מורן וחי איטח תבעו את רשת מלונות פתאל - פתאל אילת בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 15,000 שקל לאחר שחגגו ירח דבש במלון "מג'יק פאלס", בחודש ספטמבר 2006, ונגרמה להם עוגמת נפש. לטענתם, המים בחדר האמבטיה היו עכורים ואי אפשר היה להתקלח. להמחשה צירף הזוג תמונות שתיעדו מים צהובים באמבטיה. כמו כן שהמתינו בלובי 6 שעות עד שהועברו, לאחר בכי ותחנונים, של התובעת, למלון אחר. הזוג ביקש פיצוי בגין עוגמת נפש ונזקים לאחר שירח הדבש נהרס בשל מחדלי המלון.
בכתב ההגנה נטען שהמים במלון מותפלים, ומגיעים מחברת מקורות, ותלונות על איכותם יש להפנות אליה. כמו כן שלא נתקבלו תלונות מאורחים אחרים במלון שהיה בתפוסה מלאה. עוד נאמר שהתובעים הועברו למלון "מג'יק סנרייז" שבו האירוח בשיטת "הכול כלול" ונחשב ליוקרתי יותר. "הענקנו לתובעים הנחה לביקור הבא במלון בשיעור 20 אחוז ולאירוח אח"מים". הנתבעת ביקשה לדחות התביעה.
בפסק דין שניתן אתמול, חייבה השופטת אנה שניידר, את הנתבעת לשלם לתובעים 1,000 שקל בגין ההמתנה הארוכה בלובי. השופטת השתכנעה שהמים באמבטיה היו צהובים, בהסתמך על התמונות, ודחתה את טענת הנתבעת שיש להטיל אחריות על חברת מקורות.
"בעל הדין הנכון היתה, אכן, הנתבעת ולא היה מקום להטיל את האחריות על חברת מקורות". השופטת הסכימה שנגרמה לתובעים עוגמת נפש ותהתה מדוע המתינו שנה תמימה עד להגשת התביעה.
"ניתן להבין את עוגמת הנפש של זוג צעיר שמגיע לבלות חופשה קסומה באילת במהלך ירח דבש, כאשר הוא נוכח שאין אפשרות סבירה להשתמש בחדר האמבטיה. נראה שאדם סביר שנפגע מאירוע כלשהו והדבר 'בוער בעצמותיו' אינו ממתין עם הגשת תביעתו במשך שנה".
השופטת הוסיפה שהתובעים לא הרימו את הנטל המוטל עליהם להוכיח את הנזק הנטען בסכום של 15,000 שקל. לדבריה, ניתן היה לפתור את הבעיה על-ידי העברת התובעים למלון אחר תוך זמן קצר יותר בהרבה ממה שנעשה בפועל ולמנוע בזבוז שעות חופשה יקרות. "נראה כי יש בהעברתם למלון אחר כדי לפצותם על עוגמת הנפש, למעט אותן 6 שעות שהמתינו לפתרון בעייתם. התובעים זכאים לפיצוי נוסף על זה שניתן להם".