חברת 'דובק' החליטה שהגיע הזמן לשניוי, והיא מחדשת את אריזות TIME בניסיון ליצור מראה אחיד לכל מוצרי המשפחה. המוצר באריזותיו החדשות ימכר בנקודות המכירה החל מה-15.2, כשבמקביל יעלה קמפיין פרסומי בסוף פברואר. הקמפיין ידגיש: אותה סיגריה, אותו הטעם, באריזה חדשה!
מדובק נמסר, כי לאחר 40 שנה שסיגריית TIME היא הסיגריה הישראלית הנמכרת ביותר בישראל, מרעננת החברה את האריזות של כל מוצרי המשפחה ויוצרת מראה אחיד למשפחת TIME במוצריה:
80 FF / 80 לייט / 100 FF / 100 לייט
אריה זייף מנכ"ל דובק: "TIME היא סיגריית הדגל של חברת 'דובק'. ההתחדשות של משפחת TIME נובעת מהרצון התמידי שלנו להעניק למעשנים את המוצרים הטובים ביותר". זייף מדגיש דווקא, כי הטבק של TIME מיובא כולו מחו"ל - זאת לסיגריה שהיא תוצרת ישראל.
על-פי נתוני סקר גיאוקרטוגרפיה מספטמבר 2003, TIME הוא המותג המוביל בקרב האוכלוסיה המעשנת הבוגרת בישראל. כרבע מהציבור העידו על עצמם כמעשנים, כאשר מסה"כ המעשנים, 19% הם מעשני TIME בפערים בולטים משאר סוגי הסיגריות, הן מתוצרת חוץ והן מתוצרת הארץ. כמובן, שאין להתעלם מהפרשי המחיר - סיגריות תוצרת חוץ יקרות יותר, ומדובר בהפרשים של מספר שקלים לחפיסה. חשוב גם לא להתעלם מעובדה חשובה יותר - העישון מזיק לבריאות.
ובעניין זה האחרון, אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת ב- 6.1.2004 באופן סופי, את שינוי 12 נוסחי אזהרה המתחלפים שהוכנו על-ידי צוות של משרד הבריאות, האגודה למלחמה בסרטן, הפורום הישראלי למלחמה בעישון וארגונים בריאות נוספים.
עוד אישרה הוועדה את גודל האזהרה שתודפס על 30% משטחו של כל אחד מצידי האריזה, בעברית ובערבית בצבע אדום ושחור וכן סימן קריאה שישולב בגרפיקה של האזהרה. הוועדה אישרה גם את תיקון צו הגנת הצרכן שהגיש שר התמ"ת האוסר הופעת טקסט, שם סימן מסחרי שיש בו כדי לרמוז כי מוצר הטבק מזיק פחות ממוצרי טבק אחרים.
לפיכך יאסר שימוש במונחים - לייט, אולטרה לייט, מילד וכד', חלקם מופיעים על גבי חפיסות הסיגריות החדשות. שר הבריאות התבקש להעביר את הצו לפרסום ב-1.4.2004, והוא יכנס לתוקף 8 חודשים מרגע הפרסום, כקבוע בחוק, בכדי לאפשר ליצרנים וליבואנים להיערך.