שרי גבעתי ושי כהנא ימשיכו, זו העונה השנייה, לשמש כפרזנטורים של חברת רנואר. השניים ישתתפו בקמפיין פרסום רחב היקף לסתיו/חורף 2010-2009, תחת המסר: Renuar- The Fashion Way.
מלבד גבעתי וכהנא, יובילו את הקמפיין עוד שישה דוגמנים, כאשר הדגש של הקמפיין הוא על הקבוצתיות, הדינמיות והאינטראקציה בין כל הדוגמנים.
הקמפיין אשר צולם באתרים וברחובות תל אביביים, ונערך באמצעות משרד הפרסום אברהם, יעלה בהשקעה של מיליון וחצי דולר. הוא יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ארצית ובמגזינים מובילים, קטלוג שיופץ בחנויות הרשת ובפעילויות קד"מ, פרסום בקניונים ובשלטי חוצות.
גבעתי, 27, הינה שחקנית, דוגמנית, זמרת וציירת. במקביל לעולם הדוגמנות, נבחרה בימים אלו לככב בתפקיד הראשי בסדרה נשות הטייסים. כמו-כן, כיכבה בתפקיד ראשי בסרט ההוליוודי לצד סטיבן דורף, בסדרת טלוויזיה לצידו של כריסטיאן סלייטר, ובמספר פרקים של csi. לאחרונה הציגה גבעתי תערוכות ציורים בניו-יורק, פריז, מונטריאול.
כהנא, 32, מתגורר בתל אביב, דגמן בעבר לקמפיינים רבים, ביניהם של המשביר לצרכן, בנק הפועלים, פלאפון, לחמן ועוד. נוסף להיותו דוגמן, כהנא נחשב לאיש עסקים מצליח, העוסק בתחום הנדל"ן והזוכה בתוכנית הטלוויזיה המרוץ למיליון.
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של רנואר, "לשי ושרי חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין האחרון. הבחירה החוזרת בהם, נעשתה לאחר בדיקות שוק ומחקרים שערכה הרשת בקרב קהלי היעד. המחקרים והסקרים הראו, כי כהנא וגבעתי עולים בקנה אחד עם המותג - שרי סקסית, רומנטית, כוכבת בינלאומית, מצליחנית, מלאת שמחת חיים, כריזמטית ויפיפייה. כמו גם, כהנא המשדר גבריות, עוצמה, כריזמטיות, אופנתיות ונחשקות".