w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אנחנו עושים את אותן שגיאות, שעשתה ממלכת החשמונאים, ששכרות משיחית הניעה את הנהגתה למסעות צבאיים משקרים
עדנה ויג
עדנה ויג
לא כל אדם מודע לכוח הרב שבמילים היוצאות מהפה ולמידת השפעתן וחבל... מילה שנאמרת משולה לחץ שנורה    אף אם היורה התחרט על פעולת הירי, את הנעשה אין להשיב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עצור את הסוסה הטרויאנית!
מאת: ד"ר רון בריימן  |  19/01/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מילים כדורבנות יישר כח.ציפציף
  פלא יועץ   19/01/14 15:11
לבנת המקור,צרת המשפטים שלנו,יותר מאשר הינה סוסה טרויאנית הינה פרידה קפריסאית אטומת לב וקטנת מוחין,אשר באיוולתה כי רבה מתעקשת להוליכנו אל עברי פי פחת על שפת תהום עמוקה.אין לאפר לדלת החזון הלזו שהינה כנזם באפה של ממשלת ישראל להובילנו לאבדון.ויש להביע תמיכה נרחבת בדבריו של שר הביטחון לגבי "ידידינו האמריקאים" אשר אך מבקשים כל העת את רעתנו, ופועלים בצביעותם האופיינית,בכדי להביאנו כי נושיט את צווארנו מרצון לשחיטה לא כשרה.הנבלים הללו אינם ראויים לטיפת אמון מצידנו,ויש כל העת לחשוד באמת כוונותיהם.ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים שיושיענו ב"ב אמן.שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
מזדהה עם כל מילה
  אמת לאמיתה!   20/01/14 01:04
כל מילה נכונה, האמת הפשוטה בלי קישוטים ומשחקי מילים והבטחות למזרח תיכון חדש או כל הקשקושים שהתנפצו לנו בפרצוף, רון בריימן, מקומך בממשלה!
כתוב תגובה ל- אמת לאמיתה!
3
אמת לאשורה
  אראל   20/01/14 03:30
כתוב תגובה ל- אראל
4
ביבי אשם וגרוע יותר מהסוסה הטר
  קורןנאוה טבריה   20/01/14 04:21
הטרויאנית...ונא לא לבלבל את הקוראים!...הוא יצא גדול אם יתפטר לאלתר(לא חמש דקות לפני הבחירות הבאות כפי שנהג בממשלת שרון האתרוג דקה לפני הגירוש=עכשיו!) ויגיד לעם ישראל שהוא, ביבי, מ'מקום תחת השמש' לא יתן ידו ל"שלום טרויאני" ידוע מראש ולחורבן ישראל בשלבים ובדרכי "שלום" רצחניים,ושיעביר את השלטון ל0מול הבזוי שיבצע הוא את החורבן=כדי שעם ישראל יתחיל לתפקד כימני אמיתי וכצפוי ממנו וימנע מה0מול הבזוי לעשות זאת=בהתנהלותו המתחכמת ליהודים מונע ביבי מהימין לפעול כצפוי מעם החרד לארצו מולדתו!!!....לדידי,ביבי גרוע יותר מכוווולם, וצריך לצעוק את זה ולא להטיל האשמות על אחרים!!...באפשרותו של ביבי לפטר לאלתר את הסוסה הטרויאנית לאלתר=אבל הוא לא ינהג כך=הוא מ-פ-ח-ד מהתשקורת ומה0מול=גם הוא מצפה לזכות בפרס האתרוג....אבל בסופו לאבד עולמו מכאן ומכאן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
טול קורה ד"ר בריימן !
  מסעודה משדרות   20/01/14 04:56
הסוס הטרויאני הוא נתניהו, הוא ולא אחר. כאשר מחברים אישיות מניפולטיבית, שקרנית-בתור אסטרטגיה, בעלת כושר רטורי משובח בעברית ובאנגלית, מקבלים את נתניהו.

אתם בימין הדתי עושים לעצמכם מלאכה קלה, קלה מידי כבר 60 שנה, לא לשבור את הכלים, לשחק אותה דתי מחמד. בזה אתם אלופים.

האמת הערומה כואבת אמנם, אך כל מי ששואף לתיקון חייב להכיר בעובדה שנתניהו הוא אישיות המסוכנת לקיומה של ישראל ולצביונה היהודי.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
6
לפרסם בשער ישראל היום!
  תודה רון בריימן   20/01/14 06:07
כתוב תגובה ל- תודה רון בריימן
7
ציפי היא פיון על הלוח של
  שקדיה   20/01/14 07:35
ביבי. אין לה שום משמעות מלבד תפקיד השליח, עושה דברו של ביבי. אתה יודע זאת היטב ומקשקש כאילו היית חסר דעה
כתוב תגובה ל- שקדיה
8
הצחקת אותו !
  ישמעאל   20/01/14 07:53
הוא הסוס הטרויאני האמיתי . מדוע נראה לך שהוא הכניס את שנואת נפשו של הליכוד ועוד במעמד של מחליטה בנושא המשא ומתן ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
9
העולם הרים ראש נגד המדינה
  מיכל מירושלים   20/01/14 08:18
כנראה שרובם סבורים שאם תתגמד ישראל ותהיה למשיסה בידי שכניה הללו "השכנים המרצחים" יפסיקו מהתקפותיהם ויבוא שלום על העולם כולו.

האם כך סבורים גם האמריקנים? אולי לא - אבל אין ספק שיש כאן דפוס התנהגות חדש של ארה"ב בגיבוי העולם - והעולם נוהג כפי שנוהג כשהוא רואה לפניו ארה"ב שמהססת ואינה אומרת את דברה כלפי ביטחון ישראל.

ציפי או לבני - שוליים בהחלט. אבל יש בכוחה לקום ברגע הנכון ולומר את דברה: עד כאן ניסיתי, עשיתי הכול ומתברר שהערבים הם הם הבעיה הגדולה - מה שגם נכון אפילו אליבא דמפלגת קדימה. הביטוי "סוס טרויאני" עדיין אינו במקום - שימרו ביטוי זה בקנה שלכם.

ימים יגידו כמה היא ציפי וכמה היא לבני.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
10
שאלות לד"ר בריימן.
  יוסי מ   20/01/14 09:11
ד"ר בריימן.
אני לא מחזיק בדיעותיך המדיניות אלא מצוי במרכז המפה הפוליטית.
מצד שני, אני מעריך את נקודת המוצא האידיאולוגית שממנה אתה בא, ודאי מול סלידתי המוסרית מלבני,התנהלותה ומהותה שבעני היא חלולה.
לבני,מונתה כמו שאתה יודע על ידי נתניהו ולכן הוא הכתובת לטענות-האשמות-אזהרות.
.
בדברים שאתה מביא יש כמה סתירות מובנות שעליהן אתה צריך לתת הבהרות.
נניח שיעלון אומר את האמת ואת התפיסה של הצמרת כאן על מי הוא קרי. אז מה אתה נותן לזה יד?? או שתסתום את הפה (יעלון כמובן) או שתתפטר ותשים את הענין על השולחן.גם וגם לא הולך וזה רק יפגע במעט שאולי ניתן להשיג.
.
אתה כותב שהתהליך לא נועד להביא שלום. מה זה שלום על פי תפישתך? אנא, הבהר. פתרון אולמרט? פשרה כלשהיא ? המצב הקיים?
להבנתי, אתה לא יכול להשתמש במונח שלום אלא אולי במילה הסדר.
.
אתה באמת מצפה למשהו מנתניהו שלא משרת את מטרתו המרכזית שהיא הישרדות??? אתה מאמין למילה אחת שלו???
ממנו אתה רוצה שיבצע שינויים בגלי צהל כדוגמא? אתה יודע בתוך תוכך שדוקא הוא עוד יבצע מהליכם פיזיים שמנוגדים לתפיסת עולמך מסוג הדברים שלא יבצע אף אחד אחר.

למי אתה בא באמת בטענות ד"ר בריימן??
כתוב תגובה ל- יוסי מ
המלה"השרדות" נכונה אלא שהיא
  "השרדות ישראל"!   20/01/14 09:49
מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- "השרדות ישראל"!
מיכל
  יוסי מ   20/01/14 14:12
איש באמונתו יחיה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
11
מי יפנק את ביבי ומיס פיגי????
  אליהו חיים   20/01/14 10:22
מי יסדר להם חדר שנה במטוס?
מי ישלם את החשבונות שלהם.
מי ישמור להם על הילדים?
ויש עוד הרבה מי ולכן הוא ממשיך להיות ראש ממשלת היהודונים, בנט ילך דרעי יכנס , לפיד ילך ,בוזי יכנס, במשחק הכיסאות תמיד הוא ישב בראש השולחן, הבושה נעלמה ההישרדות על הכיסא זה מה שחשוב וכל הפינוקים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
12
בודאי שהיא פועלת על דעתו ובשמו
  הניה   20/01/14 14:15
באשר לזכויות יהודי ארצות האסלם, אין סיכוי שמי מבין חברי ה"כנסת", ישים נפשו בכפו, וילחם למען ענין זה. ב"כנסת", "ראש קטן" הוא "ראש טוב", המייצר "קבלות", מחליפות צבעים, בהתאם לכל סוג של דורש.
כתוב תגובה ל- הניה
הניה אני מסכימה איתך
  ברוניה   20/01/14 15:14
לדעתי דוקטור בריימן הוא מטובי הפובליציסטים שהיו לנו פה. חכם, וצנוע.
כתוב תגובה ל- ברוניה
13
קרי=קרי
  דב שטיין   20/01/14 20:16

ב"ה ט"ו בשבט תשע"ד
אתראת בית הדין מפני כניעה ללחצי האומות
ויקרא פרק כו (כז) וְאִם בְּזֹאת לֹא תִשְׁמְעוּ לִי וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי בְּקֶרִי:
(כח) וְהָלַכְתִּי עִמָּכֶם בַּחֲמַת קֶרִי וְיִסַּרְתִּי אֶתְכֶם אַף אָנִי שֶׁבַע עַל חַטֹּאתֵיכֶם:

בימים אלו נעשים מאמצים רבים על ידי המתווך האמריקני ג'ון קרי להביא לחתימת הסכם שלום עם הערבים היושבים בארץ הקדש לפיו תינתן להם מדינה על חלק ניכר מארץ הקדש, זאת לאחר שרובו המכריע של הבית הלאומי ההיסטורי של עמנו נמסר לערבים ע"י האומות במהלך 100 השנים האחרונות.
בית הדין ראה לנכון להתרות מפני האפשרות המסוכנת הזו.
ארץ ישראל שייכת כולה באופן מוחלט לעם ישראל כאמור בתורה בראשית פרק טו יח) בַּיּוֹם הַהוּא כָּרַת ה' אֶת אַבְרָם בְּרִית לֵאמֹר לְזַרְעֲךָ נָתַתִּי אֶת הָאָרֶץ הַזֹּאת מִנְּהַר מִצְרַיִם עַד הַנָּהָר הַגָּדֹל נְהַר פְּרָת: והיא נועדה להתנהל מלכתחילה כארץ הקדש. זו מטרת הנחלתה לעם ישראל על ידי הקב"ה כאמור בתהילים תהלים פרק קה (מד) וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:(מה) בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּ יָהּ:
זכות זו ידועה לכל העולם ואף מופיעה בספרות הדתית של עמים רבים, בין השאר גם בקוראן בו מאמינים הערבים המוסלמים.
א. אנו מצווים בתורה להתנחל בארץ לכובשה ולהשיג בעלויות לאומיות ופרטיות על כל פיסת קרקע בפני עצמה בארץ זו. התורה אף מתירה חילולי שבת מסויימים אף כדי להשיג ולו רק בעלות פרטית.
ב. הפקעת חלקי ארץ מידי עמנו ובוודאי הפקעת חלקות קרקע פרטיות הנמצאות בידיים של יהודים היא בגדר בגידה בשאיפות בנות אלפיים של עמנו ויש בה גם יסודות מובהקים של מעשי גזל.
ג. הכיבוש המוסלמי של ארץ ישראל בזמנו היה מעשה של ג'נוסייד כלפי יהודי הארץ. אין לרוצחים וליורשיהם הביולוגיים והתרבותיים האלה זכות ירושה מתוקף מעשי רצח של הבעלים האמיתיים. על זכות זו יאמר "הרצחתם וגם ירשתם"?!
תחת השלטון המוסלמי של הערבים ואחר כך של התורקים שממה הארץ כמוזכר בתורה ויקרא פרק כו (לב) וַהֲשִׁמֹּתִי אֲנִי אֶת הָאָרֶץ וְשָׁמְמוּ עָלֶיהָ אֹיְבֵיכֶם הַיֹּשְׁבִים בָּהּ:
ד. הארץ מסבירה פנים רק לבניה –עם ישראל. תמונות ודוחות שנכתבו על ידי מרק טווין ואחרים מלמדים שהארץ היתה שוממה או שטופת מעשי הרג ושפיכות דמים של אלו שניסו לשבת בה. גם לאחרונה לכשגורשו על ידי המדינה תושבי גוש קטיף למען שלום, התגובה הערבית היתה עליית מדריגה במעשי הטרור מחד וכשלון חקלאי מאידך באשר ערביי עזה לא הצליחו לשחזר את ההישגים החקלאיים של התושבים היהודים והחממות שבנו כשלו.
ה. הערבים שהתיישבו כאן בארץ באו בעקבות ההתיישבות היהודית בחסות שלטונות זרים מבלי ליטול לכך רשות מבעלי הארץ היהודים ואף תוך הפרה של החלטות ארגונים בינלאומיים שידעו היטב למי הארץ שייכת כמתואר היטב בספר הספרים בחוסמם את שערי הארץ לבעליה.
ו. הישות עימה מנסה המתווך האמריקני להגיע להסכם אינה עם אלא ערבים מארצות ערב השונות שהתאגדו להיות לכאורה "עם" כדי להוות אתגר מדיני הטוען לבעלות על הארץ. אין אומה "פלסטינית" משום שאין הם פלישתים ואף לא ישות לאומית כל שהיא שהיתה כאן בארץ.
ז. מדינת ישראל מצטיירת על פי שמה להיות נציגת העם היהודי כדי לנהל מו"מ על ארץ הקדש. מצג זה אינו תואם את המציאות. המדינה קלטה מיעוטים ערבים רבים כאזרחים, בלחץ האומות, לכן הם חלק מהפוליטיקה הישראלית. היות והמיעוטים השונים שקלטה המדינה מהווים כשליש מבעלי הזכויות האזרחיות בארץ, הרי הרכב זה
כתוב תגובה ל- דב שטיין
הולכים עם הקוקוקרי=בחמת קרי!
  קורןנאוה טבריה   22/01/14 09:30
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
חשוב שנתניהו ייזהר ממנה.
  Noami   23/01/14 18:46
כתוב תגובה ל- Noami
15
יש לעצור מייד את הסוס הבריימני
  רוטמן מהקיפודיה   31/01/14 12:02
המפיץ דברי בלע ימניים בכל מי שלא חושב כמוהו.
כתוב תגובה ל- רוטמן מהקיפודיה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il