שילב הודיעה (יום א', 22.6.03) על השקת קולקציית ריהוט חדרי תינוקות לקיץ 2003/4. במסגרת ההשקה יוצאת החברה בקמפיין בהיקף השקעה של כ-500 אלף ש"ח.
במסגרת הקמפיין, יופץ קטלוג חדשני המיועד לנשים בהריון ולהורים שבדרך, בכ-50 אלף עותקים. הקטלוג יופץ בחנויות הרשת וילווה במודעות צבע בעיתונות היומית הארצית.
שילב מציגה בקמפיין תפאורה פסטורלית של בית קשתות ומרפסות שנבחר בקפידה ביפו. צוות ההפקה הובא מעולם הקולנוע ופרסומות הטלוויזיה, על-מנת להעניק לעיצוב את המגע האותנטי והפרקטי של חדר תינוקות.
משילב נמסר, כי "מראה החדר יציג תמונה מלאה על איך נראה הבית כולו. לצד החתירה לתחושה ריאלית, יומיומית ומוכרת, לא הוזנחו הטרנדים העיצוביים וההשפעות האקזוטיות".
בין החדרים שצולמו לקמפיין:
- חדר מעוצב בהשפעה יפנית: שימוש בפרגוד, מינימאליזם, קווים נקיים, צבעי חום דובדבן, בז' ותכלת, חדר שכולו לבן בהשפעה מודרנית-הייטקית;
- חדר בהשראת ה'דניש דיזיין': חדר עשוי עץ טבעי בהיר, עם נגיעות של צבעי פסטל רכים;
- חדר בהשראת פרידה קאלו: טראנד עולמי עכשווי - סגנון צבעוני, ריבוי צורות ותבניות, ריבוי טקסטורות, גיבוב אלמנטים.