|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
השר יריב לוין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

לוין: מערכת בתי המשפט איננה צבא, והנשיאה חיות היא לא חיילת

שר המשפטים אומר מתקפות אישיות מחזקות אותו כי בהיעדר טענות ענייניות לגוף העניין, מנסים מתנגדיו לנהל מאבקים לגופו של אדם "הנחישות שלנו להשלים את הרפורמה מוחלטת. דבר לא ירתיע אותנו" "אני רואה תופעות קשות מאוד של סתימת פיות במערכת המשפט ובאקדמיה"
25/01/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

שר המשפטים יריב לוין אומר כי הוא אינו מתרגש מן הגישה שתוקפת אותו אישית. "זה אפילו מאוד מחזק אותי, משום שהיא מעידה שאין טענות אמיתיות לגופו של עניין", אמר לוין במענה (יום ד', 25.1.23) לשאילתות בכנסת.

"אני מותקף ברמה האישית באופן כמעט בלתי פוסק, ובעיניי זה רק מעיד על חולשת הטענות של מתנגדי הרפורמה שאני מציע, משום שבהיעדר טענות ענייניות לגוף העניין, הם מנסים לנהל מאבקים לגופו של אדם". הוא הזכיר גם את דבריו של יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, שאמר על לוין "מדובר באדם רע, ולכן אני בכלל לא אהיה מוכן להיפגש איתו".

שר המשפטים אמר כי הוא מתנגד לכך שהקואליציה תנהג באופן דומה וציין כי "מי שתומך ברפורמה ימשיך לתומך בה כי היא נכונה לגופו של עניין, ואפילו יבלע לפעמים אמירות או התנהגויות שהן לא תמיד בדיוק לפי כל הכללים כדי לאפשר למי שחושב אחרת לומר את דעתו, כי אני לא נבהל מהוויכוח ולא נבהל מלשמוע את הדברים".

משמרת מחאה במודיעין [צילום: יהונתן שאול/פלאש 90]

ברמז למחאות השונות הכוללות שביתות והפגנות, הדגיש לוין: "אני אומר בצורה הברורה ובאופן החד ביותר, שהנחישות שלנו להשלים את המהלך הזה היא מוחלטת. שום דבר לא ירתיע אותנו". עם זאת שב והבהיר את הנכונות להקשיב לקולות המתנגדים: "מי שמסתכל על הדברים מבין שאני אומר את הדברים האלה דווקא ממקום של הרבה מאוד עוצמה ושל הרבה מאוד כוח, של נכונות לשמוע ונכונות לאפשר אפילו לצד השני לפעמים להשמיע במקומות שנדמה לי שבאופן מערכתי כולנו היינו צריכים לחשוב שראוי שזה לא יקרה, ובסופו של דבר ההכרעה תהיה כאן, בבניין הזה, קודם כל בדיונים שמתקיימים בוועדת החוקה ובמליאת הכנסת, וכך מתנהלת חקיקה במדינה דמוקרטית", הגניב עקיצה לאופוזיציה שמחרימה את הדיונים.

לוין: "אני משוכנע ומאמין שבסופו של עניין אנחנו נשלים את חקיקת השלב הראשון של הרפורמה, ונשיב את הדמוקרטיה, נשיב את אמון הציבור במערכת המשפט, נשיב את האיזון בין שלוש רשויות השלטון ונשמור באדיקות רבה גם על זכויות המיעוט וגם על חופש הדיבור של אלה שמתנגדים למה שאנחנו עושים, והלוואי שהם יכבדו את חופש הדיבור שלנו ושל מי שתומך במהלכים שאנחנו עושים באותה מידה".

שר המשפטים האשים את יריביו בסתימת פיות ואמר: "אני רואה תופעות קשות מאוד של סתימת פיות, גם במערכת המשפט. למשל הדברים החמורים שפרסמה השופטת בדימוס אלשיך בעניינו של כבוד השופט בדימוס מודריק ויש לצערי לא מעט דוגמאות כאלה. אני רואה מצב בלתי נתפס ממש של סתימת פיות, וממש פחד להביע דעות באקדמיה, במקום שבו אמור להיות שיח פתוח וחופשי, שזו נשמת אפה של האקדמיה. רק הבוקר קיבלתי פנייה של עורכת דין שעובדת באחד מאותם משרדים גדולים, שפרסמו גילוי דעת נגד הרפורמה – כנראה שהם חוששים שהיא תביא לאיזה ביזור של הכוח במערכת המשפטית כולה, דבר שהוא כמובן מבורך גם עבור הציבור וגם עבור הרוב המוחלט של ציבור עורכי הדין – שאומרת: אני עובדת במשרד עורכי דין, הם מפרסמים גילויי דעת כאלה בשמי, אבל אני לא יכולה לקום ולהגיד אחרת, משום שאני מפחדת לפרנסתי ולמעמדי במשרד וכו'."

[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

השר לוין דיבר במסגרת מענה לשאילתה דחופה שהציג ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה), ששאל על אכיפת הפרות של כללי האתיקה לשופטים והתקשי"ר שביצעה לכאורה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בנאומה נגד הרפורמה המשפטית, ומניעת הפליה מצד נציב התלונות של השופטים שקרא לפטר את נשיא בית הדין הרבני, בעקבות הפרות שביצע.

[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

ח"כ אוריאל בוסו (שס) העיר כי ביום חמישי האחרון שלח הנציב, השופט בדימוס אורי שהם, מכתב לרב הראשי לישראל והודיע לו על סגירת התלונה נגדו בעקבות דבריו כנגד הרפורמות של השר הקודם, מתן כהנא, בנושאי יהדות. "האם הוא מיהר לסגור את התיק דווקא עכשיו, לאחר שהוא הבין שיש כנראה אפליה ואחרת הוא צריך להעמיד לדין גם כן את השופטת חיות, או שאין לזה קשר", תהה בוסו ופנה לשר לוין: "חשוב שאתה כשר הממונה – הרי תמיד אמרנו שמח"ש זה חלק מהמשטרה, וכנראה שגם נציב השופטים זה אולי חלק מאגודת השופטים וצריך להפריט הגוף הזה ולשאול את השופט שהם למה הוא לא ביקש את אותן שאלות מהשופטת חיות, ואם יש קשר ללוח הזמנים של סגירת התיק".

חיות. נאום שמפר אתיקה? [צילום: שיר תורם, פלאש 90]

שר המשפטים השיב לפינדרוס כי בבירור שקיים אכן מטפלת נציבות תלונות הציבור על שופטים בתלונה נגד חיות שהגישה (12.1.23) התנועה למשילות ולדמוקרטיה. "את עמדתי ביחס לדברים שנאמרו על-ידי כבוד הנשיאה באותו נאום הבעתי בצורה ברורה מיד לאחריו. אבל אני מוכרח לומר לכשעצמי אני פחות שש אלי התהליכים האלה של הגשת תלונות גם במקומות שאולי נעשים תמיד הדברים כפי שצריך... אני מכהן בכנסת כמעט 14 שנים, והייתי בין היתר גם יושב-ראש הבית הזה, ולא הגשתי אף פעם תלונה לוועדת האתיקה, ולא בגלל שלא נתקלתי בתופעות שאולי חייבו את זה. לי יש איזה סף סובלנות יותר גבוה, אבל בוודאי שהסטנדרט חייב להיות אחיד", העיר.

לבוסו ענה לוין: "אני רוצה לקוות שאולי מתחילה לחלחל בתוך המערכת – ואין לי ספק שכשנעביר את הרפורמה אנחנו נראה את זה בצורה הרבה יותר עוצמתית – ההבנה שמה שהיה לא יהיה יותר, והכשלים הנוראיים האלה שקיימים, אי-אפשר יהיה לכסות עליהם יותר, והמדיניות של איפה ואיפה לא יכולה להמשיך יותר".


אחת הבעיות הקשות – הקשות באמת – של מערכת המשפט שלנו, לאורך ולרוחב, היא העובדה שאין בה שוויון: לא בסיכויים של אנשים להתמנות למשרות שיפוטיות, לא בסיכויים של בעלי דין לקבל את יומם בבתי המשפט, לא באופן שבו מתקיימת אכיפת החוק. בדברים האלה אנחנו צריכים לטפל משום שהם שורש הרבה מהרעות שאנחנו סובלים מהן. לכן אחד המרכיבים ברפורמה שאני מביא הוא שינוי בשיטת בחירת השופטים כדי לשנות בדיוק את הנקודה הזו, שבה יש כאלה ששווים יותר ושווים פחות עם סיכויים יותר טובים מאשר אחרים לקבל ביטוי בתוך המערכת הזאת.

מטי צרפתי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ מטי צרפתי הרכבי (יש עתיד) ציינה כי שופט אינו תלוי באיש ולא יושפע במילוי תפקידו על-ידי דעת קהל, חשש מפני ביקורת או רצון לשאת חן. כמו-כן הזכירה את חוק הגנה על עובדים החושפים שחיתות ואת חוק השיפוט הצבאי, שמאפשר לא לציית לפקודה בלתי חוקית בעליל. "נשיאת בית המשפט היא חיילת בצבא ההגנה על הדמוקרטיה", טענה הרכבי. גם חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו מחייב את הרשות השופטת למנוע פגיעה בזכויות אדם על-ידי קידום חוק חוקים מגמתיים ומוטים. האם זה לא מתפקידה של נשיאת בית המשפט העליון, לשמור על שלטון החוק, למנוע פגיעה בהפרדת הרשויות, ולעשות הכל כדי להבטיח את עצמאות ערכאות המשפט ואת זכויות האדם במדינה?".

השר לוין לא נותר חייב: "תודה רבה על יכולת מופלאה להציג דברים באופן שאיננו מתחבר בשום צורה לא למציאות, ולא להקשרם, ולא לסדר הדברים הנכון. הטיעון הוא כל כך חלש, שהאופן שבו הצלחת להציג אותו לכאורה בשמיעה ראשונה כמשהו שאפשר אולי ללכת שבי אחריו, אני חושב שזה ראוי להערכה.

"אוכל לעמוד כאן שעה להסביר אחת לאחת את כל הטעויות ששזורות בדברים שנאמרו על ידך, אבל אתן רק דוגמה אחת. בצבא יש מערכת שצריכה לבצע פקודות, ושיקול הדעת הוא כמובן הרבה יותר מוגבל. מערכת בתי המשפט איננה צבא, וכבוד נשיאת בית המשפט העליון היא לא חיילת, והיא צריכה להיות אמונה על מערכת אזרחית ועל רשות שלטונית שמעמדה חשוב, שבלעדיה אין חברה דמוקרטית. אבל היא לא רשות יחידה והיא לא פועלת בחלל ריק, אלא היא פועלת אל מול כנסת ואל מול ממשלה. וכשם שאנחנו מצווים לכבד את הרשות השופטת ולא להיכנס ולהתערב בתחומים שמסורים לה, באותה נשימה, תפקידה של נשיאת בית המשפט העליון, כמו גם של כל מערכת המשפט, זה לעשות משפט. תפקידם לא לחוקק, תפקידם לא לקבוע מה מידתי או לא מידתי, תפקידם לא להחליף את שיקול הדעת של הבוחר ולקבוע איזה שר צריך להיות בממשלה או לא צריך להיות בממשלה.

"שנית, אני חושב שכל המהלכים שאני מקדם הם מהלכים שנועדו לחזק את הדמוקרטיה, הם מבטיחים הגנה על זכויות מיעוט, הם מתקנים עוולות נוראות שמתרחשות עכשיו. אלא אם כן לתפיסתך, זכות המיעוט היא למשל שיהיה מיעוט קטן, אליטיסטי, שהוא ממנה את עצמו בחדרי חדרים בשיטת חבר מביא חבר, ורק הוא מתאים לשאת בתפקידים הבכירים במערכת המשפט. אם לשיטתך זאת הגנה על זכויות מיעוט, זאת בהחלט גישה חדשנית בתחום המשפט.

"בעיניי, מציאות שבה ציבוריים עצומים-עצומים-עצומים מודרים מבית המשפט, עד כדי כך שיש מיעוט קטן ששולט בו ומנסה באמצעות השליטה שלו במערכת הזו לכפות את ערכיו על כלל הציבור, תוך דריסה לא פעם של מיעוטים בתוך הציבור שקולם לא נשמע וזכויותיהם לא נשמרות; זה דבר שהוא ההפך הגמור ממה שמערכת משפט צריכה לעשות, לפי שיטתך, כפי שאת ניסית להציג אותה כאן. ולכן אני מציע לא לערבב בין הדברים ולא להציג אותם באיזו מין דרך מתוחכמת כזאת שבסוף רחוקה מאוד מהמקום שבו הם באמת נמצאים, ולעשות את מה שקיים. אגב, אנחנו גם לא ממציאים שום דבר, רק את מה שקיים בדמוקרטיות המתוקנות בכל מקום בעולם, ולהשיב חזרה את ההליך הדמוקרטי התקין גם למדינת ישראל.

"נחזיר לכלל הציבור, כולל המיעוטים שבו, וכולל אלה שמודרים ממערכת המשפט לאורך שנים, נחזיר לו את כבודו, נחזיר לו את מעמדו, נחזיר לו את היכולת לבוא לידי ביטוי. ואגב, גם נחזיר את האפשרות לכל הציבור לקבוע את ערכיו ואת הנורמות שעל פיהן והדברים יקרו ויחייבו, לא באיזשהו חדר באיזשהו אולם של בית המשפט בין שני צדדים, אלא במקום שבו מכריעים במדינה דמוקרטית בשאלות ערכיות, באולם הזה שאנחנו יושבים בו, מכוח הבחירה של מיליוני אזרחים. זו המחויבות שלנו אני חושב לכלל אזרחי ישראל, ואני לפחות אעשה כל מאמץ לעמוד בה", דברי השר לוין.

תאריך:  25/01/2023   |   עודכן:  25/01/2023
עידן יוסף
+ח"כ יוסי טייב: "תופעת ההימורים בספורט - כמו סרטן שמתפשט"
23:32 25/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הספורט דנה בנושא ההימורים הבלתי חוקיים וההטיה בספורט, בעיקר בכדורגל, בעקבות תחקיר "זמן אמת" הציג עדויות למקרים רבים של הטיית משחקי כדורגל ומכירתם  ▪  יו"ר הוועדה: לתופעה השלכות רחבות, לרבות מימון משפחות פשע  ▪  נציג המשטרה: "לא מכירים את הנושא כתופעה. התקבלו 10-8 תלונות מההתאחדות לכדורגל במהלך 2019 ו-2021 אך אף לא אחת ב-2022
תחקירני זמן אמת [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+חוק היועמ"ש לא יקודם מטעם ועדת החוקה
16:04 25/01/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
היועצת המשפטית של הכנסת סבורה כי לא ניתן לקדם את חוק היועמ״שים כהצעת חוק מטעם ועדת חוקה, אך את חוק יסוד השפיטה ניתן לקדם כך  ▪  ח"כ שמחה רוטמן מברך על מכתבה
שגית אפיק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בצה"ל בוחנים העלאת ההשתתפות בשכר הדירה לחיילים בודדים
13:41 25/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לראשונה צה"ל הודיע היום בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות כי בכוונתו להגדיל את כספי הסיוע כך שהמענק החודשי יעמוד על סכום של בין 1,700 ל-1,900 שקלים בחודש
סא"ל סיטבון. ערים לתנאי יוקר המחיה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ח"כ ביטן לאוצר: לתת פטור ממס לרשויות על הדיבידנדים
12:52 25/01/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ביטן: "כיום נערמים כספים בתאגידי המים והחוק מונע מהרשויות לקבל אותם כדיבידנד. הרשויות נפגעות מזה ורשות המים משתמשת בזה כשוט לקידום התאגוד האזורי. בסופו של דבר אחרי הרבה מו"מ לא הושגה הסכמה. לכן ביקשתי מהיועמ"ש שינסח הצעת חוק"
ביטן. "להגיע לפשרות בתוך שבועיים"[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+עד לתיקון חוק הנכים: השתתפות משהב"ט בדמי הביטוח תישאר 37.5%
11:29 25/01/23  |  מירב ארד
שר הביטחון יואב גלנט ויו״ר ועדת העבודה והרווחה ח״כ ישראל אייכלר סיכמו לפעול לתיקון חוק הנכים בנושא השתתפות בדמי הביטוח במושב הכנסת הנוכחי. עם עדכון החוק והתקנת תקנות מתאימות יגדל שיעור ההשתתפות של משרד הביטחון בדמי הביטוח הסיעודי של נכי צה״ל ונפגעי פעולות האיבה ל-50 אחוזים החל מה-1.4.23.

בשלב זה, עד לתיקון כאמור, ועדת העבודה והרווחה תאשר את התקנות שהונחו ע״י שר הביטחון גלנט, להגדלת סכום הניכוי עבור דמי הביטוח הסיעודי, ובהתאם השתתפות משרד הביטחון בדמי הביטוח תשאר בשיעור של 37.5 אחוזים מסך התשלום, למרות התייקרות דמי הביטוח.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי חימי / Avi Himi   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי שהם / Uri Shoham   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   אסתר חיות / Esther Hayut   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כבוד האדם וחירותו   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לוין: מערכת בתי המשפט איננה צבא, והנשיאה חיות היא לא חיילת
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אוליבר וונדל הלמס
25/01/23 18:20
2
סתם אחד
25/01/23 22:58
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
היועצת המשפטית של הכנסת, שגית אפיק, סבורה כי לא ניתן לקדם את חוק היועמ״שים כהצעת חוק מטעם ועדת חוקה, אך את חוק יסוד השפיטה ניתן לקדם כך.
25/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות בראשות ח"כ עודד פורר קיימה (יום ד', 25.1.23) דיון בנושא מערך הסיוע לחיילים בודדים בשירות ובשחרור.
25/01/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
עדת הכלכלה בראשות ח"כ דוד ביטן קיימה הבוקר דיון נוסף בנושא תאגידי המים והביוב ובסוגיית חלוקת הדיבידנדים מהתאגידים לרשויות המקומיות. כזכור, בדיון שהתקיים בשבוע שעבר הנחה היו"ר ח"כ ביטן את היועמ"ש לוועדה להכין טיוטת הצעת חוק שתאפשר את חלוקת הדיבידנדים, שכן המצב החוקי הקיים מ-2013 אינו מאפשר לעשות זאת עבור רשויות שאינן פועלות לאיחוד תאגידי המים לתאגידים אזוריים.
25/01/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת בראשות ח״כ אופיר כץ אישרה (יום ג', 25.1.23) איוש של 6 ועדות מיוחדות בכנסת. בראש הוועדה לעובדים זרים יעמוד ח"כ אליהו רביבו (ליכוד), שאתמול סייר בבית הסוהר איילון ונפגש עם אסירים פליליים במסגרת שיקומית ובכלא נווה תרצה שם בחן את העסקתן ותנאי המחיה של האסירות.
25/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל קיימה (יום ג', 24.1.23) דיון בהשתתפות החשב הכללי במשרד האוצר וחבר מועצת הקרן, יהלי רוטנברג, במהלכו שמעה סקירה מפי חברי מועצת הקרן לאזרחי ישראל וועדת ההשקעות.
25/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il