w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אובמה, לא בא לי לדבר איתך
מאת: אפרים הלפרין  |  18/02/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   18/02/13 11:45
למה אתה הורס לנו??? אתה יודע כמה זמן לא היו הופעות חינם של אביב גפן 'ויודית' רביץ בכיכר? אני בונה על זה....
כתוב תגובה ל- צנחן
2
לקחת את כדורי ההרגעה שנתתי לך?
  נירון קיסר   18/02/13 17:28
מה אתה מקשקש את עצמך לדעת ? כעת אנימקבל חיזוק לדעתי עליך שאתה מקבל שכר לפי כמות המילים במאמר . כמה שטויות ? מה אתה מתנפל על אמריקה ? אתה [ישראל]זב החוטם יכול ללגלג על אמריקה ? כשהיית בגלות , במחבואים , ברדיפות , ללא לאום וללא מדינה אמריקה כבר אז היתה הדמוקרטיה הגדולה בעולם . השיטה השלטונית האמריקאית טובה עשרת מונים מכל שיטה דמוקרטית אחרת . עם חקירות שתי וערב בקונגרס ובסנאט . שתי מפלגות שמאפשרות שלטון של האחת ותקופת צינון והמתנה של השנייה . אפילו בהירצח נשיא משלימים את הקדנתיה עי סגנו . לא בכל שנתיים יוצאים לבחירות חדשות בגלל שהמשילות שלנו שווה לתחת . נראה לי שעירבבת כאן בין הרגש כלפי אובהמה שעל זה אני מסכים איתך לבין ארצות הברית של אמריקה . אתה בכלל יכול להשוות את הדמוקרטיה והמשילות כאן ושם ? שמיים וארץ ! עם ישראל ברוב [אולי אפילו בכל] שנות קיומו ההיסטורי כעם היה מלוכה או הנהגה שלא העם בחר בה הווה אומר דיקטטורה . רק מקום המדינה הפכנו לדמוקרטיה פרלמנטרית וגם זה בקושי ב 30 השנים הראשונות . אז מי צריך לנגב את החלב מהשפתיים ? אצלנו , יחסית לאמריקה יש משילות ? הברדק הוא אצלנו . אני מסכים איתך שאובהמה דירדר את ארהב הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בטחונית אבל זה הדגם בו ארהב שולטת בעולם ? נראה לי שלפי השתלחותך בארהב מי שהאספסוף כאן הוא אתה ולא בארהב .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
נירון היה מטורף הרסני ומזיק.
  השם המפורש   18/02/13 20:27
כתוב תגובה ל- השם המפורש
הלו אלוהים !
  נירון קיסר   19/02/13 10:27
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
הלו אלוהים !
  נירון קיסר   19/02/13 10:35
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
3
נירון רק בגלל שאתה קשיש וסנילי
  ה.א.   18/02/13 18:09
נירון רק בגלל שאתה קשיש מאד וכנראה קצת סנילי אני אשיב לך. תבדוק מה עשה הנשיא האמריקאי בקדנציה שלו ותראה שלא עשה כלום פרט ללבזבז המון המון כסף, ולהפוך את סין למעצמה הכלכלית הגדולה ביותר בעולם, וזה בגלל שיטת הממשל הדפוקה של אמריקה, שמשאירה נשיא אימפוטנט בשלטון - כאשר הוא לא מסוגל להעביר כלום בבית הנבחרים. ולא רק זאת אלא בוחרת בו שוב לעוד קדנציה. שיטת הבחירות כאן בומבון, השלטון מאבד את כוח שלטונו, מוסר מפתחות, ושלטון אחר או אותו שלטון עם הרכב אחר עולים על מנת לקדם את המטרות המשותפות. כאמור רק בגלל גילך המופלג, החשש לדמנציה מתקדמת, והייחוס של הילדים והנכדים שלך אני מתייחס, הלשון הוולגארית שלך די מדכאת אבל בינתיים אני מתגבר.
כתוב תגובה ל- ה.א.
אין לי ויכוח איתך לגבי אובהמה
  נירון קיסר   18/02/13 18:26
אם תלך לאחור , רוב הנשיאים הדמוקרטיים היו כשלון אחד גדול ואפילו קלינטון המפואר שהותיר אחריו את אשתו שיאנית הטיסות של ארהב . על זה שאובהמה דרדר את העולם המערבי לתהומות שלא היה בהם מעולם אין לי ויכוח איתך אבל , לגבי ההבדלים בשיטת הבחירות ושיטות המימשל , יש לנו עוד הרבה מה ללמוד . מדינה שהשלטון בה מתחלף כל שנתיים ללא המשכיות זו מדינה מפגרת כמו באפריקה ודרום אמריקה רק ששם עושים זאת באמצעות הנשק . תכתוב דברים של טעם ותראה איך אני אהלל אותך !
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
הכל בחביבות, גם הירידות
  ה.א.   18/02/13 18:58
הכל בחביבות, גם הירידות, בכל מערכת שלטונית יש חסרונות. השאלה היא היכן החסרונות גדולים יותר. אפשר לחסן את המנהיג כך שסף ההפלה שלו יהיה גבוה מסף היכולת שלו "לכפות החלטות" כמו באמריקה, שם הנשיא יכול לשחק ג'ולים 4 שנים כי אין לו יכולת להעביר כלום בפרלמנט, או כמו פה שממשלה יכולה לחיות חלקית בלי רוב, אבל יש החלטות שמחייבות רוב כמו תקציב, אז עשו קומבינה, תקציב דו שנתי על מנת להקטין את רוע הגזירה, וקיבלנו עוד שנה, ומכאן לדעתי שהשיטה אצלנו היא טובה עשרות מונים מאשר באמריקה, אך זה ודאי לא אומר שאין נקודות לשיפורים ודאי לא בסיגנון של האוילות הזו של העמותה להפלתו של ביבי עם אייל ארד שמחפש לדעתי פרנסה לבראנזה שלו, ראובן אדלר כנ"ל, ופרוסור רייכמן ואלוף דגן - התמוהים המוזרים וזאת בלשון המעטה.
כתוב תגובה ל- ה.א.
למרות הסברך , שיטתם טובה יותר
  נירון קיסר   18/02/13 20:58
למרות הכל , השיטה שם טובה יותר . אתה מתעלם מהעובדה שלנשיא שם יש תמיד את המילה האחרונה עי הטלת וטו . שיטת המימשל שם היא שמנסים לעשות הכל בהסכמה ללא הטלת ווטו אבל כשנחוץ , הנשיא מטיל את סמכותו . אצלנו בארץ ממשלה מורכבת מכמה מפלגות שלכל אחת הדרישות שלה [ותראה לאן הביאו אותנו העלוקות החרדיות] למה הוקדמו הבחירות כמעט בשנה שלמה ? בגלל שביבי לא יכל להעביר תקציב כפי שהוא רוצה אותו ובגלל הסחיטה של החרדים . זו צורת מימשל ? שכל רסיס מפלגה יכול להוביל לבחירות מיידיות ? אני מסכים שהרבה גורמים בפוליטיקה ובתקשורת שונאים את ביבי אישית [אולי בגלל שהוא מנצח אותם בבחירות] ומנסים להפיל אותו בכל דרך אבל , ביבי הוסיף על שונאיו מהשמאל את המאוכזבים ממנו מהימין וזו התוצאה של הבחירות הללו .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מזל שיש את מי להאשים
  ה.א.   18/02/13 22:59
באירופה זה הביא לחיסול היהודים, אני מקווה שכאן האנטישמיות תיגמר בשוליים של השוליים, ולא תחדור גם לאתרי האינטרנט, למעט איזה נירון אחד, אנטישמי, בטל בשישים.
כתוב תגובה ל- ה.א.
אני אולי סנילי אבל אתה אהבלי !
  נירון קיסר   19/02/13 10:17
הגזענות לא קיימת אצלי אלא בראש העקום שלך ושל החרדים ! לא אני אמרתי שהבית היהודי זה בית של גויים . אנחנו שמגיבים באינטרנט באמת בטלים בשישים לעומת אהבל כמוך שמנסה בכוח להחדיר לנו שכאילו אנחנו האנטישמים ולא האהבל והחרדים העלוקות שלו . אנחנו המגיבים , בקושי נקראים עי אחרים אבל לך ניתנה הזכות [שאני הייתי מבטל אותה מיד אילו הייתי העורך של אתר זה] לשפוך עלינו מיץ של אנטישמיות ומלחמה לטובת אוכלי החינם החרדים .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
אהובי זה ב ה' ו ו' .......
  ה.א.   19/02/13 11:00
כתוב תגובה ל- ה.א.
אהבלי זה בהלפרין
  נירון קיסר   19/02/13 12:01
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מה קבע הפסיכו-גאריאטר?
  ה.א.   19/02/13 12:07
כתוב תגובה ל- ה.א.
הוא ענה שאתה באמת אהבלי
  נירון קיסר   19/02/13 15:44
סיפרתי לו את הסיפור שלך והוא אמר לי שהמקרה שלך הוא קלאסי של אהבל . אמרתי לו שזה לא יכול להיות כי בכל זאת , אתה כותב טורים אצל יואב יצחק . והוא השיב לי : לא נכון !! אתה צוחק עלי ! ב-news 1 ?!!!
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
לא אמרנו איך כותבים אהובי?
  ה.א.   19/02/13 18:27
תיקח מומרקס - טוב לדמנציה, מונע הידרדרות של הזיכון של הטווח הקצר, ואם זה יעזור לך זה אפילו בסל. תנסה, לפחות תזכור מה אמרנו לפני רגע. אהובי א ה ו ב י קאפיש??
כתוב תגובה ל- ה.א.
4
Mind Your Own Fucking Buisness
  אובמה לך הביתה   18/02/13 18:23
כתוב תגובה ל- אובמה לך הביתה
5
אל תדאג, הוא לא ידבר.
  אהוד פרלסמן   18/02/13 18:24
אובמה יודע טוב מאוד מה אנחנו חושבים עליו, ויודע ש-85% מהישראלים בעלי אזרחות אמריקאית שהצביעו כאן הצביעו בעד רומני. הוא יודע שאין לו מה להגיד לנו, ושאם הוא יספר לנו שכל מה שעומד בינינו לבין השלום עם הערבים זו בעיית האמון ההדדי (שזה מה שאמר ג'ורג' מסיינפלד כשביקר בארץ), אנחנו לא נדע אם לבכות או לצחוק. אז אין לך מה לדאוג, הוא לא יטריד אותך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
רוצים שידבר בכנסת, אוי וואי...
  ה.א.   18/02/13 19:02
כתוב תגובה ל- ה.א.
6
מי אתה בכלל אפס שכמוך שתדבר כך
  לפוץ ה"חשוב"   19/02/13 01:47
כתוב תגובה ל- לפוץ ה"חשוב"
ארס כותבים עם ר'
  ה.א.   19/02/13 07:58
כתוב תגובה ל- ה.א.
ארס כותבים עם ע'
  אם כבר   19/02/13 09:15
כתוב תגובה ל- אם כבר
7
ממשלה הרי לא תהיה עד הביקור
  ה.א   19/02/13 08:37
ממשלה הרי לא תהיה עד הביקור, אז עם מי הוא ייפגש? עם שמעון פרס? או שהוא יכתיר את ממשלת לפיד על ישראל? כי זה הרי מה שהוא רוצה, הוא רוצה להשוות את הרמה של ההנהגה בישראל לרמה של ההנהגה באמריקה, ולכן צריך כאן מנהיג חלול כדוגמת לפיד. זה יהיה קטע לא נורמאלי שאובמה ינאם בכנסת ומיד אחריו יאיר לפיד יציג את ממשלתו עם אחמד טיבי בבטחון וחנין זועבי בחוץ. אני מתחיל לארוז, ושהאחרון יכבה את האור בבקשה. מישהו ראה את חגורת ההצלה שלי?
כתוב תגובה ל- ה.א
האבא של התרגילים של ביבי !
  נירון קיסר   19/02/13 10:26
אם יש לביבי [או נשאר לו] קצת שכל , הוא לא ירכיב ממשלה עד שהאיסלאמיסט אובהמה יסיים את ביקורו ויירד מהארץ [אגב , זו תהיה בשורה משמחת אם באותה הזדמנות תרד גם אתה יחד איתו כפי שאתה מאיים] . אם אובהמה יגיע לארץ מבלי שיש ממשלה חדשה , הוא יוכל לטפס על הקירות , לאכול בורקס עם פרס , ציפורה יחימוביץ ולפיד ולחזור לאמריקה .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מה לי ולירידה, טוב אתה קשיש...
  ה.א   19/02/13 11:05
מה לי ולירידה, טוב אתה קשיש, אני דיברתי על ירידה מהארץ אחי האנטישמי!!!
כתוב תגובה ל- ה.א
עכשיו אתה מבין יואב ?
  נירון קיסר   19/02/13 12:12
במאמר אחר התאוננתי בפני יואב יצחק שהוא מביא את האתר לרמה מאד נמוכה אם הוא מאפשר לכמוך וכמו נאוה קורן לכתוב כתבות באתר . רמת הניתוחים והכתבות שלך לא משהו ואתה בטח יודע זאת . כתבת שאתה אורז מזוודה ולכן היגבתי שבשמחה אראה טיפוסים כמוך עוזבים את הארץ ולא כתבתי שתרד לאובמה .... אני חוזר על הודעתי השמחה !
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
אולי נקרא לך ניאון ליצן?
  ה.א.   19/02/13 15:05
כתוב תגובה ל- ה.א.
ל-א-הקראתי מה שאתה כותב צחוק
  סימי   19/02/13 12:31
היה לי יום מבעס אבל לקראו אותך הפכת אותי לצחוק בלי סוף אני מסכימה עם כל מילה שכתבת על אובמה רק שהשמאל בארץ איבד את הציונות כשמגיע אחד כמו אובמה הם מאבדים את ההגיון ואת טובת ישראל לטובת אנטישמי חלול. תמשיך לכתוב בהומור זה עושה טוב להרבה אנשים גם לי..
כתוב תגובה ל- סימי
אחלה בחלה
  ה.א.   19/02/13 15:07
כתוב תגובה ל- ה.א.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il