|
הקידוד הישן של אגד מנע זכאות [צילום: שמואל וולף]
|
|
|
|
בימים אלו בוחן אגד מערכות שונות, במטרה למצוא תחליף למכשירי הכרטוס הישנים, אשר שימשו את הקואופרטיב במהלך השנים האחרונות.
|
|
|
|
ציבור הנוסעים במרחב חיפה והקריות נאלץ לשלם כפל תשלום בעקבות חוזי נסיעה מיושנים שנמכרו באגד והוטענו בכרטיסי הרב-קו לפני חודש אוקטובר.
מאז תחילת פעילותה המסחרית של המטרונית במרחב חיפה והקריות פיתחו אגד ו
משרד התחבורה קוד נסיעה חדש ומשותף, במטרה לאפשר לנוסעים לנסוע באותו כרטיס גם באוטובוסים וגם במטרונית, אולם מכירת הקוד המשותף החלה באוקטובר, מה שלא אפשר מימוש הזכאות לנסיעות מעבר/המשך במטרונית.
באגד קוראים למי שהטעין את כרטיס הרב קו באופן שאינו מאפשר שימוש במטרונית להגיע לעמדות השירות של אגד במרכזית חוף-הכרמל ובמרכזית המפרץ, כדי לבצע המרה לקוד החדש.
נוסעים, אשר אינם מעוניינים בשלב זה בנסיעה במטרונית, מוזמנים לסיים את כרטיסיות המעבר שברשותם והחל ברכישה הבאה יוכלו לנסוע גם באגד וגם במטרונית.
מאגד נמסר ל-News1: "בעקבות הנחיית משרד התחבורה, גובש לפני כשלושה חודשים קוד נסיעה משותף לאגד ולמטרונית. עם קבלת אישור משרד התחבורה על הקוד החדש חדל אגד למכור חוזי נסיעה ישנים. בימים אלו שותף אגד למאמץ משרד התחבורה למצוא פתרון לנוסעים בעלי כרטיסיות ישנות, על-מנת לאפשר להם לממש את זכותם לנסוע גם במטרונית".
מחברת דן בצפון המפעילה את המטרונית נמסר: "מכונות הכרטוס שלנו מכירות בכרטיסיות, גם של אגד, למעט כרטיסיות ישנות של אגד שלא קודדו נכון. אגד קיבלו הנחיה ממשרד התחבורה לשנות את קידוד הכרטיסיות ולהתאימן למערכות של שאר המפעילים".
העמדות בהן ניתן לבצע את ההמרה:
- עמדת שירות מרכזית חוף הכרמל - שעות פעילות ימים א'-ה' 19:00-07:00, שישי וערבי-חג 13:00-07:30.
- עמדת שירות מרכזית המפרץ - שעות פעילות ימים א'-ה' 19:00-07:00, שישי וערבי-חג 13:00-07:30.