w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023    לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
חיים רמון
חיים רמון
גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם    אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההתקפה הבזויה של אולמרט
מאת: דרור אידר  |  03/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לעומת חולה הנפש אולמרט
  קו המשווה   3/12/12 09:38
נראה אורי אוסטרמן המתחזה לאבנרי חובב ציון.
כתוב תגובה ל- קו המשווה
לא ברור למי אתה מתכוון
  למי אתה מתכוון   3/12/12 14:01
כתוב תגובה ל- למי אתה מתכוון
2
דברים כהווייתם.
  המרת דת   3/12/12 09:51
ואולמרט, המיר את דתו, מדת הימין לדת השמאל. זכותו. מכאן, גם אין להתרגש יתר על המידה - איש שמאל מביע את דעתו. הא, ותו לא.
כתוב תגובה ל- המרת דת
3
לרצות להחליף את נתניהו
  באמת לא יפה   3/12/12 10:46
זה מרגיז את הבוס הגדול ואת כתבלביו בביביתון של אדלסון. בבחירות בארה״ב הם הובסו. לא יפה לעשות להם את זה שוב.
כתוב תגובה ל- באמת לא יפה
4
אולמרט, וציפי "צמד חמד."
  יוסי . ק.   3/12/12 11:17


ציפי לבני כמו המושחת בעל המעטפות לא יכולים לסבול שהםהפסידו את הכסאות ומנסים בכל דרך ללכלך על נתניהו זה השעיר לעזהזאל שלהם.ציפי הפכה את עורה וקיבלה את הזבלים של קדימה ומצנע הצדיק שלא עוזב מפלגה למען הכסא העיקר שהוא נאמן למדינה.י ושטרית שעוזב את מופז כדי שיוכל לקבל תפקיד, אדם מגעיל .העיקר שיהיה להם כסאות בכנסת הבאה.
מענין מה היא תקבל בבחירות?
כתוב תגובה ל- יוסי . ק.
אולמרט הודח מכהונתו בפוטש
  ליוסי הנכבד   3/12/12 12:20
שארגנה הפרקליטות כנגד ראש ממשלה נבחר ומכהן. לבני קיבלה בבחירות האחרונות יותר קולות מנתניהו. כמו שזה נראה היום, צרחני הימין הטיפש הולכים להתאכזב שוב. אני מציע כבר עכשיו לימין הטיפש להכין את נאום התבוסה (אפשר להתייעץ עם רומני) ואת בפוטש הבא ( אפשר להתייעץ עם יגאל עמיר)
כתוב תגובה ל- ליוסי הנכבד
רק 18 חקירות פליליות ביניהן
  בני בנקר   4/12/12 14:16
הרשעות וזיכויים הזויים ברזומה של הטלאנט אומרט.ממש נירדף על לא עוול בכפו.אהוד "לא היו מעטפות" אולמרט,ראש ממשלה "מעולה" עם שתי מלחמות,שר אוצר גנב,עבריין מין מורשע כמישנה,מה לומר,אחד מהל"ו צדיקים...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לצערי השמאל הידרדר
  אני שמאל   4/12/12 14:38
שלא באשמת שלי יחימוביץ, לאנטישראליות כזו או אחרת, וזה מדאיג. אכן נכון שהדרישות להדיח את אולמרט ופרץ בזמנו היו אנטידמוקרטיות בהתגלמותה, אך מי שדרש 'סדר יום אזרחי' - התקשורת האלימה, גרם לבחירת מפקד חיל האוויר שהיה מפקד מצוין ומוערך ביותר כשלעצמו, לרמטכ"ל, ואיש חיל אוויר אינו מתאים לרמטכ"ל. מר "ליוסי הנכבד" - אתם הצווחנים ושכמותכם חיבלתם ביכולת אולמרט ופרץ להגן על ישראל, אך על "הימין" אתה יודע להתגולל, תתבייש!
כתוב תגובה ל- אני שמאל
אולמרט הורשע בפלילים בבית משפט
  פופופופו   4/12/12 15:18
איזה פוטש ואיזה נעלים.
כתוב תגובה ל- פופופופו
כל הפוסל במומו פוסל אתה יכול
  לאדם בלי שם   4/12/12 15:30
כתוב תגובה ל- לאדם בלי שם
5
אמת ויציב!!!
  הניה   3/12/12 11:18
כתוב תגובה ל- הניה
6
כשהנבל היה ראש ערית ירושלים
  איריס כהן   3/12/12 17:16
קראו לו חסידי סאטמר בפשקווילים ענקיים :" אולמרט הרשע" , אני מקווה שהם לא צודקים גם בשאר אמונתם !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
נאוה. ההיא מ"ארורה הארץ..."
  יוסי מ   4/12/12 08:39
נאוה כהן ההיא שקוראת למדינת ישראל "ארורה".
אי אפשר להבין ממה שכתבת כאן כלום וטוב שכך. מה יכולה להוסיף מישהי שהמדינה שבה היא חיה נקראת על ידה ארורה רק כי פרס הוא נשיאה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
טעות פרוידיאנית
  יוסי מ   4/12/12 10:05
התבלבלתי בין נאוה לאיריס אבל האמת היא ששתיכן כמעט זהות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
7
תגובה
  צנחן   3/12/12 19:59
אוי ואבוי לכולנו מההקצנה והשנאה.
כתוב תגובה ל- צנחן
8
של נעליך איש עלוב
  יוסי מ   4/12/12 08:33
ואסל אתה קורא לו, "פובליציסט" נאחל מבית היוצר של תישרין המודפס בישראל בכספי הימורים וזנות ושאינו רחוק ברוחו מאותו עיתון שהודפס בגרמניה ההיא.
.
העולם של אנשים חד מימדיים כמוך הוא כזה שיש בו מקום רק לדעות שאתה/אתם מחזיקים בהם. אבל העולם האמיתי הוא לא כזה, יש בו דעות שונות ומותר וצריך להתריע כאשר בראש המדינה עומד איש עלוב, חסר עמוד שידרה שמחליש את ישראל בכל יום שהוא עומד בראשות הממשלה. זה שלטון וממשלה שהקימו במו ידיהם שתי מדינות פלשתינאיות בתוך עשרה ימים. זה מוציא אתכם מדעתכם.
אותו נתניהו שהבטיח לכם לחסל את שלטון החמאס וביקר את אולמרט "שלא סיים את העבודה", נתן לחמאס את הגדול בהישגים ושידרג אותו למדינה.
זה נתניהו שהביא להכרה של האו"ם (והיותו של האום אירגון מושחת אינו מוריד מחשיבותו או מנזקו) במדינה פלשתינאית נוספת של אבו מאזן , מנוול בו מנוולים שמדיניות נתניהו הפכה אותו ליקיר העולם, בניגוד למעמדו שהיה בזמן אולמרט,שהראה לעולם מי זה אבו מאזן ועם מי יש לנו עסק.
רק שאז העולם היה לצידו של ראש ממשלה חכם ומעשי והיום הוא נגד נתניהו שמה לעשות, קנה את שמו הרע ביושר. אף אחד לא מאמין לו,ובצדק מוחלט.
בפועל זה אותו קוסם" שמבין את הממשל ואת ארה"ב טוב מכולם, זה אותו נתניהו שמספר לכם סיפורים על בניה ב A1 ואתם יודעים טוב מאוד, שלא ישימו שם אפילו לא עמוד אחד, את הנזק נספוג כולנו, את המפולת המדינית ותוצאותיה נרגיש עוד שנים, אחרי ששלטון החושך והטימטום הזה ילך מהעולם, ואפילו אם זה יקח עוד שנה שנתיים.
.
מה שאולמרט אמר בכנס סבן הם דברי אמת.הם הסתכלות אמיתית על המצב המדיני ועל צרכי האמת של ישראל, על מה שנתניהו הגיבור החלול עושה לקשרים החשובים יותר מכל לישראל, אלה עם הנשיא שנבחר שוב (למרות התערבות של נתניהו בבחירות שם בשרות אדלסון אדונו). אותו נשיא שאתם קוראים לו "חוסיין", או כושון.
.
אפשר להבין כותבים כמוך מר אידר, חסידים שוטים ואנשים נבובים וחסרי דעת ,ולא ,שום תואר של ד"ר לא עושה אותך לפחות שטחי וחלול.
אתה כמו רבים אחרים שוטה ומזדנב אחרי איש שקרן חסר עמוד שידרה שדירדר את ישראל אל עברי פי פחת מדינית וחברתית, שבימי שלטונו כבשנו בסערה את המקום הראשון בפערים בין שכבות הציבור, שמדיניותו הכלכלית, הביאה ליוקר מחיה שמרבית הציבור מתקשה או לא יכול לעמוד בו,והוא יכול לספר לך עד מחר שהמדיניות הכלכלית שלו הצילה את ישראל (האמת היא שהוא ממשיך קו מדיניות מרסנת שהחלה עוד בסוף שנות ה90 ולא הוא המציא או ייסד אותה), אותו נתניהו שהעדיף את הברית הטבעית שלו עם המפלגות החרדיות על חשבון כלל הציבור הן בחלוקת הנטל הן בבניה למגורים ולמעשה בכל תחום שבו יש מאבק חברתי.
.
כל מי שלא הופך להיות תומך שלכם ,מוגדר כבוגד גם אם אתם לא מעיזים לכתוב את המילה במדויק.
אהוד אולמרט הוא פטריוט ישראלי לא פחות מאף אחד,וגם לא יותר. הוא אומר לציבור דברי אמת נכוחים, ואינו משקר גם אם זה לא פופולארי.
נכון הוא שקליקה משפטית עם אגנדה משלה בראשות של אנשים מושחתים הפילה אותו מהשלטון שאליו נבחר בבחירות דמוקרטיות, כשהביס את נתניהו. אבל גם זה הולך ומתפוגג. כדאי לקרא ולהבין מה אמרו השופטים בפסקי הדין ,וגם בזה שהרשיעו אותו. אחרי שנים של מרדף אלו הם דברי זיכוי שעוד ילמדו בבתי ספר למשפטים.אבל זה ענין צדדי כרגע. יגיע עוד זמן התיקון והוא קרוב משאתה מר אידר ופטרוניך מה"עיתון" ההוא חושבים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אולמרט החכם והמעשי שלך,
  ליוסי תשובה   4/12/12 09:11
הביא על ישראל את הטבח הנורא בעזה, שגם הכתים את ישראל מבחינה מוסרית ללא תקנה וגם לא הביא שום תועלת לתושבי הדרום. הוא גם המיט על ישראל מלחמה מיותרת שחצנית ( נחסל את החיזבאללה) פושעת (נחזיר את לבנון מאה שנה אחורה) ומטומטמת בלבנון. וגם להגדיר את אבו מאזן ״מנוול בן מנוולים״ זאת איוולת. אולמרט הראה עם מי יש לנו עסק? נכון. עם מדיניות מופקרת וכוחנית, שמורידה את כולנו ביגון שאולה. עם דבריך על אידר ונתניהו אני מסכים לחלוטין.  
כתוב תגובה ל- ליוסי תשובה
עוד אלמוני?
  יוסי מ   4/12/12 10:30
ליוסי תשובה.(מענין למה אתה מפחד להזדהות בשמך)
.
"טבח נורא בעזה..."- אתה ממש חסיד אומות העולם. קם לו אולמרט בבוקר, הסתכל מהחלון והחליט לבצע טבח נורא בעזה. ואתה רוצה התיחסות לדברים. אולמרט השיג שנתיים של שקט ואח"כ בשנתיים הבאות ישב נתניהו על התחת ולא עשה כלום. לכן הגענו לאן שהגענו.
.
"מלחמה מטומטמת שחצנית ו...", אתה הזוי ומנותק. מה שאולמרט עשה בלבנון מחזיק מעמד עד היום ונסראאלה שאתה מעריך יושב בבונקר.
.
ורק עכשיו כשאני עונה לך. עולה בדעתי שאתה הוא אותו "ליוסי תשובה" מוויכוחים אחרים. אם אני צודק, הרי שהבהרנו בנינו את הדברים וחבל להמשיך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
עכשיו ברורה לי משנתך המוסרית
  ליוסף הצדיק   4/12/12 12:29
הרג חסר אבחנה של אזרחים, כולל מאות רבות של ילדים, תמורת מה שאתה מכנה שקט של שנתיים בדרום, הוא התנהלות תקינה של מדינה. אני קורא לזה מוסר של פושעים. לעניין הבונקר, אל תשתחצן. כולנו ראינו את הקודקודים של ישראל רצים למקלט בקריה ברגע שנשמעה האעקה, והכל בגלל אישה טיל פאג׳ר אומלל. אם הם היו יודעים שלאוייב יש גם את הנשק הכי מודרני והכי משוכלל בעולם כמו שיש לישראל, כולל מערכת הגנה ביונית כמו כיפת ברזל, ולא כמה טילים עלובים כמו לחמאס, הם לא היו יוצאים משם עד היום.  
כתוב תגובה ל- ליוסף הצדיק
דוקה נתניהו הראה תבונה,
  ואם כבר,   4/12/12 09:23
כאשר הבין בזמן שיש לסיים את המבצע המטומטם והמרושע בעזה לפני שגם הוא יהפוך לעוד פשע נורא כמו עופרת יצוקה.
כתוב תגובה ל- ואם כבר,
לאותו אחד
  יוסי מ   4/12/12 10:37
אתה אותו אחד נכון?
האופטוזיט לדרור אידר.
ימין קיצוני נפגש עם שמאל הזוי פוסט ציוני, ואני , מה אני אשם שאני באמצע?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אין דבר כזה מרכז
  ליוס ידידי   4/12/12 14:29
אני אכן אופוזיציה לדרור אידר והשקפותיו. לעומת זאת, אתה באותו מחנה איתו, והמחלוקת ביניכם היא רק על אגו. אחד מעריץ את אולמרט והשני את נתניהו.
כתוב תגובה ל- ליוס ידידי
?
  יוסי מ   4/12/12 14:43
אמרת ונשארת בחיים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
איך אמרת? תקרא את התגובות.
  ליוסי ידידי   4/12/12 17:25
אחרי שתקרא אני בטוח שגם אתה תבין, שלבני ואולמרט נועדו לליברמן ונתניהו. כל מה הראשונים בריונים ואלימים יותר, אבל בעלי סבר פנים יפות. האחרונים גסים וולגריים, אבל יותר שקולים ופרגמטיים.

הכי טוב לאחד את כולם בממשלה אחת (מה שכנראה גם יקרה) ולמעריצים השוטים (של אלה ושל אלה) ינעם.
כתוב תגובה ל- ליוסי ידידי
דבריה מתפרסמים באתר
  תקרא את לבני   4/12/12 14:43
כאמור, אתה לא באמצע, אלא יחד עם אולמרט ולבני במחנה אחד עם נתניהו, אבל יותר ימין ויותר אלים ממנו.
כתוב תגובה ל- תקרא את לבני
ושוב דוהר הכתבלב של אהוד
  בני בנקר   4/12/12 14:10
מעטפות אולמרט.איך אמר רביב דרוקר ? אולמרט הוא הפוליטיקאי המושחת ביותר שהיה אי פעם בישראל.שימשיך לעשות לביתו(סליחה,בתיו) ויסגור את חרצובות לשונו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אולמרט הבזוי.....
  יוסי. ק.   4/12/12 15:17

כל פעם שכותבים דברים אמיתיים נגד אולמרט אתה יוסי מ נזעק. כולם אצלכך זונות , מדברים שטויות ורק אתה מלך צדקי הדור. אתה כנראה מתחזה מענין כמה אולמרט משלם לך חתיכת זונה ממין זכר.שמדברים באו"ם נגד ישראל שהיא מדינה גזענית אתה השמולני לא נזעקת או שמתקיפים אותנו על ידי טילים יום ולילה איפוא היית ?
כתוב תגובה ל- יוסי. ק.
לנער האשפתות
  יוסי מ   4/12/12 18:34
רק מי שאמא שלו היתה נערה עובדת בנמל, יכול להיות בעל לשון עשירה כמוך. אלמלא גדלת בבית זונות ,לא היתה לך יכולת דימויים כזו. כמאמר חז"ל מעשה אבות סימן לבנים(במקרה שלך מעשה אמהות)
כתוב תגובה ל- יוסי מ
חבל ששמך כשמי אידיוט משריש
  יוסי ק   4/12/12 15:36
אתה מוזמן לעבור לעזה או לרמאלה תאמין לי יהיה שם מי שינקנק אותך אין לך טיפת כבוד לראש ממשלה שנבחר בבחירות דמוקרטיות ושלא כולם חושבים כמוך. לא כל השכל אצלך זבלים כמוך אפילו לקומפוסט אינם מתאים כי איפה שיפזרו אותך אפילו יבלית לא תצמח.
כתוב תגובה ל- יוסי ק
תקרא שוב
  יוסי מ   4/12/12 18:39

אמא שלך אחותך או אשתך והבנות עובדות ברמאללה? כי אני אסע לשם על פי המלצתך.... אחרי הכל יש לי ארבעה שקלים מיותרים...
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי .מ המושחת.......
  יוסי. ק.   5/12/12 10:34

אתה אדם שפל, אתה כנראה מקבל הרבה כסף מאולמרט המושחת

יש גבול למה שהכותבים פה מוכנים לקבל את הקללות וההתנשאות שלך ,אם רק כותבים נגד אולמרט.
אתה ומשפחתך תחגוגו בעזה ותהנו עם כל החמסניקים זונות ובני זונות כמוך.
כתוב תגובה ל- יוסי. ק.
לאדיוט.
  יוסי מ   6/12/12 07:57
יוסי ק. - קללות נענות בקללות,ליכלוך בליכלוך. תבדוק מי התחיל לנבל את הפה ותבין. בראשר לתוכן, מה לעשות שאתה לא מוצלח גם בזה?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
9
רק ישראלים בזויים מבזים את ישר
  קורןנאוה טבריה   4/12/12 13:47
ישראל!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
כל התקפה של איש בזוי כאולמרט
  אברהם מערב השומרו   5/12/12 08:11
הוא התקפה בזויה
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
אולמרט....
  יוסי ק.   5/12/12 10:29

אתה כנראה לא קורא עיתונים ולא שומע חדשות ברדיו.
אולמרט הוא אדם מושחת וכנראה אדם בעל בצע כסף ישב בבית סוהר. ואז תוכל לבקר אותו מידי יום.
כתוב תגובה ל- יוסי ק.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il