינה ערבית לתושביה הערביים של ישראל, וזה בדיוק כל ההבדל, כי אילו יכולנו לחיות יחדיו, לא היה כל צורך במדינה נפרדת, והמציאות האדומה מדם הובילה אותנו להבין שמדינה כזו היא חיונית, ולכן הפרדה מירבית היא חיונית. אין מדובר בניקיון, אלא בחיים תחת גפן והתאנה, אני תחת הגפן שלי והערבי (מוסלמי) תחת התאנה שלו, עדיף לנו לומר שלום, סלאם בבוקר ממרחק, מאשר לקטול אחת את השני מקרוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
איש עצוב
|
|
|
|
|
|
|
איתן קלינסקי |
|
27/12/10 08:47
|
|
|
|
כל אזרח חמישי במדינת ישראל הוא ערבי . המדינה חייבת לכל האזרחים האלו כמו שהיא חייבת לאזרחיה היהודים.
כמו שלכל ישוב יהודי יש תוכנית מתאר. כך לכל ישוב ערבי חייבת להיות תוכנית מתאר .לצערי, לחלק הארי של הישובים הערבים אין תוכניות מתאר , למרות הגידול המשמעותי במספר התושבים הזקוקים לפתרונות דיור .
בשכונת עג'מי ביפו לא ניתן אף לא היתר בניה אחת במשך 62 שנים . אם בני השכונה מבקשים פתרון דיור ובלית ברירה הם שכרו דירה בבת ים , הרי יש הצדקה לקיים הפגנה נגדם ?
לצערי, הימין מבקש ללבות את השנאה . במיוחד בשבוע שקראנו את פרשת שמות, בה למדנו על בשרנו מה המשמעות של דהמוניזציה שעושים לזר "פן ירבה ופן יפרוץ" ואיך אנחנו הרגשנו שהפנו לעברנו את המילה החייתית "שורצים" , שלקוחה גם היא מהפרשה .
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי
|
|
|
|
6 |
|
|
שולמית. |
|
26/12/10 18:21
|
|
|
|
אני מצרה כמוך, שהמפלגה שהובסה ספרותית ב"אלטנוילנד" ב-1902סוחפת אחריה את הציבור בישראל ערב 2011.
|
|
כתוב תגובה ל-
שולמית.
|
|
|
|
7 |
|
|
שימוש לרעה |
|
27/12/10 10:05
|
|
|
|
אנו יודעים שאתה לא ציוני
השימוש הציני שלך בכל מסמר להשמצת המדינה מיותר
לערבים יש מספיק סייענים
|
|
כתוב תגובה ל-
שימוש לרעה
|
|
|
|
8 |
|
|
פלא יועץ |
|
27/12/10 10:46
|
|
|
|
כותב הרצל בחזונו:"לכל חבורה הרב שלה,ההולך עם קהילתו.הכל מתארגנים לחבורות ללא כפייה,החבורה המקומית מתלכדת מסביב לרב.כמספר הרבנים כןמספר החבורותהמקומיות.הרבנים יהיו הראשונים שיבינו אותנו,הראשונים שיתלהבו לענייננו ומעל הבמה ילהיבו את האחרים..אנו מכירים את ההשתייכות יחד ההיסטורית שלנו רק באמונת אבותינו,שכן מזה זמן רב קלטנו לתוכנו קליטה בל תימחה את לשונם של לאומים שונים.הרבנים יקבלו איפוא את הודעות "האגודה" ו"החברה" כסידרן וישמיעו ויסבירו אותן לקהילתם.ישראל יתפלל בעדנו."- מר קלינסקי בכל הספר "מדינת היהודים" לא מוזכרת אף לא פעם אחת המילה- ערבי,נאדה,כלום. אז נכון,הרצל היה מחזאי שכשל,פובלציסט בינוני,איש משפחה לא ממש דוגמא.אך הוא הצליח להפיח תקוה חדשה בלב היהודים,בתחילה גם הדתיים תמכו בו.ולהניע תנועה לאומית של התחדשות,ראשית צמיחת גאולתנו.וע"כ יש להוקיר לו טובה,למרות שאינני נמנה על מעריציו. כמו כן השם גאייר- בגרמנית משמעותו-נשר,ואף הרמב"ם, [שהיום הוא יום ההילולה שלו]נקרא "הנשר הגדול".-את "התנועה הלאומית" הערבית הקימו האנטישמים הבריטים אשר התנגדו להצהרת בלפור,ביחד עם המוסלמו נאצי שמשפחתו הגיעה מאלג'יריה,חאג' אמין אל חוסייני,המופתי הירושלמי,הנגרל באס.אס.הגרמני,שביקש להשמיד ולמחות את כל יהודי ארצות ערב.אז ממה נפשך.תתפקח. ובע"ה נזכה לגאולה שלימה במהרה בימינו,אמן.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
9 |
|
|
אורנה רב-הון |
|
27/12/10 12:26
|
|
|
|
איתן, אני מסכימה כמעט עם כל מילה שכתבת. אני רק תמהה על ההצהרה שלך: איני רואה את עצמי כציוני.
האם אתה יכול לכתוב לי מהו ציוני בעיניך?
|
|
כתוב תגובה ל-
אורנה רב-הון
|
|
|
|
|
|
|
אלישמע |
|
27/12/10 19:42
|
|
|
|
מה שהיה ברור לכל בר דעת נעלם מעיני חסידיו השוטים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלישמע
|
|
|
|
10 |
|
|
גילי בן נר |
|
28/12/10 11:21
|
|
|
|
למען ההגינות היית צריך להביא גם את הצדדים החיוביים שיש בתנועה הציוניתץ
|
|
כתוב תגובה ל-
גילי בן נר
|
|
|
|
|