w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
חג הקציר ומועד הבאת הביכורים במקרא הוא גם חג מתן התורה, הבשורה המוסרית ששינתה את העולם    כיצד תיארו חכמינו את הבאת הביכורים בזמנם, ושלוש הערות אקטואליות לעשרת הדיברות
יורם אטינגר
יורם אטינגר
המעבר פועל מכוח תובנות העומדות בסתירה למציאות    תובנות מערביות היכו שורש גם בישראל והביאו לשינוי מדיניות ולפתיחת מו"מ עם ארגוני הטרור פתח ואש"ף, על-אף שחזונם הוא "שחרור פלשתין מהנה...
איתמר לוין
איתמר לוין
נתניהו וסמוטריץ' מפקירים את הכלכלה    היבריס שלא ייאמן מול משפחות החטופים    דני דנון אינו מתאים לתפקיד השגריר באו"ם    הרגע בו צריך היה להכריז על שירות כללי לכולם
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
תגובה לכותרת הראשית בידיעות אחרונות לפיה מערכת הביטחון ממליצה לדרג המדיני לעצור את המלחמה בעזה בהסכם עם חמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ירושלים שאוחדה לה יחדיו?
מאת: איתן קלינסקי  |  27/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זהו - סיימת עם מורי הקבלן ???
  איריס כהן   27/08/13 14:59
ברוך ה' - ואז מה נותר עכשיו ? נכון ילדים חמודים - עכשיו נחזור לדבר על האזרחים הנחמדים של מדינתנו היקרה - שהם נורא מסכנים ומקופחים - למרות שהם אזרחים לתפארת ,ואף פעם לא התקוממו כנגד חזרתנו לציון - להיפך - קיבלו אותנו בפרחים וסוכריות - והובילו אותנו בכבוד אל הר הקודש - לכן זה נורא לא יפה שכך מקפחים אותם !! קלינסקי קלינסקי - תתעורר - הבעיה היחידה בירושלים היא - עצם מציאותם של מאות אלפי מוסלמים השוכנים על פני העיר ובתוך הר קודשנו - ולנו סיפרתם שהבאתם גאולה וחזון נפלא של אגן קדוש לשלש הדתות - אך היכן מקום קודשנו ???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס את מגחכת את עצמך.
  מנעמי לאיריס.   28/08/13 09:25
את ממשיכה לגחך את עצמך. את מביישת את תורת ישראל, שבשמה נדמה לך שאת מדברת.
כתוב תגובה ל- מנעמי לאיריס.
נעמי הדמגוגית - מדוע - מה
  איריס כהן   28/08/13 09:59
בדברי סותר את תורת ישראל ?? האם בסופו של דבר המצב ישאר כפי שהוא - כאשר ירושלים והר הבית מאוכלסים במוסלמים ?? או שיתגשמו הנבואות מהתורה "עורי עורי לבשי בגדי תפארתך ירושלים - כי לא יוסיף יבוא בך עוד ערל וטמא " - ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשיו - והיה ה' למלך על כל הארץ !! מה נראה לכם קומוניסטים עלובים שעם ישראל קונה את החזון האדום הטמא שלכם ?? עיר שקדושה לשלש הדתות ?? לא ולא - ירושלים תהיה עיר האמת - בעזרת ה' !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אורוס שהיא י.ש. ומגיב ותיק ו..
  בזה לדביליות   29/08/13 09:37
אני בזה לדיביליות המתגלמת באחד שהוא איריס , מגיב ותיק ועל הדרך גם י.ש.
כתוב תגובה ל- בזה לדביליות
שכחת את חנה שרה .......
  איריס כהן   29/08/13 09:41
כתוב תגובה ל- איריס כהן
האיש שביטא רם וברור
  עידןסובול   29/08/13 22:13
לכול הפאשיסטו-יהודים שהתנפלו כאן, בעילום שמותיהם ובהסתרת זהויותיהם, על איתן קלינסקי, מפני
שתיאר את האמת הישראלית המכוערת במערומיה. אתם, פאשיסטנים יהודים עלומי-שם, חושבים על ערבים בדיוק כמו שפריץ זאוקל חשב על יהודים, צוענים ושאר "נחותי גזע": "יש להיפטר מהשרידים האחרונים של הטיפשות ההומניטרית שלנו!" [ אמר בגלוי, רם וברור, ועשה ביעילות מצמררת, מפני שהרייך השלישי היה "קצת" יותר חזק ממלכות ישראל השלישית.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
2
צודק
  יולו   27/08/13 17:30
אם אין איזו סיבה עלומה ומוחצת{וכנראה אין} אז איתן צודק,,,,,קורה שהוא גם צודק , עובדה
כתוב תגובה ל- יולו
3
תאומים ילדה אותם הארץ הזו
  משפט יפה   27/08/13 19:13
כתוב תגובה ל- משפט יפה
תאומים ילדה אותם הארץ
  באמת משפט יפה   28/08/13 15:07
תאומים ילדה אותם אדמת הארץ הזו, ויש צורך לפתח את אחוות האחים - ישמעאל ואברהם. אחוות בני האחים לדורות.
כתוב תגובה ל- באמת משפט יפה
אם כבר להסתמך על הכתובים- אז
  איריס כהן   28/08/13 18:19
בלי טעויות - ישמעאל ואברהם לא היו אחים אלא אב ובנו - והבן גורש לו למדבריות - כי לא ירש עם יצחק !! התאומים הם עשיו ויעקב - עשיו עוזב את הארץ מרצונו ופונה שעירה - אכן נאמר בתורה לאמם רבקה - שני תומים בבטנך - שיהיו לשני לאומים - ולאום מלאום יאמץ - הם יפרדו ולא אמורים לחיות יחדיו !! התורה על רגל אחת - מי שכותב על אברהם וישמעאל אחים - מראה עד כמה אינו מכיר כלל את הכתובים עליהם הוא מבקש לבסס את משנתו !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
4
הוא, בהחלט, זר, יתר על כן
  חנה שרה-   28/08/13 00:24
אין לו מקום בירושלים. ילד יהודי וילד ערבי, שניהם נולדו באותה העיר, הילד הערבי יכל להיכנס למערת המכפלה, מקום קבורת אבות האומה היהודית, לילד היהודי מותר לעלות שבע מדרגות, מחוץ למערה. ומאוחר יותר, הילד הערבי שחט את הילד היהודי... יהודים נולדו במשך דורות במקומות רבים בעולם, כולל, במדינות ערב, טרם הכיבוש הערבי, מעולם לא ראו בשום ארץ אחרת את ארצם. הם רצו רק בארצם, להבדיל מבני כל העמים, תאבי הכיבוש, בעיקר, הג'יהאדונאצים, שמחזיקים כבר ב-56 מדינות כבושות. ברובן, אין שום אפלייה נגד יהודים, כי אין שם יהודים. הם, או גורשו או ברחו. קלינסקי, כבר הפכת לבדיחה. הקיבעון הזה - הערבי תמיד המסכן, היהודי תמיד אבי האפרטהייד. עובדות לעולם אינן מבלבלות את השמאל. הרי, עצם ההגדרה, שמאל, מעידה על שקר ועקמומיות המחשבה והנשמה. בונים לחלאות בנגב, בונים להם בירושלים, ליד מודיעין, בישו"ב מתנהלת בניה פרועה. כשממלכת "ירדן" השולטת בארצנו, היא יודנריין. עיר, שחוברה לה יחדיו, אינה אמורה להכיל בתוכה זרים! במיוחד לא שוחטי תינוקות יהודים. והג'האדיסטים הם רוצחים גנטיים.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
5
מציאות האפרטהייד
  חנה שרה-   28/08/13 00:31
אכן, בולטת מאד במדינת "ישראל", במיוחד בתחום רצח יהודים. לערבים, לא רק מותר לרצוח יהודים, הם גם קבלים את הרובים לשם כך. ואילו, על היהודים אסורה ההגנה העצמית ואת הנשק להגנה עצמית מחרימים מהם. ערבים יכולים לבנות בכל אתר ואתר, את היהודים מגרשים מכל אתר ואתר. לערבים מותר לחסל משת"פים, ליהודים אסור. ערבי מתנהל בעגלה רתומה לחמור,חפשי חפשי, יהודי ברכב ממוגן, כי הערבי המסתובב, חפשי, חפשי, מותר ביידוי אבנים ובקבוקי תבערה ביהודים. האפרטהייד ב"ישראל" בולט. זה אמיתי! על כל צעד ושעל תמצא שלט גדול אדום, המזהיר אותך מלהתקדם אל תוך השטח, וכי אתה מסתכן כשאתה נכנס לשטחי "הרשות". אבל, ערבי לא נתקל בשום שלט, הוא אינו מסתכן בשום מקום, ואינו מסתכל כל העת לאחור, ונזהר מסכין בגב.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
מתאים לך להישבע בשם הקומוניזם.
  חנה יקרה   28/08/13 09:51
בואי אספר לך סיפור.

יאשה פוגש את גרישה ואומר לו- מזל טוב. קראתי בפרבדה, שהמפלגה קנתה לך מרצדס חדשה. יש בזה משהו, משיב גרישה, אבל זה לא מדוייק. לא מרצדס חדשה, אלא אופניים משומשות. ולא שקנו לי, אלא גנבו לי.

ככה גם ההודעות שלך. יש בהן מידה של אמת, אבל הכל מלהיפך. כמו בפרבדה.
כתוב תגובה ל- חנה יקרה
הבעיה אצלך ולא אצל חנה שרה
  איריס כהן   28/08/13 13:43
הרי אתה מזרע הבולשביקים הללו - אם תחליף את המשקפיים האדומות "והורודות" - במשקפיים נכונות - תראה כמו חנה שרה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
6
הקבעון
  חנה שרה-   28/08/13 00:48
"... קח את סדרת הטיעונים של המופ"סים מלפני 55 שנה (נכתב – 30.7.1976,), נגד "הציונים הרשעים" ובעד "המוני העמלים הערבים", וכמעט אין לך צורך לשנות בהם מלה אחת, כדי שיהיו נשמעים רעננים בפי השמאלנים היום. מה לא קרה מאז? אימפריות קמו ונפלו, היתה מלחמת עולם והיו מלחמות ישראל, הקומוניזם הרוסי גילה את פניו המכוערות, על עם ישראל עברה השואה, מדינתו קמה, העמים שהיו מדוכאים פעם השתחררו, הערבים נהפכו לאדירי עולם בשטח בנשק ובנפט. אבל בעולם השמאלני לא קרה דבר. הכל נשאר בטהרתו, כמו אז, ללא מגע עם עולם החומר..." עזריה אלון, דבר-השבוע, 30.7.1976, באסופת מאמרים תחת הכותרת – "הכישרון לארץ ישראל".
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
לשרה חנה ולחנה שרה
  נעמי ..   28/08/13 09:33
בשם הקומוניזם שנכשל. בשם האימפריות שקמו ונפלו אנחנו נקיים בירושלים המאוחדת בעיר שחוברה לה יחדיו, משרד פנים ליהודים בירושלים המערבית ומשרד פנים אחר בירושלים המזרחית לערבים.
כתוב תגובה ל- נעמי ..
כשם שהאמת היא אחת- ולא מתחלקת
  איריס כהן   28/08/13 10:06
לשניים - כך ירושלים עיר האמת - אחת היא - ולא יכולה להתחלק לשניים - הציוניבלוף של הערב רב האדומים - שהמערבית תהא שלנו והמזרחית לאסלם -הוא בלוף שלא יתקיים לעולם - דווקא למה שאתם הערב רב עמלק - קוראים מזרחית - דווקא שם ירושלים האמיתית - הר הבית ! מי יתן ונזכה לראות בקרוב את בנין המקדש וגאולת ירושלים אמן !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הציונות היא אכן בלוף.
  את קצת צודקת.   28/08/13 10:58
הצרה היא, שהרבה מדי אנשים, ממר"צ ועד מרזל, מאמינים בבלוף הזה. אין צורך לחלק כלום. לא את ירושלים ולא את פלסטין. הכל שייך לכולם, וכולם יגורו פה, כפי שהיה בכל ההסטוריה. בהסטוריה היו תמיד קנאים מופרעים כמוך שעשו בעיות וחשבו שכל האמת אצלהם. רוב הזמן הסתדרו עם זה, אבל לעיתים הם גרמו למלחמות וחורבן, ולשפך דם נקיים. נקווה שזה לא יקרה שוב.
כתוב תגובה ל- את קצת צודקת.
ציונות של השקר האדום - אכן
  איריס כהן   28/08/13 13:36
בלוף - וגם של ימין ללא קשר לתורה - אך ישנם ציונים אמיתיים - שלא קנו את הבלוף - ומחכים לישועת ה' בציון - שיושיע אותנו מהבלוף שנתן את עיר הקודש והר הקודש לאיסלם - והכל בשם הליברליזם חופש דת ודמוקרטיה - ושאר מריעין בישין שבהם מטמטמים הבלופרים את עמנו- יושיענו אלוהינו מאויבים מבית ומאויבים מחוץ - ונאמר אמן !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בשמו של עם ישראל הנאמן לאלוהיו
  איריס כהן   28/08/13 13:49
"יבנה בית המקדש במהרה בימנו "- "ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים " - "ולירושלים עירך ברחמים תשוב ותשכון בתוכה כאשר הבטחת " - וכל מי שלא שייך לה יסולק לעזה לשמוע את קלינסקי מנגן את בטהובן !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בשמו של עם ישראל הנאמן לאלוהיו
  איריס כהן   28/08/13 13:49
"יבנה בית המקדש במהרה בימנו "- "ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים " - "ולירושלים עירך ברחמים תשוב ותשכון בתוכה כאשר הבטחת " - וכל מי שלא שייך לה יסולק לעזה לשמוע את קלינסקי מנגן את בטהובן !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ובשם אותם האמפריות והקומוניזים
  חזרי למקום מקורך   29/08/13 08:30
מקום נולדו וחיו סבך וסבתך כדי שיטפלו בך כפי שטפלו בהם עד שובם לארץ שאליה ערגה נפשם דורות רבים
כתוב תגובה ל- חזרי למקום מקורך
7
לדיקטטור "הליברל".....
  י.ש   28/08/13 12:19
אדוני "הדואג לחלשים'...אתה תמשיך להקשיב ולהתענג על מוזיקה קלאסית איש רע ועלוב נפש.באותה העת ישחטו/יורעלו/יופצצו/ מאות מוסלמים (לסוגיהם) נוצרים (לסוגיהם) מסביב לנו ובישראל מהגרי העבודה יתחרו באוכלוסיות החלשות ביותר מקרב היהודים והמוסלמים....אתה ודאגה לחלשים אוקסימרון...
כתוב תגובה ל- י.ש
למר י.ש שהוא גם איריס ושרה חנה
  למר י.ש   28/08/13 14:25
מר י.ש ,שהוא גם גברת איריס וגם חנה שרה וגם וגם, בהחלט שכנעת אותנו, שחובה שיהיה משרד פנים לתושבי מערב ירושלים ומשרד לאתושבים זריםא תושבי מזרח ירושלים באותה עיר - בעיר שאוחדה לה יחדיו.
כתוב תגובה ל- למר י.ש
גם חנה שרה ?? ח ח ח ח ח
  איריס כהן   28/08/13 16:50
אתה נשמע פרנואיד לגמרי - מדוע תחשוב שכולם אותו אחד? - הרי רוב היהודים נגדכם !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לנעמי? לידידיה? לנעמי ידידיה?
  י.ש   28/08/13 19:56
מי המגיב הפעם?ואולי כל "החבורה" היא/הוא/הם חד המה?..... אימת האדמו"ר האדום מדם,גורמת ויברציות לא רצוניות בקרב מלקקי השת...פוי....
כתוב תגובה ל- י.ש
שתי בירות בירושלים
  ירושלמי   29/08/13 10:40
זה הפיתרון המוסרי - שתי בירות בירושלים.
ירושלים המזרחית בירת פלשתין וירושלים המערבית בירת מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ירושלמי
8
כך לא מאחדים עיר.
  שולה.   28/08/13 14:38
גם לשיטתם של התומכים באיחודה של העיר, אין הצדקה לתופעה הזו.
לשיטתי, כתומכת בעיקרון של ירושלים המערבית בירת מדינת ישראל וירושלים המזרחית בירת פלשתין, בוודאי שאין הצדקה לתופעה הזו.
כתוב תגובה ל- שולה.
אכן יצא המרצע מן השק.מה שניסה
  פלא יועץ   29/08/13 13:02
לומר לנו טוואריש קלקלינסקי דרכי עורמה ועקיפין,את כמפרשת של דבריו מביאה באופן גלוי.הוא רצה לרמוז לנו כי ירושלים אינה מאוחדת ואינה יכולה להיות כזאת,ולכן מוטב לנו מרצוננו למסור חלקים מבירתנו הנצחית,שהיתה בעבר ותהיה בעתיד,אך בירתו של עם ישראל בלבד,לאויביינו מבני ישמעאל.העיר מעולם לא היתה בירה של אומה ערבית כלשהי, ובוודאי לא של הלא עם הקם עלינו לכלותנו-הפלסטינאצים.ולא יכולה להיות להם שום תביעה לגבי ירושלים,אשר במשך כל זמן הכיבוש הערבי מוסלמי הם התייחסו אליה בזלזול רב, השפילו אותה דיכאו את התפתחותה והפכו אותה לעיר גזירה אליה היו נשלחים אנשים שסרחו או שסר חינם בעיני המשטר לגלות עונשין. ירושלים תהיה בקרוב יהודית למשעי ללא כל צורריה מבני ישמעאל. ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו מן הזדים הישמעאלים מבקשי רעתנו ומתומכיהם האווילים מהערב רב החי בקרבנו לרעתנו,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
9
אצ"ג בתגובה:"על גזלת הכותל הגי
  קורןנאוה טבריה   28/08/13 16:03
הגידו:לשד!/אבל יהיו מגן לכל פר ואלון.../יפי נפש כאלה... קומוניסטי-סלון!/כפליים מגוי אשנאם,קיקלון!/...אני מגיש את מדלית-הבוז דרגה A/לכל קיבוצי השומר הצעיר./זה הפה שפטפט עגביו לערב,/ זה הפה שחילל ברית אחים בפי זב/לען ורוש וילעג לגבורות-/קרא חיל בריטניה מגן לבתיו/...תחת כנפי אלביון המגן/ נוח לסלוח תועבות ערב./אפשר לקרוא ספר,אפשר לנגן./אפשר גם להיות קומוניסט-שבכתב./....." "לעסתי כתבם כלועס גללים' ! כתב הגדול מכולם אצ"ג על "יהודים" בנוסח הקלינסקיז!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
ירושלים של שלום
  עופרה חננאל.   1/09/13 09:36
ירושלים של שלום היא משאת נפש של יהודים, נוצרים ומוסלמים.
יש לכבד את הזיקה לירושלים של כל מאמין יהיה זה יהודי , יהיה זה נוצרי ויהיה זה מוסלמי.
ההתנהלות של ממשלת ישראל אינה מובילה לכיוון הנכסף לירושלים של שלום.
הרוחות הלאומניות והמשיחיות הנושבות בחברה הישראלית גם הן אינן מובילות לירושלים של שלום.
ממשלת ישראל צריכה למצאת ביוזמה שהמקומות הקדושים לכל הדתות יהיו בריבונות של האו"ם.
כתוב תגובה ל- עופרה חננאל.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il