חברת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים בגילאי 35-18, רכשה זיכיון פרסום ב-75 מרכזי אימון וסטודיו לנשים בלבד ברחבי הארץ. במהלך יוני תשיק החברה את חבילת הפרסום הממוקדת לנשים בלבד.
חבילת הנשים מצטרפת לארבע חבילות ממוקדות של החברה, ביניהן חבילת הספורט, חבילת חיי הלילה, חבילת הרסטו-בר (ברים ומסעדות) וחבילת בתי הקפה.
פרופיל חבילת הנשים הוגדר לנשים בלבד. אפיון חבילה זו הורכב מנשים בגילאי 35-25 המגיעות למרכזי אימון וסטודיו ייחודיים להן, נשים המודעות לעצמן, מנהלות אורח חיים בריא, אופנתיות ומטופחות. לאפיון זה הוכנס גם קהל אימהות צעירות המעוניינות לחזור לגזרה לאחר הלידה. כולן ממעמד סוציו-אקונומי בינוני עד גבוה.
החברה רכשה זיכיון פרסום בלעדי ב-75 מרכזי אימון וסטודיו פרטיים הפונים לנשים ברחבי הארץ, המעבירים בעיקר שיעורי עיצוב, ריקוד, פילאטיס, יוגה והתעמלות רפואית, והקימה תשתית פרסום באותם מרכזי אימון.
הפרסום יוצג בתוך חלל הסטודיו בו מתקיים האימון ומחוצה לו על גבי מסגרות מהודרות.
און גולדשטיין, מנכ"ל משותף, אמר כי מדובר בחשיפה חודשית של כ-50,000 אלף נשים מנויות המגיעות לסטודיו לפחות 3 פעמים בשבוע, וכי "נתון זה מציג רפיטציה גבוהה לפרסום".
בבעלות חברת לעומק התודעה זיכיון לפרסום בלמעלה מ-600 מקומות בילוי ומרכזי ספורט ברחבי הארץ. עלות פרויקט חבילת הנשים מוערכת בכ-250,000 אלף דולר.