מחלבת טרה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם בית הספר לברמנים של זמן אמיתי
מובילים טרנד חדש לקיץ של קוקטיילים המבוססים על יוגורט, במטרה להוביל קונספט חדש ומעניין ולצאת מהשגרה.
מחלבת טרה יוצאת בימים אלה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם בית הספר לברמנים זמן אמיתי במסגרתו פיתחו השף של טרה, ברק מכוריש והצוות המקצועי של זמן אמיתי סדרה של קוקטיילים המבוססים על יוגורטרה.
פרויקט משותף, במסגרתו הפיקה טרה חוברת מתכונים צבעונית של קוקטילים על בסיס יוגורט שתופץ בפאבים, בתי קפה, בתי מלון ומסעדות ועוד. במקביל, מקיימת טרה בבית הספר לברמנים של זמן אמיתי סדרה של הדרכות לברמנים ומסעדנים להכנת קוקטיילים על בסיס יוגורט.
דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה: "הפעילות המשותפת עם בית הספר לברמנים זמן אמיתי נועדה להכתיב את הטרנד העולמי ולחנך את דור העתיד של הברמנים בארץ לכיוונים חדשים של קוקטיילים ומשקאות על בסיס יוגורט. במסגרת הפרויקט יתקיימו סדנאות משותפות לאורך השנה, נפיץ חוברת מתכונים ונצא בשורה של פעילויות משותפות. טרה, כחברה מובילה בתחומה, מעוניינת להוביל קונספט חדש ומעניין ולנסות ולהוביל את עולם הזה גם למקומות חדשים בהם לא היה עדיין".
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ- 12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.