|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מגיב ותיק |
|
30/04/14 10:37
|
|
|
|
נרגעתי...
אם צריך לשלוף עוולות, להתבכיין ולהתיפייף, איתן נאלץ להתרחק 50 שנה אחורה, לתקופת הממשל הצבאי.
אם כך, כעת הכול בסדר.
אגב, עזוב אחד במאי, זה יום חג (והיה) של שונאי ישראל .
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
ממגיב למגיב |
|
30/04/14 19:19
|
|
|
|
מגיב ותיק לא על כל מאמר צריך לענות . נראה לי , שיש לך מחויבות להציג את עצמך כמגיב חולה .
|
|
כתוב תגובה ל-
ממגיב למגיב
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
30/04/14 20:12
|
|
|
|
מעכשיו בכל עת שתראה תגובה שלי, פשוט דלג עליה...
ככה לא "תשתעמם"
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
לא הבנת |
|
30/04/14 20:34
|
|
|
|
ולכן הוא מחוייב להפגין את השנאה לקלינסקי בכל הזדמנות. זו שליחות ציבורית.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא הבנת
|
|
|
|
2 |
|
|
לאיתן הנכבד |
|
30/04/14 11:34
|
|
|
|
גם בגליל, בואדי ערה ובכל מקום, שבו יש התישבות ערבית, כמעט כל ישוב ערבי מוקף בישובים יהודיים, שחונקים אותו ומגבילים את יכולתו לצמוח ולהתפתח, לתפארת הקולוניאליזם הציוני.
|
|
כתוב תגובה ל-
לאיתן הנכבד
|
|
|
|
3 |
|
|
איצי |
|
30/04/14 11:39
|
|
|
|
אנחנו קבלנו ברבית דרבית לא רק מדיניות מופקרת ביהודה ובשומרון,קבלנו ברבית דרבית הפקעת קרקעות בכפרים ערבים במשולש ובגליל.
איתן, רוח מאמר המערכת של הרצל רוזנבלום לפני למעלה מחמישים שנה היא שנושבת כיום במדינת ישראל. וגם לזה צריך להתייחס באחד במאי.
|
|
כתוב תגובה ל-
איצי
|
|
|
|
|
|
|
י.ש |
|
1/05/14 18:38
|
|
|
|
סטאלין את מאו את קסטרו את צ'אוצ'סקו את פול פוט ועוד מיני
"חסידי אומות עולם" אדומים,לא הפקיעו קרקעות,הפקיעו חיי אדם,
שלחו למחנות עבודה,למחנות חינוך מחדש הגלו מליונים...
מי היה ועדיין עבד נרצע לדת החוגגת באחד במאי את "אחוות
העמים ופועלי כל העולם התאחדו"...דרעקולינסקי וחבורת האסקופות הנידרסות...אין שכל אין דאגות
|
|
כתוב תגובה ל-
י.ש
|
|
|
|
4 |
|
|
אידאי |
|
30/04/14 11:40
|
|
|
|
אני מתפלא שלא ראיתי אותך בתהלוכת האחד במאי באחד הכפרים הערבים - בטח היית נהנה להופיע בשורה הראשונה . כל אותם קומונסטים שחזרו אחרי מלחמת העולם לאמא רוסיה הוגלו לסיביר ושם נשארו .בשנה הבאה בתהלוכה בנצרת שורה ראשונה איתן קלינסקי אל תשכח.
|
|
כתוב תגובה ל-
אידאי
|
|
|
|
|
|
|
לאידאי |
|
30/04/14 18:07
|
|
|
|
|
|
|
|
נצרת שלך קלינסקי |
|
3/05/14 10:05
|
|
|
|
|
|
|
|
אין קשר. |
|
4/05/14 10:22
|
|
|
|
ואני מקווה שהרוצח/ים יתפס/ו ויענש/ו. אינשאלה. זה לא קשור לעניין האחד במאי בכלל ולזכויות העובדים בישראל בפרט.
|
|
כתוב תגובה ל-
אין קשר.
|
|
|
|
5 |
|
|
נועה בן גרא |
|
30/04/14 15:50
|
|
|
|
השיר על בית הכנסת מצא חן בעיני, ואילו במאמר הזה אכזבת אותי.
|
|
כתוב תגובה ל-
נועה בן גרא
|
|
|
|
|
|
|
לנועה בן גרא |
|
1/05/14 16:43
|
|
|
|
בעיני מצא חן גם השיר וגם המאמר, היה מעניין לשמוע את דעתך מדוע המאמר לא מצא חן בעיניך
|
|
כתוב תגובה ל-
לנועה בן גרא
|
|
|
|
|
|
|
לנועה בן גרא |
|
1/05/14 16:43
|
|
|
|
בעיני מצא חן גם השיר וגם המאמר, היה מעניין לשמוע את דעתך מדוע המאמר לא מצא חן בעיניך
|
|
כתוב תגובה ל-
לנועה בן גרא
|
|
|
|
|
|
|
לנועה בן גרא |
|
1/05/14 16:43
|
|
|
|
בעיני מצא חן גם השיר וגם המאמר, היה מעניין לשמוע את דעתך מדוע המאמר לא מצא חן בעיניך
|
|
כתוב תגובה ל-
לנועה בן גרא
|
|
|
|
|
|
|
לנועה בן גרא |
|
1/05/14 16:44
|
|
|
|
בעיני מצא חן גם השיר וגם המאמר, היה מעניין לשמוע את דעתך מדוע המאמר לא מצא חן בעיניך
|
|
כתוב תגובה ל-
לנועה בן גרא
|
|
|
|
|
|
|
לנועה בן גרא |
|
1/05/14 16:44
|
|
|
|
בעיני מצא חן גם השיר וגם המאמר, היה מעניין לשמוע את דעתך מדוע המאמר לא מצא חן בעיניך
|
|
כתוב תגובה ל-
לנועה בן גרא
|
|
|
|
|
|
|
לנועה בן גרא |
|
1/05/14 16:44
|
|
|
|
בעיני מצא חן גם השיר וגם המאמר, היה מעניין לשמוע את דעתך מדוע המאמר לא מצא חן בעיניך
|
|
כתוב תגובה ל-
לנועה בן גרא
|
|
|
|
|
|
|
לנועה בן גרא |
|
1/05/14 16:44
|
|
|
|
בעיני מצא חן גם השיר וגם המאמר, היה מעניין לשמוע את דעתך מדוע המאמר לא מצא חן בעיניך
|
|
כתוב תגובה ל-
לנועה בן גרא
|
|
|
|
|
|
|
לנועה בן גרא |
|
1/05/14 16:44
|
|
|
|
בעיני מצא חן גם השיר וגם המאמר, היה מעניין לשמוע את דעתך מדוע המאמר לא מצא חן בעיניך
|
|
כתוב תגובה ל-
לנועה בן גרא
|
|
|
|
6 |
|
|
אחד במאי |
|
30/04/14 16:07
|
|
|
|
להתאים את האחד במאי ל-2014
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד במאי
|
|
|
|
7 |
|
|
בוז האחד במאי |
|
30/04/14 18:26
|
|
|
|
|
|
|
|
יחי האחד במאי |
|
1/05/14 07:40
|
|
|
|
|
8 |
|
|
איריס כהן |
|
30/04/14 22:58
|
|
|
|
|
9 |
|
|
איריס כהן |
|
1/05/14 06:19
|
|
|
|
היד העמלקית המושטת כלפי מלעה חייבת להיגדע השמאל האדום הם הטומאה הגדולה הגורמת לכל העוולות בעולם : כלבים ארורים שפרצו לארץ ישראל ברגל גסה של כפירה ושנאה אך הושיטו יד למוסלם באהבה רבה - יימח שמם וזכרם ונאמר אמן - ולא נשאל איפה היה אלוהים .....
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
10 |
|
|
איריס כהן |
|
1/05/14 06:19
|
|
|
|
היד העמלקית המושטת כלפי מלעה חייבת להיגדע השמאל האדום הם הטומאה הגדולה הגורמת לכל העוולות בעולם : כלבים ארורים שפרצו לארץ ישראל ברגל גסה של כפירה ושנאה אך הושיטו יד למוסלם באהבה רבה - יימח שמם וזכרם ונאמר אמן - ולא נשאל איפה היה אלוהים .....
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
11 |
|
|
איריס כהן |
|
1/05/14 06:35
|
|
|
|
תתעורר נבל אטום וטמא -הקערה התהפכה -המצב השתנה- לצערנו בושתנו וחרפתנו - היחס האלים הוא כיום מצד "המעוט הערבי" המסכן ,כלפי ישראל החזקה עם צה"ל החזק שלה "המעוט המסכן " הזה קלט שיש לו עסק עם מטומטמים שמכניסים חייל לכלא בגלל שדרך נשק נגד ילדון שהעז לתקוף אותו ,הם קולטים שיש להם עסק עם שלטון נבל של אזלת יד - ולא בדיוק עם עם ישראל האמיתי ,שלטון שהפנה גב לאמונת ישראל וחשב בשל כך למצוא חן בעיני העמים - והפך לנבל ולמטומטם שבהם כאשר אותם עמים שונאים אותו יותר ולועגים לו - שנזכה לישועה וגאולה ולתקומת ישראל בדרך האמת !!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
איריס משקרת. |
|
1/05/14 07:48
|
|
|
|
ולא תופסים ולא שופטים את מי שמחלל מקומות קדושים למוסלמים. מי ששורף ספרי קוראן לא נתפס .
ואיריס סתם משקרת...החיל הזה שדרך את נשקו בחברון לא נכלא.
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס משקרת.
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
1/05/14 14:02
|
|
|
|
המציאו תרוץ שהוא נכלא בגלל שכמה ימים קודם תקף את מפקדו - זה פרצופו של צבא ההגנה -של ישרעל המטומטמת העלובה והבזויה -לישראל האמיתית לעולם לא היה צבא עם מוסר מעוות שכזה - וכל אזלת היד הזאת היתה צפויה וברורה כאשר עוזבים מקור מים חיים ! גם מקרה סגן אלוף אייזנר שדרך נשקו כנגד האנרכיסטים שתקפו אותו וסולק מהצבא וגם שפיטתם של חיילי צה"ל שבזמן תרגיל שעשו בפורים הקריא המפקד את מגילת אסתר ובכל פעם שהוזכר שמו של המן ירו החיילים- לתפארת עם ישראל - אך לא לתפארת שלטון אזלת היד שמצא לנכון להדיח את המפקד ולשפוט את החיילים / כל המקרים הללו מצביעים על טמטום וטרוף ומוסר מעוות שלא שייך לעם ישראל המקורי אלא לבני מרי שהגיעו לסילוף שכזה !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
איריס השקרנית |
|
1/05/14 15:38
|
|
|
|
אני איריס כהן כמבינה בנבלות , בנבלות סרוחות, מחליטה שהמפקדים של החייל הם נבלות.
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס השקרנית
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
1/05/14 16:07
|
|
|
|
אזלת יד - כך זה בא לידי בטוי - הנהגה שחצנית ורפוסה המורידה לשטח פקודות של "איפוק זה כח " ו"צבא מוסרי" שמעדיף לסכן את חייליו כדי לשמור את שלום אויביו - המוסלם קולט את הרפיסות ,כי אינו טיפש,הוא מריח חולשה ואז ככלב מרים ראש ומעז לנבוח ולתקוף ,וכאשר החייל בשטח יעז להגן על עצמו - יחטוף ממפקדיו השחצנים שלא יפסיקו בעת ובעונה אחת להמשיך את טמטום ההמונים על צבא חזק ואיתן שיגן וישמור עלינו בעת הצורך - זה המצב גם בירושליים עיר קודשנו- בה המובלם מרים ראש ומכה יהודים והשוטרים לא עושים דבר - ולדעתי כל זה מבטא את קללת התורה אם לא נלך בדרכיה "וושברתי את גאון עוזכם " !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
1/05/14 17:36
|
|
|
|
זה מה שהופך אותי למשקרת?? מדוע הוא צריך בכלל להעצר ?? שקרנים ןסלפנים-מסכנים החיילים תחת פיקוד נבל ומטומטם שכזה!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
1/05/14 23:32
|
|
|
|
"ערוץ 2 משדר את תוכנית הבוקר שלו מהאולפן הרגיל שלו וגם מאולפן מיוחד שהוקם בפורדיס כאות הזדהות עם תושבי פורדיס שסובלים מטרור יהודי בלתי פוסק שקרה פעם אחת וכלל ריסוס כתובת בספריי שחור על קיר וגלגלים מפונצ'רים. זה מזכיר לי את האולפן המיוחד שהוקם באריאל יום אחרי שאדל ביטון בת ה-4 קיבלה אבן לראש ונשארה מאז ועד היום בבית לוינשטיין. זה מזכיר לי גם את האולפן המיוחד שהקימו בחברון יום לאחר הירצחו של סגן ניצב ברוך מזרחי בפיגוע ירי, או את האולפן המיוחד שהוקם ביצהר יום אחרי שנרצח בדקירות סכין אביתר בורבסקי תושב המקום. זה מזכיר לי גם את האולפן המיוחד שהוקם באיתמר יום לאחר שחיטתה של משפחת פוגל. אגב, תגידו, אם ספריי שחור על קיר זה טרור, איך קוראים לשיסוף גרון של תינוקת בעודה ישנה? מגה טרור?
התקשורת ממשיכה במופע צדקנות מתוזמן היטב אבל היא לא מבינה שזה יתפוצץ לה בפנים, משום מה התקשורת מציגה את המחאה למען דוד הנחלאווי כמחאה רק נגד צה"ל, אז זהו, שלא. אכן יש במחאה הזו גם ביקורת על הצבא אבל לתחושתי המחאה תופסת תאוצה דווקא בגלל האלמנט המחאתי נגד התקשורת. אותה תקשורת ששידרה את הסרטון המדובר שתיעד את התקרית עשרות פעמים אבל לא טרחה להראות אפילו לא פעם אחת את האגרופן שבידו של הצעיר הפלסטיני (כולל הבוקר).
זו רק ההתחלה צדקניי תקשורת חביבים שלי ולא רחוק היום בו גם צעדים פופוליסטיים ועלובים כאלה כמו הקמת אולפן מיוחד במקום מוכה ספריי יזכו למחאה שכזו מי ייתן"
שתפו בכל מקום!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
2/05/14 08:06
|
|
|
|
שכותבים כאן באתר -שונאי ישראל !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
2/05/14 18:14
|
|
|
|
שפתיים יישקו. הנך משמש פה לרבים מאתנו. תבורך. תודה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
1/05/14 20:00
|
|
|
|
איריס המטומטמת והרעה מתחילה להשתלב במזרח התיכון. גם בחתונה שלך עם בחירת ליבך, ביום הגאווה הבא, יבואו טרנסים בתחתונים שירו כדורי צבע על כל החוגגים. אינשאלה. אולי בסוף גם אני אשתכנע שיש אלוהים וזו לא איזו המצאה של משה מהמכולת כל פעם שהוא מנסה לרמות בחשבון (תמיד לטובתו).
|
|
כתוב תגובה ל-
חחחחחחחחחחחחחחחחח
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
1/05/14 22:25
|
|
|
|
ליקקו לערביי פראדיס בקרו במסגד (שם הקירות נרצחו...) ופצחו בלהג צבוע על "פשעים" של היהודים, על כי קירות המסגד רוססו בגרפיטי, ממש באותו הזמן נרצחה צעירה יהודיה ע"י ערבים במגדל העמק.
איתן "צודק", "ממש" יחס אלים שלנו כלפי ערביי ישראל.
לו הצביעות הייתה מחלה כואבת, אלה היו כל החיים בגבס.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
1/05/14 22:39
|
|
|
|
אדום - אלא שלשם לא הלך העלוב והמתרפס השר לבטחון פנים והתראיין ואמר שמדובר בטרור שימוגר ביד קשה ,כי התקשורת מזה לא עשתה רעש כמו מכמה קשקושים בפרדיס!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
איצי |
|
2/05/14 11:24
|
|
|
|
בדיוק כמו שלאומנים ערבים הכתימו את דגל ישראל כך איריס כהן מכתימה את השפה העברית, את התרבות היהודית ואת המוסר היהודי.
|
|
כתוב תגובה ל-
איצי
|
|
|
|
|
|
|
איצי |
|
2/05/14 10:13
|
|
|
|
רצח יהודיה במגדל העמק על רקע לאומני זה מעשה פשע.לחלל בית כנסת יהודי, כנסיה נוצרית ומסגד מוסלמי אלה הם מעשי פשע. הגימוד שעושה המגיב הותיק לפגיעה במסגד מוסלמי בפרדיס זה מעשה של נבל, נבל שמתמחה בתגובות של לאומן מהסוג המסוכן.
|
|
כתוב תגובה ל-
איצי
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
2/05/14 12:55
|
|
|
|
מתבצעים מעשי פשע חמורים באזרחי מדינת ישראל.
הנרצחת בצפון (והקודמים לה) היא תוצאה ישירה של הליקוק המתרפס והמתמשך שלכם על לא דבר שעשו פושטקים עם גרפיטי לקירות.
להשוות "רצח" של קיר, שמשה או צמיג לרצח יהודים הוא משעה השמור רק לקוויזלינגים כמותך.
אתה משת"פ פלשתינאי בזוי .
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
הבהרה לותיק |
|
2/05/14 15:34
|
|
|
|
כולל במסגרת הפשעים האנטישמיים גם עבירות רכוש על רקע גזעני. להלן הקישור לנתוני השנה האחרונה:
kr8.co.il
רוב הפגיעות האנטישמיות הן לא בגוף, אלא ברכוש. אם עורכי הסקר היו מתייחסים כמוך להשחתת רכוש על רקע אנטישמי כ"לא דבר שעשו פושטקים עם גרפיטי לקירות", הנתונים היו במספרים נמוכים בכ - 70%.
|
|
כתוב תגובה ל-
הבהרה לותיק
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
2/05/14 16:49
|
|
|
|
לבין פגיעה ברכוש - אני חושבת שמבחינתם השחתת קשקושים על המסגד קשים יותר מרצח יהודים - אתם אסון פשוט האסון הגדול של העם היהודי!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
אכן טוען. וטועה. |
|
2/05/14 17:12
|
|
|
|
וגם לא איצי, או איש שמאל כלשהו. ה״השואה״ הזו נולדה במוחם של אנשי ימין לצרכי הסתה נגד השמאל, כפי שאת והותיק עושים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אכן טוען. וטועה.
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
2/05/14 18:25
|
|
|
|
והאם אתה מסוגל לקרוא בעצמך את הקישור שהבאת ?
האם השאלה היא שאלה של הגדרה אקדמית או שאלה מהו באמת טרור ?
שוב, האם ניתן להשוות מעשי רצח לפעולות הנקראות "תג מחיר" ?
אינך חושב שכל היהודים במדינת ישראל היו מנשקים לכל המוסלמים במצח בוקר וערב - לו הטרור הערבי בן מאה ועשרים השנה) כלפי הישוב היהודי היה מסתיים בטינוף קירות בלבד ?
האם ההשוואה של הונדליזם של אלה שנקראים "תג מחיר" זהה לאנטישמיות האירופאית כנגד היהודים ?
ואם כבר השוואה ואנלוגיה, אז בוא ונעשה זאת עד הסוף...
1. האם ישנם חברי פרלמנט יהודיים (בפרלמנט של צרפת לדוגמה) המטילים ספק בלגיטימיות השליטה של הצרפתים על צרפת ?
2. האם ישנם יהודים צרפתיים שמבצעים מעשי רצח וטרור חסר אבחנה בצרפתים רק בגלל היותם צרפתים?
3. האם צרפת מוקפת במספר רב של מדינות יהודיות המאיימות על קיום צרפת ?
4. האם היהודים בצרפת מזדהים הזדהות מלאה עם מדינות מקיפות אלה ?
5. האם ישנו חבר פרלמנט יהודי בפרלמנט הצרפתי שריגל למען אחת ממדינות יהודיות מאימות ומקיפות אלו וברח לשם ?
6. האם ישנם אזורים בצרפת בהם היהודים מבקשים אוטונומיה לעצמם ומפרסמים מסמך חזון יהודי צרפת ?
7. האם מחצית מערביי ישראל חוששים מתקיפה מילולית או פיזית במקומות ציבוריים בגלל ערביותם. (ראה מצב היהודים בעניין זה בקישור שהבאת)
8. האם עניין תג מחיר חודר ליותר בארץ מן השוליים הקיצוניים מימין ומשמאל אל מרכז החברה, וביטוייה הפכו למעשה לתופעה יומיומית ? (ראה המצב בדוגמה שהבאת)
9. האם כ-25 אחוזים מהערבים לא ילבשו פריטים המזהים אותם כערבים, או שלא יתקרבו למוסדות ערביים מחשש לתקיפה. (ראה מצב היהודים בדוגמה שהבאת.
אתה לא שם לב שאתה מגוחך ?
בכל אופן אני מודה לך ששוב שבדוגמה ובתגובה שהבאת, אישרת וחתמת על הטיפשות השמאלנית שפושה בקרבנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
הבנת הנקרא |
|
2/05/14 23:15
|
|
|
|
ההשואה לצרפת מטופשת. צרפת היא מדינה אזרחית, שבה כל התושבים שוי מעמד ומוגדרים על פי מקום מגוריהם (צרפת). לכן אין סיבה ליהודי אזרח צרפת להסתייג מאזרחותו. ישראל, להבדיל, היא מדינה שהגדרתה אתנית, וכל אזרח לא יהודי הוא מחוץ להגדרת המדינה ויש לו את כל הסיבות הטובות להסתייג מהאזרחות החלקית שלו. באשר לונדליזם, שם, כמו כאן, אין מדובר בבריונות סתם, אלא בבריונות על בסיס גזעני. ההבדל הוא שבצרפת המדינה מסתייגת מזה ופועלת נגד זה ואילו בישראל לא נעשה דבר נגד הגזענות הזו מהסיבה, שהיא למעשה נעשית בשמו של המשטר הגזעני ש״מגנה״ אותה בכאילו (זה נכון ממר״צ ועד בן ארי).
|
|
כתוב תגובה ל-
הבנת הנקרא
|
|
|
|
|
|
|
אתה צודק |
|
3/05/14 00:06
|
|
|
|
יש עוד פירכות. ההשוואה בין רצח לבין פגיעה ברכוש היא בדמיונו בלבד, ולא נשמעת מאנשי שמאל. ובעניין הימנעות מסמלי זהות, הרבה יותר ערבים בישראל נמנעים שיזהו אותם ככאלה על מנת לחסוך מעצמם התנהגות פוגענית או אלימה מאשר יהודים שנוהגים כך בצרפת.
|
|
כתוב תגובה ל-
אתה צודק
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
3/05/14 01:15
|
|
|
|
רק שכחת להוסיף כי הארץ היא שטוחה, השמש זורחת במערב והירח בכלל עשוי מגבינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
3/05/14 00:42
|
|
|
|
צרפת נלקחה רק כדוגמה בלבד ויכולת לקחת כל מדינה אחרת כדוגמה לאפליה לטובה של ערביי ישראל.
אך אלה זוטות...מדבריך מתברר בין השאר כי אתה חושב שעזמי בשארה פעל כדין (בטח, בגלל המדינה ה"גזענית"...)
ותודה שהדגמת את הרשעות והטיפשות המובנית שיש באנטי ציוניים כמוך.
בכלל, מה שלא מובן לי הוא למה אתה כל כך סובל במדינה הציונית הזו ? עבור לאחת הארצות השכנות.
קוויזלינג מצוי שכמותך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
12 |
|
|
יוא"ב |
|
1/05/14 09:07
|
|
|
|
מישהו מחבריו של קלינסקי חייב לספר לו שהקומוניזם חלף מן העולם וסטאלין, שמש העמים, כבר מת מזמן.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוא"ב
|
|
|
|
13 |
|
|
תוהה ושואל |
|
1/05/14 16:00
|
|
|
|
מצד אחד אני יכול להחמיא לאיתן על מאמר שנתן לי מידע. אך עם כל החשיבות למידע שקיבלתי באמצעות המאמר, הרי פוקשש הנושא המרכזי והוא מדוע אחד במאי איבד מהרלואנטיות שלו. מדוע לא נרגיש אותו היום בכל ישוב וישוב, מדוע לא נרגיש אותו במקומות העבודה, ואולי תל אביב תזכה אותו בהפגנה של כמה מאות פעילים חברתיים. זה לא האחד במאי. ועל זה צריך לתת את הדעת.
|
|
כתוב תגובה ל-
תוהה ושואל
|
|
|
|
14 |
|
|
1 במאי ז"ל |
|
1/05/14 16:28
|
|
|
|
כואב שהיה חג אחד במאי, והיום החג הזה אינו קיים. מנסים לעשות לו החייאה מלאכותית באמצעות 2-3 הפגנות זעירות ב-2 או 3 ערים בישראל והפגנה אחת גדולה שהיא יותר הפגנת כוח של הקומוניסטים בנצרת עם תגבורת זעירה מפה ומשם
|
|
כתוב תגובה ל-
1 במאי ז"ל
|
|
|
|
15 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
1/05/14 16:29
|
|
|
|
כך סובל מ'היחס האלים' והמשפיל כלפיו עד כדי כך שאינו מוכן לחיות תחת שום שלטון אחר במזרח השימון הישן והחד"ש =רק תחת השלטון הישראלי-'קלגסי' לדברי המטורף ליבוביץ'?!...קשה לי להאמין שאלתרמן הנערץ עלי,בפרספקטיבה,היה מזדהה כיום עם מה שכתב אז!!....ובחייאת קלינסקי,תפסיק להעליב אותנו=חאלס!....תודה לאלוקי ישראל שהפך את חגו של הסמרטוט האדום ליום השחור ביותר בשנה!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
16 |
|
|
ha,uuv |
|
1/05/14 20:06
|
|
|
|
האחד במאי נחוג בתל אביב בצורה מאוד מכובדת
|
|
כתוב תגובה ל-
ha,uuv
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
2/05/14 13:04
|
|
|
|
|
|
|
|
מר״צ צודקת |
|
2/05/14 23:22
|
|
|
|
הימין, ולא יחד עם השמאל. גם בראיון שנתנה היום זהבה גלאון לידיעות אחרונות היא אמרה בפירוש, כמצופה ממנהיגת מפלגת ימין, שבממשלה שהיא מייחלת לה יישארו הערבים בחוץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
מר״צ צודקת
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
3/05/14 00:45
|
|
|
|
לדעתי גם אתה צריך להיות בחוץ.
מחוץ לגבולות מדינת ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
17 |
|
|
מגיב ותיק |
|
2/05/14 20:23
|
|
|
|
פלשתינאית, דגלי סוריה וביזוי דגל ישראל :
haipo.co.il
איתן וחבורתו, ככה אתם נראים, שונאי ישראל, לאומניים ערביים פלשתינאיים ותומכי סוריה הרצחנית.
חרפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
18 |
|
|
Qwertyuio |
|
3/05/14 08:26
|
|
|
|
את הפגנת ה-1 במאי בחיפה פתח גוש גדול של יהודים וערבים שהניפו דגלים אדומים , העלו סיסמאות א
|
|
כתוב תגובה ל-
Qwertyuio
|
|
|
|
19 |
|
|
Qwertyuio |
|
3/05/14 08:35
|
|
|
|
את הפגנת אחד במאי בחיפה פתח גוש של מאות ערבים ויהודים שהעלו סיסמאות אינטרנציונאליסטיות, הסיסמא המרכזית נסובה סביב התביעה ל-30 שקל לשעה , שמעלה חבר הכסת דב חנין. הגוש הגדול הזה נשא דגלים אדומים., נערים ונערות רבות תופפו בתופים וקראו קריאות לחברה שוויונית .
להפגנה הזו חברו מספר לא מבוטל של פרובקטורים שהניפו דגלי סוריה ואף פגעו בדגל ישראל ובדגליהם של חברי מרץ , שהניפו דגלים ירוקים ועליהם השם מרץ. הפרובקטורים האלו התקבצו בעיקר בסוף ההפגנה, וחלקם פרץ לתחילת ההפגנה. הפגיעה בדגל ישראל הוא מעשה פשע פושע המדינה חייבת להעמידו לדין. אך אין במעשה נפשע זה כדי להלעיז על המאות הרבות - יהודים וערבים - שבו להפגין ב- 1 במאי בחיפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
Qwertyuio
|
|
|
|
20 |
|
|
איצי |
|
3/05/14 09:05
|
|
|
|
המשטרה שרואה בחומרה, המשטרה שרואה בחומרה רבה, המשטרה שרואה בחומרה רבה מאוד, המשטרה שרואה בחומרה רבה מאוד ובדאגה רבה , המשטרה שרואה ולא מצאה את הפוגעים במסגדים, מציתים ומשחיתים כלי רכב של פלשתינאים. המשטרה הזו אני מקווה שרואה בחומרה רבה מי שפגע בדגל ישראל בחיפה ותעמידו לדין.
המשטרה שרואה ולא מצאה עד כה את הפוגעים במקומות קדושים לאסלם , אני מקווה שהיא רואה לנכון להעמיד לדין את מי שפגע בדגל ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
איצי
|
|
|
|
|
|
|
לאיצי ולכולם |
|
3/05/14 15:51
|
|
|
|
בעניין השחתת הדגלים ביפו, וכבר עצרה חשודים. לעומת זאת, בפשעי שנאה וגזענות נגד ערבים המאמץ אפס וגם התוצאות אפס. איצי- כשאתה קורא לעצור את מי שהשחית דגל, אתה משחק לידיים של הותיק, איריס ושאר הימין המטונף והגזען. משטרת ישראל עושה זאת גם בלי הקריאות שלך. תתרכז בלשכנע את חלאות הימין שידרבנו את המשטרה לעשות משהו נגד הגזענות האנטי ערבית. מאחר והגזענות הזו היא בעצם חלק מהציונות, המדינה למעשה תומכת בה ולא תפעל נגדה, אבל תמיד שווה לנסות. זה עוזר לחשוף את ערוות הציונות הגזענית.
|
|
כתוב תגובה ל-
לאיצי ולכולם
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
3/05/14 16:28
|
|
|
|
לתפוס חלאות פשיסטו-פלשתינאיות תומכי טרור כמוך, נראה אם ייתפסו...
תומך טרור בזוי שכמותך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
3/05/14 19:16
|
|
|
|
קיבלת הודעת עידוד מהמעריצה המטומטמת הדואגת. אתה אמור לשמוח.
|
|
כתוב תגובה ל-
חחחחחחחחחחחחחחחחח
|
|
|
|
|
|
|
אין לא יכול, |
|
3/05/14 18:03
|
|
|
|
ישראל לא רוצה להפסיק את פשעי השנאה נגד ערבים. ולמה שתרצה? הם מייצגים אותה ובשמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אין לא יכול,
|
|
|
|
|
|
|
אין לא יכול, |
|
3/05/14 18:04
|
|
|
|
ישראל לא רוצה להפסיק את פשעי השנאה נגד ערבים. ולמה שתרצה? הם מייצגים אותה ובשמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אין לא יכול,
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
3/05/14 20:14
|
|
|
|
לפני שהוא מתבטא בטימטום בענייני תג מחיר, הוא צריך להסביר כיצד הוא ידע איך הוא ידע לפני רצח רבין על "התימני השחרחר שלומד בבר אילן"
שישב בשקט הכישלונר/פרובוקציונר (שמפניה)
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
איריס כהן |
|
4/05/14 00:37
|
|
|
|
גילון הנבל והבזוי- מי יודע אם אינו מפטפט כדי להרחיק עדותו - מי כמוהו מומחה בפרובוקטורים שמפניות שעושים פרובוקציות כאלה- הרי אבישי רביב היה מראשי הפוגעים ברכוש הערבים באזורים בהם פעל בשליחות גילון- אז כנראה שיודע גילון כי מדובר בפרובוקטורים -שלטון נבל ומושחת שמשקר לעם ישראל ללא ניד עפעף-רק עכשיו מתברר שרימו משפחה אומללה כאילו בנם קבור בהר הרצל ומסתבר ששיקרו !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
איריס כהן
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
4/05/14 09:50
|
|
|
|
היום מתפרסם כאן מאמר של יוסף דיין "טחנות השידור טוחנות מהר", בו יש רמיזה שאולי את תג המחיר בפורדיס בכלל לא עשו יהודים, אלא ערבים. כדאי לקרוא. וזה מחזק את דבריכם על כרמי גילון, אבישי וכו'.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
שנאמר, |
|
4/05/14 09:10
|
|
|
|
יגאל עמיר זה סיפור אחר ולא רלבנטי לתג מחיר. כרמי גילון צודק. לא רוצים לתפוס את הגזענים, שפוגעים בערבים, ולכן לא מחפשים אותם.
|
|
כתוב תגובה ל-
שנאמר,
|
|
|
|
21 |
|
|
מגיב ותיק |
|
3/05/14 13:55
|
|
|
|
פנים.
כבר שנים רבות שהפגנות 1 במאי בחיפה הפכו להיות מפגן שנאה למדינת ישראל ומופע פשיסטי פלשתינאי של ערביי חיפה.
הוא שכתבתי וחזיתי שיקרה כאן בתגובותיי הראשונות עוד לפני "יום החג" שלכם...
מסכנים, מה לא ספרו לכם מה הולך שם בהפגנות, או שאתם מעמידים פני תם ?
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|