|   15:07:40
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
נתניהו. להפעיל נגדו תג מחיר [צילום: פלאש 90] ברק. נתניהו התמסר לו לחלוטין [צילום: פלאש 90]

הפריימריז בליכוד: כן לתג מחיר

מתפקדי הליכוד יתמכו שוב בנתניהו, בפריימריז לראשות המפלגה, בשבוע הבא, על-אף הידיעה שכל קול לנתניהו הוא קול בעד אהוד ברק, בעד שלום עכשיו
25/01/2012  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
   מחלקה ראשונה
הממשלה הציעה הסכם פשרה לפינוי מגרון

מגרון נגד זמביש
יהודה יפרח
חוק ההסדרה שמקדם אורלב מצטייר כגלגל ההצלה האחרון ליישוב מגרון, אך זמביש לא מאפשר לו להתקדם, בניגוד לעמדת מועצת יש"ע. בסופו של דבר, מי שייפגע הם המתנחלים
לרשימה המלאה

ביום ג' הקרוב יתייצבו רבבות חברי הליכוד בפריימריז כדי לבחור מחדש את בנימין נתניהו לראשות הליכוד, ויעניקו בכך גיבוי ציבורי-מפלגתי-פוליטי מחודש למאבק כנגד ההתיישבות בארץ ישראל ולהרס השיטתי שמפעילה ממשלת נתניהו-ברק כנגד ישובים יהודיים במולדת.

אין ספק כי נתניהו ינצח בבחירות הללו, וקרוב לוודאי שבגדול. על הליכודניקים התמימים, אוהבי ארץ ישראל באמת ובתמים, מהלך עדיין השם ביבי נתניהו קסם מאגי. הם לא יתנו לעובדות המחרידות לקלקל להם את חלום 'לשלטון בחרתנו'. התמימים הללו יעדיפו לעצום עין מול מעלליו האכזריים של שותפו הבכיר והדומיננטי של נתניהו, הלא הוא גנב חמשת המנדטים אהוד ברק, שהרסנותו אומנותו.

וכך יכול היה נתניהו, באמצעות שותפו לדרך, להרשות לעצמו בשנתיים האחרונות להרוס, בקשיחות אכזרית, ללא טיפת רגישות אבל עם הרבה נחישות, עשרות נקודות ביהודה ושומרון, מהן כאלה שנהרסו במלתעות הדחפורים שוב ושוב, ולשלח באכזריות אל הלילה הסיבירי הקפוא, כשהטמפרטורה בחוץ אפס מעלות, תינוקות מייבבים ואימהותיהן הבוכיות, ועדיין ליהנות מחסינות בלתי מעורערת אצל הליכודניק הממוצע, שישוב ויבחר נתניהו. אין ספק שהליכודניק התמים מתעב אומנם בכל נימי נפשו, את תופעת הרס ישובים וגירוש יושביהם, אבל מנתב את רגשות הבחילה שלו כנגד סר הביטחון אהוד ברק. לא איכפת לו, לליכודניק התמים, שנתניהו הוא האיש היחיד שמסוגל לרסן את ברק, אבל הופך עצמו עבד נרצע לו ומקדם את מדיניותו של הפירומן, שכל מה שנגע בו עד היום, לאורך כל הקריירה האזרחית שלו, הפך אדמה חרוכה.

כהני דת המשפט
אורלב. פתרון הוגן [צילום: פלאש 90]

תמימות בליכוד
נתניהו יכול לדחות בהתנשאות את הפתרון ההוגן והיחיד, הצודק והנכון, למניעת חורבן יישובים ותיקים, שהעלה ח"כ זבולון אורלב, ולפיו תחוקק הכנסת שבמקרה שתועלה טענת בעלות על קרקע לאחר ארבע שנים מסיום הבנייה, יפוצה התובע בכסף או בקרקע חלופית – ולדעת היטב שגם דחיית פתרון הוגן זה לא תכרסם בגיבוי שיעניקו לו הליכודניקים התמימים. הו, התמימות הקדושה שלהם!

יכול נתניהו להיות שבוי מרצון בידי יועצי אחיתופל שלו, בני בגין ודן מרידור וכמה מחבריהם, כהניה הגדולים של דת המשפט, הגורסים בקוצר דעתם הציונית כל 'מלוא כל הארץ משפט', ומצידם שיקוב הדין את ההר; יכול נתניהו עצמו להתעלם מהעובדה שלמרות הטענות על היותה של מיגרון קרקע ערבית פרטית עוד טרם קם הערבי שיוכיח שזו באמת אדמתו, ומשום כך כל ההכרעה הבג"צית בעניין מיגרון (ללא שמיעת וחקירת הצדדים וללא אימות מסמכים) היא סוג של התחכמות שמאלנית והתפלפלות משפטית; ויכול נתניהו לאפשר לשר הביטחון שלו לתעתע בו ולהניח לו, למפלגת זנב הקואליציה, לכשכש בכלב, ועל-אף זאת לזכות בגיבוי סוחף בקרב מתפקדי הליכוד.

נתניהו אפילו יכול להרשות לעצמו לדחות בנחרת בוז את הטענה שהרס מיגרון – בניגוד לכללי הצדק הטבעי ולזכויותיו של העם היהודי בארץ מולדתו – יהווה פריצת דרך לחורבן ההתיישבות כולה ולדחיקתה של ישראל לקווי 67'; והוא גם יכול לדחות בהתנשאות את הפתרון ההוגן והיחיד, הצודק והנכון, למניעת חורבן יישובים ותיקים, שהעלה ח"כ זבולון אורלב, ולפיו תחוקק הכנסת שבמקרה שתועלה טענת בעלות על קרקע לאחר ארבע שנים מסיום הבנייה, יפוצה התובע בכסף או בקרקע חלופית – ולדעת היטב שגם דחיית פתרון הוגן זה לא תכרסם בגיבוי שיעניקו לו הליכודניקים התמימים. הו, התמימות הקדושה שלהם!

השבוע אומנם נפל דבר בסוגיית מיגרון, לנוכח פתרון חדש המסתמן באופק: העתקת מיגרון מבלי להרוס את בתי הקבע, שייהפכו למאחז צבאי או לחווה חקלאית. אבל זהו פתרון נקודתי בלבד. ומה יהא על עמונה וגבעת אסף, גבעת האולפנא בבית אל ושכונת היובל בישוב עלי, שגם מעליהם מתהפכת חרב ההרס?

וההרס, ללא ספק, יימשך. רק השבוע התפאר אהוד ברק כי "הממשלה הזו לא הקימה שום יישוב חדש... יש מאחזים שפונו עשרות פעמים" (קול ישראל, 24.1.12), והבטיח להמשיך ולפנות ולסכל כל יוזמה התיישבותית ביו"ש. שוב מתברר שכשהצבעת נתניהו קיבלת ברק.

ועוזר לענייני התיישבות, איתן ברושי, מבטיח שמה שאירע עד כה היה רק הקדימון. בראיון לגל"צ בנובמבר האחרון אמר כי "ביהמ"ש קיבל מאיתנו את לוחות הזמנים לגבי ביצוע ההריסה של כל 200 הבתים בשמונה מאחזים ויישובים", והוסיף בהתייחסו למאחזים החדשים: "אין יום ואין לילה בלי שהורסים מבנים במאחזים שמנסים להקים... הממשלה התחייבה לפנות ואין שום שינוי בהתחייבות. המתנחלים יופתעו מנחישות הממשלה".

ושאף אחד לא יטען שאין לו ברירה. בידיו מצויים הכלים החקיקתיים לקרוע את רוע גזירת החורבן והגירוש, בדיוק כפי שהוא מנצל את הכלים שבידיו לפעול להכשרת הבנייה הלא חוקית בנגב ובגליל.

הספר הלבן

התעללות שיטתית
ההתעללות השיטתית במתיישבים ביהודה ושומרון, איננה עוצרת בהרס מבנים. היא נמשכת בבניית מה שנראה כמעברי גבול בינלאומיים לאורך גדר ההפרדה; כוללת מינוי קצינים המזוהים עם השמאל הקיצוני לתפקידים בכירים ביו"ש, אשר במעשיהם ובמחדליהם יוצרים קרע בין ההתיישבות לצה"ל, ומסתיימת בהתעמרות המינהל האזרחי במתיישבים

אבל כש'רוח המפקד' נושבת כנגד ההתיישבות, לא פלא שכוחות ההרס של סר הביטחון, משתלחים באנשי המאחזים הלא מאושרים ומתעללים ביושביהם. בתוך שבוע אחד – השבוע שלפני האחרון – הוחרבו ארבעה מאחזים: תחילה, במוצאי שבת, פעלו כוחות ההרס, שמן הסתם חשו עצמם מגובים ב'רוח המפקד' נתניהו, במחיקת מאחז בעז ציון (ליד גבעת אסף), והמשיכו לשהות במקום כדי לסכל בנייה חוזרת. משם עברו ביום ב' לפנות בוקר לחיסול גבעת גל יוסף (ליד עדי עד), ולמחרת, ביום ג' לפנות בוקר הרסו בגבעת אריה (ליד איתמר). הם סיימו את השבוע אור ליום ה' בהרס בתים של שמונה משפחות ובית כנסת במצפה אביחי (ליד קריית ארבע). לפני כן פעלו כוחות ההרס ברמת גלעד, מצפה יצהר ומאחזים נוספים.

מה שאירע במצפה אביחי, שכבר נהרס מספר פעמים – יש אומרים שהחורבן הפעם היה העשירי שעבר על המאחז – מייצג את האירועים גם בהחרבת שאר המאחזים: באישון לילה פושטים שוטרי יס"מ עם משטמה בעיניים על הבתים ומגרשים באלימות את יושביהם, מכניסים לבתים פועלים ערבים לפינוי הציוד (שחלקם ששים אלי פינוי ומבטיחים: "לא נפסיק לגרש אתכם"), וכשמגיעות מספר נערות לאסוף את שאריות הציוד, כדי שלא יירמס בשרשראות הדחפורים, מסלקים אותן שוטרי מג"ב באלימות. אחת הנערות אף התלוננה שהמפנים תחבו ידיים מתחת לשמלתה ללא צורך, כדי לרמוס את צניעותה.

ההתעללות השיטתית במתיישבים ביהודה ושומרון, איננה עוצרת בהרס מבנים. היא נמשכת בבניית מה שנראה כמעברי גבול בינלאומיים לאורך גדר ההפרדה; כוללת מינוי קצינים המזוהים עם השמאל הקיצוני לתפקידים בכירים ביו"ש, אשר במעשיהם ובמחדליהם יוצרים קרע בין ההתיישבות לצה"ל, ומסתיימת בהתעמרות המינהל האזרחי במתיישבים, שהם כיום התושבים היחידים ברחבי ארץ ישראל שממערב לירדן משוללי זכויות אזרח מלאות ועדיין נאלצים לחיות תחת עול הדיכוי של ממשל צבאי עוין (לפלשתינים ממשל עצמי משלהם), הנוגש ומתעלל ביהודי יו"ש באורח בלתי אנושי וללא פיקוח בית משפט, לרבות הגלייתם האכזרית מבתיהם באמצעות צווי גירוש נטולי עילה חוקית-דמוקרטית כלשהי.

רשימת המעללים והמחדלים ארוכה, למן הנהגתם מחדש של חוקי הספר הלבן בשטחי יו"ש, האוסרים אך ורק על מי שדתו דת יהודית לבנות בית במולדתו, דרך שחרור פופוליסטי של אלף מחבלים מסוכנים, ועד להצפת המדינה ברבבות מסתננים סודנים, שממשיכים להגיע בקצב של אלפים בחודש מבלי שמישהו ייתן את הפקודה להפסיק את הפארסה הזו (שלטון החוק? – לאן נעלמו כל שוחרי החוק ודת המשפט בפרשה כאובה זו?).

לכל אלה אחראי אדם אחד, מחבר הספר הפטריוטי-ציוני-לאומי ושמו 'מקום תחת השמש', שאותו מעולם לא טרח לקרוא. הוא אפילו אינו עושה את המינימום לפחות להדיפת מסע הדה-לגיטימציה הפורח כנגד ההתיישבות.

תג מחיר
יתחדש בפעם המי יודע כמה [צילום: ערוץ 2]

ביום ג' הקרוב יוכלו מצביעי הליכוד לבחור בין הענקת תמיכה למדיניות ההרס והגירוש כלפי טובי בניו של העם הזה, לבין גביית תג מחיר מנתניהו. כל קול לנתניהו יבטא לא רק תמיכה בהחרבת יישובים והתעללות במתיישבים, אלא גם הבעת אמון בשר הביטחון שלו, ושיפור סיכוייו לזכות בשיריון ברשימת הליכוד לכנסת הבאה.

ושלא נובן שלא כהלכה. לא שנתניהו חצה את הקווים לעבר מחנה השמאל, וגם לא נכון לחשוב שהוא מייחל לראות בחורבן ההתיישבות. אבל התמסרותו הטוטלית לידי ברק הפכה אותו לקבלן הביצוע של שלום עכשיו, ובפועל גם של הפלשתינים.

ישאל, כמובן, השואל: מהי האלטרנטיבה לנתניהו? האמת היא שנתניהו, באמצעות המחטף שלו לקביעה חפוזה של מועד הפריימריז, דאג שלא תהיה לו אלטרנטיבה, אבל זה עדיין אינו אומר שבפריימריז צריכים הליכודניקים לתמוך דווקא בו. בנסיבות שנוצרו חייבים מתפקדי הליכוד הרואים עצמם אוהבי ונאמני ארץ ישראל, להוציא כרטיס אדום לנתניהו.

ואת זאת ניתן לעשות אם בהצבעה למתמודד הנגדי היחיד משה פייגלין, ואם באמצעות בחירת פתק לבן, שהמהדרין מוזמנים לרשום עליו: "מחאה על הרדיפה והעוול כלפי חלוצי הדור, הנאחזים בקרקע המולדת בציפורניהם".

אבל, אל דאגה. נתניהו, שהפך עצמו מרצון למיישם מדיניות מרצ ושלום עכשיו, לא צריך להיות מוטרד. מר נתניהו היקר, אתה יכול לישון טוב בלילה: הצבעת מחאה לא תהיה. לא תג מחיר ולא כרטיס אדום. מי שמכיר את הראש הכנוע של מצביעיך, ואתה דווקא מכיר, יודע היטב שהם ימשיכו לתמוך בהתלהבות במי שממשלתו הרסה יותר מממשלת אולמרט ובכוונתה להרוס יותר ממה שעשו ממשלות קודמות. הליכודניקים, כמו אישה מוכה, חוזרים תמיד הביתה, כדי לחטוף עוד ועוד סטירות לחי.

תאריך:  25/01/2012   |   עודכן:  25/01/2012
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אברהים צרצור   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד ברק   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אתי לבני   בנימין אבניאל (גטשטיין)   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   ג'ון אדוארדס   גילה פינקלשטיין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דניאל הרשקוביץ   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הרצל שפיר   ויצמן שירי   זבולון אורלב   חיים אמסלם   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק זיגר   יצחק זיו   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   מנחם אליעזר מוזס   מרדכי זר   מרטין שלאף   משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סופיה רון-מוריה   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   קדיש לוז (לוזינסקי)   קול ישראל   ראובן ברקת (בורשטיין)   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רן בנימיני   שלום זיסמן   שלום עכשיו   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפריימריז בליכוד: כן לתג מחיר
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גיל אנשלוביץ
25/01/12 14:34
2
גיא עזרא
25/01/12 18:57
 
עורי שוחם
25/01/12 20:17
3
דודי30
25/01/12 20:37
 
בניגוד גמור למצע!
26/01/12 08:36
4
ירמיהו מהמרכז
25/01/12 21:39
5
קלאודיה קול
25/01/12 21:53
6
מיכאל מירושלים
25/01/12 22:38
7
חזקי2
25/01/12 23:18
8
יש לו תחליף
26/01/12 00:30
9
אליהו הנביא השני
26/01/12 01:25
10
רק פייגלין
26/01/12 07:52
 
צביקה ניימן
26/01/12 16:07
11
צביקה ניימן
26/01/12 15:56
פורום: בחירות/מפלגות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כמקובל במחוזותינו, גם הוויכוח המתחדש על חוק טל פונה לעימות ולהתלהמות, במקום לחשיבה ולהידברות. מי שבאמת רוצה לראות את החרדים – לפחות את חלקם – משתלבים בשירות הצבאי או הלאומי, צריך תחילה ללמוד את דרך החשיבה ואת מערך הכוחות במגזר זה. מתוך הבנה זו, מתחייבות דרכי פעולה שונות מאלו שננקטו עד כה.
25/01/2012  |  ד"ר עליזה לביא  |   מאמרים
יש מי שדואגים בעקביות להרדים אותנו, להרגיע אותנו, שהם לא באמת מתכוונים למה שהם אומרים. כך הרגיעו אותנו שיאסר ערפת יש"ו לא באמת מתכוון לכל מה שהוא מצהיר כלפינו, הוא לא באמת מתכוון לנסות לכבוש את כל רחבי ישראל מאיתנו, הוא לא באמת מתכוון לזרוק אותנו לים, וציור כל מדינת ישראל על הדגל הפלשתיני, לא באמת מכוון למה שאתם חושבים, כנראה גם חשיפת מעבדות הנפץ במוקעטה קומה מתחת למשכן הנשיא, לא הצליחה להפוך את יאסר ערפת לדמות קיצונית.
25/01/2012  |  בעז מלט  |   מאמרים
האקדמיה היא בועה, וטוב שכך. אנו מצפים מהאקדמיה להיות יצירתית, חדשנית, נון-קונפורמיסטית, ולכן נכון לבודד אותה במידה רבה מהמולת החיים שמסביב. אך יש עתים, כמו העת הזו, בה נראה שהאקדמיה לקחה את ה"חופש האקדמי" צעד אחד רחוק מדי.
25/01/2012  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
השבוע היו שני נושאים הקשורים לשירות חרדים בצה"ל. באחד התייחס השר אלי ישי לניצחון של מדינת ישראל במלחמת ששת הימים, לעומת הכישלון במלחמת לבנון השנייה. "אתם יודעים מה ההבדל?", שאל ישי, ומיהר להשיב: "במלחמת ששת הימים כל יהודי ויהודי שהלך למלחמה והלך לקרב, הרים את העיניים לבורא עולם. אבל במלחמת לבנון השנייה אמרנו: 'כוחי ועוצם ידי'. ואז הקדוש ברוך הוא אמר לנו: 'כוחי ועוצם ידי? בוא נראה מה יהיו התוצאות'. מוריי ורבותיי, זה מוסר השכל גדול", סיכם ישי. "כשכל מדינות ערב נגד העם היהודי, מה שיציל את העם היהודי זה לומדי התורה ומזכי הרבים וקירוב רחוקים והתשובה".
25/01/2012  |  אלכס טנצר   |   מאמרים
הדבר הנורא הזה, שחבר כנסת במדינת ישראל, שמקבל ממנה משכורת יפה ושמנה, שנהנה ממעמד של אזרח-על, שמרואיין על כל צעד ושעל ונחשב לחביב התקשורת הישראלית, מרשה לעצמו קבל עם ועדה לשבח ולהלל את המושג "מוות בשם אלוקים", הוא תופעה מסוכנת, לא רק לחברה הישראלית, אלא לאנושות כולה.
25/01/2012  |  אורנה רב-הון  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il