המידע על הנוסעים באמצעות רב-קו אומנם
דולף, אך לא ממש מגיע למי שאמון על ניתוחו -
משרד התחבורה. ממכתב שכתב (23.8.11) יהודה אלבז, מנהל אגף תחבורה ציבורית, עולה כי כיום לא קיימים במשרד התחבורה נתונים באשר לאופי השימוש בכרטיס החכם.
כמו-כן, לא ידוע כמה כרטיסי רב-קו פעילים בכל איזור, כמה אישיים וכמה אנונימיים, או מה שיעור השימוש בכרטיס הרב-קו בכלל הנסיעות.
אלבז כתב כי אין בשלב זה כוונה להנפיק כרטיס משפחתי. גם סגנו דרור גנון סבור כי מדובר במהלך מורכב, ולכן לפני חודשים אחדים העלה בקשה לוועדת טרכטנברג, במסגרת הניסיון לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית, לייצר כרטיס משפחתי בצורה אחרת.
למשל, משפחה מעל שלושה ילדים תקבל על כל נוסע נוסף במשפחה הנחה מסוימת, באופן שיהיה גידול בשיעורי ההנחה עד תקרה שתיקבע. או-אז אפשר יהיה לתת הנחה קבוצתית לאותה משפחה או לאותה קבוצה, ויטעינו לאותה קבוצה את הכרטיס בהנחה לכל אחד מהכרטיסים. במסקנות הוועדה לא נכללה המלצה זו.
היום (ג', 17.1.12) יכנסו חברי הכנסת
דוד אזולאי ו
ישראל אייכלר את הוועדות שהן עומדים בראשן - הוועדה לפניות הציבור וועדת המשנה לתחבורה ציבורית - כדי לדון בעיות שיטת התשלום בכרטיסי הרב-קו ובהשלכות "
פעימת יובלים", הכינוי שהוצמד לשינויים האחרונים בתחבורה הציבורית בדרום-מערב ירושלים, שהחלה לפעול ביום שישי האחרון.