|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

עוצמת כוכב אורנוס

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות וגם: מצב הכוכבים הכללי בשמים לשבוע זה - שינויים ורצון לשבירת מסגרת
05/05/2010  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

כוכב אורנוס, השליט הטבעי של מזל דלי, המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת מחייבת, ייצא החודש ממזל דגים בו שהה בשנים האחרונות ויעבור למזל טלה. במעבר הנוכחי בחודש הקרוב, ישפיע הכוכב על המזלות הבאים: טלה, מאזניים, סרטן וגדי. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של מזל טלה כבר מרגישים את כל עוצמתו של הכוכב והצורך בשינוי בוער בעצמותיכם. למרות שהדברים יגיעו בהפתעה, הרי שהם התבשלו בתוככם כבר זמן רב קודם לכן, ורק עכשיו עם עצירתו של הכוכב, תקבלו את הכוח הפנימי לבצע זאת.

בהגיעו לתחילת המזל בחודש יולי, יבצע תהליך של נסיגה ויחזור למזל דגים, שם ישהה עד לדצמבר 2010. בדצמבר ישפיע הכוכב בעיקר על אלה שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים: דגים, בתולה, קשת ותאומים. (כל המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שציינתי ולא יתנגדו לשינויים.)

להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה היא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון. כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי. אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.

כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים, הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היומיומית הרגילה שלהם. גם הפעם בזמן מעבר הכוכב, ייווצר דחף פנימי שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר. מאחר שדרך הפעולה של כוכב זה היא לנהוג בצורה מפתיעה ופתאומית, הרי מי שלא מכיר אנרגיה זו עלול לחשוב שהכל קרה במפתיע, ואולם זוהי טעות. ניתן להשוות התנהגות כוכב זה להתפרצות של הר געש. בתחילה וכלפי חוץ הכל נראה רגוע ושליו, ולא נראה שבפנים קיימת התרחשות כלשהי - ואולם, כאשר מגיעה נקודה מסוימת, היא נקודת השיא, הרי שההר מתפרץ והלבה פורצת החוצה. כך בדיוק מתנהג כוכב זה אצל האנשים.

חוסר שביעות הרצון והתסכול מהחיים מוסתרים בפנים וכלפי חוץ לא נראה כלום, רק כאשר הדברים מצטברים ואין כוח וסבלנות לסבול עוד, הרי שהאדם קם באופן פתאומי ועושה מעשה אשר ישחרר אותו מהכבלים אותם הוא חש, בדיוק כמו אותו הר שזקוק להתפרצות כדי לשחרר את הלבה הרוחשת מתחת פני האדמה. בזמן ההתפרצות, הרי שהאדם עשוי לקום ולפרק מסגרת רשמית ארוכת שנים בכל תחום שהוא, לשבור מיתוס ולהרוס את כל מה שהיה קיים עד לאותו הרגע. בדיוק כמו אותה לבה רותחת הפורצת החוצה. הרצון לניפוץ המסגרת עלול להיות בתחומים השונים של החיים: עבודה, זוגיות, אהבה, מעבר דירה ובמקרים הקשים אף מחלות, תאונות ומוות.

חשוב וכדאי להבין כי בבסיסו אורנוס הוא כוכב המבקש לקדם את האדם לעבר העתיד ולשחרר אותו מכבלי העבר הלא נוחים והכובלים. הרעיון הכללי הוא: חירות רגשית שתפקידה להביא לחירות מעשית. ולכן, אלה מכם החווים אותו, כדאי לכם לדעת שהדרך הנכונה לפעול תחת השפעת הכוכב, היא לבדוק מהתחלה מהו הגורם לתסכול ולתקן מיידית את הדרוש לפני שהתסכול יצטבר ויתפרץ החוצה עד לאובדן שליטה. רק ההבנה שבבסיסו אורנוס הוא כוכב שמבקש לדחוף לחופש פנימי כדי להגיע למימוש המיוחל, יכולה להקל את ההתמודדות עם האנרגיה שלו. בכל מקרה, בכל מעבר שכזה, מומלץ לכם לקבל הכוונה מקצועית כדי לוודא שאתם צועדים בדרך הנכונה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם, ולכן חשוב מאוד לטפל בדברים עד הסוף. נושאים שנשארו פתוחים, חייבים להיסגר על-מנת שלא יישארו מטענים רגשיים.

שור
הנושאים הכספיים שבים להטריד אתכם, אם כי עכשיו אתם מרגישים שאתם מקבלים עזרה מאחרים להסדיר את ענייניכם. מאחר שנושא רכוש הוא תחום מאוד רגיש עבורכם, מומלץ לכם להיות אסירי תודה לאחרים, ולא להתנהג כאילו הכל ברור מאליו, והעזרה שאתם מקבלים אכן חייבת להיעשות עבורכם. סף הסבלנות שלכם כרגע קצר במיוחד, ולכן אתם צריכים לשמור על מוצא פיכם.

תאומים
הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם ולכן נראה שהחודש יהיו לכם הזדמנויות רבות להתפנק וליהנות מיחסים בין-אישיים יפים. התובנות העמוקות שאתם מגיעים אליהן עוזרות לכם להבין ולראות את המצב מנקודת ראות אחרת, ובהתאם לכך אתם צריכים לנהוג. ייתכן שתרגישו שאינכם מממשים את עצמכם במלוא מובן המילה, אך חכו לחודש הבא לאחר יום ההולדת שלכם, ולאט-לאט דברים יסתדרו עבורכם.

סרטן
יש לכם נטייה טבעית בשלב הזה להסתיר את דעותיכם האישיות בכל הקשור למערכות היחסים של חייכם. קיימת בכם התכנסות פנימה בגלל הצורך הטבעי שלכם לחשבונות נפש בעיקר בשל העובדה שאתם מתקרבים לתקופת יום ההולדת. נכון שעדיין יש זמן, אך אתם מתחילים להרגיש את תחושת הצורך בהתבודדות. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה שבה עליכם להתחיל דברים מחדש, בשל העובדה שבעבר שגיתם בהחלטותיכם.

אריה
הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה בבית הקריירה שלכם, סימן שאתם מרגישים חוסר מנוחה בנושאים אלה. אתם מנסים להזיז דברים, אך נראה שכל מה שאתם עושים נתקל בחומה אטומה כלשהי ויש לכם חוסר יכולת להחליט מה עליכם לעשות. לאחר נסיגת הכוכב מרקורי תתחילו להרגיש הקלה בכל הקשור לתחומי העבודה, והקריירה שלכם תקבל תאוצה וביחד איתה ההתקדמות המקצועית.

בתולה
אלה מכם שנולדו בסוף המזל מרגישים עכשיו בכל כוחם את האנרגיה של הכוכב סטורן, שגורם לכם להרגיש תקועים ומקובעים בכל מה שאתם עושים. רק בסוף החודש הבא, יתחילו הדברים לחזור למסלול שלהם ותרגישו הקלה. לכל שאר ילידי המזל, נושאי עבודה יהיו המקום ממנו תחושו הקלה. נראה שיבואו לקראתם ויסייעו לכם בנושאים הדורשים טיפול והתייחסות אישית. הרשו לאחרים לעזור לכם.

מאזניים
מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו בתקופה מעולה לחיזוק הקשרים הבין-אישיים שלכם. מפגשים עם אנשים חדשים יעשו לכם את היום ויגרמו לכם להרגיש מועשרים. מומלץ לכם לנסוע למקומות שאינם מרוחקים אך עדיין יתנו לכם תחושה שהנה נסעתם למקום בו אינכם מכירים אף אחד, ואתם מוכנים להתחיל בסגנון חדש. יש לכם הזדמנויות בנושאי עבודה - אל תפספסו אותם.

עקרב
בימים אלה אתם מושפעים תחת הכוכב מארס הגורם לכם לסף סבלנות קצר מאוד. עובדה זו גורמת לכם למתח עצבים גבוה במיוחד עם נטייה להתפרצויות. גם העובדה שאתם בתקופה של מחצית השנה שלאחר יום ההולדת, מעצימה את חשבונות הנפש שלכם בנושא, כיצד אתם רוצים להמשיך ולהתנהל, ומאחר שהדברים אינם זורמים לטובתכם כהבנתכם, אתם נוטים לחוסר סבלנות ולעצבנות.

קשת
נושאי עבודה אינם לרוחכם כיוון שאינכם שלמים עם צורת העבודה שלכם. כוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בדיוק בבית העבודה שלכם ואתם מרגישים שאתם משקיעים את המקסימום ובאים עם כוונות טובות, אך איכשהו הדברים אינם זורמים לטובתכם ואתם מתעכבים. במחצית החודש הבא, כאשר ייצא הכוכב מנסיגתו, תוכלו להמשיך ולהתנהל בצורת חייכם הרגילה מתוך הבנה לשינויים המתרחשים.

גדי
יש לכם תחושה פנימית מאוד עמוקה שאתם לפני התחלה חדשה ואכן אתם צודקים. אלה מכם שנולדו בתחילת המזל בהחלט יכולים לזרום ביחד עם האנרגיה של הכוכב פלוטו, ולמרות שבדרך כלל שינויים קשים עליכם, הרי שעכשיו אתם נמצאים במקום הנכון לעשות אותם. ולשאר ילידי המזל, בית היצירה שלכם עמוס בכוכבים ונראה שיש לכם כרגע יכולת עשייה שאינה שגרתית המכוונת אתכם להצלחה.

דלי
נראה שאתם עוברים תקופה סוערת במיוחד בשל העובדה שכוכבים רבים נמצאים בהיבט גרוע ביחס אליכם. בית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים, כולל נסיגת כוכב מרקורי, ולכן אתם נוחים לכעוס על אחרים ומאשימים אותם במעשים שלכם. הכוכב ונוס נמצא בבית היצירה והתחביבים שלכם ומקרין אנרגיה טובה כך שבמידה שמזדמנות בפניכם אפשרויות להיפתח בפני אנשים חדשים, מומלץ לכם בכל לב לנסות ולהיות פתוחים וידידותיים יותר.

דגים
ילידי המחצית השנייה של המזל נמצאים עכשיו תחת מכבש בגלל ביקור כוכב סטורן במזל המשלים שלכם - בתולה. נראה שאתם נלחצים תחת העובדה שאתם מבינים שהגיע הזמן שלכם לשינוי אותו אתם מתכננים מזה זמן רב, וכדי לחזק את העובדות האלה אתם מושפעים גם מכוכב אורנוס, שמצידו נותן את הדחיפה הסופית, ולכן במידה שלא תעשו את השינוי אותו אתם מתכננים, יגיע גורם חיצוני ויגרום לכך.

טלה
נושאי כספים יעסיקו אתכם בגלל ביקור הכוכבים מרקורי - כוכב התקשורת והשמש במזל שור בבית הכספים שלכם. נראה שנוצרו אצלכם אפשרויות קידום חדשות ואתם צריכים לבדוק מה נכון לכם לעשות ומה לא. בידקו היטב לפני שאתם מחליטים ועונים. בחודש הקרוב ייצא כוכב התקשורת מרקורי מהנסיגה, ואז תוכלו לראות ולהבין את הדברים באופן היותר בהיר ונכון עבורכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  05/05/2010   |   עודכן:  05/05/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"הָאָדָם אֵינוֹ אֶלָּא קַרְקַע אֶרֶץ קְטַנָּה, הָאָדָם אֵינוֹ אֶלָּא תַּבְנִית נוֹף מוֹלַדְתּוֹ" (1). הדרמתי בארץ האבות והאימהות, תוהה האם גגות הבתים האדומים של ההתנחלויות - הדומים לבתים שוויצריים, והאופן שבו חיים המתנחלים - תואמים לתבנית הנוף סביב? ירדתי לדרך עפר, בין מצפה-יאיר לבין חוות נוף-נשר (הידועה כחוות טליה). בתווך - הכפר ביר-אל-עֵד. זוהי הדרך היחידה אל הכפר, ועד לאחרונה הייתה סגורה בפני הפלסטינים.
05/05/2010  |  נאוה חפץ  |   מאמרים
כבוד ראש העיר שלום,
05/05/2010  |  יצחק מקייטן  |   מאמרים
במהלך ביקור שערך לאחרונה בפראג, אשר במסגרתו חתם על הסכם חדש עם רוסיה לפיקוח על הנשק הגרעיני, הצהיר הנשיא אובמה, כי טרור גרעיני הוא "האיום המיידי והחמור ביותר לביטחון העולמי". על-אף שהעוצמה ההרסנית הייחודית של הנשק הגרעיני מצדיקה את חששו ביחס לתפוצה ולשימוש בו, דומה כי הערכה חמורה זו ביחס לאיום המיידי של הטרור הגרעיני אינה משכנעת, ואפילו עלולה להוביל להיחלשות הנחישות הבינלאומית בעתיד בסוגיית אי- ההפצה של נשק גרעיני.
בפינת רחוב גורדון-הירקון תל אביב, נפתח מלון גורדון החדש. פנינה ארכיטקטונית, דוגמה ליופי של העיר הלבנה שהייתה.
05/05/2010  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
בימים 6-5 במאי יתקיים הכינוס 'קומיקס, זהות ופוליטיקה באירופה ובישראל' (בקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון - יום ד', ובמדיטק בחולון - יום ה'). ב-6.5 בערב תיפתח תערוכה X+Y במוזיאון הישראלי לקומיקס וקריקטורה. הגיעו בהמוניכם...
05/05/2010  |  ד"ר תרצה הכטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il