w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גורמי אקדמיה מגויסים למערכה נגד לגיטימיות המדינה
מאת: עידן יוסף  |  23/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ובאו"פ אין מרצים פוסט ציוניים?
  הניה   23/05/10 21:07
כתוב תגובה ל- הניה
2
יעלון תטיף מוסר לעצמך
  אלדד גרומפף   23/05/10 21:09
כל הנהגת המדינה, כולל משה יעלון, יודעת שיגאל עמיר לא רצח את רבין. כולכם ישנים "שנת ישרים" במיטותיכם, בזמן שאתם יודעים שאדם חף מפשע נמק בצינוק על לא עוול בכפו.
לישראל אין זכות קיום כל זמן שהיא נוהגת כך באדם חף מפשע.
תפתחו מחדש את משפט רצח רבין ותתייחסו לשאלה מהיכן צץ חור ירי בקידמת חולצתו של רבין, בשעה שיגאל עמיר עמד מאחורי רבין. תכניסו לחקירה אינטנסיבית את מנחם דמתי הנהג ואת יורם רובין המאבטח, שהיו האחרונים שראו את רבין בחיים. תחקרו את פרופ' יהודה היס למה מופיע בצילום הרנטגן של רבין כדור בחוט השדרה, למרות שבדו"ח הנתיחה הוא כתב שרבין לא ניפגע בחוט השדרה.
מר בוגי יעלון: אחרי שתעשה את כל זה, תוכל להטיף מוסר לאזרחים כמוני למה הם הפסיקו לאהוב את המדינה ומייחלים לפירוקה. למדינת עושק אין זכות קיום.
כתוב תגובה ל- אלדד גרומפף
אתה אינך שונה
  פנחס   23/05/10 21:45
מכל השמאלנים שונאי עמם וארצם. גם הם טוענים שבגלל א' ב' ו ג' אין לנו זכות קיום. אדם ששולל זכות קיומה של מדינתו בגלל עוול זה או אחר הוא אדם בעל שנאה עצמית המוכן למען מה שהוא קורא הצדק להרוס הכל. יש לך נשמה של פושע
כתוב תגובה ל- פנחס
אתה פושע כי אתה ממשיך לתמוך
  במעשה נבלה   23/05/10 21:56
בדבריך אתה מוכיח שאתה חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון. כמו כל יתר אזרחי ישראל, יש לך מצפון נקי כי אתה אף פעם לא משתמש בו. תתבייש לך.
כתוב תגובה ל- במעשה נבלה
אתה טמבל, רוצה לדעת למה ?
  מוטי1   23/05/10 21:57
בגלל מקרה כלשהו אתה לוקח דרור לעצמך לפגוע במדינה בדברי הבלע שלך ? או שאתה פשוט נותן לעצמך תירוץ למה אתה כזה !
גם לי יש טענות אדירות לרוה''מ, לשרים, לנושאי תפקידים רבים, אך הם לא המדינה בשבילי, בהתנהגותם הם פוגעים במדינה שאני כה אוהב ורוצה בטובתה. אתה מבין ? כל גלרית השמות שהזכרת הם לא המדינה, יכול להיות שלטעמך אתה צריך להגן על המדינה מהם ומשכמותם, התבלבלת, תתאפס!!
כתוב תגובה ל- מוטי1
לדעתי אתה לא טמבל אלא שקרן
  שוטה הכפר   23/05/10 22:12
ציטוט מדברי מוטי1: "בגלל מקרה כלשהו אתה לוקח דרור לעצמך לפגוע במדינה בדברי הבלע שלך ?"
רצח רבין הוא לא מקרה כלשהו. זה פצע פתוח בלב האומה שניפרע ע"י התנהגות בלתי חוקית של אירגון השב"כ. המקרה הזה מפלג את העם עד עצם היום הזה כי באמצעותו מציגים את כל אנשי הימין בתור אנשים קיצוניים, פרועים ומפירי חוק.
הדברים שלי הם לא דברי בלע. אני פשוט לא מתבייש לומר את האמת הפשוטה שכל אזרח מסוגל להבין אותה: בטלביזיה הראו שיש בחולצה של רבין חור ירי מלפנים. יגאל עמיר עמד מאחורי רבין ואנשי יחידת האבטחה של השב"כ צעקו "סרק סרק" בזמן שהוא ירה. כל זה מעיד על כך שהוא לא רצח את רבין ושהרוצח מסתובב חופשי ואולי ממשיך לקבל משכורת מאירגון ממשלתי מסוים. לפי הצורה התוקפנית שבה אתה פונה אלי, אני מניח שאתה שייך לאותו אירגון שממשיך לשלם משכורת לרוצח רבין.
במקום להתקיף אותי אישית, טוב תעשה אם תסביר לי ולקהל הקוראים מהיכן צץ חור של ירי בקידמת חולצתו של רבין. אני בטוח שהרבה קוראים מתעניינים בשאלה זאת בדיוק כמוני.
כתוב תגובה ל- שוטה הכפר
הלו, תרגיעו!
  מיקיס   23/05/10 22:28
ברור שיצחק רבין נרצח על ידי השב"כ, הראיות הן רבות מספור.
עד כה לא נחקרו אבישי רביב, יורם רובין, מנחם דמתי, שמעון פרס, כרמי גילון, פרופסור היס ועוד רבים שעשויים לשפוך אור על הפרשה.

מה הקשר לדבריו של יעלון?
כתוב תגובה ל- מיקיס
זה קשור לדבריו של יעלון מאד
  .   23/05/10 23:40
משה יעלון מנגח אנשי אקדמיה שמפקפקים בזכות הקיום של ישראל. הוא לא מבין, או אולי לא רוצה להבין, שהרבה אזרחים פשוטים שאינם אקדמאים, גם מפקפקים בזכות הקיום של ישראל, בגלל פשיעה ממשלתית כמו במקרה רצח רבין. אתה עצמך מצביע על כך שאירגון ממשלתי חשוד ברצח רה"מ. אם המדינה מסוגלת למעשים כאלו, היא מסוגלת לעוד פשיעה נגד אזרחיה. ההוכחות לכך מתרבות מיום ליום. קרא למשל בקישור הבא:

news1.co.il

הממשלה חייבת לפתוח מחדש את משפט רבין כדי להוכיח שהיא מסוגלת לטהר את עצמה. אם היא לא תעשה זאת, התמיכה בזכות הקיום של ישראל תלך ותיפחת בקרב אזרחיה, גם כאלו שאינם פרופסורים.
כתוב תגובה ל- .
כנראה שאתה לא ציוני כזה גדול.
  מוטי1   24/05/10 07:26
שירת איתי פעם קציןדרוזי שאמר לי"בכל הקשור לעדה הדרוזית, אני שם זין על מדינת ישראל", אני לא רואה הבדל בינך לבינו, ניסיתי להסביר לו, ללא הצלחה, שהנאמנות למדינה אינה תלויה בדבר, שהאהבה לרגביה הספוגים בדם בנינו, זה לא ענין להתחשבנויות ופוליטיקה, הוא פשוט, כמו כל בני העדה הדרוזית,נאמן קודם כל לעדתו, ההתחשבנויות שלך עם המדינה, ושיהיו למען עניין חשוב ועקרוני ככל שיהיו, אינם מעל לאהבה למדינה, ואם כן, אינך טוב מנועם חומסקי, ואל תתרץ ואל תתיפייף.
כתוב תגובה ל- מוטי1
איזה שטויות
  קיקרו   24/05/10 09:56
אם יגעל עמיר לא רצח את רבין אז שיערער לבית המשפט ויספר לנו מה באמת קרה. עד אז כל הסיפורים הללו אינם אלא שקרים ושטויות
כתוב תגובה ל- קיקרו
מה שאתה אומר זה הכל שטויות
  קאטו מאיור   24/05/10 15:40
במדינה דמוקרטית התביעה צריכה להוכיח שמישהו רצח. החשוד לא צריך להוכיח כלום.
עד עצם היום הזה לא הביאה הפרקליטות שום הוכחה שיגאל עמיר רצח את רבין.
לפני שאתה טוען שאנשים אחרים דוברי שטויות, בדוק איזה דברי הבל יוצאים מפיך.
כתוב תגובה ל- קאטו מאיור
היה משפט
  קיקרו   24/05/10 15:57
היה משפט, היו עדויות, היתה הודאה, היתה עדות של הרוצח, היה פסק דין, היה גזר דין, היה ערעור, היה עוד פסק דין. איזה הוכחות עוד אתה רוצה?
כתוב תגובה ל- קיקרו
העדויות במשפט היו לטובת החשוד
  זיקית   24/05/10 19:34
1- במערכת המשפט של ישראל אין שום ערך להודאה כי היא נגבית באמצעים בלתי כשרים. אנשי חבורת מע"ץ הודו שהציתו את מערכת "הארץ". כעבור 8 שנים הודה קצין משטרה שההודאה ניגבתה בעינויים. עמוס בראנס הודה שאנס ורצח את רחל הלר. כעבור 10 שנים התנצלה בפניו מערכת המשפט כי ההודאה נגבתה בעינויים. הקצין עיזאת נאפסו הודה בריגול לטובת סוריה. כעבור 9 שנים הודה סגן ראש השב"כ שההודאה ניגבתה בעינויים. עיזת נפסו שוחרר וזוכה. שלושה ערבים מכפר כנא הודו ברצח החייל אולג שייחט. כעבור פחות משנה התגלה הנשק של הנירצח אצל אדם אחר, הרוצח האמיתי. השב"כ הודה בגביית ההודאה תחת עינויים. מחוסר הבית פאבל סברדלוב מת"א הודה ברצח חסר בית אחר, סרגיי דבורין. יומיים לפני משפטו הופיע סרגיי דבורין, הנרצח כביכול, והודיע שהוא חי. משטרת ת"א הודתה שהיו "ליקויים" בגביית ההודאה. הרשימה עוד יותר ארוכה. זה מוכיח שההודאה של יגאל עמיר לא שווה את הניר שנכתבה עליו.
2- הפרוטוקול המלא של המשפט נימצא בידי. אב בית הדין התעלם במצח נחושה מהעדות החשובה ביותר של פקד גלדשטיין, לפיה הפצעים בגבו של רבין הם פצעי מגע, מטווח אפס. בסרט הוידיאו רואים בבירור שיגאל עמיר יורה ממרחק של מטר וחצי לערך. לפי עדות זאת בלבד היה אב בית הדין חייב לזכות את יגאל עמיר. במקום זאת הוא הרשיע אותו ללא ראיות וקיבל מיד מינוי לביהמ"ש העליון. וד"ל.
3- אב בית הדין לא דרש לבדוק במו ידיו את המימצא החשוב ביותר: החולצה שרבין לבש ביום הרצח. החולצה הוצגה 10 שנים אחרי המישפט בערוץ השני. רואים בה בבירור חור כניסת כדור מלפנים. במדינה המבוססת על צדק, גילוי כזה היה מספיק כדי לפתוח את המשפט מחדש.
4- מאחר שישראל היא מדינת עושק ולא מדינת צדק (ראה ס' 3 דלעיל), אני חושב שאין לה זכות קיום. יש מספיק מדינות של ציר הרשע בעולם, לא צריך עוד אחת.
כתוב תגובה ל- זיקית
3
נאה ונכון דרש יעלון
  א מ רול   23/05/10 21:16
כתוב תגובה ל- א מ רול
האמנם?
  ל.א..   23/05/10 21:30
כתוב תגובה ל- ל.א..
4
וביבי המושחת הרמאי כלא את טובי
  לוחמי הר ברכה!!!   23/05/10 21:40
כתוב תגובה ל- לוחמי הר ברכה!!!
5
הממשלה מממנת אקדמיה השמאלנית
  אתם המעסיקים   23/05/10 22:21
לא ברור על מה הקיטור ???
הממשלה יכלה לדרוש שמי שנגד המדינה וקורא לחרם עליה , לא יקבל מימון.
ניתן לקצץ מכל פקולטה את הכספים במחלקות שמעסיקות אנשים כאלו.
אז על מה הבכי.?????????????
יש לכם את הכלים. אתם משלמים להם משכורת
כתוב תגובה ל- אתם המעסיקים
6
עת לעשות וביערת הרע
  מונה מזיקים   23/05/10 22:23
כתוב תגובה ל- מונה מזיקים
7
שר לעניני מניין בעיות?
  אליק א.   23/05/10 22:57
לא ידעתי שיעלון אמון על מניין בעיותיה של ישראל. חשבתי שהוא בממשלה כדי להציע פתרונות. אם אין לו, מה הטעם להציג בעיות שרוב המדינה מודעת להן? בכלל זה נעשה נוהג להצביע על בעיות ללא נסיון לפתור אותן או לרדת לשורשן. הוא כבר קרא לשמאל וירוסים ועצר שם. לא דרש מ"טבע" למצוא חיסון, לא הציע חוק או דרש מהרשות לאכיפת החוק לחקור. בשביל זה הוא היה יכול להישאר בקיבוץ ולכתוב מאמרים או טוקבקים.
כתוב תגובה ל- אליק א.
מישרת שר בלי תיק היא שחיתות
  ..   23/05/10 23:45
אם משה יעלון הסכים לקבל מישרת שר בלי תיק, הוא כנראה אדם לא מוסרי. בדיוק בגלל דברים כאלו הפסיקו אזרחים רבים לתמוך בהמשך קיום המדינה. ריח השחיתות כבר עולה למרחק של עשרות קילומטרים מעל למרחב האווירי של ישראל.
כתוב תגובה ל- ..
8
במקום לקטר.. פעל-קצץ בתקציבם
  הכלים בידך   24/05/10 00:26
לא ברור על מי אתה מקטר ??? אם הם מקצצים בישראל .. קצץ בתקציבם. אנחנו לא חייבים לממן קבוצות מצורעים, שמדביקים לנו מחלתם בעולם אין שום סיבה לתקצב את משכורתם, כולל הדיקן שמעסיק אותם ונותן להם חופש אקדמי להחרים את ישראל.
כתוב תגובה ל- הכלים בידך
9
מדינה שמשליכה לכלא חפים מפשע
  צריך מהר לסגור   24/05/10 22:06
כתוב תגובה ל- צריך מהר לסגור
10
מדינה שכולאת חפים מפשע צריך
  לסגור מהר   25/05/10 00:00
למדינה שמשליכה לכלא חפים מפשע אין זכות קיום.
כתוב תגובה ל- לסגור מהר
11
במקום לדבר, עשה
  דר יובל   20/10/10 16:18
תדאג לכך שכל בוגרי צה"ל יהיו זכאים ללימודי תואר ראשון מתוקף שירותם, כמקובל בצבא ארה"ב. כל האחרים, שישלמו מחיר מלא, כולל ללימודים ישיבתיים
כתוב תגובה ל- דר יובל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il