w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
אחרי 7 באוקטובר הדרישה של ראשי מערכת הביטחון שנסמוך עליהם בעיניים עצומות וניתן להם שיק פתוח היא לא לגיטימית    העמדה הזו שהם הכי חכמים והיחידים שיודעים ותמיד צודקים ואנחנו לא מבינים...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
במאי 1940 בצרפת וב-7 באוקטובר 2023 בישראל, מקצועיות בתחום המלחמה והטרור הכריעה אספסוף חמוש, צרפתי וישראלי; מפקדים שאינם מבינים מה קורה בשדה הקרב משגרים דיווחי שקר; אופנוענים גרמנים...
דן מרגלית
דן מרגלית
האם האנשים האלה נשארים יועציה של מירי רגב? הרי האינטרס שלה הוא בעצם שהם יעופו לה עכשיו מן המשרד הרחק ככל האפשר, ואם אינה עושה זאת - האנוכית מעוררת הסלידה - מדוע היא משאירה אותם בחב...
דרור אידר
דרור אידר
הפארסה בביה"ד בהאג חשפה אותנו לשאלה שנמנענו ממנה עד כה: מה אחריות בית המשפט למחדל ה-7 באוקטובר וכיצד עזר לבנות את הקונספציה שהתנפצה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אז מי רצח באמת את ג'ו אלון?
מאת: יוסי ברנע   |  02/09/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רב הניסתר על הניגלה
  הרב איסר רבינוביץ   3/09/11 00:48
אחרי שנשיאנו האהוב שמעון פרס יילך לעולמו בשיבה טובה, ייוודעו לעם ישראל הרבה סודות כמוסים על רצח רבין, עמירם ניר, אלוף רחבעם זאבי, ג'ו אלון, אליהו בן אלישר, ואולי אפילו רב אלוף רפאל איתן ז"ל ???
כתוב תגובה ל- הרב איסר רבינוביץ
החתרן
  לואי מרשל   3/09/11 01:49
אפשר להוסיף גם את פולארד לרשימה.הוא ישוחרר אחרי שפרס יחזיר ציוד באפסנאות.האמריקנים היו משחררים אותו כבר מזמן,אבל מה לא עושים בשביל חברים....
כתוב תגובה ל- לואי מרשל
ועל הפקרת יהדות אירופה לנאצים-
  קורןנאוה טבריה   3/09/11 09:01
ו"השמפניה"של קין בן-גוריון=ישראל רודוף קסטנר=לא דיברנו!ועל עלילת-דם רצח ארלוזורוב,ועל רצח ידידיה סג"ל,ועל הסיזון והטבח ב"אלטלנה",ועל עלילת הדם דיר-יאסין,ועל עלילות מע"צ ועמוס ברנס,ועל ה"שמפניה"לעלילות סרק סרק גם לא הזכרנו הפעם!אבל אמת מארץ תצמח וצדק משמיים נשקף במוקדם או במאוחר-הארץ עוד תתבע את פושעיה ובוגדיה=ללא ספק!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נהפוך הוא=רב הגלוי על הנסתר!-ו
  קורןנאוה טבריה   3/09/11 08:52
וכצפוי ממדינה הנשלטת ע"י 0מול אדום ותשקורת אנטישמית סלקטיבית שכל כתבלביה יודעים את האמת ושותקים כי זה משתלם להם כלכלית-לדעתי,זה רק עיניין של זמן שהאמת תיחשף אודות פושעי מפא"י האדומה לדורותיהם-והחוק ישיב להם כגמולם=בעזרת השם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אולי נגלה עוד רציחות....
  דני ב   3/09/11 10:23
באחריותו של שמעון פרס. נתחיל ברצח הראשון של הבל. האם אתם בטוחים שידו של שמעון פרס לא בדבר? רציחתו של יוליוס קיסר, של קליגולה, ואם נעבור לזמנים המודרנים אזי רצח אברהם לינקולן, אין ספק שידו של פרס בדבר, ומה לגבי רצח קנדי? הקונספירציה בהתגלמותה. וכמובן איך אפשר לשכוח את רצח חיים ברנר וארלוזורוב. כאשר יפתח גנזך המדינה נגלה שמדובר כאן ב"רוצח סידרתי". מה נאמר אין שכל אין בעיות.
כתוב תגובה ל- דני ב
2
קראתי את הספר על רצח ג'ו אלון
  חשדנית   3/09/11 12:01
המסקנה שלו בסוף כל כך אידיוטית שעולות בראש מייד שתי אפשרויות: או שהמחבר באמת אידיוט (מה שלא סביר) או שהספר הוא חלק משטיפת המוח שמנסים לעשות לנו. המסקנה שלו היא שארגון ספטמבר השחור הוא שרצח את ג'ו אלון, ושעלה בידיו לגלות מי היה הרוצח - איזה חסן עלי אחד מלבנון - ושהוא העביר את זה למוסד וקיבל בתשובה הודעה בבלקברי "העניין סודר.הנ"ל חוסל" נו באמת...מי שכתב את הספר הוא קצין מודיעין אמריקני בכיר..שזה אוטומטי מחשיד אותו בשקרים ובמניפולציות.

מה שכן, אפשר להוציא מהספר כמה עובדות, למשל, נחשו מי היה המפקד של ג'ו אלון בשגרירות ישראל בארה"ב? אלי זעירא ! שהיה הנספח הצבאי של צה"ל. משם הועבר זעירא לתפקיד ראש אמ"ן ולדעתי,זה היה תפקיד מפתח לקראת מימוש המלחמה.
אגב, ועדת אגרנט מצאה את זעירא אשם אבל לא המליצה להדיח אותו מצה"ל כפי שהמליצה על דדו. דיין מייד הציע לו את תפקיד מפקד פיקוד מרכז, אמנם לא יצא לפועל וזעירא יצא לשליחות, אבל כבר נאמר על זה במקורותינו: יד לוחצת יד.
כתוב תגובה ל- חשדנית
עוד משהו משונה
  חשדנית   3/09/11 12:06
מתברר כי ישראל מעולם לא חקרה את הרצח בעצמה. בניגוד משווע לכל המדיניות שלה אז והיום לגבי רצח של ישראלים ע"י טירוריסטים. התברר בוודאות שהרצח לא היה למטרות שוד כי לא נגנב שום דבר והארנק וכל הדברים נשארו שם כפי שהם. ז"א שהיה רצח מכוון.
ועוד משהו מוזר - ארה"ב גם היא לא חקרה את הרצח מעבר לפאן של המשטרה המקומית, ומישהו אפילו הורה, לאחר כמה זמן, להשמיד את כל העדויות שנשארו בשטח (בדלי סיגריות, תרמילי האקדח, טביעות אצבעות ועוד) למרות שהרצח עדיין לא פוענח !

מסקנה-אם ישראל וארה"ב לא ניסו לחקור את הרצח סימן שהן עצמן היו בעסק !
כתוב תגובה ל- חשדנית
מאחורי מלחמת יוה"כ עומדת ארה"ב
  חשדנית   3/09/11 12:12
מאחרי מלחמת יום הכיפורים עומדת....ארה"ב !
התכנית השטנית של ארה"ב הייתה להשתמש במדינת ישראל כדי להשיג את המטרה שלה – דחיקת רגלי הסובייטים במזרח התיכון , וכניסתה במקומם, כחלק מהמלחמה הכוללת שלה בברית המועצות וגרורותיה מוויטנאם קמבודיה קובה ואפגניסטאן ובכל מקום שבו היו קומוניסטים.
התכנית של האמריקאים במזרח התיכון הייתה לגרום לכך שמדינות ערב יעברו לצידה וינטשו את בני הברית המסורתיים שלהם מזה שנים, הסובייטים, וזאת באמצעות הזרמה של כסף, נשק, תמיכה באו"ם, בתעשיות, בכלכלה, ו....הבטחה להחזרת כל השטחים שלהם שנכבשו על ידי ישראל במלחמת ששת הימים, במסגרת 'ניצחון' ערבי במלחמה שתחזיר להם את הכבוד האבוד. למרבה הזוועה היו לתכנית של האמריקאים משתפי פעולה בצמרת השלטון בישראל, ששיקרו ורימו את העם וגרמו ליותר מאלפיים ושבע מאות אבידות בנפש. התכנית הייתה כזאת – לגרום לישראל להפסד מכוון ! במלחמה וזאת על ידי העמדת פנים שמלחמה לא עומדת בפתח. לכן – לא גוייסו מילואים, לא הייתה כוננות, לא הייתה פעולת מנע מקדימה, לכן לא הופעלו האמצעים המיוחדים להאזנה, לכן לא הופעלו האמצעים המיוחדים בקו בר לב ובתעלה שנועדו להבעיר אותה כדי למנוע חצייה. לכן הורו למפקד חיל הים לבטל את הכוננות שיזם באופן עצמאי (הוא לא ציית) ולמפקד חיל האוויר לבטל את ההפצצה המקדימה שתיכנן (המטוסים נאלצו להשליך את הפצצות לים), לכן שבועיים לפני המלחמה הייתה הוראה לאסוף את כל הטילים שהיו במעוזים, ולפנות את המוקשים. יש אנשים שעוד יכולים להעיד על כך בעצמם. אני הכרתי אחד מהם.
משה דיין היה אחד ממשתפי הפעולה עם האמריקאים. לדעתי גם אלי זעירא.
היו כאלה שידעו על המזימה נגד עם ישראל – ושתקו. לדעתי וייצמן אחד מהם. היו כאלה שידעו לפני והתריעו - ולכן נרצחו. אולי ג'ו אלון אחד מהם. היו כאלה שנודע להם רק לאחר מעשה אבל לא הספיקו לעשות הרבה כי נרצחו. לדעתי דדו אחד מהם...
כתוב תגובה ל- חשדנית
עוד 3 נקודות
  חובב בטחון   3/09/11 22:09
1.מדוע לא חושפים את כל מסמכי מלחמת יוה''כ ?
הרי עברו 38 שנים !
2.ידוע שגורודיש רצה להרוג את משה דיין.עכשיו מובן למה.גורודיש שמע על הקנוניה של קיסנג'ר+דיין.
ותכנן ממש להתנקש במשה דיין,מרוב זעם.
3.איך זה שפרס שותק ?
-יש כאן טענות קשות נגדו.איפה היועצים/דוברים של פרס ??
כתוב תגובה ל- חובב בטחון
3
לחפש את הפתרון מחתחת לפנס
  עזרא מנצור   3/09/11 12:10
הוצגו כאן תיאוריות מעניינות ומרתקות. אין ספק. אבל האמת, לדעתי, היא בנאלית עד כאב. חיסול ישראלי ברמת חשיבות כמו ג'ו אלון תיחשב להישג לערבים. בנקודת התורפה, הפיסית, שהיתה קיימת ממנה ניתן לחסל את הקצין הישראלי, התמקם מחבל ערבי או רוצח שכיר שעשה בשליחות הערבים, ירה כדור והסתלק בדרך מילוט שהוכנה מראש.
כל התגובות שהושמו בפיהם של עזר ויצמן או יצחק רבין, נבעו מתיסכול עמוק.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
4
התיזה של מילשטיין
  יוא"ב   3/09/11 18:08
התיזה של מילשטיין לפיה הוחלט להקריב כמה מאות הרוגים ומי יודע כמה פצועים ונכים למען רעיון כלשהו של קיסינג'ר נשמעת מחרידה ביותר. כאשר זורקים לאויר תיזה כזו יש לפחות להביא הוכחות ולו גם חלקיות.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
יש משהו אבל סיפור אחר
  יוסיפון   3/09/11 19:32
תיאוריית יום כיפור של מילשטיין וגם של האלמנה חסרת שחר. גם המנהיג הישראלי הציני ביותר לא יארגן לצה"ל תבוסה שלושה שבועות לפני הבחירות! זה פשוט טמטום ושטיפת מוח של מי שטוען כך. מלחיה"כ התקיימה 3 שבועות לפני בחירות לכנסת שבהן הבטיח המערך שמעולם לא מצבנו טוב יותר. אז יכולים להיות הסברים, אבל לא קשקושי הקונספירציה.
כתוב תגובה ל- יוסיפון
5
ההיסטריה של דיין היתה אמיתית
  michael123   3/09/11 20:39
ההיסטריה של דיין כשהמצרים הצליחו בחציית התעלה היתה אמיתית. כשהוא דיבר על חורבן הבית השלישי - זה זעזוע אמיתי. אף כי ההיסטריה שלו היתה מופרכת לחלוטין ונבעה מאיבוד עשתונות שאפיין גם את שאר הגנרלים שעשו כל מה שלא צריך, ולא עשו מה שכן צריך, היא מעידה בראש וראשונה על הפתעה מוחלטת.

לדבר על "קונספירציה" במובן של תבוסה מכוונת במלחמה זו הגזמה ביג טיים.
כתוב תגובה ל- michael123
6
נקשיב למה שאמר תא"ל אגסי יעקב
  דני בז   3/09/11 22:14
בראיון שלאחר תוכנית הטלוויזיה על גו' אלון ונחבר לזה את העובדה שכל הממצאים מזירת הרצח, בעיקר תרמילי הכדורים שנאספו בזמנו, נעלמו באורח מיסתורי מגנזך ה-F.B.I , אחר-כך נוסיף את העובדה ששום אירגון טרור לא נכס לעצמו את הרצח, ונקבל תוצאה ברורה כשמש בצהרי היום. אין מצב שגו' אלון נרצח בידי אויבינו ובודאי שלא אלו המדברים ערבית וגם לא רוסית, או צ'כית!!!
מי שרצח אותו, הם ככל הנראה אלו שמכרו אותנו במלחמת יום כיפור!
כתוב תגובה ל- דני בז
אלה שמכרו אותנו במלחמת יום כיפ
  אוונגארד   5/09/11 15:33
u.s.a = משענת קנה רצוץ
כתוב תגובה ל- אוונגארד
yes, you are correct
  Gilead   6/09/11 01:56
I just want to add, the USA is a dangerous monster that easily will destroy its friends. Diversify Israel and build you military capability by yourself, never give secrets to the USA.
כתוב תגובה ל- Gilead
7
עזר וייצמן בתגובה:"אם אפתח את
  קורןנאוה טבריה   4/09/11 04:48
הפה העם יהיה בשוק!"את הדברים אמר וייצמן לאל"מ יעקב אגסי שמבקש עד היום תשובה לשאלה:מי רצח את ג'ו אלון הי"ד!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
מורשת הפלמ"ח בתגובה:"אנחנו לא
  קורןנאוה טבריה   4/09/11 05:14
היינו פלמ"חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול-אנחנו היינו חורניים והייתה לנו מורשת.בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים=גם יהודים אם צריך!"(הפלמ"חניק יורם קניוק בספרו'נבלות'=תרתי משמע!)וכנראה שהיה "צריך" לחסל גם את היהודי ג'ו אלון?הי"ד!בגלל שידע על העסקה בין גולדה,דיין והיהודון הבזוי קיסנג'ר שאירגן לסאדת "ניצחון קטן" להשבת כבודה הנרמס של מצריים מ"ששת הימים"=ובתמורה יגרש סאדת את הרוסים מהמזרח התיכון לטובת אמריקה שבעוכרינו! דיין וגולדה של מפא"י,לצורך הענקת ה"ניצחון הקטן" למצריים הם ניקו את כל השטח מהמוקשים שהגנו על ישראל מפני פלישה מצרית איסלמית ובכך הקריבה מפא"י על מזבח ה"שלום" עם מצרים:3000 אלפים חללי צה"ל הי"ד!ולמרות זאת סירבה מצרים לעשות הודנא עם מפא"י=רק עם בגין!לא לחינם נהג סאדת הפרו-נאצי לכנות את קיסנג'ר:"הנרי אחי"=אחרי הכל הוא סייע לסדאת לרצוח 3000 חיילי צה"ל על מזבח האינטרס האמריקני! ואת זה ידע ג'ו אלון הי"ד=לכן נרצח!דיין ידע שג'ו אלון היה מפוצץ את העסקה עם קיסנג'ר הבזוי=לכן חוסל כי היה "צריך" לשיטת המורשת האדומה והקוללת של הפלמ"ח!!! זעקי ארץ אהובה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
מטוסי קרב ברפידים לא המריאו
  ב.ניצן   13/10/16 03:17
הייתה כוננות בסיני לפני המלחמה. יצאתי בחמישי לרגילה והחזירו אותי. ידוע שגולדה לא רצתה תקיפת מנע בלחץ אמריקאי. זה לא סוד. היו ברפידים מטוסי קרב-נשר. הבקרה האווירית ראתה את המצרים ממריאים לכיוון שלנו. גם זוג מטוסי קרב שלנו היה יכול לפזר לכל רוח את המטוסים המצריים. למרות זאת אף מטוס שלנו לא עלה לאוויר. רק לאחר התקיפה עלו שניים.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il