w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אז שקלא וטריא? מה? ברוב דחוק הייתי מייעץ לגנץ ומאיץ בו להיפרד מן הסחי בו הוא מצוי מתוך כוונה ראויה מאז הצטרף לממשלה
רון בריימן
רון בריימן
תזכורת לבני גנץ: מצב החירום עדיין קיים, ואף מחמיר    מכתבי ההתפטרות של שרי המחנה הממלכתי צפויים להיכנס לתוקף רק למחרת חג השבועות    אם כך, עדיין לא מאוחר מדי לנתניהו ולגנץ - ולא רק ל...
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
שיעור היירוט של כטב"מים נמוך משמעותית משיעור יירוט הרקטות. במערך ההגנה האווירית הודפים את הטענות כאילו לא נערכו מראש לאתגר ומסבירים זאת במורכבות - גודל הכטב"מים, משך המעוף הקצר, הט...
צבי גיל
צבי גיל
המספרה של "איציק הקטן" מת"א קטנה - כ-12 מ"ר או פחות, אך מעוצבת נחמד ורוחשת    היא מעין מרכז מידע לקרוב ולרחוק שהגיעו לסביבה וזקוקים לעזרה    איציק הספר ידוע כאדם נדיב, בעל ידע רב, דו...
סוחוי 57 [צילום: אלכס בלטיוקוב]
יאיר נבות
על-פי המידע, התקיפה בוצעה ע"י כטב"מים שהצליחו לחדור עד לשדה התעופה הצבאי "אחטובינסק" באזור אסטרחאן בדרום רוסיה, כמעט 600 ק"מ מהגבול    ע"פ דיווחים כשלושה כטב"מים תקפו את הבסיס, והמט...
חנינא פורת
חנינא פורת
40 שנה להקמת המועצה לשימור אתרים    על-פי הביוגרפיה של יוסי פלדמן: "בבריתך"    הספר כולל פרקים על עשייה, ייסוד, שימור וחיזוק ההתיישבות באזור ים המלח ומדבר יהודה וגם חלקים גדולים על ח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כיבוש נאור
מאת: עידן סובול  |  17/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סדום ועמורה במהדורת 2011
  עידן סובול   18/06/11 03:39
הציונות התחילה להצחין הרבה לפני שצה"ל (צבא ההגנה לישראל)הפך לצכ"י (צבא כיבוש יהודי).
 נבלה על קצה המזלג :
כתוב תגובה ל- עידן סובול
2
אשיר לך שיר עתיק נושן
  פועה   18/06/11 18:03
אשיר לך שיר על מעין
על מעין שובב
מימיו היו צלולים צלולים
גליו היו כחולים כחולים
מעל לחוף זהב
.\....
שמע האל למעין
וכל מבוקשו נתן
ויוליכו לים
הים בקצף הלבן
בלע את שיר המעין
וגורלו נחתם.
ורק דיג אחד קטן
שמע את בכי המעין
אשר ביקש לצאת...
לא תמיד ולא הכל ניתן להתפלה! זאת לא שירה זאת כימיה!
רק החלומות המלוחים ניתנים תמיד להתפלה, ביקיצה וזאת המציאות.
הים לא יותפל מהנהרות המתוקים הזורמים אליו.
מי הנהרות הנטמאים לא ישנו את גונו רק יומלחו, ולא ידעו כי באו אל קרבו.
לעומת הנהרות, שפיכות דמים תצבע את הים באדום מזעזע, שלא ימחה עד שהים ירגש!
לפעמים אין דרך אחרת לרגש את הים...
כתוב תגובה ל- פועה
3
יש אדיוט אחד כאן
  לורליי   19/06/11 22:16
יש אדיוט אחד כאן שמנסה כנראה להופיע בכמה שמות.
אבל אני לא מאמינה שיכול להיות יותר מטומטם ריקני ורדוד כמו האין שם הזה..... אין שם אין שכל אין אישיות כנראה שלא מצליח להבין למה המשורר באמת מתכוון ולכן הוא רק משמיץ.
אבל לא ניתן לך לקלקל לנו להנות מהמילים המקסימות מהשירים היפים והמדברים אל ליבנו.
באמת תתפוצץ כבר ותפסיק להציק לנו.
כתוב תגובה ל- לורליי
4
אני שמח על כול ביקורת עניינית
  עידן סובול   20/06/11 12:36
אבל קוראיי הנאמנים, להתווכח עם י.ש, אלישמע, מאיריקו, "איש עצוב" ושות' - זה כמו להתווכח עם צואת-כלבים שהושארה על-ידי בעליהם על מדרכות העיר. חבל על האנרגיה וחבל על הזמן.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
אתה כל כך צודק
  לורליי   20/06/11 21:55
וגם הפעם אתה בהחלט צודק, באמת חבל על האנרגיות שאנחנו משקיעות באידיוט הזה. פשוט איש משועמם וחסר עניין.
אבל בכל זאת כדאי שיתפוצץ מקנאה שלך אנחנו מפרגנות/ים , הוא לא מסוגל להגיד מילה אחת ראוייה.
כתוב תגובה ל- לורליי
עבריינות של סובול הגרועה מצואת
  כלבים   21/06/11 00:50
נדחתה בקשת רשות ערעור של ראש ההוצאה לאור לשעבר של לשכת עוה"ד

עידן סובול, שהורשע בגניבה בידי נושאי משרה, מרמה והפרת אמונים, יחל לרצות במאי שנת מאסר

שמואל דקלו‏ 12:56 16/3/05

שופט בית המשפט העליון מישאל חשין דחה את בקשת רשות הערעור של מי שעמד בראש ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין, עידן סובול, על פסק הדין ועל גזר הדין שהוטל עליו בבית המשפט המחוזי בתל-אביב.
סובול הורשע בעבירות של גניבה בידי נושאי משרה, מרמה והפרת אמונים. פסק הדין מציין, כי סובול קשר קשר עם עובדת אחרת בלשכה אשר היתה מזכירתו, אורנה קסטורינו, במטרה להוציא כספים מן הלשכה. לשם כך ניצל את מעמדו ושכר בשם הלשכה נכסים השייכים למשפחתה של קסטורינו בסכומים מופרזים ובתנאים חריגים.
בסופו של דבר נרכשו חלק מן הנכסים לאחר ששופצו מכספי הלשכה לצורך הגדלת שוויים. בסך הכל הוצאו לצורך כך כ-200 אלף דולר מכספי הלשכה. כמו כן, סובול הורשע בכך שהורה להכין דו"ח כוזב עבור שעות נוספות שעבדו כביכול עובדי ההוצאה, וכן הורה לשלם לעובדים בונוסים למרות שרובם לא עבדו שעות נוספות.
ביהמ"ש הטיל על סובול שנת מאסר בפועל. הערעור שהגיש סובול לביהמ"ש המחוזי נדחה ברובו ברוב דעות השופטים זאב המר ודבורה ברלינר כנגד דעתה של יהודית שיצר. על כך ביקש סובול לערער לביהמ"ש העליון.
חשין אישר את קביעת הערכאות הקודמות, לפיה הכספים ששולמו לשכירת הנכסים ולשיפוצם נגזלו מהלשכה מבלי שהיא קיבלה תמורה ממשית, והכספים הוצאו במרמה שלא לטובת הלשכה. לדבריו, קביעה זו היא קביעה פשוטה, ולכן אין מקום להעניק בשל כך רשות ערעור.
עוד קובע חשין, כי גם אם היתה איזו טעות שבה מודה גם המדינה בפסק דין המחוזי, הרי שאין באותה שגגה לכאורה כדי לפגוע בזכויותיו של סובול לאחר שנקבע, כי כוונתו היתה לשלול נכסים מהלשכה בשלילת קבע. סובול יחל לרצות את מאסרו ב-2 במאי השנה. (רע"פ 9724/04).
כתוב תגובה ל- כלבים
שמואל
  לורליי   21/06/11 10:00
יופי כבר קוראים לך באיזה שם איזה אומץ קיבלת ....
טוב אין מה להגיד כולנו כאן צודקים שאתה כנראה בעל איזה אינטרס בכל העניין כי אחרת לא היית מנסה להשמיץ כל הזמן את פרשת סובול אז תדע לך שכבר כולנו הבנו יודעים הכל אין צורך לחזור כמו מנטרה על הדברים אולי אתה לא הבנת עדיין מה קורה אבל אנחנו כן ונמאס לנו לראות את זה. אנחנו נהנים לראות את הדברים היפים שסובול עושה יוצר וכותב אז תתפוצץ כבר ותעלם לנו מהעיניים. נמאסתתתתתתתתתתת
כתוב תגובה ל- לורליי
אכן, י.ש צואת כלבים
  עידן סובול   21/06/11 14:35
כשעו"ד חיים שטנגר (שבינתיים הוגש נגדו כתב אישום על קשירת קשר לפגוע בשופטת) ניסה להפוך את ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין למטה הבחירות שלו – זה לא היה אישי?

כשעו"ד שמעון בן-יעקב (שכבר הספיק להתאבד) חמד את אחת הפקידות בהוצאה לאור ושיתף פעולה עם השניים הנ"ל כדי שהללו יעלימו עין מהטרדותיו כשעו"ד יאיר בן-דוד חמד את ההוצאה לאור בשיא שגשוגה וחתם על תצהיר-שקר לבית המשפט – זה לא היה אישי?

כשעו"ד יאיר בן-דוד (שכבר הועף מאז מהלשכה בבושת פנים) חבר לשני הנבלים הנ"ל כי חמד את כיסאו של מנכ"ל ההוצאה לאור (אני) שהייתה אז בשיא שגשוגה, וחתם לשם כך על תצהיר שקר לבית המשפט לטובת עו"ד שמעון בן-יעקב – זה לא היה אישי?

כשעו"ד צבי מיתר הטיל עלי, בשם הנהלת הלשכה, לרסן את התפרעויותיו של עו"ד חיים שטנגר, שכללו איומים על עובדים, שבירת דלתות, תלישת שלטי הכוונה, השתלטות על חדרים ושימוש בעובדים של ההוצאה לאור לצורך מערכת הבחירות האישית שלו לראשות הלשכה (התפרעויות מוטרפות שהביאו בסופו של דבר לאובדן כול המיכרזים הגדולים שההוצאה לאור זכתה בהם בתקופתי) כי באותה עת התמודד גם אותו מיתר על ראשות הלשכה, ולא היה לו נוח ("לא נוח לי בעת הזאת" כך דבריו) להיות מעורב אישית בבלימת אותו מוטרף – זה לא היה אישי?

כשעו"ד גד פרנקל, נוכל ידוע שבסופו של דבר נשלל רישיון עריכת הדין שלו והוא נידון למאסר ממושך, דווקא הוא נבחר על-ידי הלשכה לייצג אותה בבית המשפט כנגד תביעת הפיצויים שלי, שהגשתי לאחר שפוטרתי באופן בלתי-חוקי בעליל על-ידי עו"ד שמעון בן-יעקב (שכבר הספיק להתאבד) – זה לא היה אישי?

כשהשופט זכריה כספי מכר משפט (מניעיו נחשפו בזמן-אמת ופורטו ויפורטו עוד ועוד עד שהצדק הפואטי יעשה את מה שעשה בתובע, עו"ד מנחם בלום, שאיתו שיתף פעולה) – זה לא היה אישי?

כשתשוקתה הפתולוגית של השופטת דבורה ברלינר לכס בית המשפט העליון, והזדקקותה לשם כך גם לקולות נציגי הלשכה בוועדה למינוי ולקידום שופטים – גרמו לה להימנע מתיקון הנבלה שעשה השופט זכריה כספי מסיבותיו האישיות – זה לא היה אישי?

כשהשופט מישאל חשין מכר נשמתו לשטן במנעו ממני רשות-ערעור על משפט מכור שהיו מעורבים בו כול הנ"ל , מאחר שבאותה עת חפץ בין ייתר תשוקותיו הבלתי-מרוסנות, בקידום בבית המשפט העליון , ונאלץ ללקק ללשכה מסיבות מובנות – זה לא היה אישי?

ולא יִתַּם ולא יִשְׁלַם עד שהצדק הפואטי יגבה את מלוא המחיר מאחרוני הקושרים נגדי ועוזריהם; עד שהם ישלמו באופן אישי את מלוא המחיר על הנבלה שעוללו לי, כפי ששילמו כבר עד כה רוב עדי התביעה שהופיעו במשפט המכור, לרבות התובע עצמו, וממשיכי דרכם הרעה בלשכת עורכי הדין.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
תירוצים עלובים
  מבקר התגובות   23/06/11 15:36
אלה סיפורי סבתא ותירוצים עלובים, האינטריגות סביבך לא הופכות אותך לאדם ישר, כל מה שכתבת אינו עומד בסתירה לראיות המוצקות בדבר גניבתך.

סובול אתה פושע שהורשע כדין. ערערת ונכשלת, מחית ונהדפת. הראיות נגדך היו מוצקות ללא עוררין. אתה גנב. you are a thief. דו ביסט א גאנף.

כל הסיפורים והשירים לא יעזרו. כשתמות נכתוב על מצבתך, קצר וקולע: עידן סובול, גנב.
כתוב תגובה ל- מבקר התגובות
5
לשמואל או מי שלא יהיה
  עידנה   22/06/11 07:14
הבנת שמואל? שלכל מטבע יש שני צדדים?
אולי תלמד גם מה קרה מהצד השני זה של עידן ואז תוכל אולי אני לא בטוחה שתצליח באינטלגנציה שלך להבין שלעידן נעשווה עוול ובדרך כלל היכל הצדק שלנו לא צודק. ישנן קנוניות גם במערכת המשפט . אז לפני שאתה משמיץ תנסה ללמוד את החומר ולשמוע את שני הצדדים ולאחר מכן להסיק מסקנות.
כתוב תגובה ל- עידנה
ל- 84.229.70.150
  עידן סובול   22/06/11 11:55
מה את מתנצחת עם עלומי-שם שאין לתגובותיהם שום קשר לשירים שלי? אני לא זקוק לזה ולא מעוניין בזה וחבל על זמנך. לידיעתך , מדובר תמיד ובכול מקום באותם נבלים בעלי עניין חלאתי שאין להם אפילו את האומץ והיושר המינימליים להיחשף, והם תמיד תוקפים מאחורי הגב.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
הזמנה לצפות גם באתר הבית שלי
  הנ"ל   22/06/11 13:02
מוזמנות ומוזמנים לצפות
 24 שעות ביממה
כתוב תגובה ל- הנ"ל
6
הכל זורם
  אפי בריסט   2/07/11 09:02
עונג גדול לזרום עם השיר הזה לים הגדול של שיריך
כתוב תגובה ל- אפי בריסט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il