w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
חטא אי-השוויון בנטל השירות הסדיר ושירות המילואים הוא צורם ומקומם גם בימים רגילים, קל וחומר בימי מלחמה, והנה, כמו במשל מלפני שלושת אלפי שנים "האיש העשיר" חמל לגייס את "צאנו ובקרו", ...
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
דרור אידר
דרור אידר
חג הקציר ומועד הבאת הביכורים במקרא הוא גם חג מתן התורה, הבשורה המוסרית ששינתה את העולם    כיצד תיארו חכמינו את הבאת הביכורים בזמנם, ושלוש הערות אקטואליות לעשרת הדיברות
דן מרגלית
דן מרגלית
מיקי זוהר - מעמיד פנים, זורה חול בעיניים; אבי דיכטר - בוז; ישראל כ"ץ - אפרטצ'יק קטן, הורדוס נלעג; שלמה קרעי - סמל הרע בפוליטיקה של הליכוד; עמיחי שיקלי - גועל נפש
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עוד יישפך דם נקיים
מאת: צ'לו רוזנברג   |  04/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מרצ'לו....
  י.ש   4/07/11 14:39
אתה חוזר על מנטרה שאין לה אחיזה במציאות...לדעתי זה נובע מאי הבנת המתרחש במדינת היהודים...ואולי מהנטיה הפוליטית שלך שהיא שמאלה מן המרכז...האמון במערכת אכיפת החוק קרי, משטרה,פרקליטות ובתי משפט היא במצב קטסטרופלי...ולא רק מצד הדתיים,אלא גם מצד החילונים....כאשר האמון נשבר,אלה הן התוצאות...ראה את המתרחש ביוון,כאשר האמון המערכת הפוליטית קורס....ובישראל אנחנו עדיין עדינים...
כתוב תגובה ל- י.ש
2
"עוד יישפך פה דם..."
  חנה שרה-   4/07/11 14:55
דם יהודים נשפך כמים, על ידי קואליציית ה"שלום" השמאל&ג'האדית, שאתה נמנה עליה! שחיטת תינוקות יהודים, לא עוררה כאן רעש כזה, כמו ספר, שהוא מחוייב המציאות, מחוייב המוסר ומחוייב צו החיים!!!
כל עדת הטורפים, שונאי ישראל, האוסרים על יהודים להגן על חייהם, המגיבים בשמחה על רצח מתנחלים ורואים בזה מקדם "שלום", קופצים עם הגבלסיזם שלהם. אותה הסתה שהמומרים במשך כל הדורות, הסיתו בה את כל הגויים.
התישבות שלמה חוסלה, משום שהרבנים אסרו, בטפשותם, או בנפשעותם, על היהודים להגן על מולדתם - יהודי לא ירים יד על יהודי - אבל, חמישים וחמישה אלף ברגים יהודים קטנים, החריבו התישבות נפלאה, מכל הבחינות.
לא, לשופט "ישראלי" אסור לעצור רב, כל עוד לרב אין הזכות לעצור את השופט. מעמדו של הרב גבוה פי כמה וכמה ממעמדו של שופט, ובמיוחד, שמאלני, שכל פסיקותיו מיועדות להרוס את ה"עולם הישן"!
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
תגובה
  צ'לו רוזנברג   4/07/11 15:15
תגובתך היא ההוכחה הטובה ביותר שטענת המאמר מדוייקת להפליא . הנסיון שלך לזהות אותי עם הגרועים שבאויבי ישראל היא ההוכחה למוכנותך ושל אלה התומכים בדעותיך ללכת עוד יותר רחוק . תגובתך טובה הרבה יותר מאשר המאמר שלי . את מנציחה את טענותיי אחת לאחת .
כתוב תגובה ל- צ'לו רוזנברג
3
מאז הסזון לא פסקה המלחמה החד
  חנה שרה-   4/07/11 15:00
צדדית!
כן, למדנו שמלחמות יהודים אינם דבר נדיר, תמיד, מהרסינו ומחריבינו ורוצחינו מבית, מלשינים, מוסרים ורודפים נלחמו ביהודים, וכשלא הלך להם, הזמינו את הגויים לעשות פה "סדר". כשיש רוצחים מתועבים, שונאי יהודים, כמו בן-גוריון ויצחק רבין, כמו כל הכותבים "על צד שמאל", ברור שתהיה מלחמה. למעשה, המלחמה, שהיא חד צדדית, מתנהלת כאן בכל עוז מימיה הראשונים של ה"ציונות", התנועה האנטישמית של הרצל.
עם ישראל התרגל כל כך להיות מוכה, שאינו מבחין בכך, שכל כוחות השחור היהודי נלחמים להשמידו.
יש מלחמה! רק הצד הצודק אינו משתתף בה. האויבים עושים את כל המאמצים לגרות את קרבנותיהם להשיב מלחמה שערה, כי אז, לדעתם, יוכלו לחסלם. אבל, כאשר תפרוץ המלחמה הבלתי נמנעת, השמאל ימוגר! יש אלוקים!
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
תגובה
  צ'לו   4/07/11 17:59
ברכות על הצטרפותך למפלגה הנאצית . ראשוני המושמדים על ידי הנאצים לא היו יהודים אלא גרמנים שלא מצאו חן בעיני "הגרמנים האמיתיים" לכן הוצאו להורג . הטקסט שלך אינו מבייש טקסט נאצי ראוי לשמו
כתוב תגובה ל- צ'לו
ההיטב חרה לך? אידיוט!
  חנה שרה-   4/07/11 21:32
התחלת, כרגיל אצל צבועים, באיזון הקדוש - אלה ואלה נגד המדינה. ואז, כמובן, התקבעת על היהודים. כי זו היתה מטרתך מלכתחילה.
השמאל הוא נגד העם היהודי וגם נגד המדינה, כי יש בה כמה יהודים. היהודים אינם נגד המדינה, הם בעד חיי עם ישראל, ואם המדינה אויבת היהודים, אז המלחמה היא במדינה, כמו בכל אויב אחר של היהודים. והמדינה שהשמאל בנה, היא האויב מספר אחת של העם היהודי. הערבים לא הצליחו להזיז אותנו מילימטר מארצנו, את כל ההפקרה עשו היהודים - מאז ההסכמה, למעשה, היזמה, להפקיר 77% של ארץ ישראל לג'יהאד, דרך חורבן התישבויות שלמות בארץ, ועד מלחמה בכל קרוואן של בוני הארץ, כל זה עבודה כחול-לבן-אדום. את "תהליך השלום", שהפיל אלפי קרבנות יהודים, כי הוא, באמת, קידום תכנית השלבים הג'יהאדית להשמדתנו, מנהלת המדינה שהשמאל בנה. וכל זה, מתוך שנאת ישראל!! אין לזה שום קשר לשלום, וכמובן לא לדמוקרטיה, כאמור, זה נאציזם טהור. ומום שבך, אל תדביק ליהודים.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
גם אתם התחלתם עם בני עמכם
  חנה שרה-   4/07/11 23:15
ואינכם צריכים לעבור הלאה, כי כבר הגעתם ליהודים, שהם בני עמכם. גם הנאצים הגרמנים התחילו בגירושים, וכן, גם אתם. אולי, סתם לא נתקלתי בכך, אבל, האם היה לך משהו לומר נגד ביצוע מדיניות היודנריין בארץ ישראל? או רק על יהודים שהפגינו נגד... וזה, כמובן, נגד השלטון החוקי, נגד הדמוקרטיה ונגד השלום.
אפסים צבועים!
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
תגובה
  צ'לו   5/07/11 08:46
לפני התגובות מתלהמות וחסרות כל שחר , ראוי ללמוד קצת . כתבת : "מדיניות היודנריין" . אין מושג כזה אלא יודנראט שבעברית פשוטה להבנתך זו "מועצת זקנים" או "מועצת יהודים" בגיטאות . קצת שיעורי בית לפני סיסמאות ריקות מתוכן נוסח הממונים על היודנראטים .
כתוב תגובה ל- צ'לו
במקרה אני קוראת גרמנית,
  חנה שרה-   5/07/11 11:11
הורי עלו מפראנקפורט שבגרמניה, לפני "השואה". פירוש - JUDENREIN - טהור מיהודים. אז, לפני שאתה מקשקש, תתחיל ללמוד אותה, ולפני הכל, אהבת ישראל. מזה אין לך כלום!

יודנראט, זה מה שהיו אבותיך הרוחניים; הם היו כולם מן השמאל!!! לא היה שומר מצוות אחד בכל היודנראט, בכל הקאפו'ס ולא במשטרה היהודית - כולם היו שמאל!!!!

וכך כתב עליהם המשורר, יצחק כצנלסון, הי"ד - " ביום 22 ביולי, בשנת 1942 פשטו חבורות השוטרים, בחורים יהודים, על בתי הפליטים, העניים המרודים, הנגועים וגוועים ברעב, על בתי מחסה הילדים הדוויים וסחבום עגלות עגלות,מלאות אנשים נשים וטף, ככלובים מלאים עוף, אל תחנת הבכא, אל מגרש ה"אומשלאק" (אנ'אומגליק און א שלאק ואלן זיי טרעפן,די יידישעפאליציי" – שיבואו אסון ומכה נאמנה על המשטרה היהודית)......
"אלה השוטרים מישראל! החרפה עדי עד.... מה להם עם עם היהודים? .... הראשים שבהם גמרו חוק לימודי המשפטים, הנדסה וכד', וכדאי לציין, כל מה שגדלו במעלת הדיפלום, קלקולם גדול יותר.....
"אלה השוטרים – כמעט בלי יוצא מן הכלל, הפחותים שבפחותים, מזוהמים מתוכם, מזוהמי הנפש..... רקב החלודה הם העולה במי בצה, אם אתה נתקל בם, אתה בא לידי הקאה... הם המה החומר הרצוי ביותר לגרמנים, במין 'אנושי' זה שמחו כמוצאים שלל רב. מצא מין את מינו. הגרמנים, חיתו טרף אלה, לשו בהם, עיסו את השאור המסריח הזה, שמוהו בתנורם ויצא הטומטום המכוער והנעווה הזה – השוטר 'היהודי' כביכול, שאין בו אף משהו מן היהודים ואף משהו מן האדם. פרי גרמנים ורוח העם הרוצח הזה"!

כתוב תגובה ל- חנה שרה-
תגובה
  צ'לו   5/07/11 12:34
יתכן ואת יודעת לקרוא אך להבין נראה שפחות . תמשיכי לכתוב כי כך יווכחו כל אלה הקוראים את "הפנינים" שלך עד כמה דעותיך תואמות את האנטישמים הגדולים ביותר , כולל אלה ששלטו בגרמניה . מי שרוצה לראות את ישראל נקייה מיהודים מסוימים זו את ואלה שכמותך אך מלאכתכם לא תצלח .
כתוב תגובה ל- צ'לו
מרצ'לו....
  י.ש   5/07/11 12:14
אתה טועה....עיין פרשת בית החולים היהודי בברלין,ושם תמצא
את המושג "יודנריין....היינו נקי מיהודים...
פרט לזאת המדיניות הנאצית שאפה ל"יודנריין" בכל אזור בו
שלטה,זאת למרות שהשתמשו במילים מכובסות..
כתוב תגובה ל- י.ש
4
צ'לו,פוליטקלי קורקט לא עושה לי
  נחום שחף   5/07/11 09:38
את זה. גילוי נאות - אני יהודי חילוני למהדרין חוזר בשאלה מתגורר ברמת-גן, לא מת על השנאה ליהודים באשר הם מתנחלים או מצביעי מרץ, לא מת על ההפליה ליהודות ביחס לאיסלאם, ההפליה במערכת המשפט ובעתונות למתנחלים ביחס למצביעי מרץ. צ'לו, כתיבתך היפה המשכנעת ההולמת את הפוליטקאלי קורקט המאפיין את המיין סטרים באשר הוא, לא עושה לי את זה. אדם חושב, הגון, בעל עמוד שידרה מוסרי, אינו מהסס ללכת נגד הזרם, גם כשלא פופולארי. איפה היית כשהמואזינים במסגדים קראו לרצח יהודים באשר הם? איפה היית כשפרופסורים באוניברסיטאות ישראליות הצדיקו את הטרור הערבי? איפה היית כשגנרל ישראלי השווה בין חובשי הכיפות הסרוגות והחיילים הנאצים? איפה היית כשאנשי הרוח במדינה קראו לרצח מתנחלים, או סתם יהודים דתיים?
 געגועים לתותח הקדוש
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תגובה
  צ'לו   5/07/11 13:18
מכובדי . המאמר הנוכחי מתייחס לשנאה כלפי היהודים ולא משנה מאיפה היא באה . הסכנה הגדולה ביותר לקיומה של ישראל איננה הערבים כי הם לא יצליחו לגבור עלינו אלא השנאה של יהודים כלפי היהודים שכבר בעבר הביאה לחורבן מדינה היהודית . מי שקורא לחיסול של אלה או של אלה , מי שפוגע בחיילים ובצה"ל כדי להחריבו , , מי שמאיים שבבוא היום יבוא חשבון עם המתנגדים ויעמיד אותם לדין בגין בגידה , איננו אלא הגרוע שבאויבינו .
כתוב תגובה ל- צ'לו
5
למעלה מ-60 שנה מתנהלת כאן מלחמ
  קורןנאוה טבריה   5/07/11 12:34
מלחמת אזרחים חד צדדית והרבה דם נקיים נשפך ע"י קין השמאלני! וכדאי לך ללמוד היסטוריה=היסטוריון סלקטיבי שכמוך!!אפשר לחשוב שהיהודים שולטים כאן?כמה צביעות ורוע אפשר עוד לבלוע מהשמאל המרושע הזה?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תגובה
  צ'לו   5/07/11 13:12
בגלל אנשים המחזיקים בדעות כמו שלך נכתב המאמר למען לא יטענו בעתיד שאף אחד לא התריע . בוטות מילותיך אינה מפתיעה כלל .
כתוב תגובה ל- צ'לו
לא התייחסת לעובדות-זה שיש לי ד
  קורןנאוה טבריה   6/07/11 12:58
דיעות מוצקות ו"קיצוניות"פרו-השם ישראל-וזה שאני בוטה זו זכותי להיות כזאת כיאה למדינה דמוקרטית-מתוקנת. ואגלה לך סוד אני גאה בדעותיי הפוליטיות ועל היותי בוטה כלפי השמאל האנטישמי סלקטיבית!תתייחס למהות דברי אודות קין המפא"יניק ששפך דם נקיים של יהודים חפים מפשע-לאחר עלילת דם "המרד"=להד"ם!!!!אותו,את קין אתה צריך להפחיד ולהזהיר מפני שפיכת דם נקיים-לא את הבל האהבל מימין שנותן את הלחי השנייה על פי תורת "ההדר הז'בוטינסקאי" המביש במקום להשיב מלחמה שערה ברוצחיו הנקלים ובברכת "שלטון החוק"? כפי שקרה בטבח ב"אלטלנה"?!איפוא הבושה לפחות?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il