w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קצין הדברה ראשי
מאת: אפרים הלפרין  |  25/04/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"חובות" של יהודי ,עפ"י הלפרין
  שלמה המגיב   25/04/13 14:05
"..חובה לשמור על צביונה של השבת כיום מנוחה" , קובע הלפרין , מהן חובותיו של אזרח יהודי במדינה, רק חבל שלא צירף לרשימת "החובות" את החובה לשרת בצבא והחובה לפרנס את המשפחה ועוד כמה "חובות" שהחרדים לא בדיוק מקפידים עליהן. טוב , כל אחד ועדיפויותיו במילוי חובות, רק מעניין שבהמשך המאמר מודה הלפרין שאינו מקפיד באופן אישי על שמירת השבת , אך מיאיר לפיד הוא מצפה שלא יחלל שבת ,כי אחרת מדובר "..בשנאה שורשית ואפילו תיעוב דרך החיים החרדית.." !!. וואלה , הלפרין , איזה הוכחה ניצחת מצאת , לאיתור יהודים "שמתעבים את דרך החיים החרדית" ? לא להאמין ? איך לא חשבנו על טכניקה פשוטה ומקורית כזו ,להצביע באופן ברור על אלה "שמתעבים את דרך החיים החרדית" ? בעצם , רק רגע ,גם אתה לא שומר שבת כמו יאיר לפיד, אז גם אתה "מתעב את דרך החיים החרדית" ? לא ייתכן לומר כך על הלפרין "הצדיק". נו , מה יהיה הלפרין ? אולי תפסיק כבר לעשות צחוק מעצמך , עם האובססיביות הזו כנגד לפיד ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אינני שר בממשלת ישראל
  ה.א.   25/04/13 15:01
זה אחד משורשי הבעיה. כאשר לפיד ישב אולפן ואמור היה להיות מאוזן, ואז הוא פעל בנחרצות על מנת לפגוע בבפוליטיקאים המכהנים, הוא הקדים את מערכת הבחירות בשנתיים כאשר הוא פועל מהאולפן המאוזן לכאורה, ומסתבר שעל תמימים כמוך הוא הצליח לעבוד, עתה משנבחר בעיקר עם קולות תמימים ובעיקר תמימות, הוא ממשיך במסע הבחירות שלו כאילו אצה לו הדרך, כאילו מחר יש בחירות, ממש ממש כמו בסרט הקודם. יאיר לפיד הוא פרמורמר - זה המקצוע שלו, שום דבר כבר לא ישנה אותו. יש הרבה מה לתקן בחברה הישראלית, אבל לפחות עד עתה נראה שלפיד לא בא בכדי לתקן, נראה שלפיד בא בשביל האגו שלו, נראה שלפיד בא בשביל לעשות לעצמו, נראה שלפיד מקלקל ויקלקל לציבור, ירחיב את השסע, ירחיב את הפערים. אגב איש לא מונע מלפיד מלעשות עבודה פרטית בביתו בשבת, ואין כל בעיה עם נסיעה פרטית בשבת אך אסור לו לעסוק בענייני המדינה בפרהסיה בשבת, וכשהוא עושה כן הוא דורך על הדגל, לא דגל המדינה, אלא דגל העם, איש לא יכול למנוע ממנו את זה כמו שלא מונעים מכמה מטופשים לעשות חגיגות מנגל בערב יום הזכרון. כולנו אכלנו בערב יום הזכרון, ורבים מאתנו אף אכלו לשובע, אך מי שחוגג במזיד עם אוכל בגינה ציבורית ביום הזה הוא רשע, ושר המחלל שבת בפרהסיה תוך שהוא לכאורה משרת את הציבור הוא רשע בכיר.
כתוב תגובה ל- ה.א.
"דגל העם" , עפ"י הלפרין
  שלמה המגיב   25/04/13 16:39
הלפרין ממציא לנו "דגל" חדש , "דגל העם" !, טוב הלפרין, אם תעשה מישאל עם בקרב אוכלוסיית המדינה ,קשה לי להאמין שאפילו 20 אחוז ,יצטרפו להגדרת יום השבת כ "דגל העם" , עם כל החשיבות הדתית , המורשתית וההיסטורית שלה. ולכן קביעתך ( עפ"י איזה אמת מידה ?) "..אסור לשר לעסוק בענייני המדינה בפרהסיה בשבת..בכך הוא דורך על דגל העם..שר המחלל שבת בפרהסיה הוא רשע בכיר..", הינה הזויה לחלוטין ולא מקובלת בכלל בכל אמות מידה ( מוסרית , חוקית , ציבורית , מעשית), אוי לנו כמדינה מודרנית ושאינה פרימיטיבית פונדמאנטליסטית, שאילו הפרמטרים לבחון שר בישראל. "..דורך על הדגל..רשע בכיר.."!!, וואלה , הלפרין, אנו לא באיראן ואמות המידה של החרדים (עם כל הכבוד) , רחוקות מלהיות אמות המידה הראויות ( וכדאי שלא אתן דוגמאות) בעיני רוב העם. דרך אגב , הממשלה הנוכחית,בודאי לא תראה ביום השבת - "דגל העם" ויש לה "דגלים אחרים, ולכן לא ברור לי מדוע שר מכהן בה , צריך לנהוג עפ"י "דגל העם" של מפלגה קטנה באופזיציה ולא עפ"י מפלגה גדולה שהוא עומד בראשה ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המנותק משינקין
  ה.א.   25/04/13 17:33
מאיר שמגר, בג"ץ 5073/91 תאטראות ישראל בע"מ נ' עיריית נתניה - "קביעת העיקרון של קיום יום מנוחה שבועי והועדתו בשבת חתר המחוקק להגשים שתי מטרות משולבות: ראשית, מטרה חברתית, לפיה ראוי לייחד יום מנוחה שבועי לכל אדם כדי שיוכל לנוח בו ממלאכתו, לשהות עם משפחתו או בחברת ידידים ולהתפנות לנופש ולבידור לפי בחירתו והעדפותיו. כן נועד יום המנוחה להגן על בריאותו של העובד ולהבטיח תנאי עבודה הוגנים. שנית, הוועדת המנוחה בשבת נעשתה על רקע ציווי ההלכה ומסורת ישראל".......... דליה דורנר - "אכן, איסור העבודה בשבת פוגע בחופש העיסוק, כפי שהוא מוגדר בסעיף 3 לחוק-יסוד: חופש העיסוק, שבו נקבע שכל אזרח או תושב של המדינה חופשי לעסוק בכל עיסוק, מקצוע או משלח-יד. ברם, חוק-היסוד - ב"פסקת ההגבלה" שבסעיף 4 - מתיר פגיעה בחופש העיסוק, בחוק ההולם את ערכיה של המדינה, שנועד לתכלית ראויה ובמידה שאינה עולה על הנדרש, או לפי חוק כאמור מכוח הסמכה מפורשת בו. בענייננו, חוק המנוחה מקיים את כל התנאים המנויים בפסקת ההגבלה. … קביעת יום המנוחה ליהודים בשבת מגשימה את ערכיה של המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית. שני ערכים אלה משתלבים בהרמוניה מלאה בחוק הנדון. ליום מנוחה לעובדים מטרה סוציאלית וחברתית, ואילו היהדות, שהנחילה לאנושות את הקונספציה של יום המנוחה השבועי, קידשה את יום השבת כיום המנוחה של בני העם היהודי. יום השבת הוא ערך לאומי לא פחות מאשר ערך דתי." ...........תתחבר שלמה אתה מנותק ממש מו לפיד וסגנו.
כתוב תגובה ל- ה.א.
מי "מנותק" , הלפרין ?
  שלמה המגיב   25/04/13 18:58
ראשית , איני גר בתל אביב , מעולם לא הייתי ברחוב שיינקין , ואני מניח שגרים ברחוב זה ,אנשים טובים וערכיים לא פחות ממך , הלפרין , ואל תקטלג אנשים שאינך מכיר עפ"י מקום מגורם , כי זה רדוד ולא מראה על רצינות של שיח. לענייננו - אכן יום השבת , הוא יום המנוחה הרשמי של המדינה היהודית שלנו, עפ"י דתנו וראוי שכך יהיה, אך מימוש "יום מנוחה" זה, אינו אמור להיות עפ"י "הדגל" של החרדים ואף בפסק הדין שהצגת , נאמר בין היתר שגם נועד "..לנופש ,לבידור ולכל דבר לפי בחירת האדם והעדפותיו..", כלומר גם אם אתה והחרדים רואים את השבת "בהעדפותיכם" כדגל העם , רוב הישראלים היהודים "מעדיפים" אחרת באופן המימוש של היום החשוב הזה ובודאי לא יגדירו אותו "דגל העם". מה לעשות הלפרין,איני גר בשיינקין ,ובכל זאת יש לי "דגלי עם" אחרים ואיני "אנטישמי" ואיני "שונא חרדים" ואיני "אדם לא ערכי". טוב , אצלך החרדים ודרך התנהלותם היא "עניינית וראוייה" ואילו האחרים הם "מנותקים משיינקין". כל אחד וערכיו !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שבת אינה נועדת לעבודה
  ה.א.   25/04/13 20:43
ואם השר רוצה לבנות ארון בביתו בשבת ואינו מפריע לשכניו, תפדל אבל העבודה בשבת במסגרת תפקידו בממשלה היא או טעות או סתם התגרות לשוא, הגם שהיא מנוגדת לחוק (שעות עבודה ומנוחה)!!!! והחוק במלגתו הוא לכאורה ערך עליון, לא פחות ולא יותר ערך עליון!!!! אין שום סיבה ששרים יעבדו בשבת ודאי אין שום סיבה ששרים יעבדו בשבת מהמקפצה. (למעט כמובן עבודות חיוניות).
כתוב תגובה ל- ה.א.
כל משפט בול למטרה .
  נירון קיסר   25/04/13 20:55
תשובה מוחצת ללא תוספות .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
2
הטפילים הביאו דרוג אשראי A
  ה.א   25/04/13 20:49
איפה קצין ההדברה? היכן שר המדבירים? הטפילים שאחראים על מה שהיה עד כה בכלכלה אחראים לאישרור דרוג האשראי A של מדינת ישראל. ואם הכסף אצלהם למה צריך להעלות מיסים אחרי שלוקחים להם את הכסף? ואולי הכסף הוא דווקא במדינת תל אביב? ואלוי זו עלילה? ואולי אולי כדאי לא להדביר? אולי כדאי להפסיק לשנוא?, אולי הגיע הזמן לשנות את האג'נדה החולה הזו?.
כתוב תגובה ל- ה.א
צדקנות וצביעות של אפרי מחליאים
  מגן הפרזיטים   26/04/13 00:13
כתוב תגובה ל- מגן הפרזיטים
כשאין תשובות-מגדפים
  ה.א   26/04/13 08:39
כתוב תגובה ל- ה.א
3
הגיע הזמן שתחליפו דיסקט .
  נירון קיסר   25/04/13 21:08
אתה הלפרין וגם אלה שאתה מייצג צריכים כבר להבין שהימים של הפלת ממשלה בישראל בגלל ששר נסע בקורקינט בשבת או שהיה אחראי לכך שמטוסי קרב נחתו בשבת בישראל או ששר מסויים העז לשוחח בטלפון בשבת בענייני עבודה , עברו וחלפו מהעולם , ברוך השם ישתבח שמו . היום , מותר לכל שר לעשות בשבת ככל העולה על רוחו ! כמובן שהייתי מצפה משר שלא יגיע דווקא בשבת וידליק מדורת לג בעומר במרכז בני ברק . אבל , אם הוא פועל בהגינות ולא בדווקא , מותר לו לעשות הכל בכל בשבת . כל זמן שיכולת הסחיטה החרדית איפשרה להם , הם חוקקו חוקים כאוות נפשם וחלילה אסור היה להתנגד להם פן יבולע לנו ותופל ממשלה בישראל . היום , הזמנים האלה חלפו מהעולם ואני מקווה בכל מאודי שלא ישובו עוד .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
לשר מותר מה שלפקיד עיריה אסור?
  ה.א.   25/04/13 21:47
טוב, זו הפוליטיקה החדשה. אגב, אני מאמין שהוא לא יעבוד יותר בשבת במסגרת תפקידו בממשלה או במפלגה - זה אסור בחוק. והחוק אצל מפלגתו הוא ערך עליון כך כתוב במצע.
כתוב תגובה ל- ה.א.
עכשיו לפיד "עבריין" , הלפרין ?
  שלמה המגיב   26/04/13 07:06
תפסיק להטעות את הקוראים ולהסית אותם נגד לפיד, באשר הוא לא עושה משהו "שאסור בחוק". האיסור "בחוק" , אינו "לעבוד בשבת" , אלא "להעסיק" בשבת, ומתייחס כעבירה "למעסיק". נבחר ציבור שעוסק בתפקידו ( עפ"י שיקוליו שלו) בשבת, אינו קשור בכלל לחוק המנוחה. עכשיו אתה גם עושה מלפיד "עבריין פלילי" ? אין לך בושה ? הכל כשר בעיניך באובססיביות הזו , נגד לפיד ? החרדים מאיימים שלא יתייצבו לגיוס גם אם יהיה "חוק" בנושא , והם צדיקים "שומרי חוק" ! , ומי "שלא שומר חוק" , הינו לפיד ? הכל אצלך הפוך , הלפרין, גם המושגים "חובות..ערכים..התנהגות ראוייה..", הכל מתהפך אצלך בתיאור העימות בין החרדים ללפיד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עיוור או זורה חול?
  ה.א.   26/04/13 08:47
9א. איסור עבודה במנוחה השבועית (תיקון: תשכ"ט) (סעיף 9 עוסק באיסור העסקה, ו 9א באיסור עבודה) ואת כל העבריינים מקרב החרדים, ערבים, נשים, הומאים ואחרים חובה להעניש, ועם כל זאת מאד רצוי ששר בכיר בממשלה מנהיג המפלגה השניה בגודלה, ישמור על החוק, וישמור גם על כמה כללים של מסורת, אותם כללים שבלעדיהם לא נהיה כאן עוד כמה שנים. ומאחר שאני בטוח שהזחיחות טבועה בדמו ובדמם של רבים מחבריו, אני בטוח שייכשלו בתפקידם הפוליטי, המוכשרים שבהם יימצאו להם בית פוליטי ישר והגון, וכל הארטיסטים יבעטו בארמון החול שבנו במו ידיהם על פי מיטב מסורת האבות שלהם.
כתוב תגובה ל- ה.א.
ומי "זורה חול"ומטעה , הלפרין ?
  שלמה המגיב   26/04/13 10:28
השר "שומר חוק" ואתה מטעה במזיד את הקוראים שאינם בקיאים בחוק , באשר החוק מתייחס "לעובד" , רק באם הוא, ואני מצטט ממילות סעיף 9א "בעל בית מלאכ בבית מלאכתו,בעל מפעל במפעלו , סוחר בעל חנות בחנותו וחבר באגודה שיתופית.." !. נו , הלפרין , היכן אתה רואה עובד שכיר מהשורה או\ו נבחר ציבור , נכנס לקטגוריה זו של "עובד" שחל עליו איסור עבודה בשבת ? ולעניין שמירה על "המסורת" , טוב ,כל אחד וסדרי העדיפות שלו למושגי "המסורת", כי לרוב העם , יום העצמאות ויום הזיכרון לחללי צה"ל , הוא "מסורת" , ואם אתה רואה עצמך להטיף לאחרים , "לשמור על המסורת", הייתי שמח לראות אותך מטיף כך לחרדים , ביתר ערכי המסורת. והמבין יבין !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תראה לי שר חרדי אחד
  ה.א.   26/04/13 13:57
תראה לי שר חרדי אחד, ששרף דגל, או שביזה סמל, תראה לי שר חרדי אחד שעשה זאת כן, ברחוב החרדי יש גם אנשים רעים ואפילו רשעים, (ודאי בהנהגה הרבנית החרדית יש כאלה, ולכן הקהילה הזו כל כל מבודלת וענייה) אך לפיד מכניס את הרחוב השמן והמדושן לממשלה, הוא מכניס את הרשעות בדלת הראשית לממשלה, בוא נמתין ונראה אם ימשיך במנהגו הדפוק להתנצח בשבת עם מתנגדיו דרך הפייסבוק - לדעתי הוא למד את הלקח שלו ויחדל. ואם יחדל הוא יודה בטעותו וזה ודאי ייאמר לזכותו, אמנם חסר כל השכלה, אבל לומד לקח. איסור העבודה בשבת הוא כולל, מקיף הן בהיבט המעביד והן בהיבט העובד, ואם לפיד לא יחדל, אני ואתה נביא את העניין יחדיו ליועץ המשפטי לממשלה ולנציב שרות המדינה על מנת שיפסקו.
כתוב תגובה ל- ה.א.
והלפרין לא מוותר !
  שלמה המגיב   26/04/13 16:17
א. -איסור עבודה בשבת אינו "מקיף וכולל" , אלא ממוקד לסוג מסויים של עובדים וההגדרות בחוק ברורות וחד משמעיות , ואינו חל על שכירים ובודאי לא על נבחרי ציבור ואין צורך בשום מומחה ( היועץ המשפטי ?) לפרש את החוק. אז רד מהעניין בכבוד ואל תמשיך להטעות את הקוראים. ב. -אין אף "שר חרדי" מהחרדים האשכנזים (להבדיל מש"ס), כי הם לא ציונים ולא מכירים בכלל בממשלת הציונים שהיא הסמל לעצמאותנו בארצנו והיא "הדגל" שלנו , ובל תשווה כעת מי "שורף" ( במובן הסימבולי) כאן את "הדגל" של מי , ומי "מכבד" את"הדגל" של מי , וכדאי שלא "תרים לי את הכדור להנחתה" , בעניין "שריפת דגלים לאומיים" ,והמבין יבין !. ג. - עזוב כבר את השטות הזו , של "חוסר השכלה" של לפיד , באשר אין ולא היה בעבר , אף שר או סגן שר או יו"ר ועדה בכנסת מיהדות התורה וש"ס (להלן החרדים המקופחים) ,שהיתה לו "השכלה" גבוהה משל לפיד , אז רד כבר מהאיזכור הבלתי רלוונטי הזה , בניתוח העימות בין לפיד לחרדים. נו ,הלפרין, מתי נזכה לראות אותך "חוזר בך" מנתונים שגויים ומפרשנות מטעה , שאתה עושה במאמריך ובתגובותיך ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אם יש צורך , ישנו את החוק .
  נירון קיסר   26/04/13 08:22
אל תיתמם הלפרין . זה ששר משוטט לו באינטרנט להנאתו או לכתיבת תגובה פוליטית עדיין אינה הפרת חוק השבת החרדי . אם גם זה מפריע לכם כל כך , אל תהיה מופתע אם ידרשו לשנות את חוק השבת כיום מנוחה . את ההדברה עשו לנו החרדים בסחטנותם כשהיו לשון המאזניים . החרדים עשו לנו הדברה במנגנוני המוח עד כי חשבנו שחרדים , סחטנות וטפילות זו גזירת שמיים וחובה לחיות עימה . תתאר לך שלמרות הטפילים ישראל דורגה כלכלית ברמה A לאיזו רמה היינו יכולים להגיע ללא הטפילות ?! יש לי שני כלבים בחצר , כשאני מבחין עליהם בקרציות , נראה לך שלא אטפל בהם ? חלילה לי מלעשות השוואה כזו עם בני אדם אבל , בכל מחלה ובכל נגע חובה לטפל ורצוי , כמה שיותר מוקדם .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
גועל נפש, בא לי להקיא מדבריך
  ה.א.   26/04/13 08:49
כתוב תגובה ל- ה.א.
זו היתה כוונתי
  נירון קיסר   26/04/13 13:13
רק תקיא לכוון הנכון .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
לכנות קצין הדברה זה בסדר ?
  נירון קיסר   26/04/13 13:24
לך מותר לכנות סגן שר כמדביר ולי אסור לכתוב על ענייני הדברה ? למה כוונו דבריך כשכתבת "קצין הדברה" ? התכוונת לכך שכאילו סגן השר התכוון בדבריו לטפילים שהם חרקים והנה הוא בא , המדביר הממשלתי לא כך ? אתה לוקח זאת רחוק מדי ואחר כך בא לך להקיא מדבריך . אולי , אם תשקיע מעט מחשבה בדבריך לפני שתעלה אותם על כתב פתוח לציבור , תסגנן אחרת וגם התגובות תהיינה בהתאם . איזה כינוי הלפרין אתה נותן למישהו שחי על חשבונך לא מסייע לך במאומה ורק בא בדרישות של עוד ועוד ולא ..... מעניין , יש איזה כינוי אחר שניתן לכנות את התופעה ושתמחיש את התוצאה ?
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
לכנות כך זה לא בסדר
  ה.א.   27/04/13 10:26
לכנות כך זה לא בסדר, עם זאת אני מייצג בקושי את עצמי וסגן השר מייצג מפלגה עם תמיכה של קצת פחות מ 20 אחוז מהציבור, ובמסגרת תפקידו הוא אמור לייצג את כלל הציבור, למנהיג אסור לסטור לציבור, הוא מחזיק ברסן, הוא לא זקוק לכלים כאלה, ואם הוא זקוק משמע שהוא חלש (כמוני) וזקוק (כמוני) למגבירי קול על מנת שיקשיבו לו. הגם שכותרת כזו לא הייתה עולה כלל על מוחי אם לא היה מתייחס כבוד סגן השר אל קהל ענק כאל טפילים.
כתוב תגובה ל- ה.א.
תחזור בך , נירון
  שלמה המגיב   26/04/13 13:37
כך לא מנהלים שיח , נירון וזו לא הדרך לשכנע אחרים בדעותיך. לא מדמים בני אדם לחרקים ובעלי חיים . הפעם אני מבין את הכעס של הלפרין , בגין סגנון תגובתך זו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
סוף סוף מכנה משותף
  ה.א.   26/04/13 14:56
סוף סוף מכנה משותף, הזעם הוא רק על הסגנון. אין מחלוקת שמי שמונע מקהילה שלמה להיות רופאים, או מהנדסים הוא פושע, ממש פושע, ומי שדן קהילה שלמה לעוני תוך שימוש בשיטות סחטניות (בתוך הקהילה) הוא פושע, ואני שותף לכל יוזמה אשר תעודד עבודה בקהילות אשר תרומתן למעגל העבודה אינה מספקת, ואני שותף לכל יוזמה אשר שתביא את החברות הנבדלות לשרת את המדינה במסגרות שיוחלטו, ואין צורך לחכות לא שנה ולא שנתיים אלא לבצע - אך בלי עלבונות, בלי לדרוך על הצד שכנגד, בלי לפגוע בסמליו - אפילו אם לא רואים בהם סמל אוניברסאלי מחייב, בלי להעליב קהילות שלומות, העלבון הוא (א) לא אנושי (ב) משחק לידי מנהיגי הקהילות הנבדלות ומגדיל את הפער ולכן יכשיל כל מאמץ לאינטגרציה. נירון עושה מצווה אחת הוא מבטא קו מחשבה דוחה ומעלה קבס שאוחזים בו הרבה הרבה מתומכיו של לפיד, ולפיד וסגנו בהיגררותם ללקסיקון הזה - מפיחים רוח חייה בנירון ובמאות אלפי דומיו בחברה הישראלית, וזה מתכון בטוח לחיסול המסגרת הפוליטית הזו. נירון וחבריו הם מיעוט מאד לא מבוטל בחברה הזו, אבל מיעוט, שכלום לא מחבר בין מרכיביו למעט החמדנות והאגואיזם - ולכן הוא נודד ממסגרת למסגרת, בכל מקום מדבר על הטפילים והטפילות, אכלו לי, שתו לי, והמסגרת מתנדפת - והם שוב מחפשים מסגרת. בעם ישראל אין שום עתיד לרשעות עם מסגרת, כי המסגרת מתפוגגת ונשארת רק הרשעות.
כתוב תגובה ל- ה.א.
תגובה
  צנחן   26/04/13 19:06
אל תתרגש מהחושם הזה הלפרין ידידי אין קשר בין פיו ומוחו.הוא קרוב יותר לערבים מצפון בסגנונו מאשר לאחיו היהודים שכאן.מגלומן אימפוטנט.למזלינו אין סכנה מוחשית ממנו למעט סביבתו הקרובה.כלב נובח אינו נושך.
כתוב תגובה ל- צנחן
פשוט בחרת בכותרת לא מתאימה .
  נירון קיסר   26/04/13 19:33
כשבחרת הלפרין בכינוי קצין הדברה , הרי ודאי היה ברור לך מה ההקשר של הדברה . אם לא ברור לך , שאל חקלאים או מדבירים מקצועיים מדפי זהב והם יספרו לך מה מדבירים . אני רק המשכתי והלכתי בקו המחשבה שלך .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מצטער על ההתבטאות .
  נירון קיסר   26/04/13 19:25
פשוט איני מוצא את הביטוי הנכון והמתאים למצב של ניצול , חיים על חשבון אחרים מבלי לתרום כלום לגוף שממנו נזונים . אודה לכם מאד אם תחכימו אותי בנושא ומבטיח להשתמש בהתבטאות מעודנת שלכם שתציג נכונה את המצב .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
אף אחד לא חי על חשבונך
  ה.א.   27/04/13 00:21
כמו שאתה לא חי על חשבונם של אחרים, אחרים לא חיים על חשבונך, מקמצצים להם את הנשמה ועדיין מוסיפים לך עוד ועוד מסים אז הם חיים על חשבונך? בישראל מוציאים יותר על לימודי ספרות עם עמוס עוז גרוסמן ושלו המנצלים כל במה לדעות השמאלניות שלהם, מאשר על לימודי תורה עם משה רבנו, יהודשוע ואליהו הנביא, אז אולי החוגים לספרות חיים על חשבונך? ובספרות יש משכורות אחושלוקי עם פרופסור ודוקטורים ולא משכורות רעב כמו אצל המורים החרדים. אתה חי, אחרים חיים, על פי כל מבחן סביר קיימים פערים, קיים מרחק רב מידי וכולנו מחוייבים לצמצמו, והדרך ארוכה ומפותלת, הלחץ האמיתי הוא דווקא בצד החרדי, כי עולם סלולר/אינטרנט/סמרטפון פורץ את החומות באופן מאד לא מבוקר, והרבה מבינים שחייבים לעשות זאת באופן מבוקר למזעור הנזק - אז סבלנות, אנושיות, כי התהליכים קורים מעצמם רק צריך אולי לכוון אותם נכון. פגיעה, חרם, התייחסות מזלזלת - כולם יביאו רק נזק.
כתוב תגובה ל- ה.א.
הלפרין לא נתת לי תשובה .
  נירון קיסר   30/04/13 11:16
אני מבין שלקרוא לבני אדם , באשר הם , טפילים זה לא נעים . ביקשתי ממך וממגיבים אחרים לתת לי במה לכנות אנשים שחיים על חשבון אחרים , מגדלים ילדים ומצפים שאני אממן אותם ושאינם תורמים כלום ורק מכבידים את העול יותר ויותר . תעזוב אותי מחרדים או ערבים . אני שואל באופן תיואטי מה הכינוי המעודן המתאים למצב הזה כדי שאני ואחרים נשתמש בו מבלי לפגוע ברגשות של אותם נשואי הכינוי .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
אתה מקשקש, או מחוסר ידע
  ה.א.   30/04/13 20:53
או סתם מרוע לב.
כתוב תגובה ל- ה.א.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il