w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנימין נתניהו, עליך להסיק את המסקנות
מאת: איתן קלינסקי  |  11/12/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנו "זקוקים לצ'מברלין " ,איתן?
  שלמה המגיב   11/12/23 08:01
נו , כבר בתגובות שלי למאמרים קודמים ציפיתי שזה יגיע , שקלינסקי יסביר לנו מי שאשם בפרוץ מלחמת העולם השניה , ובאופן עקיף יאשים את צ'רצ'יל ומנהיגי בנות הברית. אתם הבנתם את קלינסקי ? , נו לטעמו , "נתניהו אינו הצ'מברלין שאנו זקוקים לו" !!. מסביר לנו קלינסקי איך צריכה להיות "מנהיגות" של מדינה שנמצאת בסכנה , ונותן לנו את הדוגמא למנהיגות , בדמותו של הבדיחה הכי גדולה בהיסטוריה הבריטית , בתפקיד ראש ממשלה , שנבהל מהאיומים של היטלר ב 1939 , ועשה איתו הסכמים שנרשמו על פתקים ודפי נייר , שאותם הניף בהתלהבות כראש ממשלה שמנע מלחמה כנגד ארצו !!. אותו צ'מברלין , שהודח ע"י הפרלמנט הבריטי שמינה את צ'רצ'יל במקומו , לנהל את המדינה בעת שהיטלר פתח במלחמה כנגד בריטניה. ואחר כך , כועסים מתלהבי קלינסקי כאן באתר , שהוא "מוציא מהכלים " קוראים בתובנות האוויליות שלו , שמגיבים בשפה לא נאותה , ובכן בא נאמר כבר בשפה לא נאותה , שקלינסקי הינו אידיוט מושלם ואוי ואבוי לילדינו , אם בהיותו מורה בבתי הספר , כך הסביר להם היסטוריה של עמנו ( תנ"ך ) ושל העולם כולו , ממש מביך .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ומדוע איתן רוצה את צ'מברלין ?
  שלמה המגיב   11/12/23 18:20
רבים מהקוראים , הופתעו מן הסתם , איך "דחף" כאן קלינסקי , כדוגמא למנהיגות שאותה צריכה ישראל בעת הזו , את ראש הממשלה הבריטי בסוף שנות השלושים של המאה הקודמת ,צ'מברלין ובמילותיו של קלינסקי , אזי הוא דוגמא "למנהיגות אמינה ומקרינה שאני זקוקים לה היום" !!. ובכן , קלינסקי הסתיר למעשה מהקוראים את הסיבה "להתלהבותו " מצ'מברלין , וזו לא "מנהיגותו" שקלינסקי יודע שהיא היתה ממש בדיחה בהיסטוריה הבריטית , אלא את האידיאולוגיה דאז של צ'מברלין , שבזמן "מנהיגותו" הופץ הספר הלבן ב 1939 , שעיקריו היו : 1)הקמת מדינה דו לאומית ליהודים ולערבים בארץ ישראל. 2) הגבלת רכישת קרקעות בארץ ישראל של יהודים עד 5 אחוז משטחה של ארץ ישראל. 3) במדינה המוצעת יהוו הערבים שני שלישים מהאוכלוסיה והיהודים שליש אחד בלבד. ולצורך כך , תוגבל מכסת העלייה של יהודים לארץ ישראל , ע"י המנדט הבריטי. נו , אתם הבנתם מהיכן שואב קלינסקי את האידיאלוגיה שלו , לפיתרון של הסיכסוך בין "שני העמים" ? , אתם הבנתם מאין שואב קלינסקי , את דאגותיו לזכויות של העם הפלשתינאי להקים מדינה לעצמו "לצד מדינת ישראל" ? , וואלה , קלינסקי רוצה איזה מנהיג כמו צ'מברלין למדינת ישראל לעת הזו , שידאג להגבלת העליה של יהודים לארץ ישראל , להגבלת רכישת קרקעות של יהודים בארץ ישראל ( לא יותר מ 5% !) , ולדאוג לכך שאוכלוסית היהודים בארץ ישראל , לא תעלה על שליש מסך כל האוכלוסיה החיה בארץ ישראל. וראוי לא לשכוח , שקלינסקי היה מורה ומחנך את ילדי ישראל במשך שנים רבות , ומן הסתם ניסה להשפיע עליהם , על הציונות כפי שהוא רואה איך הינה צריכה לבא לידי ביטוי. נ.ב איני יודע בעד מי הצביע קלינסקי לכנסת כל השנים , אך אופתע אם יתברר לי שהוא הצביע בעבר למפלגה ציונית והמבין יבין. וזה האיש שמטיף לנו מהי ציונות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
נתניהו אסון לישראל
  יאירה.   11/12/23 08:48
ישראל חייבת להציל את עצמה מנתניהו
כתוב תגובה ל- יאירה.
3
חוששת לגורלם של 138 החטופים
  אני חוששת   11/12/23 08:58
אני חוששת לגורלם של 138 החטופים, ונתניהו חייב לתת את הדין על הסבל שעובר עליהם 66 ימים.
כתוב תגובה ל- אני חוששת
4
צבוע
  מגיב ותיק   11/12/23 10:03
אתה צבוע גמור,לו היית דורש גם את פיטורי שר הבטחון,הרמטכ"ל,אלוף פיקוד המרכז,ראש אמ"ן ועוד בכירים במודיעין,וכל הגוורדיה הצבאית שכשלה הייתי יכול להבין אותך. דרישתך רק מנתניהו להתפטר,זה מראה כי כוונותיך פוליטיות שמאלניות קיצוניות,כל זאת לאחר שכשנה עוררתם כאוס במדינה והחלשתם אותה לפחות כלפי חוץ והיא נראתה חלשה ומפוררת דבר שהגביר את תיאבון חבריך ברצועה,יצרתם מרד בצבא לנתניהו לא היתה שום יכולת למנוע את המרד של הצבא. גם כאשר קיצץ וריכך את הרפורמה המשפטית עד עפר כמעט, זה לא הועיל. הגנרלים של הצבא הם חניכי קרן ווקסנר השמאלנית. ועיתון הארץ מונח על שולחנם כל בוקר. והקריירה העתידית שלהם תלויה בכך שיהיו "מכוני מחקר" שיעסיקו אותם בתנאים מפליגים. ועצם קידומם לדרגות הגבוהות הוא הוכחה לכך שהם שיבוט של הגנרלים הוותיקים יותר שקידמו אותם. כואב לך כי נתניהו מנהל את קבינט המלחמה במופתיות,אבל אתה הגאון החלטת לקבוע כי הוא"לא כשיר". אוי כמה שאתה צבוע. חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
ועוד על "צ'מברלין" נוסח איתן
  שלמה המגיב   11/12/23 10:10
ומאחר שקלינסקי סבור שישראל צריכה כעת מנהיג כמו צ'מברלין הבריטי , ראוי להזכיר לקוראים , שצ'מברלין נקט לאורך כל תקופת כהונתו כראש ממשלת בריטניה , במדיניות פיוס והדבר ניכר ביחסו להיטלר , והן במדיניות הספר הלבן בארץ ישראל המנדטורית , ברצונו לרצות את ערביי ארץ ישראל ומדינות ערב . אתם הבנתם כעת , מדוע קלינסקי "מתלהב" ממנהיגות נוסח צ'מברלין , שמדינת ישראל "צריכה" כעת ?. נו , ומה חושבים כעת "מתלהבי" קלינסקי כאן באתר ,על איך רואה קלינסקי , איזה מנהיג כמו צ'מברלין , זקוקה כעת מדינת ישראל" ? . נגמרו המילים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
לשלמה המגיב
  בן ציון   11/12/23 10:54
איתן לא האשים את צ'רציל בפרוץ מלחמת העולם השנייה. , איתן האשים את מערכות הביטחון וממשלת ישראל בהפקרת הגבול הדרומי של ישראל לרצחנות החמאסית, שהחדירה ללא הפרעה מאות רוצחים שערכו טבח ב-1400 אזרחי מדינת ישראל וחטפה מבתיהם 240 אזרחים.
כתוב תגובה ל- בן ציון
"לא האשים את צ'רצ'יל " ?
  שלמה המגיב   11/12/23 13:17
נראה לי בן ציון , שאתה מניח שהקוראים כאלה בורים , אם זו המסקנה שלך ממה שהסביר כאן קלינסקי , או שאתה בור בעצמך , ולא מבין את המשמעות של "התלהבותו " של קלינסקי , ממנהיג כמו צ'מברלין , שהודח בבושת פנים מתפקידו , ע"י הפרלמנט הבריטי , כולל חברי הפרלמנט ממפלגתו שלו (!) , שמינו את צ'רצ'יל להחליפו עד לסיום המלחמה והניצחון תחת מנהיגותו של צ'רצ'יל . נו , מה פתאום הזכיר כאן את "הצורך במנהיג כמו צ'מברלין " לעם ישראל בעת מלחמה , אם המשמעות לכך , שקלינסקי לא "מבסוט " ( בלשון עדינה ולא "מאשים" בלשוני הגסה !) , היה ממנהיגותו של צ'רצ'יל , ומתוצאות המלחמה שהביא לעם הבריטי , לעומת המנהיגות הדגולה של צ'מברלין , שהיה מביא לתוצאות יותר טובות לעם הבריטי , במלחמת העולם השניה . נו , מה זה , אם לא "האשמת" מחליפו של צ'מברלין , בתוצאות המלחמה , בן ציון ?. נ.ב. תגיד לי ביושר , בן ציון , אתה לא מזהה איזו "בעייה" , עם "התלהבותו" של קלינסקי , ממנהיג כמו צ'מברלין , או שאתה סתם מנסה להבין בכוח , ולהגן על הפאדיחות הללו של קלינסקי מתוך רחמים והתחשבות בגילו המופלג ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
למגיב הוותיק.
  בן ציון   11/12/23 11:00
מגיב ותיק, כל אותם אנשים שמנית , דינם ייחרץ על ידי רשויות המשפט אחרי דיונים בוועדות חקירה שצריכה לקום מיד בתום המלחמה. אך קיימת עובדה כאובה, הריבונות הישראלית קרה לה דבר עצוב. את גבולה הדרומי חצו מאות קנאים חשוכים במטרה לטבוח ביהודים והם הצליחו במשימה , כשטבחו מאות יהודים וחטפו יהודים מבתיהם, על כך חייב לתת את הדין ראש ממשלה, שתחת שלטונו ארע אסון כשדוגמתו לא היה בכל שנות קיומה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- בן ציון
בן ציון אתה מקשקש בקומקום
  מגיב ותיק   11/12/23 12:24
מי מהחליט כי נתניהו חייב להתפטר ? אתה ?.כמו שרוזבלט לא התפטר אחרי פרל הארבור וכמו שבוש הבן לא התפטר אחרי פיגוע התאומים, כך גם נתניהו לא חייב להתפטר בגלל מספר רל"ביסטים כמוך וכמו האיתן. וגם נתניהו יעמוד כמו האחרים לאותן וועדות חקירה. שנאתכם לנתניהו והקריאה להפלתו אצלכם קבועים,רק הסיבות משתנות... חבורת ליצנים צבועים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תובנות "משכנעות" נוסח בן ציון
  שלמה המגיב   11/12/23 13:47
אם לטעמך , "ראש הממשלה שתחת שילטונו ארע האסון , חייב לתת את הדין " , אז איך אתה מסביר ומגן על "ההברקות" של קלינסקי כאן במאמר , "שמתלהב" מצ'מברלין ( המנהיג "שישראל צריכה כעת" !!) הבריטי "שתחת שילטונו " הותקפה בריטניה במפתיע ע"י הנאצים , למרות שהוא "התפייס" עם היטלר ועשה איתו "הסכמים" ? . נו בן ציון , אז את מי יש להדיח ויהיה "חייב לתת את הדין" , ואת מי יש לשבח ולהתגעגע למנהיגותו , בעת "שתחת שילטונו ארע אסון" ? , וואלה , התבלבלנו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
איתן הזכרת את צ'מברלין ולי זה
  מגיב ותיק   11/12/23 11:05
הזכיר את צ'רצ'יל שאמר על שכמותכם: בחרתם בחרפה מפחד מלחמה קבלתם חרפה ומלחמה גם יחד. אוי דפיטיסט הרסני שכמוך
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
ועוד משהו ששכחתי...
  מגיב ותיק   11/12/23 11:06
את עזה יש להחריב !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
צמברלין הזכיר לי את
  מגיב ותיק   11/12/23 11:14
לורד האו האו. איתן המתגעגע לצ' מברלין הוא לורד האו האו של ימנו. תגגלו מי הוא לורד האו האו ותבינו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
11
משנורר משורר מייחל לצ'מברליין!
  סניל   11/12/23 11:40
מצד אחד כותב המשנורר המשורר: "בהתנהלות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מאז יום כ"ב בתשרי אני מוצא ניתוק, וגם מרשה לעצמי להטיל ספק בכשרותו לשאת בתפקיד כה אחראי. קשה להתעלם מעוצמת הפער בין הופעותיו הבטוחות בניצחון הקרוב ואמירותיו הבומבסטיות של ראש הממשלה ובין ההתרחשויות ההיסטוריות היומיומיות המדממות והדומעות". אבל מצד שני הוא מייחל המשנורר המנותק והדבילי לצ'מברליין המנותק והדבילי: "בנימין נתניהו, הכבול במלתעות בן-גביר-סמוטריץ, לצערי, אינו הצ'מברלין שאנחנו זקוקים לו היום". יש מה להוסיף?
כתוב תגובה ל- סניל
12
נתניהו אסון לשמאל הישראלי
  סניל   11/12/23 11:43
שרוצה להשמיד את מדינת ישראל היהודית, להופכה לנציבות אמריקנית כל אזרחיה... צבא העם מוכיח בכל רגע של לחימה שזה לא יהיה פה.
כתוב תגובה ל- סניל
ממשלת ההפקר חייבת ללכת הביתה
  ממשלת ההפקר הביתה   11/12/23 14:06
נקלענו למלחמה, שמצד אחד עומד חמאס רצחני, ומצד שני ישנה ממשלה, האחראית לעובדה, שבנקל מאות רבות של רוצחים חצו את גבול ישראל, ולא היה איש בדרכם לעוצרם ועברו שעות רבות עד שבאה עזרה. את הטבח האכזרי, שביצעו אנשי החמאס הרצחני ניתן היה למנוע, אם כוחות המגן היו עומדים על משמרתם ולא נותנים ליהירות שלנו להוביל אותנו להפקרות של 7 באוקטובר. ממשלת ההפקר והעומד בראשה חייבים להתפטר.
כתוב תגובה ל- ממשלת ההפקר הביתה
עליבות ובורות של רל"ב
  מגיב ותיק   11/12/23 19:57
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
13
למה נתניהו חייב לתת את הדין?
  סניל   11/12/23 11:50
רק על הסבל שנגרם ל138 החטופים. ולנו, כל עם ישראל - לא נגרם סבל? מי שגרם את הסבל - גברת חוששת - זה המטכ"ל של צה"ל שהפקיר את הממשלה ואת עם ישראל.
כתוב תגובה ל- סניל
14
המחדל של נתניהו לפני ה 7/10
  ה.א   11/12/23 12:39
המחדל של נתניהו לפני ה 7/10 היה התנהגותו כמו זו של צ'מברליין, הכלת הנאצים. ודווקא כאשר נתניהו הפך לצ'רצ'יל חובה להחליף אותו? ימי יחילף אותו? צרצ'יל הרבה יותר קיצוני מנתניהו? אין ספק שנתניהו וגורמי שלטון נוספים יתנו דין וחשבון על מחדלי אוקטובר 2023 ובעיקר על השנים שקדמו ל 2023 אשר איפשרו את היוצרותה של מולדת חדשה לנאצים, ואי הריסת המולדת ההיא טרם הפכה לכוח שקשה מאד לגבור עליו, כעת יש להתמקד במלאכת ההשמדה של החמאס, ולהתעלם מאיתן וחסידיו השוטים.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א מלקק לביבי
  ה.א מלקק לביבי   11/12/23 17:27
ה.א נתניהו עומד בראש ממשלה , שבימיה הגבול הדרומי לא היה גבול למאות רוצחים של החמאס , שבנקל ללא כל הפרעה חצו אותו וטבחו במאות יהודים. האחראי לכך חייב ללכת
כתוב תגובה ל- ה.א מלקק לביבי
תת רמה
  ה.א   12/12/23 08:23
כתוב תגובה ל- ה.א
" מלקק לביבי " ?
  שלמה המגיב   12/12/23 12:30
מה זה הסגנון הזה , אדוני המגיב ?,האם "ביבי" מכיר אישית את המגיב ה.א , שאפילו לא מזדהה בשמו המלא , שהוא זקוק לחנפנות שלו ( " ליקוק" בלשונך ) ? , הרי אפילו המגיב ה.א. , דוקא ציין בתגובתו "שאין ספק שנתניהו וגורמי שילטון נוספים יתנו את הדין וחשבון" על מה שקרה , הלא כן ?. וואלה , בתגובות ברמה כזו , אין סיכוי שמגיבים יצליחו לשכנע בעמדותיהם וזה מיותר לחלוטין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
15
צ.הנגבי ראש המטה להגנה לאומית?
  צחי הנגבי ראש????   11/12/23 14:15
צחי הנגבי הוא ראש המטה להגנה לאומית, שמילאה את תפקידה "במצוינות יתרה" ביום 7 באוקטובר. המטה עבד תחת שרביטו של צחי הנגבי יומם וליל ו"שקד" על ביטחונה של מדינת ישראל ו"מנע" ב-7 באוקטובר ממטורפי החמאס לחדור לישראל.
כתוב תגובה ל- צחי הנגבי ראש????
16
שמואל בוקי “צודק״
  שמואל בוקי ״צודק״   11/12/23 14:50
שמואל בוקי תודה לך שגילית את האשם בהפקרת הגבול שלנו בשבעה באוקטובר בידי רוצחי החמאס.
כתוב תגובה ל- שמואל בוקי ״צודק״
17
אין הפתעות
  ב.ל   11/12/23 17:32
כל מי שמכיר את קלינסקי יודע ומבין שאין הבדל בין היעדים של יחיה סינואר וקלינסקי וניתן לבדוק אותי בכל פרמטר קלינסקי ויחיה סינואר שואפים להגיע לאותה מטרה ישראל תהפוך למדינת כל אזרחיה כולל זכות השיבה וביהודה ושומרון תנינ טריטוריה סטרילית מיהודים ההבדל בין יחיה סינואר לקלינסקי היא בדרך ובאופן שבו יתבצע הדבר יחיה סינואר תומך בשחיטה אונס ורצח ואילו קלינסקי יסתפק בילדים במתנחלים ובעיקר במזרחים
כתוב תגובה ל- ב.ל
18
אז אני "אגלה" מי היה לורד האו
  שלמה המגיב   11/12/23 19:54
לורד האו האו , היה כינויו של בריטי\אירי שהיה חלק משידורי התעמולה של הרדיו הגרמני בשפה האנגלית במלחמת העולם השניה , שהשווה בין היתר בין מצבה העגום של "בריטניה היהודית הקפיטליסטית " "לנפלאותיה של גרמניה הנאצית "!. בסוף המלחמה הוא אותר ע"י הצבא הבריטי , ונשפט בגין בגידה בארצו בריטניה ונידון להוצאה להורג. ממש במילותיו האחרונות , לפני שהוצא להורג אמר שהוא "בז ליהודים שגרמו למלחמת העולם השניה " !!. וואלה , השוואה קשה לאיתן קלינסקי , אתה עושה מגיב ותיק , אך אין ספק שסוג כזה של "משיחיות " מטומטמת ושקרית כנגד עמו הבריטי , יש בה איזה "ניצנים" מדאיגים אצל קלינסקי , אך חס וחלילה לאפיין את קלינסקי כבוגד בעמו , זה לגמרי מרחיק לכת , מגיב ותיק ואנו חייבים להיות זהירים , כי עלול להגיע לדיני נפשות והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
19
ב.ל כהרגלו משקר
  ב.ל כהרגלו משקר   12/12/23 07:14
איתן רואה ביחיה סינואר רוצח אכזרי, שאחראי לטבח העימתני שאירע ביום שמחת תורה בו נטבחו על ידי פושעי מלחמה בפיקודו של סינואר כ-1400 יהודים.
כתוב תגובה ל- ב.ל כהרגלו משקר
מה עוד איתן "רואה" ושכחת לציין
  שלמה המגיב   12/12/23 10:49
ובכן אדוני המגיב , איתן גם "רואה " , דוגמא "למנהיג שאנו זקוקים לו " כעת ,והוא מצביע על ראש ממשלת בריטניה , בשנות השלושים של המאה הקודמת , צ'מברלין , זה שבמשמרת שלו הותקפה בריטניה ע"י היטלר , וזאת לאחר שרצה להתפייס עם היטלר ועשה איתו הסכמי שלום , וחוזה אי התקפה , לאחר שכל אירופה כבר הבינה מה שעומד לקרות "מחובב היהודים" הזה היטלר. אותו "מנהיג שאנו זקוקים לו" כעת , בנוסח קלינסקי , וזה שהודח בבושת פנים ע"י הפרלמנט הבריטי , שמינה במקומו את צ'רציל , לאחר שהיטלר פמח במלחמת העולם השניה ותקף את בריטניה. נ.ב. וזה אותו ראש ממשלה בריטי בתקופת המנדט הבריטי בארץ ישראל , שהוציא את "הספר הלבן" , שעיקריו היו הגבלת עלית היהודים לארץ ישראל , והגבלת רכישת קרקעות של יהודים בארץ ישראל באותה תקופה !!. וואלה , תראו איך "מתלהבי" קלינסקי כאן באתר , מתעלמים מעוד כמה דברים "שרואה" קלינסקי , שמנתח את המצב לאחר הפוגרום שעשו "חובבי הציון" מרצועת עזה ( וזה לא רק "סינואר "!) ביהודים , בשביעי לאוקטובר , שלא היה כמוהו מתקופת השואה !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
20
תודה לשלמה המגיב
  בן ציון   12/12/23 15:01
שלמה המגיב, אני מודה לך על תרומתך לשיח, חילוקי הדעות מחייבים את המגיבים משני הצדדים - את שני הצדדים!!! - להגיב בצורה מכובדת ולא לגדף . כפי שעושים כאן, לצערי, מגיבים משני הצדדים.
כתוב תגובה ל- בן ציון
21
הסקה
  ירמיהו   12/12/23 19:14
אנוכי בתקווה שהתגובות העלבות לא ביחס ישר לבינה! אך העיקר זה שלשמאל החולה אין כבנימין. הטריף ומטריף את החושים שבהם!!!!! הצעה לעיתונאי הקטן שכתב מאמר זה לעבור לעבוד בעיתון לאשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ירמיהו
22
סוף סוף מתגלה איתן האמיתי
  ה.א   13/12/23 09:24
סוף סוף מתגלה איתן האמיתי, זה הכמה לשלטונו של צ'מברליין, אותו צמברליין אשר חתם על הסכם מינכן עם הצורר הנאצי, והתגאה בו כ"שלום בזמננו" הסכם שסלל את הדרך לכיבוש צ'כוסלובקיה ולפריצת מלחמת העולם השניה שהייתה אסון לעולם, ובפרט לעם היהודי. זה התסריט של איתן גם לעתיד. אדם הזוי. יתרה מכך, איתן יודע כיום עם מי יש לו עסק, מה שצ'מברליין לא ידע אז. עמדת איתן איננה מוסרית, איננה אנושית, היא נובעת מהלקאה עצמית, אובדנות לאומית, מה חשוב הוא שהתומכים בעמדתו של איתן הם מתי מעט, וניתן לספור אותם על כף יד אחת. אנשים נעדרי מוסר אנושי מינימאלי.
כתוב תגובה ל- ה.א
23
בשורות טובות לעם ישראל
  שבוע טוב   17/12/23 11:22
כתוב תגובה ל- שבוע טוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il