השחקן מוני מושונוב יככב בקמפיין של המסלול האקדמי המכללה למינהל, לחוג החדש ללימוד תיאטרון ואמנויות המופע, לתואר ראשון.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל ביום א' הקרוב (15.6.08) ויימשך כשבועיים, בסכום כולל של כ-550 אלף שקלים.
בקמפיין, המבוסס על פורמט תוכנית הטלוויזיה "סדנה למשחק", ישמש מושונוב כאחד המרצים במסגרת החוג החדש במכללה, עם מנהלי תיאטראות, שחקנים, במאים ומחזאים דוגמת יורם חטב, ציפי פינס, עמרי ניצן, סנדרה שדה ועוד.
מושונוב יאפשר לגולשים להציג מגוון שאלות מקצועיות אודות עולם התיאטרון, דוגמת איך מתכוננים לאודישן? איך מתמודדים עם כישלון באודישן? איך עושים תחקיר על הדמות שלך? איך אתה מצליח לשנן את כל הטקסטים? ולקבל תשובות המבוססות על ניסיונו העשיר. ברגע שגולש ייפנה למושונוב את אחת השאלות, ייקטע הראיון שיוצג על גבי במה, והשואל - אשר יוצג כמי שיושב בקהל, יקבל תשובה אישית מהשחקן.