|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
הדיון בוועדה [צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת]
עדויות קשות של משוחררות מהשבי וקרובי משפחות:

"הן עוברות אונס יום יומי ואתם מתעלמים"

משוחררות מהשבי וקרובי משפחות החטופים זעקו בדיון חירום בוועדה לקידום מעמד האישה: הנשים שם עוברות הטרדות מיניות ואונס, תוציאו את כולם משם עכשיו מיה רגב ששוחררה משבי החמאס: "כל בחורה שם עוברת הטרדה מינית כזו או אחרת לא משנה איך תנסו לייפות או לשנות"
02/04/2024  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

משוחררות מהשבי וקרובי משפחות החטופים זעקו בדיון חירום בוועדה לקידום מעמד האישה: הנשים שם עוברות הטרדות מיניות ואונס, תוציאו את כולם משם עכשיו. מיה רגב ששוחררה משבי החמאס: "כל בחורה שם עוברת הטרדה מינית כזו או אחרת לא משנה איך תנסו לייפות או לשנות".

רגב סיפרה בדיון: "מבחינתי מהשבעה באוקטובר כל דיון צריך להיות חירום. כי כל יום שם הוא יום של חירום וכל דקה חשובה. מה הנשים יעשו שם? מה שאר החטופים יעשו שם? שימתינו ויחכו שהכנסת והממשלה יחזרו לכיסא הנוח שלה מהפגרה ויחליטו מה לעשות? אני לא האמנתי שראיתי את זה".

ירדן גונן חשפה בדבריה עדויות קשות מהנעשה מיום ה-7 באוקטובר. "התחבאנו בשיח ושמענו מלא יריות, לא יכולנו לצאת וברקע הייתה בחורה שצרחה תעזרו לי בעברית באנגלית צרחה פליז סטופ. רצינו לצאת אבל לא יכולנו כי היינו מתים. היא צרחה עד ששמענו יריות שעצרו את הצעקות. הם שיחקו בכדור לא רגיל, אישה שכרתו לה את השד ושיחקו איתו כדורגל. אישה שירו לה בין הרגליים מספר פעמים לא אישה אחת. לא אישה אחת דפוס חוזר. אישה עם חצאית מופשלת מעלה ללא תחתונים. נשים וגברים ששרפו אותם באופן ממוקם באברי מין בפנים, לא קומץ אלא דפוס חוזר. נשים וגברים שנקשרו עירומים. אישה שהיה להם מספיק זמן וכוח רצון לתקוע לה מספר מסמרים באזור המפשעה. המחבלים הגיעו עם פתקים בווסטים שלהם- היה כתוב 'אם אין זמן תהרוג אם יש זמן תעשה מום.' כל העדויות שהקראתי עכשיו זה ממי שראה את זה. איפה אתם? למה אנו צריכות להתחנן? זה פשוט דיסק שרוט שחוזר על עצמו 179 יום. למה אתם נותנים לאחותי להיות שם, מה היא עשתה רע? למה אני צריכה להיות פה ולהתחנן? למישהו זה נשמע הגיוני? מה קורה כאן? על מה אנחנו נלחמים? מה יותר חשוב מזה? למה לא מנפים את הרוע וצורחים את זה בכל פינה בעולם? למה אני לא רואה שרים שמהדהדים את זה ברחבי העולם? נמאס לי. כנראה שגם מה שאני עושה עכשיו לא יספיק."

איילת לוי שחר, אמה של נעמה: "ניסיתי לא לחשוב בכיוונים של פגיעות מיניות ולא הייתה לי ברירה. אנחנו המשפחות של הנשים לא היינו צריכות את הדוח והפרסום של התחקיר בניו-יורק טיימס. אנחנו מהיום הראשון לא היינו צריכים כדי לדעת ולהבין את הבהלה והחירום של הפיגוע מהשבעה באוקטובר ועד היום כל דקה וכל שניה. מה לא ברור בדחיפות הזאת?".

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה: "אם לי קשה אז מה לבת שלי. לפני שלושה שבועות שחשבתי שזה קורה, שיחזירו אותה ואז עוד פעם הטלטלה הזאת ואנו מקווים שעכשיו כל מי שמעורב במשא-ומתן יבין שאין זמן ויעשה את הצעד הזה ויביא אותם יש לי גם שני בני דודים שחטופים מעבר לבת שלי. עכשיו אנחנו יודעים שיש היתכנות לעסקה וצריך לעשות הכל כדי שזה יקרה. אנחנו אומרים לכל מי שאנו נפגשים איתו זו לא סיסמה. אם זו הייתה הבת שלכם הייתם מביאים אותה."

שי דיקמן, בת דודתה של כרמל גת שחשפה עדויות נוספות מהטבח הנורא: "ס', רואת חשבון בת 24 שהשתתפה בנובה, מספרת שב-7 באוקטובר מצא מסתור לאחר שנורתה בגבה. הקורבן הראשון שראתה הייתה אישה צעירה עם שיער בצבע נחושת שדם זורם במורד גבה ומכנסיה מופשלים. גבר אילץ להתכופף. אחר כך צפתה באישה אחרת נקצצת לחתיכות בשעה שמחבל אנס אותה. באותו בוקר במקום אחר הסתתר רז וראה חמישה גברים לבושים אזרחים כשכולם נושאים סכינים ואחד פטיש גוררים על פני האדמה אישה צעירה ועירומה שצרחה. כולם מתאספים סביבה והיא קמה והם מתחילים לאנוס אותה. 'ראיתי את הגברים עומדים בחצי מעגל סביבה, אחד חודר אליה והיא צורחת. צרחות בלי מילים. ואז אחד מהם מרים סכין והם שוחטים אותה. בסרטון שצולם על-ידי אישה שחיפשה חברה נדב מהמסיבה נראתה אישה בשמלה שחורה שוכבת על הגב, כאשר איבר המין חשוף ופניה שרופות ללא היכר. האישה השרופה היא אם לשניים בת 34 ונעלמה מהמסיבה עם בעלה ונלכדה בשורת מכוניות שניסו לברוח. שני בניה יתומים עכשיו והסבתא סיפרה שכשהיא ניסתה לצאת מהחדר הבן הצעיר שאל אותה: 'סבתא איך אימא מתה?"

שרון קוניו נכנסה כשהיא מלווה ברופא הכנסת: "כאישה שהייתה שם הפחד אין סופי ולא ניתן לתיאור במילים. זה להיות פחד תמידי שיפגעו בך, שאין מי שיציל אותך שאת נתונה לחסדי החמאס. כל דקה היא נצח, כל תזוזות מחבלים גורמת לכיווץ בבטן, האם יפגע בי יקח לי את אחת הילדות? המחבל הוא המחליט הבלעדי, הדעה שלי והרצונות לא רלוונטיים רק הוא יחליט אם אחיה או אמות עוד דקה, אם מותר לבנותיו לחבק אותי. כשהייתי שם הפחד הכי גדול היה שלא נלחמים עלינו ואני מקווה שהמסר מהוועדה יגיע אליהם בחושך השחור שהן נמצאות בו. הפחד לא נגמר מהרגע שעברנו את כרם שלום, השיתוק וחוסר האונים נשאר עדיין שם. בחודש מאי בעלי ואני חוגגים יום הולדת ולא מגיע לו לחגוג בשבי בחמאס. אתם חייבים להגיע לעסקה בשבילי, בשביל אמה ויולי שצריכות את אבא דויד".

ח"כ פנינה תמנו שטה: "הרמתי טלפון לשרים והיו שרים שחשבו להצביע נגד העסקה. אנחנו נכנס את המליאה בפגרה. נעשה מה שנדרש ונצטרך להרים טלפונים ולהפעיל לחצים כי עברה חצי שנה ואנו לא שוכחים גם את הגברים."

מנדי, אמה של אמילי דמרי: "לא יכולתי להישאר בחדר אני לא חזקה ככה - אני מקווה שכל מה שנאמר יהדהד בעולם ויתורגם כל מילה. כי ב-179 יום הם שם והם עדיין שם ומחכים. בתי שם ואני לא רוצה לחשוב מה קורה לה."

ח"כ פנינה תמנו שטה: "אני רוצה להיות הקול של משפחת מנגיסטו, 9 שנים. מי שמפקיר אותו אז מפקיר אותם עכשיו. אנחנו שואלים מה זה מדינת ישראל -הייתה עסקה על השולחן".

מירב לשם גונן: "אני שמחה שנאמרו פה הדברים ע"י הבנות האמיצות גרמו לכולם לבכות וזעזע את כולנו ויחד עם זה, חברות הכנסת שדיברו מבחינתי הדברים שאתן אומרות זה העברת אחריות. אני מבינה שהכנסת היא גוף שמבקר את המדינה אבל זו הסרת אחריות. גם עלינו יש אחריות וגם על כל 120. אני כאמא לא הצלחתי להציל את הבת של. אי-אפשר להעביר את האחריות שלכם כחברי כנסת."

ח"כ מירב כהן: "אני מטילה את האשמה עלינו ולא יכול להיות שאנו מבודדים באירוע התנ"כי הזה. אני חושבת שבפן ההסברה המדינתי אנחנו לא עושים עבודה טובה והצדק איתנו באופן אבסולוטי." ח"כ מטי צרפתי הרכבי: "אני מנסה לדמיין את ישראל דור מהיום, הכתם הזה ילווה אותנו כך שלצערי אני קצת פסימית מלהתאושש מהזוועה שאנו נמצאים בה יום יום דקה דקה שניה שניה".

ח"כ מירב בן ארי: "בעולם נורמלי השרה לקידום מעמד האישה הייתה נמצאת, או שהייתה מכנסת את כל שרי הממשלה לשמוע את העדויות. יש כאן ממשלה חלשה."

לאחר מכן החלו חילופי דברים בין חברת הכנסת וולדיגר לבין יו"ר הוועדה לאחר שוולדיגר אמרה "אחר כך אל תתפלאי שלא באים לפה" כתגובה לדבריה של ח"כ בן ארי. ח"כ תמנו שטה ענתה לה "אל תאיימי עליי, הם צריכים להיות פה". חלק ממשפחות החטופים בחרו לצאת בשל הויכוח ואמרו כי הדבר לא מכבד אותן.

בן דודה של כרמל גת הגיב: "השפה המאיימת הזו של חברי הכנסת זה מה שאנחנו שומעים כל יום, אף שר לא מגיע. שר הביטחון צריך להיות פה, ראש הממשלה וכל השרים. בזמן הזה שאנחנו פה, הדובר של ראש הממשלה אומר שהציבור לא תומך בהחזרת החטופים. אנחנו צריכים לשמוע גינוי לאמירה הזאת".

ח"כ שאשא ביטון: "לא יהיה ניצחון במדינת ישראל אם לא נביא את החטופים בהקדם. אי-אפשר לשבת כאן ולהטיף על אחדות שאחרי חצי שנה שאנחנו רואים את הקואליציה עושה הכל חוץ מאחדות. ההבדל ביני לבינך, ח"כ שקלים זה שאני לא מדקלמת דף מסרים. אתם מביאים חוק גיוס בשעה הקשה הזו שאנחנו יודעים מה זה אומר . אין פה עניין פוליטי, יש פה עניין של לנתק בין המסרים המנותקים של הקואליציה לבין המעשים להשבת החטופים".

ח"כ פנינה תמנו שטה סיכמה את הדיון: "אני יודעת שנושא הפגרה מטריד. הוועדה הזאת תיפתח כל עוד תדרשו ואתם מוזמנים להיות חלק מכתיבת הנושאים של הוועדה הזאת, החוכמה אצלכם. הוועדה דורשת מהממשלה לכנס את הקבינט לדון באופן מידי על מצבן של הנשים החטופות בעזה, אנחנו נעביר את הפרוטוקול לבקשת המשפחות לכל השרים של הממשלה ולראש הממשלה. הוועדה תתכנס בפגרה בכל עת שנדרש ולבקשת המשפחות על-מנת לשחרר את החטופים.

תאריך:  02/04/2024   |   עודכן:  02/04/2024
מירב ארד
+דיון במתווה הפרטת הדואר הסתיים ללא הצבעה
23:29 02/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הדיון בוועדת הכספים על מתווה הפרטת דואר ישראל הסתיים מבלי שאישור ההפרטה עלה להצבעה  ▪  יו"ר הוועדה הביע תמיהה למה הנושא מגיע לוועדה רק עכשיו והודיע שיתקיים דיון נוסף בנושא  ▪  חברים בוועדה הביעו חשש להמשך הפגיעה בפריפריה  ▪  קרעי: "יספרו לכם שאחוז התלונות ירד ב-6% לעומת 2022 אך לא יספרו לכם ששיעור הלקוחות ירד ב-25% ב-2023 בגלל השירות הגרוע, לאנשים נמאס"
השר אמסלם מסתודד עם היו"ר גפני פני יציאתו מהדיון [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+סופית: תיקונים בפקודת מס הכנסה לשם עמידה בדרישות בינלאומיות
22:45 02/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הכנסת אישרה תיקון שמטרתו להגביר את השקיפות במערכת המס בהתאם לדרישות ה-OECD  ▪  התיקון נדחה בחצי שנה עבור עולים חדשים ותושבים חוזרים, ונקבעו הקלות בדיווח עבורם  ▪  אישור התיקון היה חיוני כדי למנוע מישראל להיכנס לרשימה השחורה של האיחוד האירופי
חקיקה בסד זמנים קצר [בינג AI]
+המשטרה בוחנת חקירה פלילית נגד חברת כנסת ממפלגת העבודה
21:25 02/04/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ נעמה לזימי עשויה בעקבות השתתפותה בהפרות סדר וחסימות כבישים במהלך ההפגנה בתל אביב במוצאי השבת  ▪  לזימי: "תתכוננו לחדרי חקירות מלאים עד אפס מקום"
לזימי בגימיק של הנפת שלט נגד נתניהו במליאה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: הכרזה על עוסק שמעלה מחירים בעת מצב חירום
20:23 02/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 69) (איסור הפעלת השפעה בלתי הוגנת במצב חירום), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת דוד ביטן וקבוצת חברי כנסת. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת הכלכלה.

מוצע בה כי בעת הכרזה על מצב חירום (בטחוני, אזרחי או בריאותי) וחשש לניצולו להעלאת מחירים, יוכל שר הכלכלה והתעשייה להכריז על כך שמי שיעלה מחירים יראו אותו כמי שביצע השפעה בלתי הוגנת. לאחר ההכרזה, הממונה על הרשות להגנת הצרכן וראש אגף התקציבים באוצר יהיו רשאים להורות על רשימת המוצרים והשירותים עליהם תחול ההכרזה. עוסקים שיעלו מחירים בתקופת ההכרזה יחשבו לכאלה שביצעו השפעה בלתי הוגנת לפי חוק הגנת הצרכן. במקרה כזה יוכל הממונה על הרשות להגנת הצרכן להוציא צו להפסקת ההפרה ולקנוס את המפר. אף על פי כן, מוצע לקבוע חריגים שבהם לא יראו עוסק שביצע את האמור לעיל כמי שהפעיל השפעה בלתי הוגנת.
+בקריאה ראשונה: הקלות בהתמחות לעורכי דין מחו"ל
18:39 02/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לשכת עורכי הדין (תיקון מס' 44) (בחינות הלשכה להסמכה ותקופת ההתמחות של מי ששימש בחוץ לארץ עורך דין), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת זאב אלקין וקבוצת חברי כנסת. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת החוקה.

מוצע בה לאפשר למשפטנים ועורכי דין שהוכשרו במערכות משפט שונות ברחבי העולם במדינות בהם ניתן לעסוק בעריכת דין גם ללא רישיון - לעסוק במקצוע עריכת הדין בישראל, תוך הקלות בהתאם לניסיונם. מי שעסק במקצוע 5 שנים יזכה להקלה בהתמחות ומי שעסק במקצוע למעלה מ-7 שנים יזכה גם לפטור מבחינות ההסמכה.
+בעלי מוגבלות יקבלו ייצוג בחברות ממשלתיות המעסיקות 100 עובדים
17:53 02/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (תיקון מס' 25), התשפ"ד-2024. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

חברות ממשלתיות וחברות בת ממשלתיות המעסיקות 100 עובדים לפחות יחויבו לפעול לייצוג הולם של אנשים עם מוגבלות בקרב עובדיהם כפי שהוסדר במסגרת תיקון מס' 15 לחוק לגבי גופים ציבוריים שהם מעסיקים גדולים, והכל כמפורט בהצעת החוק.

הוראות אלה יחלו שנה מיום הפרסום. התחולה תהיה מדורגת כך שבשנה הראשונה יהיה יעד הייצוג ההולם 3.5% מהעובדים ורק בתום השנה האמורה 5%. יו"ר ועדת העבודה הרווחה, ח"כ ישראל אייכלר: "היום יש חוק שבמשרדי הממשלה צריכים להגיע לייצוג כזה של 5% וכיום עדיין אין חוק כזה ביחס לחברות הממשלתיות".
+הוארכו תקנות המאריכות את התקופה בה ניתן למנוע מעצורי המלחמה פגישה עם עו"ד
17:49 02/04/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון ולהארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (חרבות ברזל) (פגישה עם עורך דין של עצור בעבירת ביטחון) (תיקון), התשפ"ד-2024. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 6 מתנגדים, ללא נמנעים.

יוארך עד ליום ה-18 ביוני 2024 תוקפן של תקנות שעת חירום המאפשרות מניעת פגישה של עצורים ביטחוניים, הקשורים לפעולות האיבה ב-7 באוקטובר 2023 או למלחמה בעזה, עם עורכי הדין שלהם. המניעה תחול עד לתום 60 ימים מהמועד הראשוני שבו החלה מניעת הפגישה של העצורים, אלא אם נמצא בהליך אישור מיוחד טעם להארכה לאור חשש לפגיעה בחיי אדם הקשורה לפעולות המלחמה. במקרה שכזה, רשאי ביהמ"ש המחוזי להאריך את התקופה עד ל-120 ימים.
+גדעון סער יכהן כיו"ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה
17:46 02/04/24  |  עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון אישרה את עידכון הרכב ועדות המשנה כדלהלן: ח"כ גדעון סער יכהן כיו"ר ועדת המשנה למדיניות חוץ והסברה, במקומו של ח"כ זאב אלקין. סער יצטרף גם לוועדת המשנה למודיעין, שירותים חשאיים ושו"ן. אלקין ישמש כממלא-מקום של סער בשתי ועדות המשנה: מדיניות חוץ והסברה ומשאבי אנוש בצה"ל (במקום ח"כ שרון ניר).

אתמול נמסר לכנסת כי את ח"כ גלעד קריב, שכנראה הדליף מישיבת החוץ והביטחון, תחליף ח"כ אפרת רייטן מרום.
+אושר סופית: מורשע בטרור לא יחזור לסביבת נפגע העבירה
08:32 02/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק בשיתוף פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור קובעת כי מחבלים ששוחררו מהכלא יורחקו מנפגעי הטרור ומבני משפחותיהם  ▪  ההרחקה תחול על מקום המגורים, מקום העבודה וכן במוסדות הלימוד
"מחבלים צריכים למות, אך לצערי אין באמת עונש מוות למחבלים". סון הר מלך [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הן עוברות אונס יום יומי ואתם מתעלמים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
מליאת הכנסת אישרה הלילה (יום ג', 1.4.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח״כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), של ח״כ חוה אתי עטיה ואריאל קלנר (הליכוד) למגבלות על חזרתו של מורשע במעשה טרור לסביבת נפגעי עבירה בדומה לחוק המגביל מורשע בעבירות מין להתקרב לסביבת נפגע העבירה.
02/04/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הבריאות דנה (1.4.24) בהצעה דחופה לסדר היום בנושא העלייה באחוזי השמנת-היתר והעישון, והפערים המתרחבים בבריאות, בין המעמד החברתי-כלכלי הנמוך - לגבוה.
01/04/2024  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
ועדת הבריאות דנה (1.4.24) ממושכות, במעמדם ובטיפול בחולי סרטן העור. ממלאת-מקום יו"ר הוועדה, ומיוזמות הדיון, ח"כ טטיאנה מזרסקי, טענה כי לפני כחמישה חודשים פורסם חוזר המוסד לביטוח לאומי, "שמשמעותו פגיעה קשה בחולי סרטן העור כתוצאה מחשיפה תעסוקתית לשמש, מונע מחולים לקבל פיצוי עבור מחלת סרטן העור, שהוכרה כמחלת מקצוע ופוגע בעיקר באוכלוסייה המבוגרת בישראל, שהמחלה מתפרצת אצלם אחרי שנים של עבודה חשופה לשמש".
01/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 1.4.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק מניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2024, המוכרת בשם "החוק לסגירת אלג'זירה". 71 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 10 שהתנגדו.
01/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה המשיכה (יום ב', 1.4.24) להכין לקריאה ראשונה את הצעת חוק הפסקת הליכים ומחיקת רישומים בעניין המחאה כנגד אלימות משטרתית כלפי יוצאי אתיופיה, התשפ"ד-2023, שיזמו ח"כ צגה מלקו, ח"כ פנינה תמנו שטה וקבוצת חברי כנסת.
01/04/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il