צביקה גולדנברג, אחת הדמויות הנחשבות בתחומי השיווק והמכירות בתחום מוצרי הצריכה בישראל, מצטרף לצוות המנהלים הצעיר הלוקח חלק בתנופת השינוי של האגודה למען החייל.
בתפקידו האחרון שימש כמנהל מכירות ארצי בחברת ש. שסטוביץ, מהמובילות בארץ בתחום מוצרי הצריכה. גולדנברג ייכנס לתפקידו במהלך חודש אפריל.
"אני רואה ברשת הזדמנות ואתגר לייצר שיתוף פעולה אמיתי בין העולם המסחרי לחיילים, שהם דור העתיד", אמר גולדנברג עם קבלת ההחלטה על מינויו. "רשת השק"ליות, הפרוסה ברחבי הארץ ומשרתת את חיילי הסדיר, הקבע ובני משפחותיהם, מהווה בסיס איתן לפיתוח מערכת יחסים שתיטיב עם לקוחות הרשת וספקיה".
יו"ר האגודה למען החייל, האלוף (במיל) יצחק איתן אמר: "אני תולה תקוות רבות ברוח החדשה וביכולותיו המוכחות של צביקה. רשת השק"ליות של האגודה למען החייל היא אחד הנדבכים העיקריים בפעילות האגודה למען רווחת חיילי צה"ל. בטוחני, כי הרשת תקבל תנופה מחודשת ותהפוך לגורם משפיע יותר בתרבות הצריכה של חיילי צה"ל בחובה, בקבע ובמילואים".
גולדנברג, נשוי ואב לארבעה, הינו בעל השכלה במנהל עסקים והוא מביא לתפקידו ניסיון רב בתחום הקימעונאות. את דרכו בש. שסטוביץ החל כמנהל לקוחות מפתח, במסגרת התפקיד קבע את מדיניות הסחר מול רשתות השיווק, קביעת היעדים מול רשתות השיווק ותכנון פעילויות קד"מ ומבצעים. קודם לכן, כיהן במגוון תפקידי ניהול בחברת חוגלה-קימברלי, בהם מנהל מכירות רשתות השיווק ורשתות הפארם, מנהל שיווק קמעונאי ומנהל מכירות אזורי.
רשת השק"ליות מונה כ-300 סניפים ונקודות מכירה הפרוסות בבסיסי צה"ל ברחבי הארץ. הרשת, שנוסדה ביוני 2002 כחברה בת של האגודה למען החייל, פועלת בתחום הקמעונאי לשיווק מוצרים ומספקת שירותים לחיילים בשירות סדיר ולמערך המילואים. הרשת פועלת כחברה לתועלת הציבור עם מחזור שנתי של כ-200 מיליון ש"ח. הרשת מעבירה את כל הכנסותיה לכוחות הביטחון הן על-ידי תשלומים שוטפים והן על-ידי השקעה בהקמת שק"ליות ושיפור חזות הקיימות.