w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מדוע זו ביביפוביה
מאת: ד"ר צ'לו רוזנברג  |  16/12/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זאת לא הלוויה שלמנדלה,זאת שלנו
  אליהו חיים   16/12/13 10:17
נקרא לילד בשמו בלי כל ההתפתלויות וכל סוללת עורכי הדין של ביבי ומיס פיגי האומרים כי יש לראות לרוחב הכוונה שלהם כי גם פרס מושחת,אם טיעון כזה היה העו"ד שימרון מופיע בבית המשפט היו מגלגלים אותו מכל המדרגות.
כאשר עוסקים במשפחה המלכותתית הזאת ,יש להוריד את הכפפות
וכבר נאמר כאן שהם ההוכחה כי מוצאו של האדם מהחזיר,בגרמנית אומרים את זה "שווינרין(חזירות בקנה מידה עולמי)".
עוד בימי היותם באופוזיציה הם פנו לרבין בכדי לקבל אבטחה הם טענו כי הם מאוימים אך למעשה רצו את כל הפריוילגיות שיש לאדם מאובטח , השב"כ נתן חוות דעת כי אין צורך לאבטחם,בגין גם לא היה מאובטח בארץ כאשר שימש כראש האופוזציה , בגין אמר "נשרת את העם באופוזציה "וגם התנהדגותם של הזוג בגין הייתה בהתאם.
בזכות נתניהו גם יחימוביץ והרצוג נהנים מאבטחה שאין צורך בה, ביזבוז כספי ציבור, שחיתות לשמה,אבל בוזי רוצה לזחול לממשלה ,כמו אביו הוא רודף כבוד,במשפחה הזאת רק הסבא היה בו אדם.
זהרק על קצה המזלג ,אסור לרחם על זוג החזירים הללו כי המרחם על האכזר , סופו שמתאכזר לרחמנים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
א.חיים=חולה נפש,נגד העולם&אשתו
  ע_הראל   16/12/13 13:36
מאיזה בית משוגעים ברח האליהו חיים הזה לעזאזל? §¤§¤§ מה הוא רוצה להיות המכשפה הרשמית של המזרח התיכון? הרי הוא שונא ביבי ושרה, שונא אהוד ברק, שונא שימון פרס, שונא ציפי לבני, שונא בוז'י הרצוג, שונא דרעי והרב עובדיה, שונא אולמרט, שונא ליברמן, וסליחה אם שכחתי מישהו; ונראה לי שצריך להחזיר אותו לבית המשוגעים הקרוב ביותר, ויפה שעה …
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אני לא שונה ,אני מתעב
  אליהו חיים   16/12/13 16:34
אלמד אותך שיעור, כאשר אומרים על מישהוא משוגע צריך להוסיף לטובת מה?
כסילים כמוך לא חסרים, עבד נירצע שכמוך שלא מפסיק לאמר אהבתי את אדוני זה לא מספיק לרצוע את אזנך ,צריך לתתלך לגור חודש עם ביבי ומיס פיגי ואז אולי תדע סוף סוף היכן נמצא השיגעון ותוכל לאמר "מודה ועוזב ירוחם" ועד אז לך ותבקש שיחליפו לך את החיטול מהפה ,זה מלא חרא.
אתה יכול להוסיף לרשימת המתועבים את משפחת פש"ס,נבון, הרצוג האבא, עו"דנאמן(בעל החוזה בין ביבי למיס פיגי) ואם שכחתי מישהוא איתו הסליחה.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
המן תיעב את מרדכי,אח"כ היהודים
  ע_הראל   17/12/13 17:33
כאשר התיעוב הוא קיצוני מעבר לכל היגיון ובלתי נשלט, אזי הוא יוצא מפרופורציה וגדל למימדים כל כך מפלצתיים, כפי שזה התחיל אצל המן בתיעוב גדול הדור מרדכי היהודי בלבד, אך מהר מאוד התפתח הדבר לתיעוב תהומי של כל העם היהודי. §¤§¤§ כנ"ל הכלב הסמולני א.חיים אחוז הכלבת מתחיל כמו המן בתיעוב גדול הדור (הפוליטי) נתניהו, תיעוב כ"כ קיצוני ותהומי - כמו כן את כל בני הדור שלו אהוד ברק בוז'י הרצוג ציפי לבני אביגדור ליברמן וכמובן גם את דרעי והרב עובדיה, כי אז זה מתפתח ללא ספק לתיעוב העם היהודי כולו, פשוט אנטישמיות צרופה שלא ניתנת לשליטה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אליהו אתה ממש אינך צריך להתאמץ
  צורי   17/12/13 20:59
להיות אדיט זה בא לך בקלות יתרה. רק אשתו של ביבי בעיניך היא מיס פיגי (אותה משפחת חיות שאתה משתייך אליה) אגב רצוי שבסמוך אליך תמיד יימצא חמור שיוכל לחשוב בשבילך.
כתוב תגובה ל- צורי
אין צורך במאמץ עם מלחכי פינכה
  אליהו חיים   17/12/13 21:20
כל מי שרוצה להשתייך לעדר הכבשים הרצות אחרי ביבי ומיס פיגי שירוץ אין לי בעייה עם זה ,רוץ צורי אתה דוקא מתאים לשם, אם יכניסו את המח שלך לראש של תרנגולת, היא ישר תקפוץ לסיר הבישול אז שיהיה לך חם ונעים שם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
גם לנו איןשום בעיה איתך אליהו…
  ע_הראל   18/12/13 00:42
ובלבד שתחזור (או תוחזר) לבית חולים פסיכיאטרי שממנו ברחת.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
זה לא ביביפוביה זה
  זקן   16/12/13 15:17
שמואלו-אנטישמיפיליה
כתוב תגובה ל- זקן
3
הבאת לשיא חדש של התחסדות
  פלא יועץ   16/12/13 15:54
את הצביעותולוגיה.נכון כי בני הזוג נהנתניהו חפים מכל חוש ערכי כלשהו,אך הנשיא "ירום הודו" הוציא עשרות מיליונים על מסעות וכיבודים ואין פוצה פה ומצפצף.וכל כך למה? משום שהוא מייצג אג'נדה שמאלנית המשרתת את דעת הכותב וצבועי השמאל למיניהם.אז מה לך כי תלין כל עוד אינך זועק חמס כנגד התנהגותו הבזויה של הנשיא אשר אך לאחרונה יצא למסע תענוגות במכסיקו, ואף הגדיל לעשות כאשר נכנס לאכול במסעדה הנקראת "רגל של חזיר" והמתמחה בבישול של "דבר אחר" ולבושתנו נשיא האילומיניטי העדיף לאכול דוקא שם ולבייש את הקהילה היהודית במכסיקו.ומי לא מחה ואמר ע"כ מילה? כמובן הפובלציסטים נטויי הגרון ובעלי המבט המרצין [לכאורה] מהשמאל העכור.אז טול קורה מבין עיניך.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
מגיב מטעם
  AUTK   17/12/13 12:20
תגובה סתמית בלי קשר למאמר. אם יש דוח רשמי על הוצאוןת מופרזות של בעל משרה בכירה, נא לפרסם. ראוי להתייחס לכתוב ולא לספקולציות והבעת עמדות פוליטיות.
כתוב תגובה ל- AUTK
לא מגיב מטעם,אלא מגיב עם טעם.
  פלא יועץ   19/12/13 06:50
כפי הנראה שבמצבך האקוטי גם לא קרא את מאמרו של "הצ'לו" אשר מיתריו כבר מזמן לא מכוונים ומזייפים כל העת,או שלא הבנת את תגובתי,וזה אף אולי חמור יותר,וע"כ כבר נאמר מה מבין חמור [שמאלני] במרק פירות.תמשיך ללעוס קש ותבן שנלעס כבר עד איפה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
4
אף אחד לא צדיק בסיפור הזה.
  אהוד פרלסמן   16/12/13 18:04
הגברת וינוגרד מהתנועה לחופש המידע, שחשפה את הסיפור הזה, עבדה קודם לכן בקרן להשמדת ישראל, ועכשיו ממומנת לפחות חלקית על ידי אותה קרן. כל העיתונאים שעשו מהסיפור הזה רעש לא פצו פה וצפצפו בזמן פרשת העמותות של ברק, שברור כשמש שהיתה פי מיליון יותר חמורה מהסיפור הזה. ואחרי הכל, אני לא מבין למה אני בכלל צריך לממן את כל ההוצאות המטורפות האלה של נתניהו. שיקום איזה עיתונאי רציני ויספר לנו איזה הוצאות היו לבן גוריון ולאשכול, לבגין ולשמיר, ולאולמרט ולנתניהו. אני חושב שזה ישקף את השינויים שחלו בחברה הישראלית.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פורסמו נתוני אולמרט ונתניהו.
  לאהוד תשובה.   17/12/13 12:53
ההוצאות למעון של נתנינו- כשלושה מליון ש"ח בשנה. של אולמרט- כמחצית מזה, מליון ושש מאות אלף. לגבי האחרים שהזכרת לא פורסמו נתונים.
כתוב תגובה ל- לאהוד תשובה.
לאולמרט היו מעטפות=ההבדל גדול!
  ע_הראל   17/12/13 20:51
אך לעצם העניין (וזו בתשובה גם לאהוד פ.), יש לענ"ד לחדד את כללי חופש המידע, כך שגוף שמבוקר ממילא ע"י מבקר המדינה (כגון משרד ו/או מעון רה"מ) לא חייב להציג שום מידע לציבור - אלא אך ורק דרך משרד מבקר המדינה (שיש לו ממילא הרשאה גורפת לגשת בכל עת שיחפץ לכל גוף מבוקר ולקחת ו/או לצלם כל מידע או מסמך); ואם אין מניעה בטחונית או הגיונית אחרת למשרד מבקר המדינה - אז שהוא יטרח ויפרסם בעצמו את המידע המבוקש, בפורמט שימצא לנכון ו/או בהתאם לבקשת המבקש/ים. §¤§¤§ קל וחומר שאם מבקר המדינה ימצא טעם לפגם במידע המתפרסם על ידו, אז ודאי שהוא יפרסם בתודה את ההערות הענייניות שלו, ולא נהיה כל הציבור שבויים בידי התקשורת הסמולית small המגעילה ימח שמה וזכרה - ולא בידי הרביב דרעקרים המחליאים שלה.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
חולה ב-ביבי פוביה מנסה להסביר
  ב.ל   17/12/13 20:39
אחד מהחולים הקשים בשנאת נתניהו מנסה להביר למה אין מחלה כזאת אתה פשוט צריך לקרא את הבליך
כתוב תגובה ל- ב.ל
6
צ'לו רוזנברג לסכם את הגיגיך
  צורי   17/12/13 20:51
העלובים לא צריך מעבר לחמש מילים שמאלן אדיוט רופס ודלוח. איך כלום כמוך מככב באתר לא ברור. אפס אחד גדול
כתוב תגובה ל- צורי
איזו התאמה
  גואל   17/12/13 22:08
בינך לבין צ'לו. כל מה שכתבת עליו מתאים לך בול. רק דבר אחד שונה : צ'לו אפס ואילו אתה 00 כסמל השירותים. סוף סוף אתה עולה עליו.
כתוב תגובה ל- גואל
7
מדוע הסלחנות לגבי הוצאות פרס?
  בתיה   17/12/13 21:44
כתוב תגובה ל- בתיה
8
הגם אתה "במקהלה"?
  akdib   18/12/13 06:06
ד"ר רוזנברג הנכבד, הבעיות והסוגיות שאתה מעלה - נכבדות. כן. חובה שתהיינה שקיפות, ביקורת, הגבלות על מסגרת התקציב - והכי חשוב: הגינות. כשאתה שואל את השאלות הנכונות, השאלה היא למה אינך שואל אותן לגבי הנשיא,המוציא פי 20!!!! והוא בתפקיד ייצוגי בלבד!!!האם זה הוגן הלוהציא 4.6 מיליון שקל!!! על נסיעול עם כל המיידאלאך של הנשיא? למ ה אינך שואל כמה עלתה הנסיעה למקסיקו ואיזו תועלת הפיק ממנה הנשיא שלקח עימו לשם אנשי עסקים? למה 61 מיליון שקלים לשנה עוברים ליד עיניך כמו היו קליפת השום ואתה מחדד את שכלך הטוב ואת מבטך רק בכיוון אחד? זהו חוסר
הגינות מובהק!ואם זו דרכה של כתיבה מדעית במקומותיך, היא מוטה בעליל באופן המעליב את האינטלגנציה
כתוב תגובה ל- akdib
הגינות
  ANTTEK   18/12/13 09:59
כשיהיה דוח רשמי על הוצאות מופרזות של הנשיא אפשר יהיה לכתוב. אם צ'לו לא יכתוב תאשים אותו בחוסר יושר אינטלקטואלי. שמועות או הדלפות אינן מקור מהימן דיו לכתוב. לגבי נתניהו יש דוחות רשמיים ומאומתים. תמתין בסבלנות לבדיקת מבקר המדינה את הוצאות הנשיא. אני בטוחה שצ'לו כן יכתוב אם יהיה על מה.
כתוב תגובה ל- ANTTEK
שקר וכזב=נטפלתם אך ורק לנתניהו
  ע_הראל   18/12/13 14:11
העמותה לחופש מידע לכתחילה ביקשה דווקא מידע על רה"מ - לא על שימון פרס חלילה. §¤§¤§ ובכן אילו צ'לו הנ"ל היה בן אדם, אז היה עליו קודם כל להזדעק מדוע לא ביקשו קודם כל מידע על הוצאות שימון פרס, שהם (רק) פי 20 מהוצאות נתניהו. §¤§¤§ אבל לא, צ'לו הוא שפן מלחך פינכה, שירוץ אל לשכת הנשיא לשעבר פרס (שהולכת ומוקמת באחד ממגדלי היוקרה נדמה לי בתל אביב) לדרוש את שכר טרחתו - כנראה מכספי הקרן לזנות החדשה לישראל, ויהי שמו של צ'לו הרשע לדראון עולם - שאפילו נכדיו יתביישו ממנו.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
בדיקה
  TETREA   18/12/13 19:20
כתבת אבחנה ל- א. חיים. יש מצב שמשהו לא תקין אתך. יש אפשרות שיטפלו בך טוב!!!
כתוב תגובה ל- TETREA
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il