|
אלי אלון
אחד מפיגועי הטרור הקשים והטראומטיים בתולדות המדינה המחבלים ריכזו את התלמידים באחת הכיתות בקומה הראשונה היו בידיהם כ-85 תלמידים ותלמידות, שתי חובשות ושני מורים
|
|
|
חיים רמון
מהיועמ"שית באמת שאין לי שום ציפיות, כי אכיפה בררנית היא נר לרגליה, אבל מדוע מנהיגי האופוזיציה לא יוצאים בתוקף נגד גולן וקוראים להעמידו לדין על הסתה להשתמטות בשעת מלחמה?
|
|
|
דן מרגלית
האם האנשים האלה נשארים יועציה של מירי רגב? הרי האינטרס שלה הוא בעצם שהם יעופו לה עכשיו מן המשרד הרחק ככל האפשר, ואם אינה עושה זאת - האנוכית מעוררת הסלידה - מדוע היא משאירה אותם בחב...
|
|
|
יוסי אחימאיר
רעיון המדינה הפלשתינית משמעו אחד: הפיכת הגדה המערבית לעזה שנייה, תחת שלטון חמאס, ולניסיונות חוזרים ונשנים לתקוף את ישראל המצומקת, לבתר ולהשמיד אותה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
humanape |
|
22/07/09 10:11
|
|
|
|
גברת פובליציסטית, החיים אינם רק רגש. ולא כל דבר צריך לקסום לאיינקלך. לצד קריה אימפרסיוניסטית בכל תחום, יש גם מתודות מדעיות. מה לעשות, על מנת לא להשאר בור מושלם, יש לצלוח את המכשול המתודולוגי ולאמץ כלים לניתוח מושכל ומורכב. ומאחר שאני גם מתמטיקאי, אגלה את אזנך, רבים חושבים שאין כל ממש בללמוד מה קורה לשתי רכבות היוצאות אחת מנהריה והשנייה מבאר-שבע, והיכן תפגשנה. (תשובה לגברתי, הרכבת מבאר שבע לא יוצאת מהתחנה כי המסילה סגורה).
|
|
כתוב תגובה ל-
humanape
|
|
|
|
|
|
|
humanape |
|
22/07/09 18:54
|
|
|
|
|
2 |
|
|
יהודית מליק-שירן |
|
22/07/09 13:48
|
|
|
|
גב' בארבי יקרה,
תוכנית הלימודים לבגרות בספרות שונתה לראשונה לפני תשע שנים, בשנת אלפיים. התוכנית שונתה כי במשך 30 שנה לימדו בה יצירות שלא דיברו אל התלמידים, יצרו ריחוק בין המורים לשפה הנלמדת. המטרה היתה לקרב לבבות ליוצריה של הארץ הזאת.
אני הייתי אחת המורות שקיבלה את השינוי בברכה, לימדתי כיומן קריאה את הספר "החתונות שלנו" מאת דורית רביניאן, אז סופרת חדשה. יחד עם תלמידיי כתבתי הצעת תוכנית ללימוד לספר הזה.את יכולה למצוא אותה באינטרנט, היא פורסמה בחדר מורים ארצי לספרות. הלמידה היתה חוויה בלתי רגילה.
מורה שאוהב את השפה העברית, את המקצוע הזה ספרות יכול להקרין מאישיותו ומאהבתו לתלמידיו בלימוד יצירה ספרותית.יצרתי קשר עם רביניאן שהגיעה גם לבית הספר, הייתה פגישה מרגשת. הלמידה שלי מתוך חוויה,הנאה ואהבת המילה הכתובה.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודית מליק-שירן
|
|
|
|
|
|
|
צפורה |
|
23/07/09 18:46
|
|
|
|
איפה המחלוקת? לימוד כיומן קריאה, הזמנת סופרת, שיעורים כחוויה. השקעה במיטבה.
|
|
כתוב תגובה ל-
צפורה
|
|
|
|
3 |
|
|
רונית ג. |
|
22/07/09 17:50
|
|
|
|
אני קוראת מעל במה זו למגיבות - דיי לצביעות!!!!
גם אני עוסקת בתחום מזה עשרות שנים מתוך אהבה צרופה למקצועה, ומתוך האידיאולוגיה כי צריך להדביק את הלומד באהבת הטקסט, ועשיתי זאת לאורך שנים. אולם הרהורי החטא שלי בשנים האחרונות, האם מטרה נעלה זו הולכת ומתרחקת משנה לשנה!
והנה סיבה אחת מיני רבות: כיצד נשכיל להרחיב את עולם הידע התרבותי, את אהבת חוויית הקריאה, את השיח האינטלקטואלי סביב יצירה כאשר הדרך לבגרות התקצרה לכדי סמסטר אחד, לשש שעות שבועיות ברוטו, ותוכנית הלימודים מאפשרת למורה לגעת ברפרוף רק במה שחייבים, וצריך???????????
|
|
כתוב תגובה ל-
רונית ג.
|
|
|
|
4 |
|
|
בוגרת |
|
23/07/09 09:19
|
|
|
|
אבל לא נראה לי שישתנה משהו במאה הקרובה
|
|
כתוב תגובה ל-
בוגרת
|
|
|
|
|