|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איזו ברית ואיזה נעליים
מאת: אפרים הלפרין  |  19/02/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בנט ולפיד מלקקים לאובמה?
  ה.א.   19/02/13 16:09
בנט ולפיד מלקקים לאובמה?, למה הם חייבים לו משהו? מה זה כל השירי הלל האלה? ר"ח אדר היה כבר והלל כבר לא רלוונטי, ואולי כל הסיפור הוא הקשרים עם ההון אמריקאי ועם השלטון אמריקאי?, כי ביבי התגבר באופן מופלא על חלק משמעותי מקשרי הון שלטון בארץ, 50 מיליון הכניסו הבעלים של קשת לקופה המתה שלהם לפני חודשיים, החליפו יו"ר - והכל בזבל, כי ביבי לא נותן להם כלום על חשבון החולים והזקנים, ואז אולי לפיד ובנט עשו להון שלטון OUTING לאמריקה? או עשו לו EXIT לאמריקה? בנט טוב באקזיטים, גם ללפיד יש כמה כאלה, טובים באקזיטים. ראיתם מה אמרה איילת שקד בכנסת? לקק, כן לקק, מה הולך כאן בכלל, זה הרי לא הלל ודאי שזה לא הלל - כי אנחנו לא בראש חודש אז מה זה לכל הרוחות? אולי בכל זאת הלל? לך תדע.
כתוב תגובה ל- ה.א.
מדוע אתה מגיב למאמר של עצמך?
  לנרקיסיסט הזקן   19/02/13 17:18
כתוב תגובה ל- לנרקיסיסט הזקן
לא מגיב, משלים!!!
  ה.א.   19/02/13 18:19
כתוב תגובה ל- ה.א.
שקרן ! שאלת ..ולא השלמת כלום
  בושה לך   19/02/13 20:59
כתוב תגובה ל- בושה לך
שקדן זה עם ד' - תלמד לכתוב!!!
  ה.א.   19/02/13 21:50
כתוב תגובה ל- ה.א.
הוא מגיב למאמר של עצמו כי הוא
  ברוך שטיין   19/02/13 18:58
חש שעדיין לא מילא את כמות גיבובי השטויות שהוא כתב במאמר ויש צורך בהשלמות.
ולעצם הענין "איזו ברית ואיזה נעלים" ?
מעצם קיומם של גופים פוליטיים שונים (מפלגות במקרה שלנו) נובע כי קיימת בינהם מחלוקת בנושא אחד לפחות (ואולי בנושאים רבים).
לכן, הנובע מהלוגיקה של מאמר השטות שלפנינו הוא כי גופים פוליטיים אינם יכולים לכרות ברית (להגיע הסכם).
לא עלה על דעתו של ה.א. כי הגופים הפוליטיים יכולים להניח בצד את הנושא (נושאים) בהם הם חלוקים (אולי ביודעם כי לאותו נושא שבמחלוקת אין כרגע פיתרון) ןלהגיע להסכם ולשיתוף פעולה בנושא (נושאים) שדעותיהם זהות או דומות.
ואם כן עלתה אפשרות זאת במוחו הקודח של ה.א., הרי שמאמרו (ותגובתו הוא למאמרו) נועדו למשוך צומי ו/או עבור איזשהו שכר סופרים (שהרי פובליציסט צריך להתפרנס, גם אם אין לו דבר רציני לומר).
כתוב תגובה ל- ברוך שטיין
מרץ יותר קרוב לבנט מלפיד
  ה.א.   19/02/13 19:08
מרץ יותר קרוב לבנט מלפיד, האם תהיה ברית בין בנט למרץ? חברים זה קשקוש בלבוש, אם באמת יש ברית היא עוברת כנראה דרך וושינגטון!!! ולכן היא תתפרק יחד עם שתי המפלגות הריקניות האלה. רק חבל על המפד"ל חובה לקוות שיברחו מבספינה לפני שהיא טובעת.
כתוב תגובה ל- ה.א.
2
אז באמת היו מנהיגים לאומים
  היו זמנים   19/02/13 17:26
לא שמעת על אומנות ההטעיה.בנט מכיר לפני ולפנים את נתניהו יודע את טיבו וערמומיותו וזה מביא לו תועלת רבה במהלכים על לוח השחמט הפוליטי.מה שקורה שקרנה של מיפלגתו רק עולה ועולה לאחר צונמי הבוז שספגה לאחרונה אחרי ובעיקר לפני הבחירות.בימינו השמאל הוא ימין וימין הוא שמאל ובתכלס אין באמת הבדל גדול בין לפיד לליכוד וחרדים.הם כולם אותו דבר כך שאין באמת ימין וזאת לתשומת לב של בנט ואכן הוא שם לב לכך ומשחק אותה,ביעילות.הנה במישפחתי הלאומית יש אחת שהצביעה לפיד צעירה יוצאת צבא תל אביבית.מישפחתי תמיד מצביעה לאומי. אפילו השמאלנית הידועה יחמוביץ דאגה לטשטש את העבר שלה ככל האפשר.ביחייתך מה לנתניהו וללאומיות שלא לדבר על המימסד החרדי שהלאומיות שלו שואפת לאפס. כך שבסופו של דבר ההבדל לא גדול.מישחקו של בנט כיום נכון וטוב והוא בנתיים מפתיע לטובה.הכי חשוב שהממשלה הבאה לא תעשה נסיגות וויתורים.
כתוב תגובה ל- היו זמנים
3
בנט ולפיד מאוחדים נגד החרדים
  והשמאלנות   19/02/13 22:01
ביבי שמאלן מוצהר, מאז נאום בר-אילן, קל וחומר עם מתן תיק המשפטים ללבני. לחרדתנו הוא גם ילך עם החרדים, בדרך המהירה לכליית המדינה. חבל מאוד שהסוחרים בשוק עוד לא הבינו שביבי סוס-טרויאני גייס-חמישי.
כתוב תגובה ל- והשמאלנות
בנט ברח אז ביבי הולך שמאלה
  ה.א.   20/02/13 07:02
כתוב תגובה ל- ה.א.
4
לא ברית ולא נעליים, סתם קשקוש.
  אהוד פרלסמן   19/02/13 23:57
מלכתחילה כתבתי שהברירה הטבעית היא קואליצית ה-61 + לבני ומופז. אז יש עוד שלושה שבועות, ואף אחד לא ממהר לשום מקום, והרי המפד"ל לא יכולה להרוס לנתניהו את הקואליציה גם אם עומד בראשה אחד שבאמת נראה קצת חנטאריש. אז בינתיים כבר חתמו על הסכם עם לבני, והתסריט שציירתי הולך ומתממש, וכל מה שצריך זה לחכות עוד שבועיים והברית הזאת, שלדעתי ולדעתך היא סתם קשקוש, תקרוס ותעלם. אני רק רוצה להזכיר לך שמיד אחרי שנודעו התוצאות, אותם קשקשנים שמספרים לנו על הברית בנט לפיד סיפרו לנו שנתניהו ולפיד נפגשו עוד לפני הבחירות וסיכמו על הליכה משותפת לקואליציה. אז לא האמנתי להם, ועכשיו אני לא מאמין להם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
קשקוש על הברית
  חלם זה פה   20/02/13 19:07
למה אתה קורא לבנט חנטריש - אתה שפוט של ביביהו/שקרניהו
וכל תגובותיך מראות את המגמה.
הבן אדם בטוח יותר מאשר אתה עשית כל ימי חייך עד עתה.
אעפ"י שאני יודעת זאת מהעתונים, אז אחד שהיה בסיירת מטכל
הוא לא חנטריש - אלא שהרישעות והקנאה מדברים מגרונך.
כתוב תגובה ל- חלם זה פה
5
צודק. ההלפרין הזה הפך לקוריוז
  משקיף מהצד   20/02/13 00:33
כתוב תגובה ל- משקיף מהצד
6
אין הגיון פשוט במאמר מכיוון ש-
  יהודה דרורי   20/02/13 11:01
כאשר אתה מרואיין לעבודה למפעל או מערכת מסויימת אתה מעוניין לדעת מה מצופה ממך, מה המערכת רוצה ומציעה ומה תצטרך לעשות, רק במקום שני תצטרך לברר מה בדיוק יהיה תפקידך במערכת. זה מה שאומרים בנט ולפיד לביבי, מה הכוון שלך, מה אתה רוצה לעשות, מה קוי היסוד של ממשלתך? ימצא חן בעיניהם ידברו על תפקידי שרים, לא ימצא הדבר חן בעיניהם ישארו בחוץ והם אלה הצודקים כי נתניהו לא מציג דרך או כיוון חוץ ממילים גבוהות והרבה נפיחות אויר חם
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
קשקוש בלבוש
  ה.א.   20/02/13 12:05
קשקוש בלבוש, מהם הקוים הכלליים של נתניהו כולם יודעים, קווי יסוד הם חוק, לא ניתן לחוקק חוק ללא השותפים, בחירות מציירות קו עבה, מרגע שנבחר נתנייהו על ידי הנשיא לנסות ולהרכיב ממשלה יש קו עבה שמגדיר גבולות, נתניהו זה לא יחימוביץ' זה לא גלאון, וזה גם לא כהנא. בתוך הקו העבה הזה ניתו לצייר עשרות ומאות קוים דקים - ואת אלה מציירים יחד עם אלה שהולכים אתך לשותפות, וכמובן אם לא מוצא חן בעניהם בסוף הדרך, יכולים לוותר - מתפלא עליך דרורי בחיי שאני מתפלא עליך, הגישה שלך היא ריקנית לחלוטין, מניסיון בכנסת כמו שלך הייתי מצפה להרבה הרבה יותר. השניים האלה או שהם אווילים, או שיש להם אינטרסים (ללפיד ודאי יש אינטרסים כלכליים - של בעלי הון שהריצו אותו לדעתי ושמימנו לו לפחות את היישום "למי להצביע" שהביא לו לדעתי 9 בנדיטים - והכל משידורי קשת המתקרשים אל הקרקע וזקוקים לעזרת השלטון כמו חולה נוטה למות - והם מאמינים שבבחירות חוזרות לפיד לוקח - כך אני מאמין מצביעים הסקרים) - לגבי בנט אין לי אינדקציה ברורה אבל התנהגותו מעידה על כסילות או אינטרס לא ברור.
כתוב תגובה ל- ה.א.
התאוריות שלך (לפיד ובנט)חנטריש
  תאורטיקן ידוע   20/02/13 18:29
כתוב תגובה ל- תאורטיקן ידוע
7
אתה סותר את עצמך כל הזמן .
  נירון קיסר   20/02/13 14:50
אתה הראשון שטענת שלפידוס ובנטוס כרתו בריתוס . כעת אתה טוען הפוך . אתה רב עם עצמך ! אתה מדבר על שתי פתרונות ליהודה ושומרון אבל יש גם פתרון שלישי והוא להשאיר את המצב הקיים . אם יתנו למחבלים הפלסטינים להקים מדינה ביהודה ושומרון זה יהיה שלוש מדינות לשני עמים [עזה פלסטינית בשלטון חמאס ויהודה ושומרון פלסטינית בשלטון פאתח] . נראה שביבי מהמר על כך ששיחות עם המחבלים לא יניבו דבר כך שגם בנט יכול לחיות עם מצב של קיום שיחות על מדינה פלסטינית שלא יניבו כלום . אתה מנסה כעת בניגוד לדעותיך מהעבר וכדי להסדיר את התזה ההפוכה ממה שחשבת עד עתה , שברית בניהם אינה קיימת [כאילו מתוך הבחינה של שתי מדינות לשני עמים] בעוד שכן קיימת בניהם הסכמה אם לא ברית בנושא הנשיאה בנטל [אותו אתה מנסה להסתיר] כנראה מתוך כוונה שעם העלוקות החרדיות אפשר להקים ממשלה תוך עקיפת השוויון לנשיאה בנטל . בנט ולפיד יכולים בוודאי לשבת באותה ממשלה עם החזון של שוויון נשיאה בנטל ועם הידיעה הכמעט ודאית ששיחות עם המחבלים במילא לא יניבו תוצאות .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
נירון אחי אתה שוכח את ציר הזמן
  ה.א.   20/02/13 16:45
נירון אחי אתה שוכח את ציר הזמן, יהיה פתרון לסכסוך, אין ספק שיהיה פתרון, הוא יהיה כואב, לשני הצדדים, כואב מאד, לא 67 יהיה בסיסו, לא 48 יהיה בסיסו, אלא הצרכים אמיתיים של שני הצדדים, צרכים שיכאיבו כאב ענק לכל אדם יהודי וערבי, ציפי לא תביא את הפתרון, ביבי לא יביא את הפתרון, וגם לא שלי וגלאון, מי שהיביא את הפתרון הוא מי ידאג לבטחון, משיטפל היטב באפליה הקשה והרעה של ערביי ישראל (אזרחי ישראל) , ומי שיחתור לפתרון, מי שיקשיב לפעמי הפתרון, והפתרון יתפרס על עשרות שנים, ויהיו בו שלבי ביניים, כל אחד כואב ממשנהו, לשני הצדים, הכל באחריות - הכל בחוכמה - בלי לפחד מכל המפחידים למיניהם, רק מאתנו ייצאו מחריבינו, האויב לעולם לא יחריבנו. ולכן לא חשוב כמה שרים יש בממשלה, את המשילות יש לפתרור על ידי הסכמה רחבה ולא על ידי חקיקה מטופשת, יש לנו אתגרים חשובים יותר, לא חשובה הנוסחא המדייקת של הפשרה, כי איש לא יודע מה הפשרה, אפשר אולי להסכים על משאל עם ולעבור על זה, לא חשוב נוסחא המדוייקת של השיווין בנטל ולסמוך על בית המשפט שלא ייתן לשום פרסא לעבור אותו והרי לך ממשלת אחדות לאומית עם 82 חברי כנסת, אבל יש כאלה עם אינטרסים כלכליים של בעלי ההון, יש כאלה שעובדים בשביל אולמרט הנקמן, ויש להם חברים עם כיפות סרוגות על הראש, בקיצור מהרסייך ומחריבייך ממך יצאון.
כתוב תגובה ל- ה.א.
נירון אחי אתה שוכח את ציר הזמן
  ה.א.   20/02/13 17:42
נירון אחי אתה שוכח את ציר הזמן, יהיה פתרון לסכסוך, אין ספק שיהיה פתרון, הוא יהיה כואב, לשני הצדדים, כואב מאד, לא 67 יהיה בסיסו, לא 48 יהיה בסיסו, אלא הצרכים אמיתיים של שני הצדדים, צרכים שיכאיבו כאב ענק לכל אדם יהודי וערבי, ציפי לא תביא את הפתרון, ביבי לא יביא את הפתרון, וגם לא שלי וגלאון, מי שהיביא את הפתרון הוא מי ידאג לבטחון, משיטפל היטב באפליה הקשה והרעה של ערביי ישראל (אזרחי ישראל) , ומי שיחתור לפתרון, מי שיקשיב לפעמי הפתרון, והפתרון יתפרס על עשרות שנים, ויהיו בו שלבי ביניים, כל אחד כואב ממשנהו, לשני הצדים, הכל באחריות - הכל בחוכמה - בלי לפחד מכל המפחידים למיניהם, רק מאתנו ייצאו מחריבינו, האויב לעולם לא יחריבנו. ולכן לא חשוב כמה שרים יש בממשלה, את המשילות יש לפתרור על ידי הסכמה רחבה ולא על ידי חקיקה מטופשת, יש לנו אתגרים חשובים יותר, לא חשובה הנוסחא המדייקת של הפשרה, כי איש לא יודע מה הפשרה, אפשר אולי להסכים על משאל עם ולעבור על זה, לא חשוב נוסחא המדוייקת של השיווין בנטל ולסמוך על בית המשפט שלא ייתן לשום פרסא לעבור אותו והרי לך ממשלת אחדות לאומית עם 82 חברי כנסת, אבל יש כאלה עם אינטרסים כלכליים של בעלי ההון, יש כאלה שעובדים בשביל אולמרט הנקמן, ויש להם חברים עם כיפות סרוגות על הראש, בקיצור מהרסייך ומחריבייך ממך יצאון.
כתוב תגובה ל- ה.א.
שוב , נראה שאתה חרד לחרדים .
  נירון קיסר   21/02/13 10:10
לא רוצה 82 חברי כנסת שכוללים חרדים בפרט , לא שותפות איתם כפי שהיתה עד היום , טפילות חזירית שרק רוצה עוד ועוד מבלי לתרום מאומה . לא רק זאת , שלעת מבחן תעמוד לנו על רגליה האחוריות ותאלץ אותנו בזמן הנוח לה לצאת לסבב בחירות נוסף . צריך לעשות לעניין סוף מוחלט כאן ועכשיו ! הזדמנות כזו לא תשוב עוד הרבה זמן וביבי אם היה חכם היה מנצל זאת וקופץ עליה כמוצא שלל רב . נושא השיוויון בנטל חייב להיפתר עכשיו ולא למרוח אותו לאורך תקופה מתוך תקווה חרדית שבבחירות הבאות יחזרו להתעלקות או שישמרו על מה שיהיה קיים אז . בכוונה אני כותב על החרדים אבל מסונפים אליהם כמובן הערבים שבגץ לא מרשה לעשות הפרדה בניהם . כולם , ללא יוצא מן הכלל , מגיל גיוס , לצבא או שרות לאומי או שרות לציבור ולא על פי הצעתו של הלפרין כאילו גיוס , יעמדו בכוננות לרעידות אדמה . גיוס מלא ללא הנחות ! קיצוץ בתמיכה הממשלתית לישיבות שלא מחנכות את תלמידיהן לאהבת מולדת וגיוס לטובת הכלל .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
8
אתה ומגיביך מגוכחים. נמוכים.
  תגובה לה. א   20/02/13 18:18
כתוב תגובה ל- תגובה לה. א
למתנשא הכל נראה נמוך
  ה.א   20/02/13 20:30
למתנשא הכל נראה נמוך, אם כי אתה צודק במידה מסויימת, או אפילו במידה לא מבוטלת, כי זוהי מדיה לא מגובשת, מדיה בה הכותב יכול לנהל דו שיח עם המגיבים, והדו שיח הזה הוא לא תמיד מכובד. אני חושב שהדרך לשיפור היא גם על ידי הערות כו שלך, אולי בסגנון קצת יותר מעודד, וחיובי, והדרך השניה היא להתייחס לגופו של עניין. קשה מאד לראות כל מיני עיתונעים מנופחים העובדים עבור שכר שמן מכל מיני טייקונים, מקיימים דו שיח בגובה העיניים עם כל מי שמתייחס, וזה בגלל חסרונות שלהם ולא יתרונות, מנגד, התייחסות רחבה ומקיפה אכךן מורידה לעיתים את רמת השיח מתחת לסף שצריך להסכים לו, אני לומד, אני מקווה שכולם ילמדו. בכל מקרה תודה על גרעין הביקורת.
כתוב תגובה ל- ה.א
תגובה
  צנחן   21/02/13 02:18
לא כותבים מגוכחים, אלא מגוחכים בעברית תקינה.
כתוב תגובה ל- צנחן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il