w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
נעזוב לרגע את אי-תפקוד המנהיגות האזרחית והצבאית כאחת בחוסר הכוננות המינימלית הנדרשת ומאי-תפקודן בזמן הטבח עצמו; חוסר המנהיגות וחוסר ההיגיון בתפקוד נמשך עד עצם היום הזה
צבי גיל
צבי גיל
התמונות שהעולם, מלבדנו, קיבל ומקבל מעזה מראות שעזה ברובה היא עי חרבות ואין כמעט רובע שלם שעומד על תילו כפי שהיה    המצלמה מראה רחובות ריקים וכבישים שנהרסו או קבורים בערמות של בנייני...
דן מרגלית
דן מרגלית
גרוע מיאיר - אביו    חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
איתמר לוין
איתמר לוין
קיים קשר ישיר בין הבקשה להוציא צווי מעצר לנתניהו וגלנט לבין "הרפורמה המשפטית"    כיצד נתניהו נותן לסינוואר את המטרה האסטרטגית לשמה יצא למלחמה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ומי עדיין חושב שיכולנו להפקיר את הגולן?
מאת: דרור אידר  |  26/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וגם זמנו של הסמול השקרן והצבוע
  אידר, זמנך עבר.   26/08/13 13:13
חוטובלי וזועבי כבר יושבות על המדוכה. רק הם ידעו להביא אותנו לפתרון האפשרי היחיד. מדינה דמוקרטית אחת, מהים עד הירדן, לכל אזרחיה, תושביה ופליטיה.
כתוב תגובה ל- אידר, זמנך עבר.
חוטבלי וזועבי מצביעות יחד רק
  ירון זכאי 1   26/08/13 15:17
חוטבלי וזועבי יחד עם שאר חברות הכנסת מצביעות יחד רק למען חוקי התעללות פמיניסטיים נוספים. המכנה המשותף היחידי לנשים בכנסת הוא שנאת הגבר היהודי. לפיכך "מפלגת הפמיניזם" היא המפלגה היחידה שאי אפשר להתפטר ממנה, היא מפוצלת במפלגות אחדות, ועומדת בראשות כמה מפלגות וכל בתי משפט. יש לה כלי תקשורת ללא הגבלה, והטירוף מושל בה. מה יותר מתעלל בגברים מהפקרת חלקי מולדת שעליהם הם הגברים יצטרכו להילחם ולשפוך את דמם?! אולי הצורך להילחם תחת הנהגת גולדה מאיר כאשר היועל"ן מבלבלת את ביצי הגברים...!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
אינכם רוצים מדינה
  מר 1 אנו יודעים ש   26/08/13 19:06
אתם יודעים היטב איזו "מדינה" תהיה לכם אם חס חלילה לאסונכם תקבלו מדינה, כפי שאתם דורשים תוך האשמת ישראל והיהודים ב"אסון שעוללו" לכם. אתם לא יודעים איך לצאת מהשקר שניפחתם, כאילו אתם "עם נאבק לעצמאותו". אתה מעיד עליכם שכול רצונכם באזרחות ישראלית ולהמשיך ליהנות מכול הטוב שישראל עושה עימכם, מהגרים עניים מכול העולם הערבי שהתקבצו לכאן בעיקר בזמן המנדט, בעקבות הפיתוח היהודי. השתלטתם על אדמות היהודים ותקפתם אותם, מחצית השנה הראשונה של מלחמת השחרור הייתה תוצאת התקפותיכם, ומשנכשלתם קראתם לצבאות ערב לתקוף את היהודים, וזה המשך מלחמת השחרור. לא, אנו לא יכולים להפוך לאזרחי ישראל מיליונים לפי הספירה המפוברקת שלכם ("פליטים"), כי אתם תהרסו כול מדינה שתספח אתכם, כמקובל אצלכם. להפך, העתונאי בן ימיני כתב שמדינה תקינה יכולה לעמוד ב 10% מיעוט. זה הכול. רובכם תיאלצו לשוב למדינות ערב מהן היגרתם לכאן, אין מה לעשות, זה חיוני לעצם הקיום של מדינתנו.
כתוב תגובה ל- מר 1 אנו יודעים ש
הוא נוצר במיוחד לאנשים כמוך.
  יש בעזה ים   26/08/13 19:44
אתה מוזמן לשתות ממנו. לחילופין, אתה מוזמן לקחת את הדרכון הארופאי שלך וללכת לשתות את המרטיני החביב עליך ( תזכור- מנוער ולא מעורבב).
כתוב תגובה ל- יש בעזה ים
ולא "ימין"
  לא דרכון אירופי   26/08/13 22:22
רק דרכון ישראלי ואני שמאל, ואתם אינכם רוצים מדינה, כדאי היה שתדברו אמת, אבל זה לא יקרה. אגב, בניגוד לך אני במקרה לא שותה אלכוהול ואם ארצה אשתה. לא מפריע לאף אחד פה שאתה כמוסלמי שותה אלכוהול. ב"מדינה" שלכם הפונדמנטליסטית הטרוריסטית תיאלץ להציג שאתה לא שותה, אבל למזלך היא לא תהיה, אין לכם מסוגלות (אינכם עם, כדי להקים מדינה צריך שיהיה עם).
כתוב תגובה ל- לא דרכון אירופי
2
ש.שיפר מעולם לא הצטיין בחכמה
  פלא יועץ   26/08/13 17:03
מופלגת.כלבם המקשקש בזנב בחנופה,של אולמארט ושות',ממשיך להזיל ריר מכל שארית גרם עצם המושלכת אל פיו.אין להתייחס לאוויל המשריש הלזה ברצינות יתרה.לא ממנו ומשכמותו תבוא תשועתנו בא"י
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
3
לחוכמה יש גבול, לטמטום אין.
  אהוד פרלסמן   26/08/13 17:23
דבריו של שיפר מציגים לעינינו פסגה עוצרת נשימה של הטמטום האנושי. אבל זה לא רק טמטום, זו גם חוצפה של בן אדם שיודע שהוא כותב דבר מטומטם, אבל מצהיר בזאת שלו מותר הכל, ושכולם יקפצו לו. עובדה שאידר הזכיר לנו את קיומו של שיפר. מי זכר אותו אתמול?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אל תרמה את עצמך.
  מר פרלסמן הנכבד   26/08/13 17:32
אידר, אבנרי, מתי דוד ועוד הרבה כותבים באתר הזה כל הזמן חוזרים אל סימה קדמון, נחום ברנע, שיפר, גדעון לוי, אלוף בן ושאר כתבי הארץ וידיעות אחרונות. אין זאת אלא שגם פה וגם בזבלון היום מכירים בכך שהם משפיעים, או לפחות חשובים ומשמעותיים. אף אחד לא משקיע מאמץ בדברים שבעיניו הם שוליים.
כתוב תגובה ל- מר פרלסמן הנכבד
אין לך מה לעשות?
  מר אחמד   26/08/13 19:11
או שאתה מקבל שכר פר-תגובה. המממנים שלך לא מבינים שאין לך מסוגלות להתחזות, למרות נסיונותיך. אתה שקוף ומשעמם. וכי אנו לא יודעים שהתקשורת הישראלית מסיתה נגד ישראל לצרכי צהובונות. מתאים לך, סגנון אישי 0.
כתוב תגובה ל- מר אחמד
4
כולם זה כולם.
  יוסי מ   26/08/13 19:54
מר אידר.
אני לא בא להגן על שיפר.
הוא מספיק רציני כדי לעשות זאת בעצמו וגם לטעות מפעם לפעם.אני יכול להניח שכונתו, שאם היה נחתם הסכם עם אסד זה היה כולל התקרבות של סוריה למערב ולכן,הקטנת הסיכוי למלחמה כמו שמתחוללת עכשיו שם.
אני חושב שהנחת העבודה הזו היא טעות, מפני שהלאומיות הסורית לא קיימת ומה שרואים היום, זה שמדובר בכמה קבוצות עם אינטרסים שונים ומנוגדים.
רחוק מהמצב עם מצריים למשל, שעם מיעוט דתי גדול, יש עדיין מצב של חברה הומוגנית ומשולבת מטרה.
.
צריך להגיד את האמת.
גם אני חשבתי שבהינתן מצב שבו יש הסכם עם סוריה, זה כולל הינתקות שלה מאירן וחיזבאללה,חבירה למערב על כל המשתמע מכך, יחד עם חכירה ופירוז לאורך שנים,אפשר לרדת מהגולן.

ולא הייתי לבד, בעמדה הזו החזיקו כמה ראשי ממשלה כ ו ל ל נ ת נ י ה ו . כולל נתניהו.כולם כנראה טעו,והיום יש מצב חדש שלא יאפשר איזה שהוא הסדר עם הסורים, לפחות עשרים שלושים שנה קדימה וגם אז, יש יותר שאלות מתשובות.
.
כשמר אידר תוקף עמדה או עיתונאי, זה בסדר גמור. במקרה הזה הוא גם צודק.אבל למען ההגינות האישית שלו, הוא היה צריך להזכיר למי שלא רוצה לזכור, שגם האיש שאותו משרת העלון שעבורו כותב אידר, גם הוא חשב כך, וגם הוא טעה.
וטוב שכולם נכשלו בקידום הסיפור הזה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
שהגולן אדמה ישראלית
  כדאי שתבין   26/08/13 22:28
הוא שייך לישראל עפ"י החלטת חבר הלאומים ונלקח ממנה ונמסר ל"סורים" בניגוד לחוק הבינלאומי. אני חושב שבמקרה הטוב אתה שטחי, וכך גם שיפר ודומיו.
כתוב תגובה ל- כדאי שתבין
ליסודי.
  יוסי מ   27/08/13 18:24
אני מודה לך על ההארה ועל ההערה.
אכן חבר הלאומים קבע כך, אבל מאחר ואתה לא שטחי כמוני, אתה בטח יודע להגיד, מה קבע אותו חבר לאומים על השטח שמדרום לבאר שבע. אנא, האר את עיני, כי אתה יסודי ואני שטחי. תודה.
ואם כבר, למה חבר הלאומים?? למה לא ההבטחה האלוהית. ספר לי איש יסודי שכמוך, על גבולות ההבטחה. תודה איש יסודי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
כדי להיפטר מהגולן
  אה אז הכול כשר   28/08/13 12:20
כתוב תגובה ל- אה אז הכול כשר
הארה והערה לטומטום המקלל !!
  לטומטום   27/08/13 22:51
אדון מזרחי- אתה משרתו של אולמרט,המגן עליו בכל פעם שמעלליו נחשפים ברבים, מה לך ולרמת הגולן, "אני לא בעד שיפר " ועוד תרגילי הטעיה. אז בעד מי אתה...? גלה לכולם מי שלח אותך ומי משלם לך, אבל נסה לומר דבר מבלי לקלל ! אם בכל זאת תמעד נסה את הכדור הכתום ולא הכחול !
כתוב תגובה ל- לטומטום
למה לעצור כאן ?
  משה מיכאל   1/09/13 06:50
אפשר להפליג יותר על כנפי הדימיון (המזרחי) ולתאר את השלום ״שהחמצנו״ עם סוריה עם דברים הרבה יותר ממשיים. דוגמאות: היינו מנגבים חומוס בדמשק. היינו יכולים ליסוע ל״הכל כלול״ ברכב. אסד היה מתקרב עוד יותר למערב והיה שוקל להתנצר. אישתו היתה מזמינה את מדונה לצורך שיעורי קבלה. אסד היה מסביר לשותפים שלו מאירן ומהחיזבאללה למה וכמה הם טועים בקשר לישראל. הוא בכלל היה מאלץ אותם להצטרף להסכם. אסד היה מצטרף לאיי שלמה בהצבעות באו״ם ומחלץ אותנו מהבידוד הבינלאומי. אסד היה מוצא נפט בגולן (ערבי לא?) ונותן הכל לישראל. אח אח וכל זה תמורת פקאקטע חתיכת אדמה...
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
5
אז הבנת מדוע האפס הזה קיבל פרס
  מנש   26/08/13 20:56
מישהו חשב ברצינות איך האפסים מקבלים את פרסי השמנת של פרס ישראל ביאליק וכו' ? למי שלא יודע, זה סבב הבראנז'ה: היום נותנים לך מחר תיתן לי. כך שיפר השמאלני משלנו היודע איך 'להכניס' ליהודים מכות מתחת לחגורה - כך הוא 'נבחר' ע"י 'ועדת הפרס' לקבל פרס ישראל... יודעים מה - מגיע לנו שאלו האפסים אויבינו קובעים את גורלנו...
כתוב תגובה ל- מנש
6
הפקרה?
  moshmoshe   27/08/13 07:26
מה זה חשוב היכן מתרחשים ארועי דמים?ישובי הגולן הם הפקר?
כתוב תגובה ל- moshmoshe
7
מודה גם אני תמכתי פעם.
  אלוני חפה   27/08/13 07:41
מתביש בשטות הזו. היום ברור לי שטעיתי. שיפר ודומיו זורעים זרע הרס.זרעים שאנטישמים מאמצים במהרה
כתוב תגובה ל- אלוני חפה
8
הפקרה?
  moshmoshe   27/08/13 07:41
מה זה חשוב היכן מתרחשים ארועי דמים?ישובי הגולן הם הפקר?
כתוב תגובה ל- moshmoshe
9
כל השמאלנים לרבות ר"מ אחד
  וכן פרופ שגריראחד   27/08/13 13:48
ניסו לשכנע אותנו שאין רע ואין פחד אם ניתן לרוצח לשכשך רגליו בכינרת - כי הרי הוא רופא עיניים וגם משוטט באינטרנט - משמע - לא רוצח ולא בטיח.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- וכן פרופ שגריראחד
10
ולמה רק רמת הגולן? יהודה ושומר
  hamedinai   27/08/13 22:56
יהודה ושומרון קרובים אלינו פי כמה.
כתוב תגובה ל- hamedinai
11
שיפר
  אחד שמבין   28/08/13 08:50
הטפשים לא מתים הם רק מתחלפים.

שיפר הוא אידיוט ואידיוט גם זה שמשלם לו לכתוב בעיתון שלו.
כתוב תגובה ל- אחד שמבין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il