w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
עדנה ויג
עדנה ויג
לא כל אדם מודע לכוח הרב שבמילים היוצאות מהפה ולמידת השפעתן וחבל... מילה שנאמרת משולה לחץ שנורה    אף אם היורה התחרט על פעולת הירי, את הנעשה אין להשיב
עמיחי שיקלי
עמיחי שיקלי
שנים סיפרת לנו, שאתה איש של ארץ ישראל השלמה    בפועל, לאחר שגנבת את ראשות הממשלה ונעמדת לראשונה לצד בלינקן במסיבת עיתונאים, כולך חיל ורעדה, כינית את את אותו חבל ארץ אהוב בשם הגנאי: ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רצח רבין על-פי שלח ודרוקר
מאת: אריה פרי  |  11/11/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על ראש השב"כ בוער הרצח
  חור בקידמת החולצה   11/11/09 09:39
כתוב תגובה ל- חור בקידמת החולצה
2
כל מילה בסלע !
  קורא ותיק   11/11/09 10:06
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
3
מעניין. כנראה שהשב"כ חיסל את
  רבין   11/11/09 10:10
כתוב תגובה ל- רבין
4
כישלון של היחידה לאבטחת אישים
  אליהו חיים   11/11/09 10:25
ראשית באותה תקופה היו חמישה מאבטחים בחוליה הצמודה לרבין שהם המעגל הראשון,לקראת גמר הארוע צריך ראש החוליה לשלוח אחד או שנים מהמאבטחים בתור מקדים למקום הבא, בארוע מסוג זהנמצאים בשטח עוד כמה מאבטחים(בהתאם לגודל הארוע ולמודיעין ) הם נקראים המעגל השני ואחראים לבדיקת השטח , לקבלת ראש הממשלה ולעזור בעזיבתו את המקום, המעגל השלישי הוא משטרת ישראל, שלושת המעגלים כשלו, במקום להומיא לקחים התחילו לאבטח כל זב ומצורע. (אני עצמי הייתי ביחידה ועזבתי מהגועל נפש שהיה כבר אז בילתי ניסבל).
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תגיד, אתה חושב שכל הקוראים
  מטומטמים?   11/11/09 10:40
אתה באמת חושב שהקוראים כל כך טפשים שיקנו את הסחורה הקלוקלת שלך? אתה לא מתבייש להציג את הרצח שתוכנן מראש ע"י השב"כ, בתור תאונת עבודה כביכול? מיליוני אזרחים כבר יודעים את כל פרטי הרצח על בורים ומבינים שהשב"כ תיכנן את הרצח עד הפרט האחרון והגה את הרעיון להעליל את המעשה על יגאל עמיר, שהוא למעשה אדם חף מפשע. את כל הסיפורים שלך על המעגל הראשון, השני והשלישי, אתה יכול לנסות למכור לבית ספר לריקודים באפריקה. אולי שבטי הזולו מתעניינים שם באגדות שלך.
כתוב תגובה ל- מטומטמים?
לא כל הקוראים מטומטמים,אבל....
  אליהו חיים   11/11/09 11:04
אתה אם יכניסו את המח שלך לראש של תרנגולת , היא תקפוץ ישר לסיר הבישול, ישנה גם אפשרות שניה , אם יכניסו את המח שלך לראש של כבשה, היא תרוץ ישר לשוחט, אז אתה רואה לא כולם מטומטמים אבל אתה כן.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
כך חשפת את זהותך כסוכן שב"כ
  ידעתי שכך תענה   11/11/09 11:21
לא מספיק שהשב"כ רצח את רבין, הוא גם מאיים על אזרחים נבונים ואחראים שאספו ראיה לראיה ויודעים שהרוצח הוא סוכן שב"כ שמסתובב חופשי בינינו, מקבל משכורת ממשלתית ואפילו קודם לתפקיד גבוה יותר.
כתוב תגובה ל- ידעתי שכך תענה
נראה שהם לא ממש יודעים........
  בתכנית אמרו שלושה   11/11/09 10:48
כתוב תגובה ל- בתכנית אמרו שלושה
אבל ברור שעמיר המנוול רצח !
  גילוי נאות   11/11/09 19:03
השב'כ לא העריך נכון שישנם מנוולים יהודים ימנים כמו יגאל עמיר ימח שמו, שיעיזו לרצוח ראש ממשלה יהודי ניבחר , הבעיה שישנם בתוכנו גם היום עוד ימנים מנוולים קיצונים למשל כמו מרזל, בן-גביר, בן ארי , יורם שפטל, נאווהקורן ואחרים , שממשיכים לקרא לסילוק מנהיגי השמאל ומנהיגים אחרים שאינם מסכימים לדעותיהם הפוליטיות.. ובלי פיקוח רציני של השב'כ על מעשיהם ,יתכן שרצח רבין יחזור על עצמו !!!
כתוב תגובה ל- גילוי נאות
5
מסקנה..יגעל עמיר ימח שמו רצח !
  גילוי האמת   11/11/09 10:41
ומי ששיכנע את המנוול לרצוח את רבין הם אותם נבלות שעמדו על המרפסת והיום רוחצים בניקיון כפהם המגועלות בדם.
כתוב תגובה ל- גילוי האמת
השב"כ לא יכול להפריך את החשדות
  באמצעות קללות   11/11/09 11:34
בחמש השנים הראשונות האמנתי ב-100% לגירסה הרישמית של רצח רבין. בהדרגה התגלה לי שיש בה סדקים. עברתי משלב התמימות לשלב הספקנות וחקרתי את הפרשה. התברר לי שיגאל עמיר לא רצח את רבין אלא השב"כ. כשהתעמקתי עוד יותר בנושא, הזדעזעתי לגלות שמקרה יגאל עמיר אינו היחידי. מערכת המשפט מעלילה על אלפי אנשים מעשים שלא עשו. חלקם יושבים בכלא, למרות שהם חפים מפשע. מספר מקרים של עלילות שווא כאלו נודעו לציבור, חלקם לא יוודעו לעולם. המפורסמים שבהם הם עמוס בראנס, חבורת מע"ץ, הקצין עיזת נפסו, 3 ערבים מכפר כנא שהואשמו לשווא ברצח אולג שייחט, וחסר הבית פאבל סמירנוב שהודה ברצח סרגיי דבורין, למרות שסרגיי דבורין עדיין בחיים.
השמצותיך הפרועות נגד הימין ונגד יגאל עמיר לא פותרות את השאלות הפתוחות ואפילו גורמות לסלידה משולחיך בשב"כ.
כתוב תגובה ל- באמצעות קללות
6
מתבקשות אם כן השאלות הבאות
  בוטן   11/11/09 10:48
איך יתכן שבממשלה יושב ליברמן ומפלגתו הכביכול ציונית-ימנית הנותנים יד לפרשה כזאת לעבור ללא דרישת חקירה ממלכתית שקופה?

איך יתכן שבמפלגת השלטון יושבים אנשים ישרי דרך כמו בני בגין, מיכאל איתן, השר ארדן וכו' שאינם מרימים את הכפפה ודורשים שקיפות בנושא?

למה המפלגה שיותר מכל תרצה להסיר את הכתם, האיחוד הלאומי, לא עושה דבר?

האם התקשורת מאיימת כל כך? האם יש איומים אחרים, מוסווים או גלויים כלפיהם? הרי השאלות הנשאלות במאמר אינן חדשות אז איך מוסברת ההתעלמות?
כתוב תגובה ל- בוטן
מישהו מטיל פחד על אלה שיודעים
  שששששש.....   11/11/09 11:53
אתה מעלה שאלות חשובות:
1- ליברמן פוחד לפתוח את הפה כי 13 שנים מחזיקה אותו כנופיית בייניש בצינוק משפטי, באמצעות חקירה שלא נגמרת אף פעם.
2- בני בגין, מיכאל איתן וגלעד ארדן אינם אנשים ישרים. את ההוכחה סיפקת בעצמך. כל השאלות הפתוחות בפרשת רצח רבין ידועות להם. למרות זאת הם לא דורשים פתיחה מחדש של המשפט. שהם מפחדים מכנופיית בייניש ולא רוצים לשלם את המחיר האישי של עמידה איתנה על עקרונות הצדק והמוסר.
3- האיחוד הלאומי פוחד מכנופיית בייניש בגלל פרשת מרגלית הר שפי. ח"כ בני אלון ידע שאבישי רביב סוכן שב"כ והבין שרצח רבין תוכנן בידי השב"כ. כשאיים בני אלון לגלות את הידוע לו, הורשעה אחייניתו מרגלית הר שפי והושלכה לכלא. לימים הודה ראש השב"כ לשעבר עמי איילון שהיא הורשעה על לא עוול בכפה. האיחוד הלאומי הבין את הרמז ושותק כמו דג.
4- השב"כ מאיים על כל מי שיש בידו מידע על הפרשה. האחות סבטלנה מבי"ח איכילוב, שידעה על המניפולציות עם שעת הפטירה של רבין, פוטרה מעבודתה. צלם ידיעות אחרונות פבלו בכמן שצילם את רבין עומד ללא פגע לאחר ירי הקפצונים של יגאל עמיר "התאבד" והצילומים שהוא צילם "נעלמו" מארכיון ידיעות אחרונות. פרופ' ולדימיר יקירביץ, שהוכרח ע"י השב"כ לנתח את רבין לאחר מותו, על מנת "להחיות אותו", הושלך לכלא ל-7 שנים. זוג רופאים מחדר מיון באיכילוב, שידעו יותר מדי, הומתו ע"י גז רעיל יום לאחר רצח רבין. רק החתול שלהם ניצל. הסניגור הראשון של יגאל עמיר רצה לכתוב ספר על השקרים במשפט יגאל עמיר. סוכני השב"כ איימו עליו בביתו והוא נסוג מכוונתו לכתוב ספר. קרובת משפחה של מנחם דמתי שישבה ברכב השרד בעת שרבין נרצח בו, ברחה לאנגליה לאחר שהשב"כ איים עליה בארץ שלא תגלה את הידוע לה על מה שקרה במכונית. הנהג מנחם דמתי הסיע את רבין מכיכר רבין כשהוא חף מכל פגע. הוא יודע מה בדיוק קרה במכונית אף פוחד לדבר. אלה רק כמה דוגמאות על קצה המזלג.
כתוב תגובה ל- שששששש.....
7
זלזול ועלבון לאינטליגנציה=גם ע
  קורןנאוה טבריה   11/11/09 11:06
גם עדותו של שי גלזר באיחור של 14 שנה מעליבה בלשון המעטה!סרט מביש ומעליב=שנועד לטיוח האמת=כל מי שיש לו מוליקולה של שכל מבין שמי שצעק "סרק סרק" יכול להיות רק משת"פ לקונספירציה של השב"כ של רבין,רביב,ואוסלו נגד המחנה הלאומי וביבי שהובילו בעשרות אחוזים בסקרים על פני רבין והסמול לקראת הבחירות נגד פשע אוסלו==מי שצעק "סרק סרק"לא צעק מתוך "היסטריה" כפי שמנסים למכור לנו 14 שנה אחרי=מדובר בשיכתוב ההיסטוריה כצפוי מהבולשביקים של מפא"י לדורותיה וגילגוליה!! אין ספק שגם עלילות ה"שמפניה" יוכחו כעלילה תורנית נגד הימין =וכמו שעלילות הדם:ארלוזורוב,אלטלנה דיר יאסין,מע"צ,האחים קהלני,חלחול,סגן אדרי,הר שפי ומחתרות:אייל,חרב דויד וחרב גדעון והפוסטר של רבין במדי אס.אס=הופרכו!!! כי אמת מארץ תצמח וצדק משמיים נשקף במוקדם או במאוחר!!! זעקי ארץ אהובה ומושחתת זעקו שמיים וצדק=עד מתי כתבלבים יעלוזו?וכמה צביעות ורוע אפשר עוד לבלוע???????????!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
איזה אינטליגנציה יש לך ??
  ימנים--מה הרעש ?   11/11/09 18:40
אם ישתילו לציפור את האנטיליגנציה של נאווהקורן , הציפור תעוף לאחור !
כתוב תגובה ל- ימנים--מה הרעש ?
ברוך השם רק לא אינטליגנציה סמו
  קורןנאוה טבריה   11/11/09 20:32
סמולנית בוגדנית!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
הערות לסדר:
  מד' ליונה עיוורת   11/11/09 12:17
א. הסרט גרם יותר נזק מאשר תועלת לממסד. לא זו בלבד שהוא לא מתמודד עם השאלות הרבות המרחפות מעל הפרשה, הוא שולל טענות מרכזיות שעולות אפילו ממצאי הסיפור הרשמי. כמו למשל שלפתע פתאום מספרים שהיו רק שלושה מאבטחים, כאשר בסרטון רואים בפירוש חוליה גדולה יותר. ב. הצעקות סרק סרק הגיעו מכמה אנשים ומכמה כיוונים שונים. לאה אמרה מפורשות ש'צעקו' סרק סרק ומכל העדויות עולה שיותר מאדם אחד היה מודע לירי מבעוד מועד. ג. למה בדו"ח ועדת שמגר אין התייחסות לעניין זה, ופתאום כעת, 14 שנה אחרי 'מגלים' עדות של מי 'שנלחץ' וצעק... ד. ההחלטה להתמודד עם הטענות באופן כל כך שלומיאלי, בעידן האינטרנט, מחזקת לדעתי את הגרסא הבלתי רשמית ומגכחת עד דמעות את גרסת וועדת שמגר. ה. המסקנה: ועדת חקירה עכשיו. פתוחה לתקשורת, וכזו שתכלול התייחסות מושכלת לכל התעודות והמסמכים הקיימים ברשת והמופצים באופן לא מבוקר.
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
מדריך ליונה עיוורת סוכן שב"כ
  '34/5רא   11/11/09 13:41
כל מי שדורש "ועדת חקירה עכשיו" הוא סוכן שב"כ סמוי. כל מי שדורש את פתיחת המשפט מחדש על סמך העובדות החדשות שנתגלו הוא אזרח הגון.
אזרחים נבונים שניכוו בעבר מועדות טיוח כגון ועדת וינוגרד אחרי מלחמת לבנון, ועדת שמגר אחרי רצח רבין, ועדת שמגר אחרי תחלואת הסרטן של לוחמי השייטת, ועדת ענאן אחרי אסון צאלים, ועדת קהאן אחרי טבח צברה ושתילה, וכו' לא רוצים יותר לשמוע את הועדות האלו. ועדות שקרנים שכל מטרתן לטייח את האמת עפ"י דרישת השלטונות.
דרוש באופן מיידי פתיחה מחדש של חקירת הרצח במשטרה ובפרקליטות, ופתיחת המשפט מחדש. הפרקליטות והמשטרה צריכים לבדוק את כל העדויות והמוצגים, כולל חולצת רבין עם החור בקידמת החולצה.
כתוב תגובה ל- '34/5רא
פעם זו היתה גאווה
  מד' ליונה עיוורת   11/11/09 14:26
להיות סוכן שב"כ שנלחם ללא חת באוייבי ישראל. מרגע שהשב"כ החל לפעול נגד המחנה היהודי-ציוני, זה הפך עלבון. כבר השבתי כסיל כאיוולתו: ביהמ"ש העליון הוא סניף של מר"ץ. מי שמבקש לקבור את הנושא ולבסס שוב את העמדה המחוררת של הממסד תומך בפתיחת משפט לפני בירור חקירתי מקיף ואמין וגלוי. ולכן, אולי הפוסל במומו הוא הוא סוכן שב"כ...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
לא מני ולא מקצתי. אני בהחלט
  לא שב"כניק   11/11/09 20:07
כאזרח ותיק יש לי נסיון מר עם ועדות חקירה. דיוניהן בסתר והדו"חות שלהן תוצאת לחצים ועיסקאות פסולות עם המבוקרים עצמם. פרופ' יחזקאל דרור הודה שדו"ח ועדת וינוגרד היה שקרי, כי הם חששו שדו"ח שלילי על אולמרט יזרז את עליית ביבי לשלטון. פרופ' רוזן צבי, חבר בועדת שמגר לחקירת רצח רבין, אמר לפני מותו שדו"ח ועדת שמגר שקרי אך מפאת חובת הסודיות אינו רשאי לגלות את הידוע לו.
נכון שבתיהמ"ש בארץ מוטים שמאלה ולא מביאים משפט צדק. מאידך, יש בהם יתרון של פומביות, שאינו קיים בועדות חקירה. אין כל צורך בועדת חקירה טרם משפט. חקירות לפני המשפט יכולה לבצע משטרה או פרקליטות, כמו בכל פשע אחר.
כתוב תגובה ל- לא שב"כניק
9
הכל מתחיל משימון. רק אחרי שהוא
  ימות הכל יצא   11/11/09 12:38
כתוב תגובה ל- ימות הכל יצא
10
יצחק רבין נורה בכדור מלפנים ??
  מלפנים ????????   11/11/09 14:06
כתוב תגובה ל- מלפנים ????????
דף מוכתם בדם מכיס קדמי בחולצה
  מוכיח ירי מלפנים   11/11/09 20:14
בנוסף לדף המוכתם בדם מכיס החולצה הקדמי, נמצא חור כניסה של כדור בקידמת החולצה של רבין. זה מעיד שהוא נהרג מחדירת כדור מלפנים.
מאחר שיגאל עמיר עמד כל הזמן מאחורי רבין, לא יתכן בשום אופן שהוא הרג את רבין.
כתוב תגובה ל- מוכיח ירי מלפנים
11
יורם רובין בתגובה:"הוא(רבין)עז
  קורןנאוה טבריה   11/11/09 14:09
עזר לי לקום...אחר כך הוא קפץ לתוך המכונית.במבט לאחור,נראה לי מדהים שאדם בגילו מסוגל לקפוץ כך..."(מתוך עדותו של יורם רובין)וזה לא מסתדר עם עדותו של שי גלזר:שהוא ורובין הרימו את רבין לתוך האוטו במצב כזה שרבין לא עזר להם להתרומם= מתוך סרטם התמוהה של דרוקר ושלח=מישהו מהשניים משקר=לבושתם של שלח ודרוקר שלא הכינו שיעורי בית!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תבינו צבועים..יגאל עמיר הרוצח
  א. פובליציסט   11/11/09 18:34
לא יעזור לך ודומייך בימין הסהרורי.....יגאל עמיר בסיוע מנוולים שכמותך (שעדיין לא נחקרו), רצחו בוודאות את יצחק רבין הי'ד. וכל הקישקושים המתוחכמים שלך הם רק כיסוי תחת מפחד חקירות המחלקה היהודית של השב'כ..אבל כמו שאמרו חז'לינו,,,,כל כלב יבוא יומו.
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
אין ספק שכול כלב ביג'י יומו כמ
  קורןנאוה טבריה   11/11/09 20:23
כמו שיומו של הרוצח מ"אלטלנה" הגיע על פי חוקי ניל"י(נצח ישראל לא משקר) כמו שכתוב בפרשת נוח (הפרשה שרבין נהרג בה בתאונת עבודה):"השופך דם אדם באדם יישפך דמו"=ומאחר שרבין שפך דמים נקיים של חפים מפשע ב"אלטלנה" הוא נענש לצערי מידה כנגד מידה=ולמה לצערי? משום שרבין החליט לבטל את פשע אוסלו מספר שבועות לפני הרצח,מה שהיה שם קץ פוליטי לסרסורי ה"שלום" ופושעי אוסלו=לכן הוא נרצח ולא מכדורי הסרק סרק של עמיר המנוול !!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
אדון פרי,אולי מספיק כבר
  אורי טל   11/11/09 15:44
לא ייתכן שאתר נותן במה לשטויות ולהסתה של פרי, וכמובן ניסחפים אחריו לתמיכה, כל המגיבים הפסיכים,דוגמת נאוה קורן מטבריה.כל השאלות ששואל פרי בכתבה,נבדקו עד היסוד בזמנו והתשובות להן,לא החלישו את ראיות התביעה שהיו מוצקות והביאו להרשעת יגאל אמיר.יגאל אמיר נתפס על חם, תוך כדי הירי,הודה ושיחזר בחקירתו,האקדח נתפס בידו,הוא מודה עד היום ברצח ואינו מתחרט,אשתו לריסה בראיונות לתיקשורת מודה שבעלה רצח,הוריו ואחיו מודים שרצח ואף מצדיקים את המעשה עד היום,עורכי דינו לא עירערו על ראיות התביעה וגם לא על ההרשעה לאחר שהודה ברצח בבימש, אבל זה לא מספק את חבורת הפסיכים ובראשם הכותב, לטעון שיגאל אמיר חף מפשע.אולי מספיק כבר.עוד מעט ימליץ אדון פרי ,בתמיכת נאוה קורן לתת ליגאל אמיר את פרס ישראל.
כתוב תגובה ל- אורי טל
13
סרט כה משעמם.שלא חידש כלום.
  ידעתי שכך יהיה..   11/11/09 15:48
בשנה הבאה לא נצפה בפסטיבל רבין...הכל צפוי.
איננו טיפשים !!!!
כתוב תגובה ל- ידעתי שכך יהיה..
14
הוכחה ניצחת שיש מחתרת יהודית
  ישר כח שלח ודרוקר   11/11/09 18:22
הוכח חד משמעית ! שיגאל עמיר ימח שמו רצח את יצחק רבין הי'ד. בהשפעת הליכודניקים שנבחו על המרפסת ..בשיתוף פעולה אם מנוולים ומנוולות מהימין הקיצוני , שבעקבות מחדלי השב'כ עדיין מסתובבים חופשי ומתכננים כנראה רצח פוליטי נוסף !!
כתוב תגובה ל- ישר כח שלח ודרוקר
אילו היה ימין קיצוני ומחתרת יה
  קורןנאוה טבריה   11/11/09 20:47
יהודית=קשה לי להאמין שבוגדי הסמול ומלשיני ה"שלום" היו חשים בטוחים בישראל=הכל עלילות סרק סרק נגד הימין!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
צריך לבדוק אם נאווהקורן היתה ?
  א. פובליציסט   11/11/09 18:48
לפי תגובות השינאה הקבועות נגד רבין ומורשתו של נאווהקורן מטבריה ,יכול להשתמע שהיא היתה גם בזירת פשע רצח יצחק רבין הי'ד .ואולי כמו המנוולת שני גם נאווה היתה מעורבת באיזה שהיא דרך ברצח ?
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
אמור לי מי המנהיג הנערץ עליך ו
  קורןנאוה טבריה   11/11/09 20:08
ואומר לך מי אתה?במקרה שלך אתה בור הלוקה בחוסר הבנת הנקרא וכצפוי במקום להתמודד ולהגיב מהותית ועיניינית לעובדות שאני מציינת=אתה כצפוי מקלל=ודרך אגב אני "מנוולת" גאה שיכולה להוכיח את "השנאה" שלי לפושע אוסלו ו"אלטלנה" בכל בית משפט לצדק אבסולוטי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
למגיבים השפויים....
  אורה הכפולה   11/11/09 18:50
אכן הדברים כבר ברורים לרוב העם - וכן עם ישראל לא מטומטם אלא אינטליגנטי! מה גם, שבתוך גוש הימין הלאומי הציוני השפוי - ישנם יוצאי שב"כ/מוסד אשר יודעים למן ההתחלה את האמת....הצרופה היצוקה!!! אכן-הגיע הזמן לחשוף לכלל הציבור את העובדות ולא לפרסם בערוץ 10 ההזוי - גירסה תפורה משוכתבת שקרית תוך סילוף ושינוי העובדות הידועות כל-כך!!!
רבין נרצח ע"י השב"כ תוך הונאתו שיהיה כאן ביום של רצח לטובתו הפוליטית...מי שהרויח ועדיין מרוויח מן הרצח שלו הוא יריבו המושבע -
אוי לאותה בושה - היושב בבית הנשיא בעזרת ביילין - שני הזויים אשר כנראה גורפים הרבה כסף תמורת הונאת העם לשלום הזוי בכל מחיר- -
ו/או מדינה דו-לאומית - יש לסכל זאת מבעוד מועד!! ומשפחת רבין יודעים את האמת למן ההתחלה למן המקרה - - - -
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
מי קבע שאת שפויה ????
  פסיכולוג באברבנאל   11/11/09 19:11
יצחק רבין הי'ד נירצח על ידי המנוול ימח שמו יגאל עמיר בהשפעת הליכודניקים על המרפסת.ובידיעת חבריו למחתרת היהודית המקוללת..... וכל הקישקושים של תומכי הימין הקיצונים כמוך . הם חשש מפני חקירת השב'כ המחודשת !
כתוב תגובה ל- פסיכולוג באברבנאל
17
לאריה פרי-יש פיגור קל בשעונך
  אהרן הכהן   11/11/09 19:16
המעצר של עמיר היה בשעה 21:30 שניות אחרי הירי ורבין הגיע למיון בשעה 21:52 (כעבור יותר מ-22 דקות). במבזק שהתפרסם בוואלה יש דיווח על יריות שהיו בכיכר כבר בשעה 21:45. ועכשיו הפאנצ'-ליין: לפי וועדת שמגר, רבין נרצח בשעה 21:48 (אחרי הדיווח בוואלה!!!). אז איך זה מסתדר?... דמתי השקרן העיד בוועדת שמגר שלקח לו להגיע לביה"ח תוך שתי דקות...
כתוב תגובה ל- אהרן הכהן
18
לפסיכי מאברבנאל -
  אורה הכפולה   11/11/09 19:38
טול קורה מבין עיניך - אינך מבין דבר וחצי דבר או שהינך שתול כדי לנסות נסיונות נואשים ונואלים אחרונים....פרפורי גסיסה של האסכולה הסמולנית...לשכנע את מי שמוכן להקשיב שרבין נרצח ..ע"י יגאל עמיר.. הבחור לא רצח את רבין! אך הוא כן הופעל ע"י השב"כ כדי ליצור כביכול ניסיון לרצח - - - אתה יכול לכתוב עוד ועוד אם זה גורם לך להנאה מאיזו סוג שהוא - אך העובדות כבר ידועות לכל - כך שעוד שכתוב ועוד שקר על שקר ושינוי גירסה רחוק מן העובדות אשר - אגב ישנן בעתונות ובסרטים המקוריים - לא יעזור והעם מבין את הדברים!!
שיערב לך וימתק לך כדבש לשקר עוד ועוד...
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
19
לפובליציסט המשתלח בנאוה
  א-ב-ג יהושע הפרוע   11/11/09 19:48
מי אתה שתתבטא כך?? בעצם דבריך אתה מוכן להאמין כפתי למה שהתשקורת מאכילה אותך גם אם יש אי-דיוקים (בלשון המעטה..)באשר לעובדות שקרו בערב הרצח - יערב לך!! אך יש עובדות שאיתן לא ניתן להתווכח - וכן,גם אם אתה משתייך לקבוצת הסמול או אפילו לשב"כ כמו שהיה שי גלזר - תתפלא לשמוע שעוד אנשים קשורים לשב"כ במהלך שנות המדינה אי לכך יודע איך הדברים מתנהלים ובעיקר איך עובדים הנוהלים ולכן מרשה לעצמי לומר - חד משמעית - לא יגאל עמיר רצח את רבין(גם הוא הופעל ע"י השב"כ)כך או כך לא איש ממחנה הימין/הלאומי, אך את רבין רצח אחד המאבטחים-חד משמעית לפי כל הממצאים ולפי הזמנים ולפי הנוהלים שלמדתי אני בשב"כ!!!
לא יעזור אם תגנו על גירסת דרוקר ושלח השקרית
- כנראה קבלו גם הם כסף רב לעשות זאת כמו גם שי גלזר שמשקר במצח נחושה שהם הרימו את רבין -
חה חה חה - כולם ראו שרבין צעד על רגליו למכונית - - - -
כתוב תגובה ל- א-ב-ג יהושע הפרוע
20
הגיגים
  דני חשדני   11/11/09 19:52
התחקיר היה עלבון אמיתי לאינטילגנציה לכל מי שחושד שלא סיפרו את כל האמת לגבי מה שהתרחש במוצ"ש הרביעי בנובמבר
כתוב תגובה ל- דני חשדני
21
תגובה לפרי
  אחד שהיה שם   24/11/09 22:39
אז דעו לכם, שרבין בכלל לא נרצח. הוא חי וקיים עד היום, ומשחק רמי כל יום עם יצחק שמיר ואריק שרון. מידי פעם מצטרף אליהם גם רפול, שגם הוא לא מת. וכל הדיווחים על מותם של רבין ורפול ועל חוסר האונים של שרון ושמיר הוא רק במוחם הקודח של העיתונאים. ועוד משהו, יגאל עמיר הואא בכלל לא תימני, אדרבה, הוא חצי פולני וחצי הונגרי, רק שהשמש ומשחת הנעליים עשו ממנו שחור.

פרי צודק.
כתוב תגובה ל- אחד שהיה שם
22
אדיר זיק ז"ל,שאל את השאלות
  דרור מרמת גן   2/11/14 09:51
האלו כבר לפני כ 17 שנים,תקופה שבה אסור היה לגעת בנושא הזה,ורק "ימניים קיצוניים" הרשו לעצמם לתקוף את ההסתה השמאלנית.
כתוב תגובה ל- דרור מרמת גן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il