w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לונדון: היהודים מומצאים כמו הפלשתינים
מאת: גורי גרוסמן  |  13/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
.."ורדו בכם שונאיכם."מפרש רש"י
  פלא יועץ   13/12/11 14:32
כך:"שאיני מעמידשונאים אלא מכם ובכם,שבשעה שעכו"ם עומדים על ישראל,אינם מבקשים אלא מה שבגלוי.אבל בשעה שאעמיד עליכם מכם ובכם,הם מחפשים אחרי המטמוניות שלכם."-שהם הערב רב המבקשים לנתק את ישראל מהקב"ה,ולעקור כל של אמונה מליבות ישראל.ואומר הזוהר הקדוש:"הערב רב הם השיעור שבעיסה,ואילו אומות העולם דומים למוץ.יותר מעכבים בגלות הערב רבאת ישראל מאומות עכו"ם." -זוהייר מוחסיין ראש אירגון הטרור "צא'אקה" וחבר הועד הפועל של אש"ף,אומר בראיון לעיתון ההולנדי "טרוב" כך:"אין שום הבדל בין ערבים ירדנים,סורים,לבנונים או פלסטינים,כולנו חלק מאומה אחת.רק למטרות טקטיות אנו מקפידים להדגיש אתזהותנו הפלסטינית,כי האינטרס הלאומי של הערבים מחייב לעודד זהות פלסטינית נפרדת,כדי להעמידה אל מול הציונות.ייסודה של "מדינה פלסטינית" הינו מכשיר חדש במלחמה המתמשכת נגד ישראל.לאחר שנשיג את כל זכויותינו בפלסטין,אסור שיידחה אף לרגע, האיחוד מחדש של ירדן ופלסטין.". אך האידיוט מחסמב"ה זהוב הבלורית,דעתו נשתבשה עליו לחלוטין וכשקצף על שפתיו וסומק בעיניו רץ אחוז אמוק להגנת הנחשים אותם עזר לטפח במסכת שקרים מתמשכת.ולא יעלה בידו.כל הכבוד לאמריקאי על אומץ ליבו לומר כי המלך הוא עירום.ויבוא לציון גואל ב"ב אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
הוא מ פ ח ד כדברי ביבי
  סיודע לסאול   13/12/11 17:13
כמו הרבה אמירות של לונדון ,גם עם זו אפשר לנגב את התחת.כשהסבא סטליניסט ,האבא קומוניסט והנכד לשם שינוי הוא אשפיסט .ודרעק כזה מככב בתקשורת.
כתוב תגובה ל- סיודע לסאול
3
יש שאלה חשובה יותר מ"מתי"
  ע. הנביא   13/12/11 18:20
יש שאלה חשובה הרבה יותר מ"מתי הומצאו" עמים שונים. זו השאלה "לאיזה צורך הם הומצאו". וכאן התשובה הברורה והחדה כתער: העם הפלסטיני הומצא לצורך אחד ויחיד - להשמיד את המדינה היהודית. לידיעת מר לונדון.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
4
לונדון אדם נטול שורשים
  בן טיבוגה   13/12/11 21:31
כתוב תגובה ל- בן טיבוגה
5
לונדון הולך ומאבד את צלילותו
  עודדי   13/12/11 23:28
כבר מזמן חדלתי לצפות בתוכנית "לונדון וקירשנבאום". את קירשנבאום אני עדיין חפץ לשמוע אך נוכחותו השחצנית, היהירה, התוקפנית וצעקנית של לונדון מונעת זאת ממני.
עכשיו נוספה לתכונותיו גם תופעת ההקצנה ואיבוד צלילות הדעת. תחת מסך של דיבור ארכני עטוף בפרשנות אישית מטורללת לונדון מנסה לדחוף לציבור את דעותיו שיותר משהן פרו-פלסטיניות הן אנטי כל מה שהוא ישראלי לאומי ופטריוטי.
על כל מילה טובה שמישהו יאמר על מדינת ישראל או על יהודי, או מילה רעה על הפלסטינים ,מיד הארכי-ברברן הזה יטרח להעלות מקבילה שלילית על ישראל או על הישראלים/יהודים.
הרצון האובססיבי שלו להראות איזון,כביכול, בין שני העמים מצביע על בעיה באיזון הנפשי של האיש הדוחה הזה.
נ.ב. זה כנראה תכונת המשך לראיון ההתעללות המביש שלו בזמר ניסים סרוסי לפני שנים רבות.
כתוב תגובה ל- עודדי
6
ירון לונדון אינו יהודי
  שפטלון   14/12/11 10:49
כבר כמה פעמים בתכניותיו בטלביזיה הצהיר ירון לונדון שהוא לצערו נולד כיהודי אך הוא לא יהודי ובודאי לא ציוני. כתבים כאלה מחזקים את הנסיון לסגור את ערוץ 10 . יש מספיק כתבים ב "אל ג'זירה" ירון לונדון יכול להצטרף אליהם.הוא בטח יצטט את אחמדיג'אן שלא היתה בכלל שואה.
כתוב תגובה ל- שפטלון
7
ח"כ בשארה אומר שאין עם פלסטיני
  צפו   14/12/11 17:38
youtube.com
כתוב תגובה ל- צפו
8
ירון לונדון הביתה
  חוסיין אובמה   14/12/11 18:14
אם ערוץ 10 רוצה לשרוד שיעיף את הברנש המתקרה ירון לונדון לכל הרוחות ויחסוך את משכורתו.
על אדם שכזה נאמר שזיקנתו מבישת את נעוריו.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
9
לונדון התגלה כאדם טיפש
  דן הרפז   14/12/11 18:32
יש פרמטרים לקבוע מה הוא עם שפה ומנהגים יחודיים היסטוריה ארכיאולוגיה ועוד הישראלים עונים על כל הקריטריונים לפלשטינים אים שום ייחוד ואינם שונים ממצרים ירדן סוריה או לבנון משם באוהם ערבים לכל דבר המדינה היחידה שהיתה באזור יהודה היא ישראל מעולם לא היתה מדינה פלשטינית באזור הפלישטים נכחדו מהעולם מזמן ואין שום קשר בינם לבין הפלשטינים של היום - גוליית מתהפך בקבר ולכן ניוט גינגריץ צודק ירון לונדון תוקף נוצרי שבא להגן על ישראל והיהודים זה הסמול שמחבק את אויבינו ויורק על ידידינו .
כתוב תגובה ל- דן הרפז
מדבריך גם ארה"ב לא אומה
  אלטע קאקער   14/12/11 21:45
אתה יכול להמציא קטגוריות ומבחנים לנצח הדבר היחיד שמשנה זה שהם חושבים שהם עם. מה עושים עם זה זאת שאלה אחרת (במקרה שלך אני מהמר על כיבוש ודיכוי).
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
10
הוא צודק מי שלא מבין את זה כ
  עידורר   14/12/11 19:19
כנראה מאמין בשטויות כמו התנ"ך
כתוב תגובה ל- עידורר
אינך מבין בתנ"ך ובסוציאולוגיה
  טיטו   14/12/11 22:03
עם ישראל הוריש את התנ"ך ומסרו הנצחי לכלל אנושות וכל הציביליזציה בנויה עליו. אם כדברי בלע של לונדון עם ישראל הומצא וכדברי הבל שלך שספר הספרים הנו שטיות כל האנושות הוא המצאה ושטות אחת גדולה. אגב, ארכיאולוגיה ובלשנות מאמתים חד משמעית את תוכן התנ"ך ואת זה תוכל לברר בבלוג שלי.
העם הפלשתינאי לא ממלא שום תנאי כדי שיהיה עם. הרי אין להם מוצא משותף משום שרובם הם צאצאי מהגרים מארצות הסמוכות ומרחבי אימפריה עותומנית אשר הגרו לכאן ב-200 שנות אחרונות. אין להם שפה ותרבות יחודית שתבדיל אותם משאר הערבים. גם בשטח שהם טוענים עליו מעולם לא היתה שום ריבונות וישות ערבית. דבר יחידי שמאחה אותם הנו שינאת ישראל ורצון עז לשפוך דם יהודי ועל שלילה, רצח ושנאה אי אפשר לבנות אומה.
כתוב תגובה ל- טיטו
אני חוקר תנ"ך
  אורי בן   15/12/11 00:11
ואני יודע שיש עם יהודי ושאין עם פלסטיני - והארכאולוגיה לא מאמתת שום דבר ממשי שכתוב בתנ"ך מלבד פה ושם - אך גדולתו של התנ"ך אינה באמיתותו הארכאולוגית - אלא במורשת הרוחנית , חברתית , פילוסופית , רעיונית ( גם דתית) ועוד ועוד שהוא מביא ושעל אילו מבוססת כל החברה הנושית דהיום.
כתוב תגובה ל- אורי בן
לא מדטבר על ראיות פה ושם
  טיטו   15/12/11 01:11
אני מסכים עם דבריך ככל הקשור למסר הרוחני של התנ"ך, אך בתור חוקר תנ"ך עליך לדעת שיש מכלול ראיות בלשניות וארכיאולוגיות כבדות משקל לאמיתת התנ"ך. משום שכאן אין זה הנושא אתה מוזמן להכנס לבלוג שלי ולהתרשם וכמוכן לעיין בספרים עם נולד של פרופ' א' זרטל ולחפור את התנ"ך של ד"ר י' מייטליס. אתה תהנה.
כתוב תגובה ל- טיטו
11
ירון לך ללונדון
  ישעיה   14/12/11 21:01
נו מה יהיה עם הליצן הזה ? תגיד ירון אין לך מה לעשות בחיים ? אם אתה משועמם אזי יש טיסוט ללונדון, אם אתה מודאג מזה שהעורץ המעפאן הולך להיסגר ולא תהייה לך פרנסה, אז תוכל תמיד לעבוד בתחנה המרכזית הישנה בת"א גם האירתריים ממוצאים כמוך.
כתוב תגובה ל- ישעיה
12
על ירון אפשר להגיד הרבה....
  יניב מויאל   14/12/11 21:32
טיפש זה לא אחד מהדברים... כל המגיבים כאן היו חולמים שיהיה להם פסיק מרמת הידע ו/או האינטיליגנציה של האיש... הוא צודק לחלוטין כל העמים מומצאים והשאלה מתי.....
זה שיש מסורת ליהדות זה עדיין לא עושה עם... בל נשכח שהנצרות התפצלה מהיהדות אז מה לנוצרים יש זכות לחיות פה? הנוצרים הם עם? לא הם דת כמו שהיהדות היא דת והאיסלם היא דת וכך גם ההינדואיזם ... מה זה עם בדיוק ואיזה עם אנחנו אם אנו שונאים אחד את השני על רקע תרבותי ( אשכנזים ספרדים רוסים אתיופים)... כל אלו שמשתמשים ביהדות כגורם מלכד הם הגזענים הכי גדולים במדינה.... מי מפלה ילדות ספרדיות בבתי ספר ? חילוניים או דתיים? מי מפלה נשים? מי מפלה ערבים אזרחי המדינה? דרוזים ובדווים ששירתו בצהל? כל אותם דתיים קנאים.... אז איזה עם זה בדיוק... עם כל ה אלפיים שנות תרבות ולא למדנו דבר אחד פשוט... בני אדם חשובים יותר מחול וגבעה... ולחיות חשוב יותר מהחיים וכבוד הדדי חשוב יותר מלאומנות ריקה. כל אלו שהגיבו כאן כפי שהגיבו (באופן שלילי על הדברים של ירון לונדון) אני יכול להגיד בוודאות שרמת המשכל שלכם לא מגיעה לזו של עכבר!!
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
גם חכמים יכולים להיות עם הפרעת
  אישיות   14/12/11 22:31
חוכמה עדיין לא הופכת אותו לבן אדם.
על זה נאמר "יש לו תכונה אלוהית" - הוא לא בן אדם.
כתוב תגובה ל- אישיות
בן אדם הוא כן
  יניב מויאל   15/12/11 08:53
בן אדם הוא כן.. זה הגדרה ביולוגית . זה שהוא אדם חכם ממך זה עובדה ....זה שאתה לא מסכים איתו זה עניין נתון לוויכוח זה לא עושה אותו מטורף .... מי שלא מסוגל להכיל דעות של אנשים אחרים ולהתווכח על המהות הוא המטורף
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
תה מפגין בורות
  טיטו   14/12/11 22:46
ניסית באופן גורף להגדיר את כולנו כבורים וטיפשים והנה הוכחת לעיני הכל שאין לך מוסג בסוציאולוגיה. הרי יש תהליך התהוות של כל עם. ויש עמים כמו פלשתינאים שהומצאו. סוציאולוגיה היא מדע ולה קנה מידה מדויקים להגדרת הלאום כמו שטח, שפה, תרבות ומוצא משותף. עם ישראל עומד בקני מידה האלו ואילו פלשתינאים לא ממלאים אף תנאי לעיל.
בכל עם יש חילוקי דעות וגם בעמינו. לגבי יהדות היא תרבות מפוארת שהורישה מוסר נצחי לכלל האנושות. עם אתה סולד ממוסר של יהדות שמתגלם בתוכו דרישה בתיקון מידות, בנית חברה המושתת איתן על צדק חברתי, יושר, מניעת ניצול זולת, צניעות, נאמנות, עזרה וערבות הדדית ועוד זה רק מראה את הרקבון נפשי ושפל המוסרי שלך. התנהגות פסולה של חלק של אנשים לא מהווה ראיה לשום דבר. בכל ציבור, גם חרדי, גם חילוני, גם לאומני יש כל כך הרבה אנשים ובתוכם שמנים ורזים, ישרים ונוכלים, גבוהים ונמוכים, טובים ורעים כך שכל הכללה שאתה מנסה להשית אינה אלא טיפשות.
כתוב תגובה ל- טיטו
לא טעיתי ואני עומד מאחורי דברי
  יניב מויאל   15/12/11 09:23
מי שקורא ללונדון טיפש או נטול שורשים אחד לא מכיר את האיש ומביע דעתו מתוך בורות או פשוט טיפש.. אנשים שאומרים למישהו שמביע דעה לך הביתה או לונדון לא יהודי .. אלא מסוג האידיוטים שמגיבים כאן... לונדון מודה שהוא אתאיסט עם שורשים עמוקים ביהדות הוא מכיר את התנ״ך יותר מאשר כל אחד מאלו שהגיבו כאן ומכולם ביחד.... אף אחד לא חשב לעומק ..ואתה דיברת שטויות.. לא כל מי שיש לו שפה וטריטוריה זה עם.. הרעיון שעם הוא עניין של שפה וטריטוריה התגבש רק במאות המאוחרות של המאה ה-20 קח את סיפור המקור של העם היהודי בעזיבת אברהם עם בני משפחתו את עמו... הוא יצר לו עם חדש קיבל טריטוריה ויצר שפה... זה היה נקודה בזמן יצירה מלאכותית... אז גם הפלסטינים נפרדו מהאומה הערבית נמצאים במזרח התיכון מקורם בפלשתינה המקורית עם שפה משלהם....זה שהיצירה של העם היהודיה נעשתה לפני 3000 שנה זה לא עושה את זה יותר לגיטימי מאלו שיצרו עם לפני 100 שנה ... האוסטרלים זה עם? קבוצת אסירים בריטים שהוגלו ליבשת אוסטרליה.. שפה יש ( שונה מאנגלית) טריטוריה יש? זה עם? אתה יכול לקרוא לקבוצת אוכלוסיה עם כמה שתרצה .. זו זכותך אבל כל עוד אין משהו שמאחד אותם מבחינה תרבותית זה לא יכול להיות עם! מה שמאחד את ״העם היהודי״ זה דת וספר תנ״ך. אבל התרבות בין המאמינים היא כל כך שונה שאנו מנסים בכוח ליצר כאן עם סביב הספר.... זה כמו לקבץ מוסלמים מאפריקה אירופה ומדינות ערב ופיליפינים ולקרוא להם עם. או נוצרים מכל מיני מדינות אבסורד באתה מידה. זה אידיוטי לא פחות מניסיון לקרוא לי לך לאנשי מאה שערים או בני ברק עולי אתיופיה או עולי רוסיה עולי מרוקו עולי עיראק פולין גרמניה ספרד, עם..... איזה עם? הבעייתיות הזאת הבין גם בן גוריון שהכריז על המדינה ולכן פעל כל כך קשה בהגשמת הרעיון של כור ההיתוך שאז בא מי שבא והכניס את הרב תרבותיות לשיח הציבורי שנכשלה כישלון חרוץ... היא רק פילגה בין זרמים ביהדות וכיום אנו מול בעיה חמורה מאוד .. שמה שמחזיק את ״העם״ הזה יחד זה אויבים חיצוניים משותפים... אחרת הדבר הזה לא מחזיק שניה ...
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
כסיל שונה באולתו
  טיטו   15/12/11 16:15
ראשית כל, איך אתה קובע שלונדון מכיר את תנ"ך יותר טוב מכולנו ביחד, על סמך מה אתה קובע מה רמת הידע בתנ"ך שלי ושל אחרים.
דבר שני, סוציולוגיה הגדירה מוסג לאום במאה ה-19 והגדרה זו נופלת על כל האומות שנוצרו במשך ההיסטוריה ואם אתה כבר לא מכיר אותה למה אתה נכנס לתחום שאינך מכיר. דיברת דברים לא נכונים משום שאתה מתכשח למדע ולעובדות וקיבלת לאמת ואמיתה שקרים של תעמולה קלרופאשיסטית ערבית. מוסג של עם פלשתיני לא נוצר לפני 100 שנים כדבריך אלא פעם הראשונה בהיסטוריה ש"עם הפלשתיני" הוזכר היה ב-1973 בנאומו של יליד קהיר עראפט באו"ם. כאשר בעל בריתו של היטלר י"ש אל חאג' חוסאיני (המיסד של וואפן אס אס דיביזיות הנג'ר וסקנדארבאג) העלה רעיון של הקמת מדינה ערבית עצמאית בארץ ישראל ערביי ירושלים התקוממו משום שרצו להיות חלק של סוריה.
נוצרים אף פעם לא התימרו להיות עם על בסיס דתי, אצל מוסלימים זרמים באיסלם ניהלו מלחמות עקובות מדם ביניהם ואילו אצלנו כל הזרמים יכולים להתפלל אחד אצל שני, להתחתן ביניהם ולחיות ביחד מה ששיעים וסונים או קטולים ופרוטסטנטים לא יכולים. הבדלים שאתה באופן מלאכותי מנסה לנפח הם תוצאה של גלות בארצות תבל השונות, גלות שלא נגרם ברצון עם ישראל והם הולכים ונעלמים, אצל חילונים הבדלים האלו כמעט ונעלמו וגם אצל דתיים יהי כן בעתיד משום שהבדלי מוצא לא ידברו כלום לדור רביעי שגדל בארץ. אם אתה מנסה לטעון שמדובר בליכוד מלאכותי אז למה רדפו ורצחו יהודים בכל ארצות פיזורינו בהיותם יהודים אם מדובר כדבריך לקבוצות שונות בלי שום קשר ביניהם.
דת אכן יכולה להיות גורם המאחה את העם וזה לא רק יחיודי לעם ישראל. יש רשימה ארוכה של עמים נוצרים אורטודוקסים כמו למשל רוסים, בולגרים, יוונים, רומנים, סרבים או עמים קטולים כמו הונגרים, קרואטים, ספרדים, פורטוגזים שאם אדם ממיר דתו האורטודוקסית או הקטולית הוא נישל מהעם.
אם אתה ולונדון אינכם רוצים להיות יהודים זה הענין הפרטי שלכם אשר יכול לשלול בשום אופן את קיומינו וזכותינו לחיות כעם חופשי בארצנו.
כתוב תגובה ל- טיטו
אתה לא צריך להתרגז
  יניב מויאל   15/12/11 21:59
כסיל או לא... אני מוכן לשים את ראשי שלונדון מכיר את התנ״ך טוב יותר ממך ועשרה פעמים מכל מי שמגיב כאן ביחד... ותאמין לי שאני לא צריך לדעת מי אתה כדי לקבוע את זה מספיק לי לקרא משפט אחד היוצא ממך כדי לדעת.... וגם אם אני לא יודע מי כותב כאן אני יודע על לונדון דבר אחד או שניים ומספיק שאני מכיר אותו כדי לדעת שלא תגיע לרמת הידע שלו גם אם תנסה עוד 20 שנה... לעניין הפלסטיני ומתי צץ לראשונה זה לא רלבנטי... יש כאן קבוצת אוכלוסיה של שלושה מיליון איש שמגדירה את עצמה פלסטינית ... על המונח אפשר להתווכח עד מחר.. מצידי תגדיר אותה באיזה שם שבא לך... היא נפרדת ממך בשפה בדת ובתרבות ואף בחלקים נכבדים גם בטריטוריה... אתה לא יכול לכפות את עצמך עליה רק בגלל שהיא לא עונה להגדרתך כעם... הם פה הם עובדה תתמודד עם העובדות לא עם ההגדרות... אם אתה לא יכול לתת מענה הולם לצרכים של 3 מיליון איש שלא רוצים ברודנותך ושילטונך עליהם ואתה חושב שתוכל להמשיך כך עד אחרית הימים - כסיל תהיה הגדרה הולמת לך! אין אף שילטון עריץ בעולם ששרד לאורך זמן כנגד אוכלוסיה שלא מעוניינת בו. אז אם הראיה שלך הצרה והאנוכית היא לקבל 100 אחוז ממה שאתה רוצה עכשיו וכלום לצד השני יצא בסוף שלא תקבל כלום וזה יביא לסופך בעתיד... סופו של כל רודן לתליה ... העניין הוא שאנשים כמוך לא מבינים שלהראות למי שיש יותר גדול מתי שהוא נגמר המזל הכדור הוא עגול עד כה שיחק לנו המזל... אף אחד לא מבטיח שימשיך כך... אם לא נצה מהמשחק הזה מהר שידנו על העליונה נפסיד את כל מה שנבנה פה...
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
אילו היתה שם ראשך
  טיטו   15/12/11 23:30
אילו היתה שם ראשך סביר להניח שהיתה מפסיד אותה, על כדי כך חייך זולים בעיניך. בינתים הראת שאינך שולט בתחום בו אתה רוצה לדון כך שאני מסופק ביכולתך לשפוט את הידע של אחרים.
אפילו כאשר אדם בעל ידע רחב מתנשא אין בכך טעם טוב וכל שכן כאשר אדם שאינו מבין עינין כמוך מתנשא קלון הוא כפול ומכופל. ערבים אכן נבדלים ממני בשפה ודת, אבל הם לא נבדלים בתרבות, דת ובשפה משאר הערבים מהם יצאו כך שאין להם שום סגולה תרבותית שתבדיל אותם ותענה לדרישות הגדרת הלאום אלא אם כן תטען שחטיפות מטוסים ומחבלים מתאבדים הם יצירה תרבותית. לסוציאולוגיה יש הגדרת לאום מדעית ואילו אתה מגדיר את הלאום כקבוצה המאורגנת על רקע קלרופאשיסטית במטרה לגזול עמים אחרים ואדמתם. אז לפי הגדרתך יוצא שצלבנים ונאצים הם לאום. ראה איך ירדו טענותיך AD ABSURDUM.
אתה ואנשים כמוך יישמו הלכה למעשה את ההשקפתם המדינית ותוצאות הן הרות אסון, הגענו לסכנה קיומית עם ישויות מחבלים על גבולנו המבקשים להשמידנו ואתם אלו שהורסים מה שנבנה כאן בדם ועמל רב. להזכירך, הרי ערבים הם אלו שרוצים את 100% ולפי דבריך יוצא שהם עלולים להפסיד את הכל. הם מאז ומעולם לא שינו את גישתם והיא להשמיד את ישות יהודית ולגרש אותנו מפה ולכן פתרונות של שמאלנים הזויים כמוך הם רק חלומות פרועים שישומם מסכן את קיומנו. במזרח התיכון החזק שורד וכל עוד שנהיה יותר חזקים ונחושים מהם, בין שנשלוט עליהם או לא נצליח לשרוד. אגב, כבר 18 שנים איננו שולטים על רוב אכלוסיה ערבית ביש"ע כך שססמאות שלך על הרודנות הריקות מתוכן אינן תואמים את המציאות. עוד דבר, יש לך הרבה דוגמאות של עמים נשלטים שמעולם לא הצליחו להשתחרר כמו כורדים למשל.
כתוב תגובה ל- טיטו
מתנשא?
  יניב מויאל   16/12/11 09:26
או רגשי נחיתות שלך... מה אתה מצפה מבן אדם אינטליגנט לנוכח טיפשים שטופי מוח .. שכדי לדבר הוא ירד לרמתם רק כדי לא ״להתנשא״? הצחקת אותי . כל מי שחושב שמישהו מתנשא אליו אז הוא סובל מבעיה של הערכה עצמית נמוכה ורגשי נחיתות אני לא חושב שהוא מתנשא ... הוא מדבר לעניין ואם יש לך בעיה באופן שבהם הדברים נאמרים יש לך עדיין אופציה להתעלם מהסמנטיקה ולהתווכח על המהות. רואים בדבריך האחרונים כי שטיפת המוח שלך הגיעה למצב פתולוגי הדורש טיפול תרופתי של פרנויה מוגברת. לא כולם רוצים להעיף אותך מפה וגם אם כן רצון זה לא איום ביטחוני... גם אתה הייתה רוצה להעיף את כל הערבים מפה אבל זה לא ממש אפשרי... אני רוצה הרבה דברים ואני בכל זאת מכיר במציאות שיש דברים שלא אשיג לעולם. ישראל לא תהיה משני גדות הירדן למשל. הרעיו להגיד שלערבים יש תוכנית לסלק אותך מכאן זה הזוי באותה מידה שאמרו שליהודים יש תוכנית להשתלט על העולם או הרעיון שעלה מהפרוטוקולים של זקני ציון... לשני הצדדים יש סיבה לחשוש... זה שאתה מבטל את הזהות של הצד השני זה לא אומר שהוא יוותר עליה ... אתה נוהג כמו בת יענה וקובר ראשך בחול... תתעלם עד מחר מהבעיה האמיתית והיא לא תעלם. יש פה 3 מיליון איש שרוצים להיפרד ממך תרבותית וטריטוריאלית.. אחרת אתה מגדל דור נוסף ( שמתרבה בקצב כפול משלך) שלא תהיה לו ברירה והוא יתקומם כנגד המיעוט... אז יהיה קל כמו דרום אפריקה להפיל את המשטר ה״לבן״. עכשיו צריך לתת לזה פיתרון לא הדור הבא לאחר שתלך מהעולם ותהיה לאפר...
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
אתה הזוי שטוף מוח
  טיטו   16/12/11 14:46
כל הפוסל במומו פוסל, אתה ואנשים כמוך הובילו אותנו במצעד האיוולת כאשר יישמו רעיון ההזוי שלהם והבאתם אותנו לסכנה קיומית. אתה אכן מתנשא והנה עתה הגדלת וברוב החוצפה אתה רוצה לטעון שערבים לא רוצים לסלק אותנו מפה. למה אתה חושב שלכולם כאן אין עינים, אוזנים והבנת הנקרא ולא רואים ולא שומעים מה ערבים אומרים לנו. אתה מתנשא גם על ערבים וקובע להם מה הם צריכים לחשוב ומתעלם מהעובדה שהם הדוקים בקלרופאשיזם ופירוש משלהם של מצוות דתם וכאנשים דתיים הם לא יתפשרו עליהם כי הוא זה.
כבר הסברתי לך שרוב הערבים הם ברשות הפלשתינאית ולא במדינת ישראל והפחדה דמוגרפית שלך היא ססמא ריקה מתוכן המאפינת אנשי שמאל.
כמוכן עתה טעית טעות לוגית שגם מאפינת אנשי שמאל - ARGUMENTUM AD HOMINE, בהעדר תשובות לטענות שלי אתה מנסה לדחות אותם דרך עלבונות. אתה זה שהפגנת טיפשות כאן, טענת טענות הזויות, מתכחש בעובדות ובהגדרות מדעיות וכל קול שפוי שלא תואם את השקפתך ההזויה אתה מכנה פרנויה. לא להודות על האמת הנה מידה רע עד מאוד ומסוכנת בנדון שלנו.
כתוב תגובה ל- טיטו
ניצחת!!!
  יניב מויאל   16/12/11 20:30
המדיניות שלי הייתה לא להתווכח עם אנשים שרק מחפשים ויכוח לשם ויכוח מבלי לתת כל פתרון הולם... באותה מידה הייתה לי מדיניות לא להתווכח עם מטומטמים ... כי הם תמיד גוררים אותך כל כך נמוך וזה הטריטוריה שלהם... שם אין לי סיכוי.. במקרה שלך ניסיתי לשנות מדיניות וכשלתי .. עד כה לא שמעתי ממך דבר חכם אחד לומר חוץ מזה שהכל אצלך זה מה אחרים ולא מה אני... אתה יודע טוב מי ומה הערבים רוצים אתה גם יודע מי ומה אני ואתה מיחס לי כל מיני הליכים שלי לא היה יד בהם... כך אני מזהה טמבל.. שהופך ויכוח מדיני לוויכוח אישי.... צא מזה get a life ... אז תרשום לך נקודת זכות עוד אחד שהתייאש ממך.. ולא תרמת לי שום דבר בעל ערך.
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
העיקר לא להשיב
  טיטו   17/12/11 18:24
אני יודע שלאנשי שמאל אין מענה על טענות האמת, אתה יכול לכבס מילים ולנסח דבריך איך שאתה רוצה, אבל עדיין אין לך מענה. אינני מנהל ויכוח אישי אלא טוען נגד שיטה ההזויה של שמאל שהביא לידי מצעד אוויל ומסכן את קיומנו.
אי אפשר להגיע להסדר קבע כל עוד צעד השני לא מוכן להכיר בזכות הקיום שלנו ולא מתפשר בדרישתו לגרש אותנו מפה. לכן, במצב הנוחכי "הפתרון" שלכם היה הרת אסון משום שלאויב כזה נתתם מדינה, צבא ואפשרות להסית לשינאה וקלרופאשיזם דרך תקשורת וחינוך. לאור המצב יש רק שני פתרונות מציאותיים: א' שאנחנו נשטלת על רשות הפלשתינאית במשך 40 שנים הבאות כדי שיחלופו שני דורות שחונכו לשינאה ובינתיים נדאג להם לרווחה ופיתוח מה שלא עשו יקירכם מהנהגה פלשתינית. ב' גירוש מרצון, הרי רוב הערבים באיזו שצורה חפצים לעזוב את המקום הזה ונוכל להשקיע כסף כדי לתת תמריצים ועזרה לערבים שירצו לעזוב.
אין טיפשות יותר גדולה אלא להמשיך בדרך שהתבררה בעליל כשגויה.
כתוב תגובה ל- טיטו
טיטו אני ממש משתדל
  יניב מויאל   18/12/11 12:07
אבל אני לא רואה מאמץ מצדך להבין אתה משתמש בהסבר מעגלי שבאמת אין דרך לנהל דיון או להגיע להבנה. ראשית קראת לי שמאלני מבלי לדעת עם מי אתה מדבר ... שנית יש לך הנחת יסוד שהאמת היא בידך שהיא הבסיס לכשל בטיעון.. אין פה עניין של אמת או שקר בכלל... שלישית אתה מיחס למדיניות שמאל כמסכנת אותנו פה ואת קיומנו.. להזכירך מי בנה את המדינה והביא לכינונה ונלחם עליה כל השנים.... רביעית אתה מניח תוצאה בעתיד שמבוססת על דעה שלך... באותה מידה אני יכול לומר שהמשך הסכסוך מסכן את קיומנו כאן ואת עתידנו כי ברגע שלעוד מדינות מוסלמיות יהיה יכולת גרעינית אנחנו בברוך ולכן צריך לסיים את הסיפור הזה אחד ולתמיד. שוב זה דעה מול דעה ולא אמת או שקר... חמישית אתה מתנה את צעדך ופעולותיך כתנאי לרצון של הצד השני... אין לי שליטה לרצונות של הצד השני ואני חייב לפעול לפי מה שנכון לי... יש הרבה אנשים שרוצים הרבה דברים זה עדיין לא אומר שאני צריך להתייחס לרצונות... אני לא יכול לחייב אנשים לרצות בקיומי או לאהוב אותי אני עדיין אקום בבוקר ואחייה את חיי וברגע שתהיה פעולה נגדי אפעל בהתאם... אבל אי אפשר להרוג מישהו על בסיס רצונו של מישהו אחר.... אתה מציע לשלם לערבים שילכו מפה מאיפה מהשטחים? מי ישלם אני? תשלם אתה אני אין לי עניין ברמאללה וחברון.... חוץ מזה גם אם תשלם מי מבטיח לך שהרשות הפלסטינית תוותר על הריבונות שלה? אם היו משלמים לך לצאת מפה זה היה מחייב את המדינה? אפילו לעלות טענה כזו נשמע לי הזייה ...שישית אף אחד לא דרש ממך לדאוג לפיתוח הרשות ...לזה דואגת הקהילה הבין לאומית אבל גם אם כן זה ישתלם בסוף כי יש תלות של הרשות בגישה לים ורכישת סחורות מישראל ולאזרחים פה אפשרות רכישת סחורות פלסטיניות במחיר סביר... תלות כלכלית גם מונעת מלחמות ...את דרך העמות אנחנו מנסים כבר 60 שנה ומעולם לא נתנו צ׳אנס לדרך חשיבה שונה ואחרת ממה שעונו עושים עד כה...כל פעם שמנסים בא איזה גוש שיש לו בעיית אגו וטורף את הקלפים מחדש ... לעניין שבו עסקנו קודם והתיאשתי מהטיעון המעגלי שלך שוב אתה הגדרת מהו עם ומה מגיע לאותו עם כתוצאה מההגדרה שלך ובכך פסלת את הציבור הפלשתיני מההגדרה ומהזכות... מי שמך שתגדיר מיהו עם ובאיזה תנאים הוא מתקיים או זכאי... למרות כל הניסיונות שלך להסביר יהדות היא דת בדיוק כמו הנצרות... אנחנו בשלבי הקמת עם ישראל החיינו את השפה והתקבצנו כאן סביב אמונה יהודית וספר התנך ... אז יהודים אינם עם... ואם לפי הגדרתך יהודים הם עם כך גם נוצרים, מוסלמיים ואתאיסטים ... כי אני לא רואה כל הבדל בין הסטוריה יהודית להיסטוריה נוצרית או מוסלמית או הינדית... ומה לעשות גם הודים הם עם אבל מורכבים מכמה שפות וכמה דתות... עכשיו אם יש לך טיעון ענייני בלי ירידה לפסים אישיים אשמח סוף סוף לשמוע ...
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
לא השכלת כלום
  טיטו   18/12/11 16:22
אתה אכן מצדד במצעד האוויל של אוסלו ולזה אני מתכוון כאשר אני מכנה "שמאל". הצעה שלי היא וודאי פחות הזויה מאשר לתת לרוצחים שרוצים להשמיד אותנו מדינה ועוד לחלום שהם ילחמו למעננו נגד אחיהם. כל עוד שלא תשתנה שאיפתם להשמיד אותנו פתרון שלך הינו הזוי לחלוטין. אני לא קובע להם מה לחשוב אלא להבדיל ממך אני מקבל את גישתם כעובדה שאתה מתעלם ממנה.
אין ברצוני לחזור עתה על כל מה שכתבתי לעיל על הגדרת לאום ומרכיב הדת מיצירת הלאום. לא ענית תשובה עיננית אז ועתה הנך חוזר שוב פעם לאותו דבר. עם ישראל עונה על תנאים מדעים להיות לאום ופלשתינאים לא ועל זה אין לך מענה כלל.
כתוב תגובה ל- טיטו
בקשר לשמאל
  טיטו   18/12/11 16:31
סכנה קיומית שמדינת ישראל נמצאת עקב מצעד האוויל של הסכמי אוסלו הינה מצב עובדתי שכל בר דעת רואה אותה ואין זה דעה האישית של אף אחד. למיסדי המדינה אין כל קשר למה שמכונה היום שמאל הפוסטציוני שנטש לא רק את ציונות אלא גם את מצע של צדק חברתי שהיה חזון של מיסדי המדינה. שמאל היום באופן מלאכותי רוצה לראות את עצמו כיורש של מיסדי מדינה ואפילו כך אין זה מקנה להם זכות לפרק את המדינה.
כתוב תגובה ל- טיטו
עם פלשתיני? ראה ויקפדיה
  המחבר   14/12/11 23:04
ויקפדיה:עם ניתן להגדרה כקבוצה חברתית בעלת מספר מאפיינים משותפים, כגון מוצא אתני, שפה, דת, תרבות, היסטוריה, מנהגים מה יש לפלשתינים מכל אלה?
כתוב תגובה ל- המחבר
למחבר
  יניב מויאל   15/12/11 14:45
אם המקור לדעותיך ולבסיס הטיעון שלך הוא ויקיפדיה .. הטיעון שלך הוא בעייתי לשון המעתה... מאחר וויקיפדיה לא מקור אסמכתה לשום דבר.... ובמקומך הייתי מתבייש לעלות טיעון מבוסס על ויקיפדיה...
כתוב תגובה ל- יניב מויאל
13
האם יש עוד שמאל כסמול שלנו
  פנחס   14/12/11 22:20
הסמול אוהב את שונאינו ושונא את אוהבינו
כתוב תגובה ל- פנחס
14
המופתי הביא 100 אלף מעיראק
  מיכל מירושלים   18/12/11 18:46
כולם מזוינים מכף רגל ועד ראש. לא היה גבול שיעצור בעדם. רבים מהם נשארו בארץ - האם הם גם פלשתינים של לונדון?!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il