|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
פער משמעותי בין הסוקרים [צילום: ערוץ 12]

מבוכה: סקרי בחירות סותרים בארבעת הערוצים

הבחירות המקדימות בציונות הדתית ובמרצ, כמו גם ההתפלגות של איתמר בן-גביר, מטלטלים את הסוקרים וגורמים לאי-בהירות בתנודת דעת הקהל בכל הקשור למפלגות הימין גוש נתניהו נע בין 58 ל-61
24/08/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

לראשונה מאז שהחלה מערכת הבחירות, בשבוע שבו התפצלה עוצמה יהודית מהציונות הדתית רגע לפני המקדימות, ושבו נבחרה הנהגה חדשה ישנה למרצ (זהבה גלאון), מתגלים פערים משמעותיים במיוחד בין סקרי ארבעת ערוצי הטלוויזיה. הפערים ביניהם קטנים בכל הקשור למפלגות החרדיות, ליש עתיד וליתר מפלגות המרכז-שמאל. אולם בכל הקשור למפלגות הימין נרשמת תנודתיות גבוהה, שיש בה סטייה מטווח הדגימה.

תנועת הליכוד מקבלת בין 30 ל-35 מושבים, עוצמה יהודית בין 5 ל-9 והציונות הדתית בין 0 ל-7. די בכך שאחת המפלגות לא תעבור, ולנתניהו לא יהיה רוב של 61. בסקרים של ערוצים 13 ו-14 מקבל גוש נתניהו 61, אך לפי סקרי הערוצים 11 ו-12 מקבל הגוש 60 ו-58 בהתאמה.

בכל הסקרים לא עוברות את אחוז החסימה מפלגות הרוח הציונית של שקד והנדל, הרשימה הכלכלית של ירון זליכה וישראל חופשית של אלי אבידר.

סקר בחירות (24.8.2022)
רשימה/ערוץ
11 קנטאר מדיה
12 מנו גבע
13 קמיל פוקס
14 דיירקט פולס
הליכוד
33
34
30
35
יש עתיד
22
23
23
22
המחנה הממלכתי
14
13
12
12
שס
8
8
8
9
יהדות התורה
7
7
7
7
עוצמה יהודית
8
9
9
5
הציונות הדתית
4
0 (2.8%)
7
5
הרשימה המשותפת
5
5
5
6
העבודה
5
5
5
5
ישראל ביתנו
5
5
6
6
מרצ
5
6
4
4
רע"ם
4
5
4
4
הרוח הציונית
0 (2.2%)
0 (1.8%)
0 (2.5%)
0 (2.1%)
הרשימה הכלכלית
0 (1.5%)
0 (1.3%)
-
-
ישראל חופשית
-
-
-
0 (1.06%)
מפלגות שלידן מסומן "-" מקבלות פחות מאחוז. הבית היהודי בראשות ברודני, כמו מפלגות קטנות אחרות, מתקרבות ל-0% תמיכה.
תאריך:  24/08/2022   |   עודכן:  24/08/2022
עידן יוסף
+האם גנץ הפך להיות בלפור לפלשתינים
12:10 25/08/22  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
באחרונה התברר כי גנץ אישר לפלשתינים לבנות אלף יחידות דיור בשטחי יהודה ושומרון, הנמצאים בשליטה ישראלית מלאה, קרי בשטחים שמעולם לא הורשו הפלשתינים לבנות בהם
גנץ. אשרנו... [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+המחנאות בליכוד: יוסי דגן עשה סולחה בין שטרית לעטיה
11:53 25/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שתי חברות הכנסת הוזמנו ללשכת ראש מועצת שומרון והתפייסו  ▪  עטיה על שטרית: "כל אחת טובה בתחום שלה, נשתף בע"ה פעולה מלאה"  ▪  שטרית על עטיה: "היא חברת כנסת פעילה, יוזמת; עובדת ומשקיעה רבות למען עם ישראל, ארץ ישראל ומסורת ישראל"
עטיה, דגן ושטרית [צילום: רועי חדי]
+גולדקנופף: נלך אך ורק עם הימין בראשות בנימין נתניהו
11:23 25/08/22  |  עידן יוסף
מועמד אגודת ישראל לכנסת הרב יצחק גולדקנופף מבהיר: "הפרסום הבוקר ברדיו 103FM, ולפיו אמרתי שנחשוב ללכת עם גנץ אם לנתניהו לא יהיו 61 הוא שקר וכזב, והוצאת דברים מהקשרם. הדברים מעולם לא נאמרו. נלך אך ורק עם הימין בראשות בנימין נתניהו".
+התקווה של האזרחים הערבים ישראלים
11:12 25/08/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
אני חלוק על הסבורים כי השתתפותה של סיעה ערבית, רע"ם, בממשלה על-פי קווי יסוד ברורים הם ניסוי שכשל  ▪  לכישלון הממשלה הנוכחית סיבות רבות ומגוונות
עבאס. שילם מחחיר [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
+מפלגת מחנה ותיקי ישראל נרשמה אצל רשמת המפלגות
10:25 25/08/22  |  עידן יוסף
אצל רשמת המפלגות נרשמה רשימת "המחנה למען אזרחים ותיקי ישראל", שבין מייסדיה אבי שקד ויורם דורי. על שמה של המפלגה עשויות להיות השגות מצד רשימת המחנה הממלכתי, בשל כפילות השם.

מטרות המפלגה הן: א. מהפך דרמטי במצבם ובמעמדם הכלכלי של האזרחים הוותיקים; ב. הגדלת קצבת האזרח הוותיק ל-10,000 ש"ח לחודש לפחות; ג. הכללת מלוא עלויות (100%) הטיפולים הסיעודיים בסל התרופות; ד. פטור מתשלום על תרופות לבני 67 ומעלה.
+הערות על 4 סקרי מנדטים
10:16 25/08/22  |  יואל ישורון   |   לרשימה המלאה
הנצחון או ההפסד הוא על הקשקש  ▪  לכן, צימצום פער ההצבעה בין השמאל לימין (9% לטובת השמאל בבחירות האחרונות) הינו קריטי ויכול להתרחש רק בכך שכל הליכוד יסתער על השטח
לפיד. חייב להיות גדול [צילום: אוהד צוויגנברג]
+בכירים ביש עתיד: נשאב קולות ממרצ ומהעבודה - להכריח אותן להתאחד
10:07 25/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמים במפלגה אומרים כי המטרה היא לגדול על חשבון המפלגות, גם אם במחיר של הורדתן מתחת לאחוז החסימה  ▪  גלאון: "יש לנו חסינות מפני הקשית של לפיד"  ▪  בסקרים שפורסמו אמש בערוצי הטלוויזיה קיבלה מפלגת העבודה חמישה מושבים, ומרצ בין ארבעה לשישה
לפיד. ישתה קולות ממיכאלי? [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+שלושה רבעים מהערבים לא מודאגים מחזרת נתניהו לשלטון
08:55 25/08/22  |  עידן יוסף
פרשן חדשות 12 מוחמד מג׳אדלה ברדיו 103: ״סקר שנערך לפני כשבועיים מציג ש-75% מהחברה הערבית כבר לא מודאגים מחזרת נתניהו לשלטון״.
+דוד לניאדו ערער לעליון בדרישה לבחירות חוזרות על מחוז ת"א
22:36 24/08/22  |  עידן יוסף
דוד לניאדו שמועמדותו נפסלה בלחץ נתניהו ובשל עברו הפלילי ערער היום (ד') בית המשפט העליון בדרישה לערוך בחירות חוזרות על משבצת מחוז ת״א בבחירות המקדימות של הליכוד (וואלה).
+הנהגת אש״ף ותנועת פתח בירכו את גלאון: "ריגשת אותנו"
20:00 24/08/22  |  עידן יוסף
הנהגת אש״ף ותנועת פתח שלחה מכתב לזהבה גלאון על בחירתה ליושבת-ראש מרצ: ״ריגשת את כולנו בנאום הניצחון שלך״. הם איחלו לה להקים את המפלגה מחדש ובירכו על דבריה בעד סיום הכיבוש ושוויון בין יהודים לערבים.
+גנץ עשה שימוש בחיילים לתעמולה וישלם 10,000 שקל
19:21 24/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון פרסם את תמונותיו עם חיילים וקציני צבא בעמודיו הפרטיים  ▪  יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הורה לו למחוק לאלתר את הפרסומים
אליעזר טולדנו, אביב כוכבי, יאיר לפיד ובני גנץ [צילום: אריאל חרמוני]
+הליכוד ליועמ״ש: לחקור את התערבות הרש"פ בבחירות
18:44 24/08/22  |  עידן יוסף
הליכוד פנה ליועצת המשפטית לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה מקיפה נגד ההתערבות של הרשות הפלשתינית בבחירות בישראל. בפניית הליכוד, שהוגשה על-ידי נציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית, עו״ד אילן בומבך, נכתב:

״בסוף השבוע נחשפה בתקשורת פרשה חמורה, במסגרתה ראשי הרשימה המשותפת, חברי הכנסת איימן עודה, אחמד טיבי וסאמי אבו-שחאדה (להלן: "ראשי הרשימה המשותפת"), נפגשו בחשאי עם ראש המודיעין ברשות הפלשתינית, במטרה להשפיע, באופן פסול, על תוצאות הבחירות בישראל. לפי דיווחים אלה, במהלך השבוע הקודם נפגש מאג'ד פרג', מקורבו של ראש הרשות הפלשתינית ומי שמכהן כראש המודיעין ברשות, עם ראשי הרשימה המשותפת, פעמיים, ברמאללה, באופן חשאי, כדי לפעול בדרכים שונות שימנעו מתנועת הליכוד, בראשות בנימין נתניהו, לגבש קואליציה לאומית שתזכה לאמון רוב חברי הכנסת״.

בליכוד טוענים כי ״מדינה ריבונית אינה יכולה להרשות לעצמה התערבות חיצונית של ישות זרה ועוינת בהליך הבחירות  לכנסת. אם הרשות הפלשתינית תצליח במזימתה להשפיע על תוצאות הבחירות ולהקים ממשלה שתיתמך על-ידי רע"ם והרשימה המשותפת, המציאות הישראלית תשתנה ללא הכר. אולם כאן עניין לנו בהתערבות זרה בנסיבות חמורות ומסוכנות. ראשי הרשימה המשותפת שוחחו עם ראש המודיעין ברשות, גורם חיצוני שהוא זר ועוין, על עיצוב אופן ההצבעה של הציבור הערבי-ישראלי בבחירות לכנסת ישראל, כדי להשפיע על הרכבה והרכב הממשלה שתוקם בישראל. אם תכנן של שיחות אלה ומהלכים שנדונו בהם אינם בגדר הפרעה חמורה למהלך הסדיר של הבחירות בישראל - אין לדעת הפרעה חמורה מהי״.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מבוכה: סקרי בחירות סותרים בארבעת הערוצים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט יצחק עמית, קיבל את עתירת הליכוד ועו"ד שחר בן מאיר ונתן צו המורה לשר הביטחון, ח"כ בני גנץ (המחנה הממלכתי), להסיר לאלתר כל תמונה שלו עם חיילי צה"ל מדפיו הפרטיים בכל סוג של מדיה.
24/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
נחמה דואק1 כותבת: "הליכוד הפך למפלגה של סגידה למנהיג. אם יש ביקורת היא מוזכרת בשקט ובחדרי-חדרים ומי שמעז לחרוג מדף המסרים, חוטף חזק ונדחק בפריימריז. הליכוד הפך לקול אדוניו והרחק מאוד מהליכוד של פעם." התאור והמסקנה של הכותבת שגויים מיסודם. למקרא משפט הפתיחה של הדברים נוצר רושם שזהו ציטוט מדויק של "דף מסרים" של אחת ממפלגות המרכז או השמאל, שכן הוא מאפיין את המשנה הפוליטית שלהן וככזה רחוק מהמציאות מרחק רב.
24/08/2022  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
יו"ר עוצמה יהודית הודיע כי הוא מסכים לריצה משותפת למען גוש הימין, חתם על הסכם ריצה משותפת וקרא מח"כ בצלאל סמוטריץ' לחתום עוד היום על ההסכם. "אין צורך בעוד מו"מ עקר. חתמתי הבוקר על הסכם פשוט לריצה שוויונית. בצלאל, אני קורא לך לחתום עליו גם, ונוכל לחגוג עוד הערב את האחדות", צייץ בן-גביר בטוויטר.
24/08/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
למה? תראו, אידיאולוגית אני שייך יותר לציונות הדתית, שם כולם מחויבים יותר לארץ ישראל ולתורת ישראל. בליכוד רק חלק מחויבים לערכים אלו וזה מפריע לי. מי מחויב יותר לתיקון מערכת המשפט? בציונות הדתית יש את שמחה רוטמן ובצלאל סמוטריץ. בליכוד יש את יריב לוין, שלמה קרעי, דוד אמסלם, אמיר אוחנה ועוד.
24/08/2022  |  ארז צדוק  |   יומני בלוגרים
בהגיעו לפוליטיקה מהעיתונות, אימץ יאיר לפיד את הסיסמה "איפה הכסף"?. זו הייתה הבחירה הנכונה. המחאה החברתית של 2011, שהפכה לנקודת מפנה בחיים הציבוריים, גרמה לו, כמו פוליטיקאים רבים אחרים, להבין שהשימוש ברטוריקה הפרועה הרגילה כמו "תהליך מדיני", "ביטחון", "איום אירני", "דומיננטיות דתית" לא מביא לתוצאות רצויות ולא הופך לכרטיס כניסה לכנסת. נושא המחירים הגבוהים, אי-השוויון והריבוד ההולך וגובר, דוחף הצידה את כל הנושאים האחרים. היום הם הופכים להיות עוד יותר רלוונטיים. "איפה הכסף"? שאלה רחוקה מלהיות רטורית היא עדיין המהותית ביותר לתושבי ישראל.
24/08/2022  |  אלכס טנצר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il