עמותת "ו
הדרת" משיקה קמפיין חדש וראשון מסוגו בתחום התעסוקתי (יום א', 25.5.14), הנקרא "לא לגבולות 67" בו מוצגים תמונותיהם של אזרחים בישראל, המחזיקים בשלט (הנושא את שם הקמפיין). המטרה: להביע תמיכתם ברעיון העסקת מבוגרים. בקמפיין לוקחים חלק: ראשי ערים, עיתונאים, סטודנטים, ידוענים, פוליטיקאים, אנשי רוח ועוד.
אין מדובר בקמפיין פוליטי, אלא בקידום הרעיון של העסקת מבוגרים אחרי גיל הפרישה הקבוע כיום בחוק (67 לגברים, 62 לנשים) ויציאה מהקיבעון המחשבתי, שלאחר גיל זה העובד כבר "עשה את שלו" ואין לו מה לתרום. בקמפיין מציגים את תמונותיהם של אזרחים המייצגים את כל הפסיפס הישראלי, המחזיקים בשלט: "לא לגבולות 67".
בקמפיין משתתפת מקהלת בית דיור מוגן "אחוזת בית" ברעננה. חבורה זו התנדבה להקליט את השיר של הקמפיין, שהוא על בסיס "בת שישים", ושמילותיו הותאמו לקמפיין. הם, בשנות ה-80 לחייהם, חושבים כי "ילדים בשנות ה-60' לחייהם לא צריכים להזרק למעגל הפרישה, ויש להם דבר או שניים להגיד בנושא.
"כולנו מכירים את הסוגיה מהבית. לכולנו יש בני משפחה, אם במגזר הפרטי או הציבורי שנאלצו בכפייה לפרוש ללא שום סיבה חוץ מהתאריך שעל לוח השנה. את העוול הזה אנחנו באים לתקן. לא יכול להיות שבמדינת ישראל תאריך התפוגה של אדם הוא בגיל 67 לגברים ו-62 לנשים. אנו מרימים דגל אדום ומרמזים כי חשוב לשמר את ההורים שלנו, הסבים והסבתות שלנו במעגל העבודה. לשמר את מעמדם הכלכלי, ביטחונם העצמאי ועתידם התעסוקתי".
מנכ"לית העמותה הגב' ריבי בלר: "עמותת והדרת לקחה על עצמה כפרויקט עיקרי את נושא קידום התעסוקה בשכר בשילוב בני 60 פלוס בשוק העבודה. אין לנו ספק כי החברה בישראל תהיה בריאה, איתנה וטובה יותר אם תשכיל להעמיד את בני גיל הפרישה במקום מכובד ומרכזי בעשייה החברתית והכלכלית".
מאחורי הקמפיין עומדים סטודנטים לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה אשר מקדמים את יחסי הציבור של עמותת "והדרת", במסגרת פרויקט שנתי בלימודים.