w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
הרצל חקק
הרצל חקק
זה ספר שנכתב כדי לספר סיפור של אם, ובעצם זה סיפור של דור    מתברר, שאפשר גם לכתוב ביוגרפיה רוחנית, סיפור אישי של גיבורה שהיא גדולה מהחיים
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
עידן יוסף
עידן יוסף
ראש המטה המקצועי לשעבר של שרת התחבורה חושף במשדר "המקור" תמונה של ניהול לא ראוי בלשכת השרה, עם העדפה פסולה לכאורה של יישובים ופעילים על בסיס פוליטי תוך זניחת שיקולים מקצועיים    רגב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תודה רבה לשופט אשר גרוניס
מאת: איתן קלינסקי  |  18/09/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תודה רבה ושילכו לעזאזל
  המומחה   18/09/13 11:26
מתי ניפטר מכל "ערכי השמאל"? מתי תהיה כאן דמוקרטיה אמיתית (כמו שהשמאל וחבריו הערבים כל כך רוצים) ויהיה כאן שלטון שיתאים לרצון העם?
כתוב תגובה ל- המומחה
2
מירי רגב פועלת כאשת שוק
  איצי   18/09/13 12:59
סליחה , שהעלבתי את הנשים בשוק . אך הצעקנות של מירי רגב עולה מאות מונים על מה שמרשה לעצמה עובדת בשוק.
מירי רגב מכוונת את כל פעולותיה כדי להתנחל בקצה הימני והכי בוטה , הכי צעקני.
הוי לנו אם זה מה שמחכה לנו ממירי רגב כמנהיגה בצמרת הליכוד. השפיות של מיקי איתן , השפיות של בני בגין תהיה זכרונה לברכה.
כתוב תגובה ל- איצי
3
גרוניס שרף את תקוות הימין
  איצי   18/09/13 13:05
הימין שעשה את כל התרגילים המלוכלכים רק כדי למנות את גרוניס לתפקיד, עכשיו מאוכזב ופניו נפלו, כי הוא לא מספק את "סחורת רחוב מתבהם.
כתוב תגובה ל- איצי
עמוס שנער - דרושה התערבותך
  איריס כהן   21/09/13 21:20
המיידית - המגיב איצי חסידו השוטה של האדמור קלינסקי- מתנסח בצורה לא נאותה - וקורא לאנשים הזובלים מהפלישה השחורה לשכונותיהם - בהמות - ימח שמו וזכרו של הנבל הכלבלב איצי !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
4
דברי הבל
  ע.ג.   18/09/13 13:07
אתה מוכן להסביר את ענין הזכויות גם לאזרח הישראלי בשכונת התקוה שבתו מפחדת לצאת מהבית וללכת לחברה? אתה יכול לשכנע נער בשכונת שפירא שהסמרטפון שלו נשדד כבר פעמים כי גם המסתננים צריכים לחיות? כן, צריך להיות איזון בין הזכויות אבל בפסיקה הזו שופטי בג"צ רמסו את זכויותיהם של אזרחים ישראלים למען זכויותיהם של עברינים שנמצאים בישראל שלא כחוק. אני לא מציע להתעלם מפסיקת הג"צ חסרת אחריות ככל שתהיה אני כן מציע שהכנסת תחוקק חוק שכל מסתנן יובא בפני שופטים שכל עסוקם יהיה החלטה באשר לחוקיות הכניסה (הכניסה ולא השהיה) לישראל ושהענש על כניסה שלא כחוק לישראל יהיה חמש שנות מאסר לפחות. יקח חדשים וכל המסתננים יהיו במאסר של חמש שנים בכלא סהרונים, עפ"י החלטה שפוטית, בדיוק כפי שבקש בג"צ.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
מידתיות כוללת גם את העונש.
  לעין גימל   18/09/13 16:50
מהגישה שלך עולה, שבית המשפט יכול גם להטיל עונש מוות על גניבת סלולרי, וכל עוד זה נעשה בהליך תקין, אז הכל בסדר. אז זה לא כך. העונש צריך גם להלום את העבירה וכליאת אנשים לשנים רק בגלל שהם נכנסו שלא כחוק היא פשע, גם אם היא נעשית בהליך תקין. המדינה חייבת לאזרחי דרום תל אביב לשמור על שלומם ועל רכושם, ויש דרכים לעשות זאת מבלי לנקוט באמצעים אכזריים ולא מוסריים כמו כליאה לשנים ארוכות.
כתוב תגובה ל- לעין גימל
5
שבית המשפט ידאג לנעשה אצלו1
  חיפוי   18/09/13 13:16
קלינסקי קרא והשכל!
"הבקרה העצמית" של בית המשפט: לפי בית המשפט אין בית המשפט זקוק לכל בקרה חיצונית לו אלא בית המשפט מפקח היטב על עצמו. אחת מדרכי הבקרה היא מנגנון פסילת שופט. סעיף 77א' לחוק בתי המשפט – עילות לפסלות שופט:
שופט לא ישב בדין אם מצא, מיזמתו או לבקשת בעל דין, כי קיימות נסיבות שיש בהן כדי ליצור חשש ממשי למשוא פנים בניהול משפט.
יש לשופט עניין או כספי או אישי בהליך או בתוצאותיו או בנפשות הפועלות בבעל הדין או במיצגו.
אם השופט היה קודם מעורב בעניין אם ישירות או בדרך של קירבה משפחתית של מי מהנפשות הפועלות לעניין הנדון. על פי תיקונים מהשנים 2002 ו 2004 בהתקים עילות אלו ואם היה מעורב בטרם מינויו לשופט, עליו לפסול את עצמו. ישנם תיקונים לסעיף - הסתייגות אם יש דחיפות יתרה, אם העברה לשופט אחר לא תשנה את המצב בטלים האיסורים.
כל אלו הם מצבים אוביקטיביים אותם אשר לכאורה אין בעיה מיוחדת להוכיח אם כי שופטים הסתירו גם נסיבות אלו.
גם התנהגות פסולה של שופט בתהליך ניהול המשפט מהוה עילה לפסילתו.
גיבוש דעה לפני תום ההליכים. דעה מוקדמת אם הוא מביע דעתו על מהימנות בעל הדין בשלב מוקדם של הדיון בזאת מירב האפשרות למשוא פנים. גם אם השופט בטוח ביכולתו להתעלם מהראיות שראה ושמע מהתרשמותו השלילית מאמינות. הרי כבר הביע דעה שלילית על מהימנותו
קבלת ראיה על התנהגות שלילית קודמת גם אם דומה ועוד יותר אם פלילית של הנאשם כקבילה לפני הרשעתו. החריג לכלל זה סעיף 163 אם הנאשם מספר ומביא עדים לאופיו הטוב באם זה ענייני להאשמה
מעורבות יתר בהבאת ראיות התבטאויות שיפוטית בשלב מוקדם יחסית, מבלי שנשמעו כל עדי תביעה וסנגוריה.
לקיחת חלק בענייינו של אחד הצדדים ובזאת השופט הופך לפרקליטו של צד במקום לדון בטענות.
חוסר סבלנות וסובלנות. גילוי עוינות ואיבה חוסר ריסון בהערות ומגערות מיותרות. השתלחות אישית בבעלי דין ובבאי כוחם. השמעת הערות פסולות, לשון בוטה ביזוי והשפלה של בעל הדין או עורך דינו ובמיוחד פגיעה הנאשמים ו/או הנתבעים ובסנגורגורים שתוצאתה היא אך ורק יצירת אווירה עויינת, והרגשת אי צדק. אם כי הסייג: לא כל הערה או גערה הן עילה לפסילה.
שלילת הזכויות הדיוניות במשפט..
את אלו וכתוצאה את האפשרות הממשית למשוא פנים יש להוכיח. הדרך היחידה להוכיח זאת היא במידה ואלו ישתקפו בפרוטוקול. כיון שעל הפרוטוקול אחראי לא אחר מאשר השופט עצמו התבטאותו כלפי בעלי הדין לעולם אינם משתקפים בפרוטוקול הרי אף שופט לא יגלה את פשיעתו הוא.
כתוב תגובה ל- חיפוי
6
שבית המשפט ידאג לנעשה אצלו2
  חיפוי   18/09/13 13:21
קלינסקי המשך לקרא והשכל!
התנהגות שופטים בפועל: באשר לדעה קדומה, דעתם של שופטים בדרך כלל קבועה מראש. אם מדובר במשפט פלילי דעתם של שופטים בכמעט כל המקרים הינה לצד המדינה לצד התביעה עוד לפני ששמענ עדות כלשהי. שופטים לא רק שאינם שומרים על לשון מרוסנת אלא שהם מרבים לפגוע בכבודם של הצדדים והפרקליטים במיוחד. שופטים במקום להתיחס לאישום בלבד, רומסים את כבודם וחומסים את זכויותיהם של בעלי הדין. בבוטות לא ניתנת אפשרות הוגנת להציג את טיעוניהם, ובמשפט פלילי שופטים לא חדלים מלהפריע בדרכים שונות בגסות רוח בצרחות בעיותי פנים אל המעיד בשעת עדדותו – כדי להראות עוינות ולהוציא מריכוז את מי שלא חפצים ביקרו, ואף להפסיק עדותם של נאשמים. לכל אלו כמובן שאינם נותניםביטוי בפרוטוקול. את הפרעותיהם והתפרצויותיהם בשאלות אינם רושמים אלא רק את מעננ בעל הדין. עקב כך עדותו נראית מבולבלת עם אמירות לא עניניות. גם הפסקת העדות אינה מתבטאת בפרוטוקול, נהפוך הוא הם מומחים לעריכה מחודשת כך שיראה כאילו סיים כל דבריו. ההתנהגות החמורה מכל כדבר שבשגרה הא זיוף תוכן הפרוטוקולים לשם הטית משפט, כך שהעדויות תראנה כמתאימות לפסיקה שהם חפצים בה.
אופן פסילת שופט: בערכאה בה מוגשת הבקשה השופט הנילון אותו מבקשים לפסול, הוא אשר מכריע בה. כלומר, השופט אותו מבקשים לפסול עקב התנהגותו הפסולה שופט את עצמו. ערעור על החלטת אי הפסילה צריך להגיש אך ורק לבית המשפט עליון וזאת בתשלום – על המרגיש נפגע משופט לשלם על כך, בנוסף באי קבלת הערעור תתכן גם הטלת קנס – כתאות הקנסות של בית המשפט. שם תגובת השופט מתבקשת לעיתים רחוקות וגם כאשר היא מתבקשת היא איננה מועברת לעיון הצד המערער. כל ערעורי הפסילה על שופטים נדונים אך ורק על ידי נשיא בית המשפט העליון ובכך קובעת השקפת עולמו/ה. תוכן הדיון בבקשות לפסילת שופט מוסתר מעיני המבקש. לא מתקימת חקירת התנהגותו של שופט אלא מסתמכים רק על הפרוטוקול. קיימת נציבות תלונות הציבור על שופטים שתפקידה לחקור, אך תלונה לנציבות אינה קשורה לפסילת שופט מה עוד שמי שהגיש בקשה לפסילת שופט, הנציבות אינה מטפלת בו כיון שבקשה לפסילה היא בסמכות אחרת. זאת ועוד הנציבות אמנתם לפי החוק מורשית לחקור בכל דרך אך היא כפופה להנהלת בית המשפטי הכפופה לנשיאות בית המשפט העליון הקובעת את דרכי פעולתה והתוצאה היא אי חקירה.
עקרונית המערכת אינה אוהבת פסילות רבות שפוגעות באמינות וביציבות. לפי בית המשפט בין יולי 2003 ליולי 2008 הוגשו בתחום האזרחי לבית המשפט העליון 413 ערעורים על בקשות פסלות., 24 התקבלו ו 321 נידחו ו-48 נמחקו. בתיקים פלילים נםתחו 398 תיקים, התקבלו 30 ערעורים, נידחו 336. בית המשפט מגן על כבודו ועל כוחו על חשבון זכויות היסוד של הציבור, עליו מפעיל בית המשפט איומים וכוח. לפי דעת נשיאי בית המשפט העליון, אהרון ברק ודורית ביניש "הדמוקרטים", שבסמכות כל אחד בעת כהונתו לדון בבקשות ערעור לפסילת שופט או בכשרותו – החלטות השופטים לפסול או לא לפסול את עצמם הן במרבית המקרים נכונות.
כתוב תגובה ל- חיפוי
7
שבית המשפט ידאג לנעשה אצלו3
  חיפוי   18/09/13 14:05
קלינסקי קרא עוד קצת והשכל
אהרון ברק למד אמירה אותה לא הוא המציא שהשופט עצמו עומד למשפט למען התדמית יחס אמריה זו לעצמו: "בכל יום בו אני יושב על כס המשפט אני עומד למשפט" אך בכל הנוגע ללשמירה על התנהגות השופטים בפועל לא נהג כך הוא ביטל את תקנות האתיקה עליהם עמל השופט מאיר שמגר. אם נשיא בית המשפט העליון מבטל חשיבות אתיקה אזי מדוע ימשיכו ללמד זאת? כיום בבתי ספר למשפטים ובבתי משפט אין חינוך לאתיקה, לא במכון להשתלמות שופטים ולא בלשכת עורכי הדין. על פי החוק "שופט שמאיים על נאשם שאם לא יודה יישא בתוצאות, לוקה במשוא פנים ויש לפסול אותו לפי חוק בתי המשפט. שופט איים על נאשם בהטלת הוצאות אם לא יודה. הנאשם דרש ממנו לפסול עצמו ולאחר שבקשתו נדחתה עירער לנשיא ביהמ"ש העליון אהרון ברק. ברק קבע שהערת השופט לא מקימה עילת פסלות. הערעור נדחה. במקרה קודם איים השופט שאם הנאשם לא יודה יחמיר בדינו. אלא שבאותו המקרה הנשיא זוסמן פסל את השופט. ללא ספק ששופט שמאיים על נאשם שאם לא יודה יישא בתוצאות, לוקה במשוא פנים ויש לפסול אותו לפי חוק בתי המשפט".
אהרון ברק גם קבע שמי שמבקש פסילת שופט עליו להוכיח כי השופט הנידון לא יפסול את עצמו שהיא מסימה בלתי אפשרית. לפי בייניש: בקשה לפסילת שופט, יש בה משום פקפוק ביסוד האובייקטיביות השיפוטית לכן אין להגיש בקשה זו כדבר של מה בכך ... כך בקשה לשמור על התדמית של השופט האובייקטיבי המודע לטוהר תפקידו ששופטי ישראל הם ברמה מקצועית ואתית גבוהה ביותר וששופטים אכן נענים לציפיות להתנהגות מקצועית ומוסרית. דורית בייניש המשיכה את מסורת אהרון ברק למנוע פסילת שופטים היא חיזקה את החומה הבצורה סביב שופטים, למניעת אפשרות להביע ביקורת נגדם במהלך משפט ולא בחלה באיומים על עורכי דין. באותה הדרך בה מנעה מנציב תלונות הציבור על שופטים מלבצע את תפקידו כיאות. זוהי הדרך בה בית המשפט מבקר את עצמו. כלומר בית המשפט עושה הכל כדי להתעלם מהבעיות בו. הציבור הינו עד וגם קורבן להתנהגות השופטים על כן לא ניתן עד בלי די להונות אותו.
כתוב תגובה ל- חיפוי
8
צדק צדק תרדוף.
  צדק.   18/09/13 14:07
כתוב תגובה ל- צדק.
9
האמת עפ"י קלינסקי.....
  י.ש   18/09/13 17:33
השימוש ב"זכרונו הקצר של הקורא","מרחיק עדותו","חצאי אמיתות" ו"חזור על השקר מספיק פעמים" הינו חלק מארסנל הניבזים....הכותב לא יגלה לכם במאמר מסוג זה, שהוא בעד קליטת כל מהגרי העבודה מאפריקה,אלה הנמצאים ואלה שעוד יגיעו....לעיתים,גם המנוסים ביותר בשימוש בכלים הנ"ל נופלים בפח...במאמרו הקודם מספר הבזוי,שהוא מבקש כאושפיזין, את עמוס הנביא שעמד כצוק איתן כנגד אלה "הדורסים" את הצדק החברתי...מילים כדורבנות....נוכל,במי יתחרו מהגרי העבודה מאפריקה?,בחלשים ביותר בחברה..לזאת יקרא "יושר אינטלקטואלי" אגב,במו אזני שמעתי את ח"כ רגב מגינה על כבוד בית המשפט העליון....בנ"ל אנו רואים שימוש בכלים,"זכרונו הקצר של הקורא" "חצאי אמיתות" ו"חזור על השקר מספיק פעמים"...
כתוב תגובה ל- י.ש
לבולשביק! גרוניס מזכה מושחתים
  מחזק תגובתך   19/09/13 17:44
כתוב תגובה ל- מחזק תגובתך
מגיב הזוי . גרוניס בולשביק???
  נגד הסטריה בימין   19/09/13 22:04
ההיסטריה של הימין נראית כל כך מגוחכת. להאשים את גרוניס שהוא בולשביק זה יותר ממגוחך. כל עוונו של גרוניס שיחד עם עוד שמונה שופטים עומד מאחורי פסיקה שיש בה הרבה יהדות, הרבה הומאניזים ובעיקר שירה על מדינת ישראל כמדינת חוק.
כתוב תגובה ל- נגד הסטריה בימין
קלינסקי חבר המפלגה הקומוניסטית
  צבוע וצדקן   19/09/13 23:16
כתוב תגובה ל- צבוע וצדקן
מה רצה המגיב לומר?
  qwertyui   21/09/13 09:27
אני מצטרף לאידאות של המפלגה הקומוניסטית תוך גינוי מוחלט לכל מה שנעשה במגינה בשם ברית המועצות.
אינני יודע מה חושב איתן. אבל אני מעריך את כל מה שמייצגת האידאה המארכסיסטית תוך הסתייגות מוחלטת מכל מי שעיוות אותה.
כך שהאמירה על איתן שהוא קומוניסט מוסיפה לו מניות לפחות אצלי.
כתוב תגובה ל- qwertyui
10
קריאה סלקטיבית של פסה"ד
  מגיב ותיק   18/09/13 18:42
כמה נחמדה צהלתו של איתן על החלטת בג"ץ, אבל ניכר בעליל כי איתן מסתמך על זה כי רוב הקוראים לא קראו את כל פסה"ד .
אבל נחכה ונראה מה יכתוב איתן כשהממשלה כן תפעל לפי כל סעיפי פסה"ד.

והנה מה שאיתן לא הראה לקוראים או העלים מידיעתם :

1. שופטי בג"ץ אומרים, שזכותה של המדינה לקבוע מי יבוא בשעריה וזכותה לפעול נגד מי שנכנס אליה בצורה בלתי חוקית, כולל כליאת לילה של המסתננים, רישום מדוקדק שלהם ועוד.- מה יגיד על זה איתן כשהממשלה תבצע ?

2. בג"ץ אומר:3 שנים זה יותר מדי. גרוניס אפילו אומר במפורש, שאם החוק יקבע תקופה קצרה יותר - קרוב לוודאי שבית המשפט העליון לא יתערב - מה יגיד איתן אם הממשלה תשנה את החוק לשנתיים וחצי ? האם יתקוף את בג"ץ, תשכחו מזה, הוא יתקוף את הממשלה כשהוא סומך על זכרונם הקצר של הקוראים א של אלה שלא קראו את פסה"ד...

3. בג"צ אומר - ניתן להציע שורה של אמצעים אחרים, ובהם הגבלות מגורים, חיוב המסתננים לשהות בלילות במתקני שהייה, הגברת המאבק במבריחי המסתננים, השמתם בעבודה במקום עובדים זרים, הגברת הפיקוח המשטרתי במקומות מגוריהם ועוד - מה יגיד על זה איתן כשזה יתבצע ? - התשובה ברורה.

ועוד : השופט עוזי פוגלמן המדינה חייבת להתמודד עם בעיית המסתננים,

השופט סלים ג'ובראן אומר גם הוא, כי זכותה של המדינה לקבוע מי יבוא בשעריה ואף להרתיע את מי שמבקשים להסתנן לתוכה.

לדברי השופט ניל הנדל, משנכנס המסתנן למדינה, תוך הפרה ברורה של החוק, רשאיות הרשויות להחזיק אותו במשמורת.

גרוניס הדגיש, כי שינוי מהותי לרעה בנסיבות, למשל עלייה משמעותית במספרם של המסתננים החוצים את גבולות ישראל, יצדיק בחינה שיפוטית מחדש של העניין, אם הכנסת תחוקק שוב חוק דומה. לגישתו, גם בנסיבות הקיימות אין מניעה לחוקק חוק חדש שיאפשר החזקה במשמורת תקופה קצרה באופן משמעותי משלוש שנים.

שאלתי היא שוב, מה יגיד על זה איתן כשהממשלה תפעל לפי הנחיות בג"ץ ?

איתן, יש לך תשובה ?

אגב איתן, פעם אתה קורא להם מהגרים (מונח שיקרי) ופעם מסתננים ? האם כבר החלטת מה הכינוי היאה להם ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובה סלקטיבית של מגיב ותיק
  y/y   19/09/13 20:30
vמגיב vותיק מעיד על עצמו' כמי שעבד יותר משלושים שנה בשירות vצבאי במאמץ מלחמתי נגד טכנולוגיה סוביטית, נגד טכנולוגיה של אימפריית רשע שקרסה לפני יותר מעשרים שנה.
נראה, שהרשע של אותה אימפריה סוביטית, שנפלה לפני עשרים שנה, דבקה במגיב הותיק.
כמו שהרשע של הרודנות הסוביטית רמס את כל הערכים היפים שבשמם הוא פעל, כך המגיב הותיק רומס את כל הערכים היפים שלנו כחברה יהודית.
תגובתו הסלקטיבית מצטטת רק אותם קטעים שנראים לו כתומכים בדעתו, דעה שמצדיקה את מדיניות הממשלה שכלאה 1800 איש.

אני מעדיפה את הסלקטיביות של איתן בהתייחסו לפסק הדין.
כתוב תגובה ל- y/y
על הקטע האווילי הזה אתה מקבל
  מגיב ותיק   20/09/13 00:27
ציון נכשל.

תגובה לא קוהרנטית, גבוב של קשקושים חסרי משמעות, ומה הקשר למה שכתבתי?

אז הייתי אומר אפילו תת רמה.

וממש מביך כי זאת הרמה של התומכים באיתן איתם צריך להתווכח.

חבר'ה תשתפרו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
11
האבסורד.
  איצי   19/09/13 08:17
האבסורד חוגג.
מצד אחד אנחנו מבקשים לייבא אלפי ידיים עובדות זרות לעבודה בבניין, בחקלאות, בסיעוד. קבלנים לא מעטים חוגגים בהכנסות אגדתיות מיבוא של עובדים זרים.
מצד שני יש לנו בעיה הומנית של כחמישים ששים אלף, שגנבו את הגבול מפני הרעב וסכנות קיומיות.
לפחות לתת להם מקלט לפרק זמן קצר, להעסיקם במקום לייבא אלפי עובדים זרים.
להעסיקם עד למציאת הסדר , שיבטיח את חייהם במקומות מהם נמלטו או בארצות שיביעו רצון לקלוט אותם.
לא לכלוא אותם לשלוש שנים .
במאה הקודמת יהודים גנבו גבולות . היינו מתקוממים אם היו אוסרים אותם לשלוש שנים.
התקוממנו כלפי אלה שמנעו מהם מקלט.
כתוב תגובה ל- איצי
האבסורד מרוויח לחמו ביושר
  אבסורד   19/09/13 09:38
כתוב תגובה ל- אבסורד
איצי הקשקשן הבור....
  י.ש   19/09/13 21:33
אם לביתך היה פולש "גונב גבול" האם גם במקרה זה היית ממליץ את אשר אתה ממליץ למדינה?!.... האם שמעת על המחנות בקפריסין?!...למחנות אלה שלחו הבריטים את גונבי הגבול היהודים.היו כאלה ששהו במחנות אלה יותר משלוש שנים.... בבואך להסתמך על עובדות היסטוריות,רצוי שתבדוק את עצמך. סליחה זו דרישה שמעבר ליכולת שלך....איצי.....
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש, צריך להדות לאיצי...
  מגיב ותיק   19/09/13 23:39
שחשף שוב את עוצמת הטימטום של השמאל הקיצוני.

פליט שואה יהודי שעולה לארצו=מסתנן עבודה סודני

מה שמסקרן אותי כעת לדעת אם יש בספר השיאים של גינס גם שיא לטימטום.
איצי לוקח.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הדוגמה שנתת על הבריטים,
  הפוך גוטה.   20/09/13 00:42
מוכיחה שבית המשפט צדק. הם פעלו אז בדרך לא מוסרית כלפי היהודים, ואין שום סיבה שהיהודים היום ( ואף אחד בשום מקום) יפעלו כך כלפי אחרים.
כתוב תגובה ל- הפוך גוטה.
12
טעות קריטית של בית המשפט!
  עזרא מנצור   19/09/13 14:18
פסק הדין שיביא לשחרור כל המסתננים ממיתקן הכליאה, חושף את מדינת ישראל לגלי פלישה שטרם ראינו דוגמתם. כל מסתנן, ברגע שיניח את רגלו על אדמת המדינה, הופך לאדם חופשי ומוגן על ידי החוק.
בית המשפט היה חייב לתת שהות למדינה. לקבוע שאם לא ייעשו פעולות אחרות וחוקיות כנגד המסתננים, רק אז יורה בית המשפט על שיחרור כל הכלואים.
אבל מרוב התלהבות לשמור על כבוד האדם וכו' התקבלה החלטה חסרת אחריות בעליל!!!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
13
תודה לבית המשפט העליון
  ניר..   19/09/13 21:22
תודה לבית המשפט העליון, שמנע מממשלת ישראל לכלוא אנשים באופן שמכתים את כל מה שאנחנו מייצגים כיהדות.
יהדות אינה מתיישבת עם כליאה לשלוש שנים אנשים שהסתננו לישראל כי ביקשו לעבוד בה.
אותם אנשים עברו על החוק, בדיוק כמו שסבתא שלי עברה על החוק וגנבה גבולות כדי לברוח מאימה וסכנת חיים.
כמו שלמאות אלפים של סבתות וסבים שלנו היו אטומות מדינות לא מעטות, אסור לנו להיות אטומים.
ישראל מחוייבת לפעול בכל האמצעים שגבולה לא יהיה פרוץ. אך באותה מידה היא אינה יכולה לכלוא אנשים במדבר . ובודאי שלא להטיל על אוכלוסיית מצוקה בדרום תל אביב להיות המקלט למצוקות של אלה שגנבו את הגבול.
טוב שיש לנו בית משפט עליון, שנתן לממשלת ישראל שיעור במוסר, בחוק ובמממשל.
כתוב תגובה ל- ניר..
14
פראבדה זה כאן=פה אחד הצביעו הש
  קורןנאוה טבריה   20/09/13 17:33
השופטים נגד היהודים בדרום ת"א תחילה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
תודה לאשר גרוניס
  תודה לגרוניס   21/09/13 18:16
כתוב תגובה ל- תודה לגרוניס
16
בית המשפך התחתון לחוסר צדק
  פלא יועץ   21/09/13 22:10
מוכיח שוב לעין כל כמה אידיוטים יכולים להיות אותם רופסי דעת מורמים מעם.עלובי הנפש הללו בראשותו של השופט גורנישט, ממשיכים להשטתות ולשטות בעם בישראל עם כל הטכסיות הצבועה בישבנם,הם אך מוכיחים שוב עד כמה מנותקים ואוטיסטים הינם החיים בבועה משל עצמם.לא מאלה תבוא ישועה לעם היושב בציון. במקום המשפט שם הרשע כדברי הנביא,מי שמביא להרס החברה בישראל ולחורבן אופייה היהודי של מדינת ישראל הינו במקרה הטוב כסיל גמור ובמקרה הרע מרושע וזדוני,והכל כמובן בחסות המתייפייפת של החוק והצדק.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו מהערב רב השמאלני המבקש להורסנו באקט של התאבדות.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פלא שאין בו עצה
  א. בן ישראל   22/09/13 15:28
פלא מבחיל ומפחיד בדרך התבטאותו נגד בית המשפט העליוןן.
כתוב תגובה ל- א. בן ישראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il