|
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
|
|
|
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
|
|
|
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
|
|
|
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
חזי מורד |
|
7/01/13 11:18
|
|
|
|
רמלה
04/01/11
2.2.2004 RAMLA
לכבוד: משרד מבקר המדינה במסירה אישית
שד' הציונות 1
לוד.
א.ג.נ.
הנדון: בקשה לחקירה והתראה חמורה מפני אסון המוני, עקב מחדלי רכבת ישראל משרד
התחבורה משרד הפנים ועיריית רמלה.
בשם המטה למאבק כנגד ה"סגר" (להלן: "הסגר"), שהטילה רכבת ישראל על תושבי רמלה, הנני לפנות אליך ובבהילות, למען התערבותך המיידית בנושא לשם הסרת הסגר ולשם חקירת כל המחדלים שגרמו לתופעה. מדובר בפיקוח נפש ממש, וכל יום שחולף טומן בחובו פוטנציאל לאסון לאומי!!! על כך ראה להלן.
א. סקירה תמציתית.
1. העיר רמלה מוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל בכל מפגש כזה ממוקם מחסום. (להלן: "המפגש").
2. להלן פרוט מיקומם של המפגשים:
א. בכניסה הצפונית לעיר, בואכה מת"א לרמלה-רח' הרצל.
ב. ברח' חשמונאים. רחוב המקשר בין רמלה ולוד.
ג. מפגש בצומת התעבורה- השופטים. נמצא בסמוך לתחנה המרכזית בעיר.
ד. מחלף יציאה מהעיר רמלה לכביש 431 ולירושלים. (רמלה דרום מזרח).
מצ"ב מפת מיקום המפגשים, מסומנת כנספח "א".
3. משנת 2005 החלה רכבת ישראל בפעילות אינטנסיבית, תוך כדי הוספת קוים חדשים, תדירוןת הרכבות שחלפו את העיר הלכה והתעצמה והכפילה את עצמה. כך גם היום, רכבת ישראל מוסיפה קוים לכיוון באר שבע, ירושלים וכו'.
4. כאן המקום להדגיש ולציין כי העיר רמלה היא היחידה בערי ישראל המוקפת ב-4 מפגשי כביש מסילת ברזל.
5. לאור ההוספה המשמעותי במספר הקווים החולפים את העיר רמלה ולאור מספר הרכבות החולפות במפגשים (על כך ראה להלן), משרד התחבורה ורכבת ישראל היו אמורים ליתן סדר עדיפות קדימה, לבניית מפלסים תת קרקעיים בעיר רמלה.
6. עד היום פרט להבטחות של שרי התחבורה השונים , כל אחד בעת שהיה בתפקיד, ופרט להבטחות רכבת ישראל לא נעשה למעשה דבר בנושא.
7. כאן המקום לציין ולהדגיש כי בעיר השכנה באר יעקב, בה קימים 2 מפגשים בלבד, משרד התחבורה כבר עומד בפני סיום בניית מפלסים תת קרקעיים?! האם העדיפות שניתנה לבאר יעקב על פני העיר רמלה נובעת מפוליטיקה? שכן לא יתכן ששיקול הדעת של המעורבים יהיה השקעת משאבים במקום שאין נזקיו ואין הסכנה הטמונה בו קטנים לעין שעור מהנזק והסכנות הצפויות לתושבי העיר וציבור הנהגים הנתקעים בפקקים אדירים ב-4 מפגשים בעיר רמלה.
מצ"ב מכתבי תלונה ותשובות משרדי התחבורה והרכבת, מסומנים כנספח "ב".
8. למעשה העיר נתונה בסגר- על כך ראה להלן.
ב. המציאות בשטח.
9. כאמור דלעייל, מדובר ב-4 מפגשי כביש מסית ברזל עם מחסום.
10. בבדיקות שנערכו ע"י גורמים שונים, הוברר כי במפגשים אלו עוברות למעלה מ-100 רכבות ביום!!!! (להלן"מופע הרכבות") האם ישנה עוד עיר במדינה אשר מופע כזה מתקיים בשטחה???
מצ"ב מסומן נספח "ג"
11. בגין כשל תכנוני של הרכבת, ועל כך ראה להלן, המחסומים מורדים וחוסמים את הצירים המובילים אליהם , בממוצע של 3-6 דקות לכל מעבר רכבת. דהיינו המפגשים חסומים לתנועה למעלה מ-500 דקות ביום???!!!!
12. תלונות אשר הוגשו לרכבת ישראל נענו בתשובות כמו, המצב נוצר משי
|
|
כתוב תגובה ל-
חזי מורד
|
|
|
|
|